Jump to content

motor blocat in mers


lucian118i

Recommended Posts

Salut,la service miau zis ca a scĂŁzut presiunea la ulei și dupĂŁ sa oprit motorul asta a arĂŁtat la tester,acum nu știu ce sa zic le-am zis sa ĂŽl desfacĂŁ și mi-au zis ca coasta foarte mult și nu are rost și ĂŽn plus nu se bagĂŁ au ĂŽncercat sa ĂŽl miște nu știu cum cred ca pe la cure și au zis ca asta este problema este blocat,acum na pĂŁrerea mea este ca pana nu ĂŽl desfaci nu ști cu adevĂŁrat care este problema,

 

 

 

 

 

Și ĂŽn legĂŁturĂŁ cu acel motor de 170 de cai vine ĂŽnsoțit cu cablajul cu tot dar am auzit(vorbe) nu mi sa zis de la service sau ceva gen,ca trebuie sa schimb cutia posibil sa fie adevĂŁrat

Link to comment
Share on other sites

Țin sa menționez ca mi sa aprins martorul la ulei ĂŽnainte sa plec dar am oprit-o și am pornit-o iar ca mi se mai ĂŽntâmplase de câteva ori sa ĂŽmi arate martorul și tot asa am procedat practic mi se pĂŁrea normal la service am fost pe problema asta și mia zis ca nu are nimic (menționez ca uleiul fusese schimbat când a fost dusĂŁ la service cu o zi ĂŽn urma) dupĂŁ a doua zi am mers 5-10 km și sa oprit motorul fĂŁrĂŁ zgomot fĂŁrĂŁ nimic
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa uiti de montarea altui motor. eventual daca iti garanteaza mecanicul sau cine iti face operatiunea ca iese 100% cum trebuie.

cat de bagat esti in belea nu cred ca iti trebuie alta - sa iei un motor si sa iti bati capul ca nu se potriveste aia, aia ..nu merge cum trebuie, erori etc.

 

becul la ulei se aprindea rosu sau galben?! (adevarul ca nu stiu la seria1 cum este, de aia intreb).

in general rosu = lipsa presiune, galben = nu este la nivel.

 

pierderi de ulei ai avut? ai verificat de curiozitate daca uleiul este la nivel?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

eu zic sa uiti de montarea altui motor. eventual daca iti garanteaza mecanicul sau cine iti face operatiunea ca iese 100% cum trebuie.

cat de bagat esti in belea nu cred ca iti trebuie alta - sa iei un motor si sa iti bati capul ca nu se potriveste aia, aia ..nu merge cum trebuie, erori etc.

 

becul la ulei se aprindea rosu sau galben?! (adevarul ca nu stiu la seria1 cum este, de aia intreb).

in general rosu = lipsa presiune, galben = nu este la nivel.

 

pierderi de ulei ai avut? ai verificat de curiozitate daca uleiul este la nivel?

 

 

Cosmin, nu e corect ce spui, martorul de presiune la ulei este ceva, iar martorul de nivel ulei este altceva. Mie cand mi-a aparut cu rosu, mi-a aparut si pe navigatie "Low Oil pressure" care e diferit de "Low Oil Level", una e presiunea, una e nivelul.

 

Lui i-a aparut martorul de la presiune de ulei

 

Edit: Acum am vazut ca postul lui Cosmin e din Mai:D.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Ma refeream ca sunt 2 martori diferiti.

 

Tu vrei sa spui ca martorul respectiv cand este galben se refera ca este nivelul scazut in baia de ulei, iar cand acelasi martor are culoarea rosie nu are presiune de ulei?

 

Una e presiunea, una e nivelul, una e sa nu ai ulei in baie ca iti pierde, una e sa nu ai presiune din pompa de ulei si nu-ti urca in rampa.

Link to comment
Share on other sites

Poate deveni rosu din galben, pentru ca daca nu ai ulei suficient, nu ai nici presiune suficienta :)

Si cum senzorul se face galben intre 700ml si 1l lipsa ulei....daca mergi mult cu el pe galben e posibil sa cazi in cealalta extrema.

 

La unele masini acelasi martor se aprinde in 2 culori. Respectiv rosu sau galben.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Lipsa presiunii uleiului in motor poate fi data de lipsa uleiului, dupa cum poate fi data de senzor defect (putin probabil dar merita verificat) dupa cum poate fi data de uzura interna mare a motorului (asta se va accentua in timp relativ scurt..).

 

Acum, senzorii foarte probabil sunt separati dar indicatiile lor sunt clare. Nivelul e alarmat oarecum primul, si ramane sa fie primul de ameliorat pentru ambele situatie avertizate, lipsa presiune si nivel ulei..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Uleiul era la nivel,și ĂŽn bord se aprindea roșu,deci odatĂŁ sa aprins becul am verificat ĂŽn bord nivelul și dupĂŁ becul sa stins,habar nu am nu știu ce sa fac

Salutare Lucian,

Am citit toate postarile de mai sus si din pacate sunt in aceeasi situatie ca si tine. Ieri s-a gripat motorul, in service fiind. Am avut exact aceleasi simptome, mecanicul zicea ca e ok cu senzorul de ulei, ca face figuri senzorul...si din pacate tot in strainatate ma aflu si eu si as aprecia un sfat. Ce-ai facut pana la urma? Care solutie ar fi mai buna? La ce costuri ai ajuns? Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da filtrul a fost schimbat odatĂŁ cu uleiul

Adu mașina in România și desfa motorul. Poate nu e chiar așa de grav. Tot ce sa spus mai sus este foarte probabil.

DacĂŁ ĂŽl desfaci in țara și ajungi la concluzia ca trebuie altul, iei din dezmembrari și ai rezolvat. Sau dacĂŁ ai noroc, ĂŽnlocui câte ceva și e gata. DacĂŁ sa rupt distribuția se poate repara, costurile nu sunt atât de mari in acest caz

Edited by maruwt129same
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.