Jump to content

bec ars xenon


Recommended Posts

  • 1 month later...
sa fii atent la temperatura, ca altfel vei avea culori diferite la becuri :blink:

243228[/snapback]

 

La ce te referi la temperatura? Hai sa-ti spun ce am patit eu : am avut masina putin lovita pe dr si la service mi-au schimbat farul, becul meu care il aveam mergea perfect, doar ca acum cand m-am uitat mai atent cel vechi lumineaza albastru iar cel de pe dreapta cam galbui... Acum nu stiu daca farurile vin cu becuri sau nu si ma gandesc de ce naiba sa-l schimbe pe al meu daca mergea.

 

P.S. unde ma pot uita ca sa iau un bec asemanator?

Link to comment
Share on other sites

asa sunt si eu.. xenoanele amandoua sunt albe la inceput dar in 10 sec.. treptat unu se face galbui.. banuiesc ca e vorba de povestea aceea cu temperatura... si la ala ce ramane alb angel eye-u e luminat mai slab.... si eu cand intru in ceva banuti trebuie sa schimb sper doar 1 xenon si 1 bec de la ange eye si sa fie identice.. ca tare nu le-as schimba pe toate 4...
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de temperatura de culoare, date si recomandari sunt cu duiumul pe net.

 

Da-i o cautare dupa "HID"

269154[/snapback]

 

Ok, o sa ma uit. Dar cum imi dau seama ce bec am pe masina ca sa iau unul la fel? trebuie sa-l dau jos, scrie pe el? Nu este periculos sa umblu acolo?

 

P.S. Ce tipuri de bec are E39? ca vad ca sunt mai multe H1, H3......

Link to comment
Share on other sites

http://www.proxenon.ro/becuri.php

 

pe a mea am D2S

 

Culori disponibile: 4000k, 5000k, 6000k, 6500k, 8000k de acest nr depinde culoarea

 

nu sunt sigur! cu cat creste cu atat lumina devine mai albastra :blink:

 

http://www.kitxenon.ro/hid.html

 

 

precizez nu e reclama doar exemplificare :)

 

am utat H7 pe e39 post-2935-1187204963_thumb.jpg

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Ok, o sa ma uit. Dar cum imi dau seama ce bec am pe masina ca sa iau unul la fel? trebuie sa-l dau jos, scrie pe el? Nu este periculos sa umblu acolo?

 

P.S. Ce tipuri de bec are E39? ca vad ca sunt mai multe H1, H3......

269187[/snapback]

 

Daca masina are xenon din fabrica ai D2S. Poti sa le schimbi singur, ideea este sa nu ai contactul pus; xenonul descarca undeva la peste 20 000 volti. Iti recomand totusi sa te duci la un service care are si aparat de reglat farurile, s-ar putea sa fie nevoie de un reglaj ulterior.

Link to comment
Share on other sites

http://www.proxenon.ro/becuri.php

 

pe a mea am D2S

 

Culori disponibile: 4000k, 5000k, 6000k, 6500k, 8000k  de acest nr depinde culoarea

 

nu sunt sigur!  cu cat creste cu atat lumina devine mai albastra :blink:

 

http://www.kitxenon.ro/hid.html 

precizez nu e reclama doar exemplificare :)

 

am utat H7 pe e39    post-2935-1187204963_thumb.jpg

271561[/snapback]

 

Intr'adevar, lumina devine mai albastra progresiv cu cresterea temperaturii de culoare (in Kelvin), dar scade intensitatea luminoasa (in lumeni); banuiesc pe un sofer il intereseaza vizibilitatea si nu circul :)

 

La ce oferta am vazut pe linkul oferit de tine, D2S Philips (Germany) sunt OK ca pret, in schimb coreenele sunt la pret dublu.

Link to comment
Share on other sites

Daca masina are xenon din fabrica ai D2S. Poti sa le schimbi singur, ideea este sa nu ai contactul pus; xenonul descarca undeva la peste 20 000 volti. Iti recomand totusi sa te duci la un service care are si aparat de reglat farurile, s-ar putea sa fie nevoie de un reglaj ulterior.

271676[/snapback]

 

 

La xenon se regleaza singure.

Link to comment
Share on other sites

eu am rezolvat... am schimbat cel alb pe unul mai galbui identic cu celalalt... fara nici un ban....si ce sa va spun ca dupa vreo 30 min de condus... sun albe.... mai albe ... :blink:

 

si eu stiu tot asa ca sunt autoadaptive

271744[/snapback]

 

Toate farurile cu Xenon au autolevelling.

 

P.S. Are cineva vreun senzor de levelling dreapta fata?

Link to comment
Share on other sites

Se schimba greu becul la E39??

271864[/snapback]

 

nu e char usor ca si la un bec cu filament

 

ai grija sa nu rupi elemetele de ajustare ca iti iei adio de la far sa rotesti usor de de mufa ce intra la bec

 

la bec sa ai grija ca are un semn post-2935-1187277201_thumb.jpg nu poti sa il potrivesti oricum si in nici un caz sa nu pui mana pe sticla

 

sa cureti cu o pensula sau carpa in jurul cauciugului prafu ca sa nu intre in far ca va trebui sa il dai jos de pe carcasa ca sa poti prinde corpul oglindei cu degetele ca sa scoti mufa altfel risti sa rupi elementele de ajustare

 

bafta

 

sa ne zici ce ai ispravit :blink:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

L-am schimbat acum, se schimba relativ repede, trebuie o cheie torx cu care se desfac 3 suruburi care fixeaza un cerc de plastic din spatele burdufului de protectie dupa ce se da acel cerc jos becul se trage incet afara si se pune celalalt in aceeasi pozitie. E chiar fff simplu. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.