Jump to content

Probleme n42b20a


Recommended Posts

Salutare!

Recent am observat ca mașina a devenit cam leneșĂŁ ĂŽn accelerație și cu un consum cam mare. Am pus testerul și am dat de urmĂŁtoarele erori:

- 002852 vvt sensor reference

- 002854 vvt sensor plausibility

- 002783 heated film senzor (aici bĂŁnuiesc ca este vb de debitmetru)

- 002727 aftercat O2 sensor aging,Bank 2

Erorile le-am șters și momentan nu au apĂŁrut dar sigur or sa aparĂŁ dupĂŁ un anumit interval de timp.

Cam ce ar trebui schimbat,verificat În asa fel Încât sa nu arunc banii pe fereastra schimbând piese aiurea pana la depistarea sursei problemei ?

Link to comment
Share on other sites

Primele 2 e vorba despre senzorul excentric (de la valvetronic). Verifica daca ai ulei in mufa senzorului, trebuie dat jos primul capac.

 

Am avut 2 motoare N42 si un N46, toate 3 aveau ulei in mufa si la toate 3 mergea excelent senzorul. Nu avea nicio eroare si mergea in parametri. Nu cred ca pleaca de acolo problema la el.

Link to comment
Share on other sites

Am avut 2 motoare N42 si un N46, toate 3 aveau ulei in mufa si la toate 3 mergea excelent senzorul. Nu avea nicio eroare si mergea in parametri. Nu cred ca pleaca de acolo problema la el.

M-ai linistit. Si eu am ulei in mufa si ma gandeam sa-l schimb...dar mai astept.

 

ON: Vezi motorasul valvetronic, poate de aia ai erori pe senzor...

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Senzorul vvt este amplasat foarte aiurea, trebuie sa dai jos axa vvt ca sa-l poți schimba. De aceea sper ca problema sa fie din alta parte. Din pĂŁcate azi vremea nu a ținut cu mine și nu am putut verifica firele dintre ecu vvt și senzor. Erorile sunt legate de poziția axului vvt și de semnalul transmis la ecu de cĂŁtre senzor. Eu cel puțin asa interpretez Erorile alea, va rog sa ma corectați dacĂŁ greșesc. Edited by krashy
Link to comment
Share on other sites

Senzorul vvt este amplasat foarte aiurea, trebuie sa dai jos axa vvt ca sa-l poți schimba. De aceea sper ca problema sa fie din alta parte. Din pĂŁcate azi vremea nu a ținut cu mine și nu am putut verifica firele dintre ecu vvt și senzor. Erorile sunt legate de poziția axului vvt și de semnalul transmis la ecu de cĂŁtre senzor. Eu cel puțin asa interpretez Erorile alea, va rog sa ma corectați dacĂŁ greșesc.

Nu trebuie data jos axa. Trebuie dat jos capacul de la culbutori.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.....ești sigur de treaba asta ? Toți "meseriasii" mi-au spus ca trebuie data jos axa vvt și distribuția pt a putea schimba senzorul ala

 

 

 

Si tu i-ai crezut??? :frantics: Are dreptate Nicoara Alex, nu trebuie demontata distributia.

 

Uite aici la min 2.40, sa vezi singur cum este senzorul,

 

Acum trage singur concluzia. Sau foarte usor te poti documenta de aici, nu este asa greu; http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-07-2002-E46-BMW-318i&diagId=11_3009

 

 

 

 

M-ai linistit. Si eu am ulei in mufa si ma gandeam sa-l schimb...dar mai astept.

 

ON: Vezi motorasul valvetronic, poate de aia ai erori pe senzor...

 

 

 

Schimba piesa nr.7 si nu vei mai avea ulei in mufa :rolleyes: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-07-2002-E46-BMW-318i&diagId=11_3179

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Cablajul de la senzorul vvt la ecu, este ĂŽn regulĂŁ. Ma puteți ajuta cu niște valori ce ar trebui sa le ĂŽnregistreze multimetrul atunci când masor motorașul vvt ? Intre pini am open circuit, o fi bine ?
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai încurcat clipurile. Ala vad ca a dat axa vvt cu tot cu senzor jos

 

 

Nu am incurcat nici un clip. Ti-am spus sa te uiti la min 2,40, pui videoclipul pe pauza, sa vezi cum este prins senzorul. Foarte simplu. De acolo iti dai seama ca poti sa-l demontezi foarte usor si fara a demonta ce spui tu. :thumbsup:

 

 

Uite aici cum este montat senzorul, pune pe pauza sa vezi: https://www.youtube.com/watch?v=jtUsdLEr-fE

 

Nu te supara pe mine, dar daca nu stii ceva sigur, nu mai fa afirmatii nefondate. :console:

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cablajul de la senzorul vvt la ecu, este în regulă. Ma puteți ajuta cu niște valori ce ar trebui sa le înregistreze multimetrul atunci când masor motorașul vvt ? Intre pini am open circuit, o fi bine ?

 

 

Dar poti proba mult mai usor sa vezi daca functioneaza motorasul vvt. cand ai demontat capacul, pui contactul si atunci motorasul trebuie sa porneasca sa faca 1/2 cursa inaite si inapoi, sa-ti regleze axa cu came. Trebuie sa miste motorasul vvt, ori de cate ori iei si pui contactul.

 

Exact ca in prima parte a videoclipului, trebuie sa miste motorasul, cand pui contactul.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Si tu i-ai crezut??? :frantics: Are dreptate Nicoara Alex, nu trebuie demontata distributia.

 

Uite aici la min 2.40, sa vezi singur cum este senzorul,

 

Acum trage singur concluzia. Sau foarte usor te poti documenta de aici, nu este asa greu; http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-07-2002-E46-BMW-318i&diagId=11_3009

 

 

 

 

 

 

 

 

Schimba piesa nr.7 si nu vei mai avea ulei in mufa :rolleyes: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-07-2002-E46-BMW-318i&diagId=11_3179

Interesant ce zici...pot schimba garnitura fara sa dau capacul jos?

Link to comment
Share on other sites

Îmi puteți recomanda un băiat priceput care să-mi rezolve problema fără sa schimb piese aiurea, în București?

 

Florin din Chitila. Nu merita sa cumperi motoras vvt noi, poti lua unul de la dezmembrari. Dar esti sigur ca este motorasul dus?

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Am eu motoras valvetronic functional si posibil si alti senzori folositori. Mi-au ramas de cand am schimbat motorul si functioneaza tot. Din pacate sunt lasati acasa si dureaza 7-10 zile pana as putea sa ti le dau. Daca nu rezolvi pana atunci ne auzim.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.