Jump to content

Arc fata dreapta rupt BMW E91 Touring 2006


alr

Recommended Posts

Eu am cumparat o baterie cu gel oem 1400lei si are marca bmw. O am de 5 sau 6 ani. E perfecta si acum.

 

M am convins, stiu diferenta intre oem si after market

Am un var cumpara mereu after market, si de ex banalul filtru de ulei e mai larg decat unul oem. Atunci cand desfaci capacul ramane filtru inauntru. Pe ala oem abia il poti scoate. Nu mi trebuie after market.

Tu tot pe a ta o tiiiii.... OEM nu este acelasi lucru cu OE... pe bavauto sunt piese OE... bateria aia la 1400 LEIII este OE

Link to comment
Share on other sites

Daca scrie BMW pe ea este OE nu OEM...

Doar filter MAN am cumparat,nu am avut nici o problema pana acuma si tot asa trebuie sa tragi de el sa iasa, cum am spus sunt producatori care respecta cu strictete dimensiunile si fac piese foarte OK dar mai sunt si producatori care fac si ei sa nu zica lumea ca nu fac si pentru firma/marca respective. La Mercedes I-am inlocuit bacteria originala cu una varta , asta a fost acu 6 ani si inca nu am avut nici o problema. Bateria este fara intretinere deci daca pica nu ii mai pot face nimica, doar sa o schimb.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Da nu mai stiu care dintre ele era mai subtire

 

Tu tot pe a ta o tiiiii.... OEM nu este acelasi lucru cu OE... pe bavauto sunt piese OE... bateria aia la 1400 LEIII este OE

 

Am zis ca sunt oem pt ca inainte sa comand de pe bav auto caut piesa pe real oem parts si de aici am dedus ca sunt oem

Link to comment
Share on other sites

Ai cumparat tu ulei BMW de pe site si era diferit fata de uleiul tot BMW cumparat de la magazine ?

 

 

Nu de pe sit ul tau. Am cumparat doar de pe bav auto si era diferit fata de cel cumparat de var - miu. Pt ca schimbam uleiul in acelasi timp

 

Si eu as vrea piese mai ieftine, dar din ce am observat eu tind sa cred ca sunt diferente...

Link to comment
Share on other sites

ce vrea lumea sa zica mai sus e ca BMW nu produce piese asa ca apeleaza la producatori externi

 

de exemplu: placutele de frana sunt produse de TEXTAR ( in cazul masinii mele cel putin).

 

Daca ma duc la reprezentanta sau pe bavauto, pot sa cumpar dupa codul asociat placutelor de frana, piese care se numesc OE ( echipament original). Astea sunt acele piese care vin intr-o cutie pe care scrie BMW iar piesa prezinta o stanta BMW.

 

Daca ma duc la magazinul din colt si dau comanda de placute TEXTAR, atunci poti zice ca imi cumpar placute OEM. Sunt teoretic aceleasi placute care vin si in cutia BMW, numai ca nu au stanta BMW pe ele si sunt ceva mai ieftine.

 

Daca ma duc tot la mgazinul din colt si cumpar placute pe alt producator, decat producatorul cu care cei de la BMW colaboreaza, sa zicem BOSCH, atunci se cheama ca imi cumpar piese AFTERMARKET.

 

Mai clar de atat nu cred ca se poate explica :)

 

 

In cazul tau, cel mai simplu e sa achizitionezi de la magzainul din colt amortiozare noi SACHS ( asta e producatorul cu care BMW colaboreaza). Iesi mai ieftin si sunt de o calitate foarte buna.

Edited by toffefe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu vreau doar oem daca e sa cumpar noi

E de inteles ca sunt in viata si perioada cand arunci cu banii, dar si cand nu ai de paine...cred ca multi stim cum e, dar sa spui ca mai bine montezi second, decat sa cumperi un sachs sau bilstein e cea mai mare aberatie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cumpara linistit SACHS sau BIlstein si dormi linistit. Lucrul nou e lucru nou si de fiecare data bate un second fie el si original. Un arc second de 10 ani nu o sa fie niciodata mai bun ca un Sachs nou. Un arc Bilstein nou e 170 de lei, ia unu si fa-ti masina. Toti stim cum e fara bani, stai linstit, nu e nici prima, nici ultima data cand ramai fara bani :D In femei si masini mereu bagi bani :D Spor la treaba!
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi! L am luat tot sh arc plus telescop pt ca o sa-l montez eu. Daca luam doar arc nu aveam presa sa desfac telescopul vechi de arcul rupt. Am mers pe cea mai ieftina cale pt ca in 3-5 luni o sa pun noi. Am vrut o solutie de avarie sa pot merge cativa km.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi! L am luat tot sh arc plus telescop pt ca o sa-l montez eu. Daca luam doar arc nu aveam presa sa desfac telescopul vechi de arcul rupt. Am mers pe cea mai ieftina cale pt ca in 3-5 luni o sa pun noi. Am vrut o solutie de avarie sa pot merge cativa km.

 

Te-ai uitat dupa pete\pata de rugina pe arcul SH!? Daca o sa te uiti la al tau o sa vezi probabil motivul pentru care s-a rupt - o pata de rugina- aceea a fost inceputul sfarsitului..; cel putin asa a fost la mine, dupa 10 ani..

 

(..) mai st si alte metode sa presezi un arc cativa cm

... cum ar fi!?

Si de ce cativa cm?

Si eu am avut arc rupt; rupandu-se doar in partea de sus mai ramasese destul de tras de el in jos sa desfac surubul din oala..

 

Eu am folosit 4 (patru) prese ...ieftine pentru arcuri noi Bilstein; atat de tari erau. Asta dupa ce a trebuit numai doua la un Audi A4.. acelasi set de prese fiind folosit. Cred ca lungimea arcurilor era mai mare extinse la BMW pana sa fie comprimate, altfel nu imi explic.. dar erau si foarte tari, stranse destul pentru a monta flansa si amortizorul.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Te-ai uitat dupa pete\pata de rugina pe arcul SH!? Daca o sa te uiti la al tau o sa vezi probabil motivul pentru care s-a rupt - o pata de rugina- aceea a fost inceputul sfarsitului..; cel putin asa a fost la mine, dupa 10 ani..

 

 

... cum ar fi!?

Si de ce cativa cm?

Si eu am avut arc rupt; rupandu-se doar in partea de sus mai ramasese destul de tras de el in jos sa desfac surubul din oala..

 

Eu am folosit 4 (patru) prese ...ieftine pentru arcuri noi Bilstein; atat de tari erau. Asta dupa ce a trebuit numai doua la un Audi A4.. acelasi set/tip de prese fiind folosit. Cred ca lungimea arcurilor era mai mare extinse la BMW pana sa fie comprimate, altfel nu imi explic.. dar erau si foarte tari, stranse destul pentru a monta flansa si amortizorul.

Link to comment
Share on other sites

150 plus transport

sa stii ca pe termen lung, nu ai facut nicio economie...din contra.

dupa ce vei pune arcul SH, trebuie sa faci geometria ca sa nu tocesti anvelopele.

daca te tine pana vei pune suspensia noua, iar trebuie geometrie facuta.

deci oricum ai da-o...tot mai bine era sa faci treaba cum trebuie acum.

in plus spui ca nu te pricepi sa alegi un arc, dar il schimbi tu....cum ai de gand sa faci asta?

 

 

Trebuia sa iei 2 arcuri noi , mai st si alte metode sa presezi un arc cativa cm

pe spate la montezi, dar pe fata fara presa, poti sa te pui si-n cur si-n cap ca nu il vei monta pe telescop.

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se pot monta si pe fata fara presa,eu am facuto doar ca mai trbuie doua persoane sa te ajute cand comprimi arcul,iti trebuie patru chingi mici,un lemn lung si gros gen grinda de acoperis,sa ai pe langa tine un stalp de retea electrica cel gros care are carligul ala metalic pe la nivelul genuchiului,sau merge si altceva greu sub care se poate baga grinda.

cu toate astea eu am schimbat arcurile pe fata la un opel calibra acum multi ani,si erea pt prima data cand desfaceam o suspensie la o masina.deci se poate.

Link to comment
Share on other sites

O sa mananci dintr-un pai toata viata :D ... Oricum , omu are o problema cu banii in momentu asta si el a ales optiunea care ii convine pe moment , nu mai este treaba noastra ce face in continuare ... Eu zic ca a primit toate informatile si parerile , pana la urma este masina lui si el stie ce e mai bine in situatia in care se afla.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca pun pe fata runflat si pe spate normale e grav? :))))

Am doua runflat-uri vechi bridgestone lm 25, iar pe masina 3 michelin alpin 5 94 H XL ca al 4 -lea a fost taiat de arc.

Am gasit un alpin 5 indice viteza T91 Sh.

Stiu ca T e pt 190 iar H 210.

Mai mult de 210 masina nu prinde.

Offffffff

M-am saturat, numai probleme.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.