Jump to content

Bataie roata fata e46


Lazar stelian

Recommended Posts

Salut. Azi cand ma intorceam de la munca cu al meu bmw 136 cp din senin la roata fata stanga s.a auzit un zgomot ca si cum as fi facut pana si as fi mers cu janta pe asfalt un frecat ingrojitor. Am oprit crezand ca am pana si surpriza nu era , cauciucul era ok. M.am pus din nou in miscare si a inceput sa faca iar. Zgomotul era ca si cum mi.ar fi intrat un fier sau sarma la roata si ar fi frecat in aparatoarea de la disc. Am oprit din nou m.am uit la roata sub masina nimic in neregula. Am impins in aparatoarea de la disc crezand ca a intrat cv inte ea si roata , nimic am mers cu acel frecus vreo 3-4 km pana a disparut singur. Mi.a mai facut asa o singura data in oras acum 2 sapt cand am dar intr.o groapa mica de plomba de asfat iar dupa 50 m de scartait s.a oprit. Am crezut ca a luat o piatra cv si de aia ..dar acum nush de ce fave asa. Am franat cand a facut si nicio scimbare .roata nu se incinge Edited by Lazar stelian
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fii intrat ceva pe la aparatoarea aia , nu strica sa o ridici pe cric, sa dai roata jos si sa te uiti mai bine ce este acolo. Ceva minor , daca era de la rulment ai fii auzit un harait , ceva mult mai infundat si gros.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce ai ridicat masina pe cric , prinzi de roata cu mana dreapta la ora 03:00 si cu mana stanga la ora 09:00 iar cu una tragi si cealalta impingi de mai multe ori sa vezi daca are joc , dupa treci pe ora 12:00 si ora 06:00 si repeti miscarea :D
Link to comment
Share on other sites

Ae aude ca si cum ar freca o tabla de cv sau freaca cv fier / tabla de lat fier

 

Vezi sa nu fie placuta de frana, sa nu frece de disc, chiar daca ai ferodou pe placuta, din cauza ca ai discul prea tocit, iar gradul format in partea de jos a discului atinge de partea metalica a placutei de frana.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Aparatoarea de la disc....si la mine au ambele cate o ureche rupta si uneori imi ating si rascaie/freaca pe acolo! Mi-am propus sa le repar, deoarece costa peste 300 ron una si un disc OE este 250! Nu dau atatia bani pe o tabla! Ale mele arata bine, nu au rugina, doar urechea de fixare este rupta si ii voi face alta! Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Am fost la mecanic ieri si mi.a zis ca din cauza placutelor de frana ar face asta ca au prea mult fier si ca se desprinde din ele.. asa sa fie ???

Da asa e, fierul de calitate proastĂŁ la frânĂŁri bruște se desprinde in bucĂŁțele mici, incearcĂŁ sĂŁ le inlocuiești cât mai repede posibil cu altele noi.

Link to comment
Share on other sites

Fix pix si cu firmele astea renumite in ziua de azi...uite ca eu am pus meyle si starline si le am de 2 ani si franeaza perfect fara scartaieli sau alte zgomote..deci nu intotdeauna astea gen ate,brembo,ferodo,etc sunt mai bune

 

Am pus disc TRW si in 7000 km s-au ovalizat. Am luat ATE, 15000 si iar s-au ovalizat.

Si nu o spal incinsa,nu am trecut prin balti cu ea. (e90 nfl)

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit asa cu E46 vechi.

Imi intrase o pietricica intre placuta si disc,in spatiul ala micut.

Mecanicul mi-a zis sa dam placutele jos si sa le remontam sau sa incerc cu spatele. Am gasit strada libera,am bagat in reverse si am dat de cateva ori tare in spate.

A iesit singura

Link to comment
Share on other sites

Se desprinde fier din placuta in timp ce mergi cu masina !!!! Ma, dar mecanicii astia sunt nebuni ? Daca se desprinde in halu ala si provoaca sunetul descris de tine , atunci trebuie sa ramai fara placute cam in 100km .
Link to comment
Share on other sites

Asta am zs si eu. Ca nu ar avea cum sa se desprinda asa mult fier . Si stiu cum.scartaie o placuta .Am mai observat ca pe interior la disc are mai multe zgarieturi. As fi de acord ca ar fi intrat cv intre disc si placute, dar aseara mi.a facut iar pe drum de tara si dupa mai multe gropi nu a mai facut
Link to comment
Share on other sites

Asta am zs si eu. Ca nu ar avea cum sa se desprinda asa mult fier . Si stiu cum.scartaie o placuta .Am mai observat ca pe interior la disc are mai multe zgarieturi. As fi de acord ca ar fi intrat cv intre disc si placute, dar aseara mi.a facut iar pe drum de tara si dupa mai multe gropi nu a mai facut

Salut, am patit-o si eu la 320d ul meu, pistonasele de la etriere au ruginit si scartzie exact cum ai descris tu. Dupa ce pui frana, etrierele raman blocate si de acolo vine scartzitul

Cumpara 2 kit uri de reparatie si treaba e foarte simpla

Te sfatuiesc sa schimbi pe ambele parti

 

PS ca sa fii sigur ca e acelasi lucru ca si la mine, dupa ce opresti sa te duci langa acea roata si sa vezi daca radiaza caldura mult mai tare decat la celelalte roti

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.