Jump to content

525d fluierat turbina noua


dragoss91

Recommended Posts

mi-a cazut turbina mica si le-am reconditionat pe amandoua la suceava , de cand le-a montat cea mica fluira , i-am sunat pe cei de la suceava si au trimis alta si fluiera la fel

 

mentionez ca prima oara cand am schimbat turbina i-am pus ulei liqui molly 5w30 , poate influienta cu ceva ? am mai vazut membri care sustin ca le fluiera turbina daca nu puneau castrol edge 5w30

Link to comment
Share on other sites

Turbina nu are voie sa fluiere. In Germanania daca-ti reconditioneaza turbina, iti da 6 luni garantie pe ea fara numar de km. De regula o ia pe a ta veche la schimb si iti pune una reconditionat de ei. Poate ca nu se pricep cei de la service daca ti-au pus 2 turbine reconditionate si fluiera amandoua. Uleiul nu influenteaza cu nimic fluieratul turbinei.App, cati km ai cu masina momentan? Am auzit ca la varianta de 2,5D le cam pica turbina.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca si daca nu sunt prinse bine furtunele sau daca ai o gaura in intercooler poate sa fluiere , nu e neaparat turbina .... O turbina fluiera din cateva motive : nu este echilibrata , palele ating carcasa , uzura la ax sau lagare. Daca vrei sa fii sigur mergi pana la ei cu masina sa o testeze si sa vada ce si cum suna.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acuma ca nu a avut nu stiu ce sa zic , le-a pierdut el ... Mergi la bmw cu codurile de la reperul 4 si 11 sa le comanzi.

Trebuie sa vezi daca vin pe reperu 4, 2 garniture si daca nu sa comanzi sa fie 2, pentru 11 doar o garniture iti trebuie

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

mecanicul de la service a spus ca am nicio garnitura intre racitor egr si galerie evacuare , si nu am avut nici inainte sa schimb prima turbina . Si ar mai fi 2 garnituri de la evacuare care ar putea sa scape

 

893383de0ffe47aa9f87dc59ff33b2ad.jpeg

 

 

Garnitura nr.11, nu se pune din fabrica. Acolo racitorul EGR se inchide pe con si nu scapa nimic pe acolo. Oricum daca ar scapa ceva pe acolo, iti vei da seama imediat, deoarece va afuma cam mult piesele de acolo.

 

Si eu cand am curatat racitorul EGR, cand am desfacut, nu era nici o garnitura si nu se umblase acolo.

 

Tu ai reparat turbinele, dar sunt tare curios, cum ti-au reglat ei tijele de vacuum la turbine, ele se regleaza amandoua impreuna..

 

intra cu ISTA si citeste valorile turbinelor la relanti si in sarcina, vezi ce valori ai ( relanti=97%, iar la 3000 ture=45% ).

 

Verifica si teava din spate de la racitorul de gaze, sa nu fie sparta, este problema des intalnita, se roade furtunul de vacum si de acolo nu mai actioneaza clapeta si se sparge teava.

Edited by florin1967
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.