Jump to content

Scurgeri ulei si un fel de ulei vascos langa alternator


floryn1987

Recommended Posts

La o verificare a motorului am descoperit niste bobite de vaselina sau cel putin asa par, imbibate in ulei. Iar sub partea aceasta de langa alternato, pare sa fie o scurgere de ulei dupa cum vedeti pe filmare. Nu am priceput ce poate fi si din ce cauza si nu imi pot da seama ce sunt acele granule mici ca un fel de vaselina imbibata in ulei si carbune care daca le iei pe maini te faci negru.

Ceva pareri?!?!?

 

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Se poate sa fie vreo garnitura crapata? Corp clapeta acceleratie? Sa scape ulei, motorina, gaze si presiune pe acolo pe undeva? Pentru ca normal motorina daca intra in contact cu materialele aduse la temperaturi inalte se incheaga?!?!? Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

La o verificare a motorului am descoperit niste bobite de vaselina sau cel putin asa par, imbibate in ulei. Iar sub partea aceasta de langa alternato, pare sa fie o scurgere de ulei dupa cum vedeti pe filmare. Nu am priceput ce poate fi si din ce cauza si nu imi pot da seama ce sunt acele granule mici ca un fel de vaselina imbibata in ulei si carbune care daca le iei pe maini te faci negru.

Ceva pareri?!?!?

 

 

 

 

Demonteaza galeria de admisie, o sa te sperii ce gasesti pe acolo, curata tot malul din galerie, schimba si clapetele de cadmisie, cam de acolo pleaca problema, garnituri clapete coapte + muuulta mizerie in galerie, clapete blocate, rezultatul fiind exact ce ai filmat.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

O sa desfac insa as vrea sa stiu cum pot sa desfac galeria de admisie? Mizeria se curata normal sau trebuie curatata cu flacara dacaveste multa depunere de carbon? Ar fi mai bine sa renunt la clapete? Sa renunt si la egr? Ce ma sfatuiesti sa fac? Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

O sa desfac insa as vrea sa stiu cum pot sa desfac galeria de admisie? Mizeria se curata normal sau trebuie curatata cu flacara dacaveste multa depunere de carbon? Ar fi mai bine sa renunt la clapete? Sa renunt si la egr? Ce ma sfatuiesti sa fac?

 

Nu renunti nici la clapete, nici la egr. Acum ce sa spun, daca ai putina indemanare, poti sa demontezi usor si cu atentie. Desfaci mufele care te deranjeaza, senzori , cabluri, etc. si gata.

 

In privinta galeriei, e simplu, vei gasi si intarit si mal, cureti cu surubelnita cat poti, iar dupa cureti cu solutii de curatare uleiuri si grasimi. Fara flacara, galeria este din plastic.

 

Intra pe realoem.com si vezi acolo cum este galeria.

 

Daca tu dupa videoclipul pe care l-ai pus, ai fi spus si ce model ai si anul de fabricare, ai fi scurtat mult din intrebari, iti veneau raspunsuri mai multe.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Scuze. Prostia mea ca nu am dat toate detaliile.

Este vorba de:

-BMW E60 520D LCI M Sport 2008

 

Sa inteleg ca lipsa foarte mica de putere si lipsa puterii la accelerare este datorata mizeriei stransa in galeria de admisie + clapete posibil blocate si garnituri crapate pe unde scapa motorina mixata cu mizerie?

Am postat inca doua filmulete cu ce am mai gasit la masina ca urmarii inspectiei si a simptomelor:

1. Fum la pornire si stationare in habitaclu

2. Scurgeri ulei pe furtunul din turbo catre intercooler

3. Usoara trepidatie a masinii la relanti

4. Zgomot infundat daca deschid geamurile fata ca si cum in loc de un motor diesel care toarce si se aude ca un diesel se aude ca un bass infundat

 

Ma gandesc sa curat si EGR daca tot curat galeria. Si ce puteti spune de scurgerile de ulei de la turbo si de partea aceea afumata?

Deja incepe sa ma enerveze acest E60 :download:

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Scuze. Prostia mea ca nu am dat toate detaliile.

Este vorba de:

-BMW E60 520D LCI M Sport 2008

...

Si la mine e la fel, exact aceleasi "obiceiuri proaste" + consum ulei 0,5 L la mie... o s-o desfac peste 2 sapt ... va tin la curent.

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

La mine in acesti 7000km de cand am schimbat uleiul, de cateva ori, i-drive mi-a aratat cu galben ca uleiul este peste limita... apoi a revenit la normal :popcorn: Check engine s-a aprins de cateva ori, am resetat eroarea de fiecare data, aceasta fiind O2 recirculation flow si nu mai stiu cum. Probabil din aceasta cauza. :popcorn: Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ce ai rezolvat? Ai desfacut galeria si tot ce ai zis? Posteaza sa stim si noi cei cu aceste simptome ce sa facem.

Inca nu am ajuns in service. Mecanicul meu nu a mai avut vreme. O venit concediile, marea etc. O ramas dupa 1 Sep.

 

Acelasi consum il am de 5-600ml la mie.

 

Sigur o sa postez dupa ce o desfac. Meanicul mi-a zis ca ar putea fi semerigurile la supape. Va tin la curent.

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am ajuns in service. Mecanicul meu nu a mai avut vreme. O venit concediile, marea etc. O ramas dupa 1 Sep.

 

Acelasi consum il am de 5-600ml la mie.

 

Sigur o sa postez dupa ce o desfac. Meanicul mi-a zis ca ar putea fi semerigurile la supape. Va tin la curent.

Salut,

 

Ai joc radial in axul de la clapete. Nu este kit de reparatii pt clapete, fie iei alta galerie de admisie, fie anulezi clapetele.

Si fulia de la arborele cotit trebuie sa o schimbi, nu te mai tine mult dupa fisurile pe care le prezinta.

Edited by Tica
Link to comment
Share on other sites

Eu unul inca nu am desfacut nimic pentru ca nu am avut timp. Urmeaza sa imi fac.

Ce puteti spune despre aceste produse?

As vrea sa curat filtrul de particule, turbo si injectoarele preventiv si as avea nevoie de o parere!?!

 

Produsele avizate sunt:

1. Forte - Diesel (Fuel System, DPF & Turbo Cleaner) System Treatment Package

2. NORMFEST DPF100

post-80799-0-93934400-1504415577_thumb.jpg

post-80799-0-86696100-1504415583_thumb.jpg

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Inca nu am ajuns in service. Mecanicul meu nu a mai avut vreme. O venit concediile, marea etc. O ramas dupa 1 Sep.

 

Acelasi consum il am de 5-600ml la mie.

 

Sigur o sa postez dupa ce o desfac. Meanicul mi-a zis ca ar putea fi semerigurile la supape. Va tin la curent.

 

Ne-ai dezamagit inca o data! Esti exact cum banuiam.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.