Jump to content

Erori e46 330XI


crazyboy

Recommended Posts

Salutare baieti, stiu ca poate e putin off topic dar am acelasi motor ca si voi, pe un 330xi din 2004, iar la pornirea la rece becul de apa se stinge de indata ce motorul porneste, insa cel de ulei ramine aprins vreo 2 secunde si jumatate. Credeti ca e normal ? La voi se stinge instant ? Masina are aprox. 230.000 km.
Link to comment
Share on other sites

Nivelul e tot timpul pe maxim, il verific pt. ca motorul consuma ulei. Ar trebui sa incep prin a schimba senzorul de presiune...ma gindesc... Masina are acum Motul X-Clean 5W40 cu specificatie LL04. Este destul de putin folosita, e a doua masina. In vara ar trebui sa ii fac schimbul si am sa-i pun ulei LL01, am inteles ca pt. motoarele pe benzina e mai indicat acela.
Link to comment
Share on other sites

Daca sta 2s aprins nu este senzorul stricat, pur si simplu atata dureaza pana ce ai presiunea la ulei in parametri.

E cam mult, daca acum vara sunt 2s sunt curios iarna cat dureaza, dar problema poate fi si de la uleiul uzat(ca spui ca trebuie sa ii faci schimbul in curand). Cand ai schimbat uleiul ultima data, acum cat timp si cati km?

Link to comment
Share on other sites

Veti ride de mine. Am masina de 2 ani si am facut 4500 km cu ea :)) 330xi-ul asta e un moft pt. mine. In anii 2002 - 2003 cind au inceput sa apara pe la noi E46 FL mi-am zis ca intr-o zi o sa-mi iau unul. Evident ca preturile m-au impiedicat, insa acum 2 ani mi-am realizat si visul asta. Masina nu e folosita de zi cu zi, sta intr-un garaj ferit de temperaturile scazute de iarna. Am garajul respectiv de 30 de ani, tatal meu l-a construit si niciodata nu a scazut temperatura sub 0 grade. Uleiul l-am schimbat anul trecut in iulie - august, iar de atunci am facut max. 2000 km cu masina. Anul asta am facut aprox. 250 km cu ea, am iesit destul de rar, nu prea am avut timp. Face intotdeauna la fel cu becul rosu, nu conteaza ca e pornita vara sau iarna, dureaza la fel. Mai "interesant" e ca nu trebuie neaparat sa fie rece motorul, daca merg cu masina si o las nepornita 2-3 ore face la fel. Nu stiu daca pot atasa filmulete aici, am filmat o pornire in garaj acum 1 sapt, iar motorul era inca destul de cald. Vechiul proprietar (tot un pasionat, insa care a folosit masina de zi cu zi) a zis ca la el asa a facut de cind era noua. De asemenea de noua a consumat aprox. 1 litru de ulei la 4000 km daca era condusa normal. Daca "te dai la ea" consumul de ulei creste. Fiind o a doua masina, am vrut sa nu reprezinte o prioritate inaintea vietii de familie, asa ca anul asta am lasat-o mai moale cu ea. Insa intentionez sa ii fac o segmentare + simeringuri supape + orice alta manevra s-ar mai dovedi necesara, moment in care o sa-i pun segmenti de ungere de M52 pt. a rezolva odata cu problema asta care afecteaza toate motoarele M54, sau ma rog pe majoritatea.
Link to comment
Share on other sites

La mine becurile se sting imediat. Vezi ca Motul e o panarama de ulei. La mine fostul proprietar baga Motul si il papa imediat. Eu acum ii bag Mobil 5w40 si completez 500 ml la fiecare 2000 de km.. si nu merg linistit.. ii rup dintii mereu :)) Edited by crazyboy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.