Jump to content

Senzor nivel ulei INACTIVE


Recommended Posts

Salut , va rog dacĂŁ ĂŽmi puteți da câteva pĂŁreri , o iau razna cu mașina asta :

 

In Februarie am luat un 116i 116cp din 2007 din Germania totul Ok . Acum cam 1 luna am schimbat ulei + filtre + garnitura capac culbutori + garnitura baie ulei+ un semering la cutia de viteze .

DupĂŁ aceste schimburi mașina a mers Ok câteva zile și apoi brusc a inceput sa arate nivelul la ulei INACTIVE + SERVICE cu roșu ( nu merge resetat nici din tester , nici din butoane )

Prima data am cumpĂŁrat senzorul de nivel ulei ( aftermarket - HELLA ) -- problema nu s-a rezolvat ;

UrmĂŁtoarea chestie a fost sa ii fac resoftare - asta ar fi procedura dupĂŁ spusele mecanicului ; Resoftarea mi-a fĂŁcut-o un electrician care lucreazĂŁ la Bmw Cobalcescu cu tester dedicat bmw . Problema tot nu s-a rezolvat ; acum mecanicii spun ca singura varianta ar fi sa iau senzorul original bmw . Cel aftermarket nu ĂŽl mai pot da ĂŽnapoi , deja a trecut prea mult timp .

Ce credeți , e vreo șansa sa iau senzor original și sa meargĂŁ ?

Am avut mai demult un 330i e46 , i-am pus senzor aftermarket și a mers fĂŁrĂŁ probleme nu ĂŽnțeleg la seria 1 de ce nu merge ...

Nu sunt obsedat sa verific uleiul dar mașina nu are joja ...

Plus ca apare SERVICE cu roșu și 0 km și e stresant

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
On 6/18/2017 at 1:35 PM, kevinn14 said:

Salut , va rog dacĂŁ ĂŽmi puteți da câteva pĂŁreri , o iau razna cu mașina asta :

 

In Februarie am luat un 116i 116cp din 2007 din Germania totul Ok . Acum cam 1 luna am schimbat ulei + filtre + garnitura capac culbutori + garnitura baie ulei+ un semering la cutia de viteze .

DupĂŁ aceste schimburi mașina a mers Ok câteva zile și apoi brusc a inceput sa arate nivelul la ulei INACTIVE + SERVICE cu roșu ( nu merge resetat nici din tester , nici din butoane )

Prima data am cumpĂŁrat senzorul de nivel ulei ( aftermarket - HELLA ) -- problema nu s-a rezolvat ;

UrmĂŁtoarea chestie a fost sa ii fac resoftare - asta ar fi procedura dupĂŁ spusele mecanicului ; Resoftarea mi-a fĂŁcut-o un electrician care lucreazĂŁ la Bmw Cobalcescu cu tester dedicat bmw . Problema tot nu s-a rezolvat ; acum mecanicii spun ca singura varianta ar fi sa iau senzorul original bmw . Cel aftermarket nu ĂŽl mai pot da ĂŽnapoi , deja a trecut prea mult timp .

Ce credeți , e vreo șansa sa iau senzor original și sa meargĂŁ ?

Am avut mai demult un 330i e46 , i-am pus senzor aftermarket și a mers fĂŁrĂŁ probleme nu ĂŽnțeleg la seria 1 de ce nu merge ...

Nu sunt obsedat sa verific uleiul dar mașina nu are joja ...

Plus ca apare SERVICE cu roșu și 0 km și e stresant

Mulțumesc

Salutare, am gasit aceasta postare care s a mulat foarte bine pe problema mea. Am un e92 cu aceeasi problema, ai putea sa mi spui ce cabluri sau ce anume ai facut de s a rezolvat, daca mai tii minte? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.