Jump to content

Bmw f10 520d 2011 nu trage


Recommended Posts

Chiar am ras foarte bine :laugh: :laugh: :laugh:

Si acuma on topic. E foarte ciudat ca masina nu are nici o eroare , trebuie sa fie ceva mecanic pe ce nu are senzori. E posibil sa fie supapele pline de calamine si astfel sa nu sa se mai inchida ermetic si de acea sa fie calamine aia la intrare in cilindru 2 , gasele tot afuma admisia din cauza ca supapele nu se inchid etans. Dar totusi sa mearga asa prost masina doar din cauza aia ? Injectorul comenseaza si avand in vedere ca nu a dat eroare inseamna ca este in limite corectia.

Stiu...dar am verificat cam toate...turbo, aer, egr....iar la intrarea aerului in _chiulasa_ la pistonul doi se vad urme de lichid aruncat, deci scoate ce e in camera de ardere

Link to comment
Share on other sites

partea nasoala e ca mi-a schimbat furtunul de apa, desi tot bombanea ca nu el l-a pus gresit, a schimbat si cureaua de accesorii, insa apa tot imi sta la 100 de grade iar termocupla nu pleaca. ieri i-a aratat tatalui meu din tester ca merge termocupla, insa nu pleaca...
Link to comment
Share on other sites

http://performancedrive.com.au/wp-content/uploads/2015/11/2015-BMW-X3-xDrive30d-instrument-cluster-1280x854.jpg

 

Asa este normal, daca te uiti bine acolo ne arata temperatura la ulei , nu la antigel.Din cate am inteles arata media dintre temperatura la ulei si antigel. Si este normal sa nu se cupleze termocupla la temperature aia.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

http://performancedrive.com.au/wp-content/uploads/2015/11/2015-BMW-X3-xDrive30d-instrument-cluster-1280x854.jpg

 

Asa este normal, daca te uiti bine acolo ne arata temperatura la ulei , nu la antigel.Din cate am inteles arata media dintre temperatura la ulei si antigel. Si este normal sa nu se cupleze termocupla la temperature aia.

Nu..in bord arata doar temperatura uleiului. Pentru a vedea temp apei trebuie sa intri in meniul secret. Tine apasat pe butonul de reset al km din bord, vreo 20 de secunde. Dai la unlock, si introdu suma ultimilor 5 cifre din VIN. Si pe urma ai mai multe optiune. Dai la temperature si vezi tem apa, ulei si cred ca ecu, nu inteleg ce e raw data.

Link to comment
Share on other sites

Nu..in bord arata doar temperatura uleiului. Pentru a vedea temp apei trebuie sa intri in meniul secret. Tine apasat pe butonul de reset al km din bord, vreo 20 de secunde. Dai la unlock, si introdu suma ultimilor 5 cifre din VIN. Si pe urma ai mai multe optiune. Dai la temperature si vezi tem apa, ulei si cred ca ecu, nu inteleg ce e raw data.

 

 

http://i66.tinypic.com/2mdgr4j.jpg

 

Nah , tot aceasi chestie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

daca ai n47, se pare ca temperaturi chiar si de 100 de grade sunt normale pt lichidul de racire. MAximul cand se aprinde senzorul este de 110 grade.

Acum nu stiu ce sa zic, la unele sta la 93 95 cu varfuri de 98 cand se regenereaza dpf ul.

Din cate am inteles, pe tester apare doar defectiune la senzorul de pe chiulasa, practic orice problema cu racirea trebuie verificata mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Am N47.. La mine uleiul sta la 100 fix, la apa nu m-am uitat ca nu stiam cum ,dar o sa ma uit acum ca am vazut treaba cu butonul de reset km ...

Eu zic ca am aceeasi problema cu titlul postului,adica masina nu mai accelereaza corespunzator ...e putin ciudat comportamentul ...daca plec tare de pe loc si tin acc apasata la jumate sa zicem , masiba trage trage bine de tot ...insa daca franez sau iau piciorul de pe acc si apas iar brusc are o ingatuire si o ezitare care de multe ori e enervanta , nu ma pot baga in trafic brusc

Link to comment
Share on other sites

revin cu cateva update-uri...

intre timp am fost cu masina la un service undeva langa ploiesti, omul avea un tester delphi, am testat masina in mers si reiesea ca la kickdown masina cerea 2750 mbar, iar tot ce primea era undeva la 2400 mbar....iar parerea lui a fost ca geometria variabila nu functiona bine. a curatat-o (cel putin asa zicea el), intradevar masina a mers binisor, nu nemaipomenit pt ca tot imi schimba in 2500 de ture, a mers 3 zile bine dupa care a reaparut eroarea in bord. L-am sunat si i-am povestit, iar sfatul lui a fost sa ies putin din oras si daca nu dispare sa vin sa schimbe geometria.

problema cu temperatura apei a fost rezolvata, erau murdare radiatoarele, le-a spalat iar apa nu urca de 89. intre timp, din cauza unei ploi abundente, a trebuit sa trec o balta formata in urma ploii, iar de atunci senzorul de ulei imi arata full desi uleiul este undeva la jumatate.

acum cateva zile am mers cu masina la un tip radu din campina, am pus masina pe tester si i-am povestit succint problema, vrand sa-l las sa descopere el ce are. tipul a fost destul de binevoitor, a inceput sa verifice pe la admisie, a desfacut sa vada daca turbina are joc, a mers putin cu masina, a scos cativa senzori sa vada daca se comporta mai bine sau mai rau si m-a trimis la un tip in berceni sa-mi verifice turbina corect si pe urma sa revin la el. acum astept sa vad ce face tipul din berceni la turbina.

in tot acest timp mersul motorului s-a schimbat, dimineata la prima pornire are un zgomot asemanator tachetilor, tremura usor, se vedwe clar ca nu functioneaza cum ar trebui.

o sa revin sa va povestesc cum am reparat motorul...sper.

 

ps in cazul compresiei, oricarui mecanic i-am spus de ea, a spus ca nu exista asa ceva, iar cel de la ploiesti desi nu mi-a dat valorile a spus ca pistoanele fac compresie buna si egala, desi nu a vurt sa-mi spuna valorile. o sa-l rog pe radu sa-mi faca un test de compresie ca lumea...

Edited by Sorindan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu zilele astea la niste teste suplimentare, am pus tot un tester delphi , si plecat la plimbare .... Singura chestie care am observat-o in neregula a fost la turbo , in sensul ca dureaza 2-3 secunde pana presiunea realizata ajunge la cea ceruta ....De ex la relanti cere aprox . 1100 si turbo are cam la fel , iar daca accelerez urca la 2100 (cea ceruta) iar cea oferita creste treptat ( 1300 in prima sec, 1700 sec a 2-a , abia in secunda 3 ajungand sa se egalizeze valorile) , si din momentul ala masina chiar incepe sa traga bine....

Azi am facut schimb cu un prieten de debitmetru, dar nu a fost nici o schimbare... Daca ne poate lamuri cineva priceput aici despre cum ar trebui sa functioneze turbo normal, ar fi foarte ok, pentru ca mecanicul meu a zis ca in momentul in care calci acceleratia turbo trebuie sa urce in valori in acelasi timp cu valoarea ceruta pe tester , ba chiar sa sa fie putin inaintea motorului cu presiunea ca sa existe acolo in momentul cand ai nevoie de ea ...Voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am readus topicul in discutie...azi am dat pedala de acceleratie jos sa curatam contactele de acolo...parea curat in interior , am dat cu spray contact...montat la loc ,nicio diferenta.

Insa am observat acum alta chestie , si habar nu am daca e normal: daca apesi pe pedala (milimetric vorbind) , pe tester apare in procente nivelul la care e apasata pedala, si o citeste perfect inca de la cea mai mica apasare INSA motorul nu sesizeaza nimic pana nu atinge 10% ,abia apoi incepand sa se tureze..E normal?

Am mers cu masina unui prieten , e diferenta totala intre masini...a lui sesizeaza ca apas pedala cu moderatie si schimba o treapta inapoi si incepe sa traga bine , dar totul se petrece rapid......la mine ori nu schimba deloc si se "chinuie" sa traga , sa urce in ture....ori schimba direct 2 trepte daca apas pedala spre jumate si zboara instantaneu de sub mine...

Link to comment
Share on other sites

Am un coleg la munca care are service, mi-a spus ca a schimbat o groaza de senzori de pedala la f10...si la mine face cam la fel, daca apas putin nimic, daca apas mai mult incepe sa traga sau sa schimbe...

Azi am dat o tura pe a3...cu gandul sa mai curat dpf-ul...la 160 aveam un consum 11-12 la suta. Cand am intors spre buc, am dat kickdown si am ramas cu ea in podea. Tragea greu de tot, se plafonase la 180, pe urma a urcat incet de tot la 200. Am lasat-o la 160, consumul era 10-11 la suta. In rest nimic, aceleasi simptome. Parca chiar pornesti un pic un pic mai greu

Link to comment
Share on other sites

Am testat si la mine, si e cum zici tu , pe testar recunoaste fiecare pozitie milimetrica la pedata (de la 0% la 99% si cand ii dai kick down ajunge la 100%) dar cand sunt cu motorul pornit doar de la 9-10% incepe sa se schimbe turatia la motor. Nu stiu daca este normal. Poate ne ajuta un coleg cu seria F diesel si isi face si el testul la pedala sa vedem ce rezulta. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Era umeda mizeria din galeria de admisie? iti pierde apa putin odata la 1000 -2000 km in f de cum mergi? la mine era racitorul de gaze spart in interior si..masina mea mergea si pe apa nu doar pe motorina si aveam cam aceleasi simptome cu tine.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

update

am rezolvat problema la motor...dupa un mers la Service Scream (Tezparii) bmw din vitan, m-au trimis inca o data la avd turbo sa imi mai verifice turbina. turbina avea un joc stg dr dar au zis ca e ok. au verificat si filtrul de particule. pe senzar imi dadea 20 mbari iar pe banc avea 4 mbari. era ok, putin dubios senzorul... miau dat nr de tel unui mecanic care a avut aceeasi masina si aceleasi simptome. am vorbit cu el, mi-a explicat ca la fel nu avea eorir pe calc, dar a scos injectoarele sa le verifice debitul. debitul era unul foarte scazut si a reconditionat injectoarele. mi-a dat si nr de tel al celui de la service-ul unde le-a reconditionat, insa omul era putin dubios. ma costa 18 lei reconditionarea, care insemna luarea unor piese vechi de la alte injectoare si schimbarea pieselor defecte de la mine. pentru asta am cautat pe google un service de injectoare mai profi si am dat de express diesel din rahova, vis a vis de puscarie. am mers la ei, au pus testerul si prima data ramasesera si ei uimiti ca nu are erori. au inceput sa faca teste in mers, au scos sonda lambda, au mers fara ea, cu ea, au scos si alte chestii de la motor. in final mi-au zis ca sonda lambda este la limita valorilor si motorul functioneaza la fel si cu ea scosa. mi-au sugerat sa las masina la ei, sa scoata injectoarele si sa le verifice pe banc. seara m-au sunat si mi-au trimis raportul pe mail. debitul normal al injectoarelor trebuia sa fie de 80 mm3/h, cu o apatera maxima de 9 mm3/h, iar debitul injectoarelor mele era de 47 la 2 injectoare si 51 la celelalte. mi-au trimis si devizul reparatiei, asteptand acceptul meu. in total toata reparatia a costat 5300 lei cu 4 injectoare reconditionate in fabrica bosch, sonada lambda si filtru combustibil, plus manopera si diagnoza. masina merge super acum, a ramas sa o mai las o noapte la ei sa o verifice la rece si sa o regleze cum trebuie. toata taraganeala asta a durat 4 luni de zile, nu stiu cate serviceuri si mecanici plus 2000 de lei cheltuiti aiurea. plus cateva defecte la vopsea, pentru ca ajunsese sa ma enerveze masina...asta e vina mea..:D

cat despre service-ul unde am schimbat distributia, acesta se numeste BVL TUNNING MASTER, are sediul pe fabrica de chibrituri, in filaret. nu pot sa-i acuz in mod direct de acest defect, insa este foarte dubioasa scaderea brusca de putere dupa schimbul distributiei. voi face unele verificari dupa seriile injectoarelor... mai este si problema vizitelor ulterioare la ei, cand am constatat ca mi-au montat un furtun gresit si a fost ros de cureaua de accesorii, ocaziei cu care au zis ca a umblat cineva la motor si ca ei l-au pus corect, dar pt ca e baiat bun, mi-l schimba gratis impreuna cu cureaua. cat despre defectul motorului, ma sfatuiau sa vand masina cat mai repede ca o sa cada, ca are multi kilometrii si ca nu mai tine, sa scap de ea cat mai repede...

sfatul meu este sa stati langa masina cand mai duceti masina in service, sa evitati lasatul masinii in service pentru operatiuni simple si sa nu o luati daca observati un defect dupa reparatie sau ca masina se comporta ciudat...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wow , ma bucur ca ai rezolvat cu masina ta.Eu de 1 saptamana de cand a dat frigul putin sunt mega fericit ca merge foarte bine masina . Trag concluzia ca are legatura cu vreun senzor de temperatura ,dar care nu stiu ..Poate ma insel.

La mine injectoarele pe tester stau la 0.0 sau 0.2 (range -5 pana la +4) ,nu stiu ce sunt astea dar mecanicul a zis ca merg foarte bine ,ca rar vede valorile astea la injectoare ...

O sa repar si eu turbo , ca se cam zguduie la decelerari pe loc !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wow , ma bucur ca ai rezolvat cu masina ta.Eu de 1 saptamana de cand a dat frigul putin sunt mega fericit ca merge foarte bine masina . Trag concluzia ca are legatura cu vreun senzor de temperatura ,dar care nu stiu ..Poate ma insel.

La mine injectoarele pe tester stau la 0.0 sau 0.2 (range -5 pana la +4) ,nu stiu ce sunt astea dar mecanicul a zis ca merg foarte bine ,ca rar vede valorile astea la injectoare ...

O sa repar si eu turbo , ca se cam zguduie la decelerari pe loc !

valorile alea sunt corectiile injectoarelor...daca pistonul are o compresie mai slaba, injectorul va da mai multa motorina.

cu doua zile inainte sa ajung la express diesel am fost in vitan si tot asa imi aratau la 0, i-am spus ca mi-a vandut cineva un pont ca ar fi injectoarele, insa au spus ca sunt ok injectoarele, nu au nimic...

la fel, nu aveam nicio eroare in bord, doar din cand in cand ca nu face turbina boost, in rest totul era ok.

daca zici ca de cand a dat frigul merge mai bine, verifica si intercoolerul, posibil sa nu raceasca aerul comprimat cum trebuie.

daca vrei sa verifici si tu injectoarele, iti recomand express diesel, la bogdan...e super baiatul si se preocupa de masina, insa reparatia costa mai mult la ei, nu repara injectoarele, doar le inlocuiesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu strica o verificare la injectoare . O sa fac si asta. Intercoolerul cum ar trebui verificat?

Odata cu mersul mai bine in schimb a aparut o schimbare de zgomot al motorului , o percep sub masina , cam pe unde ar fi racordul flexibil, dar nu ar trebui sa fie spart ca anul asta l-am schimbat . E ca o pufaiala infundata asa ...M-am cam saturat de investigatii cu masina asta :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.