Jump to content

discuri BMW e90


Mebby

Recommended Posts

Salut, am probleme la frânare. BĂŁtaie mare ĂŽn volan și la roatĂŁ, din câte am ĂŽnțeles ar fi discurile ovalizate faÞã, ce discuri mia-Ăži recomanda? Ieftin și bun.. Vorba românului..
Link to comment
Share on other sites

Daca senzorul de placute nu este atins sau nu ai primit avertizare in bord ca trebuie sa verifici franele NU TREBUIE SA IL SCHIMBI!

Am masina de peste 80k km; am cumparat un senzor de placute de frana de la dealer si il am si acum pe raft in garaj!

 

Salut, am probleme la frânare. Bătaie mare în volan și la roată, din câte am înțeles ar fi discurile ovalizate faţă, ce discuri mia-ţi recomanda? Ieftin și bun.. Vorba românului..

Cauta raspunsul si in topicele astea; sunt sigur ca vei intelege mai mult.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/89205-discuri-si-placute-de-frana/

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159105-trepidatii-volan-ciudate-la-franare-bmw-e60/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/158873-discuri-frana-noi-ovalizate/page__st__120__p__2356842__fromsearch__1#entry2356842

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Corect, pune discuri de 300 ron bucata, placute de frana 300 de ron si se zgarceste la 40 de ron pt un senzor. Bine ca nu ii pune o rezistenta in loc de senzor sau un tranzistor ceva...Daca neamtu' scrie ca se inlocuieste totul pe set, asa se face. Noi,romanii, gasim noi o cale sa dam o palma la K*T indiferent de situatie. Si 1 leu daca putem sa economisem la un cost total de 1000 de ron, il economisim....E jalnica gandirea asta, asa ajungem sa avem cazane de masini cu tot felul de improvizatii. Fiecare face ce vrea cu masina lui...Hai, sariti cu minusurile si la postarea asta analfabo$$ilor! Edited by six in line
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu cred cĂŁ este atins, plĂŁcuțele ĂŽncĂŁ sunt bune, așa am luat mașina, discurile erau noi și vibra volanul puĂžin când an luat-o acum 6 luni, acum ĂŽmi bat tare mai ales de la 80 ĂŽn jos... De aia nu știu ce discuri sĂŁ-i pun cĂŁ am ĂŽnțeles cĂŁ se vor ovaliza iar ĂŽn vreun an jumate..
Link to comment
Share on other sites

Discurile nu au voie sa se ovalizeze, daca se ovalizeaza e clar o problema la sistemul de franare. Vezi senzorii de ABS ( nu stiu daca ai pe fata), lichid frana, aerisirea traseului de franare. Mergi la un service care e specializat pe roti si frane ;) Placutele iti strica discurile cel mai mult, dar nu e neaparat sigur. Edited by six in line
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ămi poĂži explica mai pe larg? SĂŁ fi pus deșteptul plĂŁcuĂže de proasta calitate? (s-a lĂŁudat cĂŁ a pus discuri ate,sunt ca și noi, foarte puțin uzate) Lichidul trebuie ĂŽnlocuit?
Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si colegu , multa lume neglijeaza sistemul de franare , si cand este de schimbat majoritatea, schimba placutele , senzoru uzura si discurile ... Dar trebuie sa se verifice putin si etrierul daca culiseaza usor , garnitura de la piston sa nu fie deteriorata si curatat senzorul abs. Daca etrierul nu culiseaza usor pe bolturile de ghidare o sa ai problem indiferent ce discuri folosesti. De fiecare data se verifica etrierul si daca nu culiseaza usor trebuie curatate cele 2 bolturi si dupa unse cu o vaselina ce nu este pe baza de petrol sa nu afecteze burduful de cauciuc , se foloseste o vaselina pe baza de silicon. Si la fel trebuie sa se aeriseasca etrierul de fiecare data cand se schimba placate/discuri. Eu fac schimbu de lichid de fiecare data cand schimb placutele , nu costa mult 30-40 lei dar macar stiu ca prelungesc viata etrierului.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu schimb senzorul pana nu-i atins cel putin. Full stop.

 

Am un senzor de vanzare, ca foarte probabil nu o sa fie instalat. Si stii de ce "six in line"!?

Pentru ca atunci cand senzorul e atins placutele-s "fumate" deja iar un sofer de BMW daca ii pasa de franele masinii schimba placutele exact inainte de a fi atins senzorul.

 

Dar asta implica sa te uiti sub masina la roti mai des decat muulti altii. Asta inseamna sa fii constient si sa dai importanta franelor masinii; verificari mai dese a sistemului de franare, nu alte bla-bla-uri..

Edited by bimmer90f30
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Corect, pune discuri de 300 ron bucata, placute de frana 300 de ron si se zgarceste la 40 de ron pt un senzor. Bine ca nu ii pune o rezistenta in loc de senzor sau un tranzistor ceva...Daca neamtu' scrie ca se inlocuieste totul pe set, asa se face. Noi,romanii, gasim noi o cale sa dam o palma la K*T indiferent de situatie. Si 1 leu daca putem sa economisem la un cost total de 1000 de ron, il economisim....E jalnica gandirea asta, asa ajungem sa avem cazane de masini cu tot felul de improvizatii. Fiecare face ce vrea cu masina lui...Hai, sariti cu minusurile si la postarea asta analfabo$$ilor!

e obligatoriu sa se schimbe senzorul...nu ai cum sa iei minusuri la postare....din pmdv.

si daca nu il inlocuieste, poate merge, dar foarte bine poate avea eraore/avertizare si -25000km in bord.

 

cand schimbi discurile se schimba si placutele...tot obligatoriu....si se face un "rodaj" al discurilor...primii 300-500 km nu se pun frane foarte puternice, altfel risti sa ovalizezi si discurile noi...chiar si OE.eu asa procedez si nu am avut niciodata probleme....si am cateva sute de mii de km "la bord".

 

edit: @bimmer

adica tu schimbi placutele pana sa ajunga la jumate? :))

pai care mai e rostul senzorului?

e foarte bine gandit si vei avea avertizare cu rosu cand mai ai "carne" pe placute.

sa fim seriosi, nu inseamna ca ai grija de masina cand schimbi in felul tau placutele (dar nici rau nu e).

eu mereu m-am bazat pe info data de sensor si a fost in regula.

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca senzorul de placute nu este atins sau nu ai primit avertizare in bord ca trebuie sa verifici franele NU TREBUIE SA IL SCHIMBI!

Am masina de peste 80k km; am cumparat un senzor de placute de frana de la dealer si il am si acum pe raft in garaj!

 

 

Cauta raspunsul si in topicele astea; sunt sigur ca vei intelege mai mult.

http://www.bmwclub.r...acute-de-frana/

http://www.bmwclub.r...ranare-bmw-e60/

 

http://www.bmwclub.r..._1#entry2356842

 

Eu nu inteleg cum puteti sa scrieti unii asa tampenii. Cum sa nu schimbi senzorul omule la fiecare schimb de placute? Eu n-am auzit in viata mea asa ceva de la niciun mecanic si am avut peste 30 de masini personale. Fie ca am mers la reprezentanta fie la alte service uri serioase, toata lumea a schimbat senzorul odata cu placutele. E 40 50 lei senzorul..

Senzorul e destept facut si se aprinde galben cand mai ai ferodo destul pe placute, mai exact mai mergi chiar 4 5 mii de km daca nu mergi des in oras. De aceea e si pus, ca sa nu schimbi ca dorel placutele ochiometric, ca nu mai suntem acum 30 de ani, metodele empirice sunt istorie.

Faptul ca tu le schimbi cand mai au jumate ferodo pe ele, e ignoranta, nicidecum pricepere mai multa sau grija mai multa fata de masina.

 

Eu am luat mereu discuri oe sau ate, dar si ate sunt mai multe calitati. Personal as recomanda discuri oe, chiar daca unii zic ca sunt la fel cu cele ate. Pentru 100 200 lei in plus, de ce sa nu pui ce e original?

 

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Cavaliere, pe forum aici am vazut discutii nenumarate despre acel senzor amarat de 40 de lei. Sunt o gramada de discutii, aproape la fel de multe ca despre distributia motorului N47 :D Pana nu facem noi o smecherie, nu ne "simtem" bine. Oricum e ridicol sa-ti distrugi placutele si discurile pt o economie de 40 de ron. Vorba aia: alegerile ieftine te costa cel mai mult....

 

Eu nu schimb senzorul pana nu-i atins cel putin. Full stop.

 

Am un senzor de vanzare, ca foarte probabil nu o sa fie instalat. Si stii de ce "six in line"!?

Pentru ca atunci cand senzorul e atins placutele-s "fumate" deja iar un sofer de BMW daca ii pasa de franele masinii schimba placutele exact inainte de a fi atins senzorul.

 

Dar asta implica sa te uiti sub masina la roti mai des decat muulti altii. Asta inseamna sa fii constient si sa dai importanta franelor masinii; verificari mai dese a sistemului de franare, nu alte bla-bla-uri..

 

GRESIT: Cand senzorul iti indica 2K km in bord, te duci si le schimbi. Mereu am schimbat asa si am avut peste 20 de masini din care 12 BMW-uri. Nu verific obsesiv placutele si discurile, de aia platesc 50 de lei pe senzor ca sa-mi spuna el cand se uzeaza. Asa pot sa scot si senzorul de temp al apei din motor, nu? Mai bag eu termometrul, mai vad cat e temperatura. O fi la 90? Oare e la 120? Fierbe? Ce naiba, scot si plutitorul din rezervor si dupa bag un bat si vad daca se uda, la ce nivel e motorina. E jalnic sa conduci o masina, ORICE masina si sa nu ai grija la frane. Inteleg ca nu faci detailing anual, dar sa nu schimbi un senzor de frana, e asa de toata jena. Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui.....

Edited by six in line
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Aleg sa raman de toata jena (cum cred unii..) dar cu bani in buzunar; fie ei oricat de putini.

 

Un BMW are nevoie de mult mai multe lucruri schimbate pe original decat un rahat de senzor care nu e decat o sarma-rezistenta.. 40 de lei?

 

Iar "mecanicii"... o sa ii urmaresc cu lupa, daca las/daca apuca.. vreunu sa se atinga de motor!

Edited by bimmer90f30
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, am probleme la frânare. BĂŁtaie mare ĂŽn volan și la roatĂŁ, din câte am ĂŽnțeles ar fi discurile ovalizate faÞã, ce discuri mia-Ăži recomanda? Ieftin și bun.. Vorba românului..

Omul a intrebat de discuri si voi va certati pentru o amarata de sarma: senzor uzura placute (sper ca nu credeti ca senzorul are vreo camera video care vede cat este de uzat discul sau placutele, apoi trimite informatia la un calculator si ala spune ca mai poti circula X km). Eu am pus TRW pe puntea spate, discuri si placute (asta este scris pe etrier...). Dupa vreo 20.000 km se comporta ca la inceput, adica bine.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Senzorul este o piesa de unica folosinta , asta doar in cazul in care este atins ... Daca nu e atins nu vad motivul de ce sa il schimbi , el inca nu si-a facut treaba. Dar cine vrea sa il schimbe este liber sa o faca de cate ori vrea sau are posibilitatea , asa ca sa fie sigur ... Daca sunteti ''hamsteri'' de birou si nu intelegeti cum functioneaza anumite piese , adica paraleli cu mecanica si sistemele de pe masina nu veniti aici sa ziceti ca asa trebuie ca asa zice cartea de service BMW . Normal ca asa zice ca este inca un ban la ei in buzunar. Cati dintre voi ati schimbat uleiul in cutie/diferential cu toate ca in carte scrie ca nu se schimba si ca este ''lifetime'' !!! Edited by OPaul
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Omul a intrebat de discuri si voi va certati pentru o amarata de sarma: senzor uzura placute (sper ca nu credeti ca senzorul are vreo camera video care vede cat este de uzat discul sau placutele, apoi trimite informatia la un calculator si ala spune ca mai poti circula X km). Eu am pus TRW pe puntea spate, discuri si placute (asta este scris pe etrier...). Dupa vreo 20.000 km se comporta ca la inceput, adica bine.

Ai pus pe spate.. FaĂža e o altĂŁ "mâncare de pește " la mine bat rĂŁu, frâneazĂŁ ĂŽn șuturi de pe la 40km/h ĂŽn jos, și roatĂŁ din dreapta bate.. ParcĂŁ ar da cineva cu ciocanul ĂŽn ea. .eu cred cĂŁ are altceva..

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai hai sa demontam etrierii, placutele si sa verificam daca senzorul este ok ca sa nu il mai schimbam.

Daca placutele se schimba cum ttebuie si cand iti indica cu galben in bord, obligatoriu se schimba senzorul.

Daca schimbi placutele inainte sa ajunga la senzor, dar cand il scoti de pe placuta ii rupi vreo clema sau il atingi cu surubelnita...iar l-ai bulit.

E bine sa ai senzorul nou de fiecare data cand demontezi acolo.nu il folosesti atunci...e bun data viitoare

Link to comment
Share on other sites

Cand apare cu galben si iti indica ca trebuie sa schimbi placutele de ex in 500km, senzorul nu este atins , este doar contorul masinii care se apropie de zero km (este doar o estimare a masinii) doar cand iti apare cu rosu inseamna ca s-a atins senzoru si trebuie sa il schimbi o data cu placutele.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.