Jump to content

E46 320D - Super mult fum pe evacuare


Recommended Posts

Salutare tuturor!

Dragilor, nu vreau sa imi sariti in cap ca am inceput un nou topic, insa cred ca aici este un pic mai delicata problema de aceea am preferat sa despic firul in patru separat!

 

Se da una bucata E46, 320D Fl, 2004.

Conduceam pe A3 in Germania si dintr'o data, nu am mai avut putere, si in plus scoate imens fum pe "coada" :

 

La bord, nici un martor aprins, apa la 90(sau cat e la mijloc), ulei la jumatea jojei, iar dupa alte 20 min de mers la nivelul minim, iar apa, am completat appx 1,5L.

 

Sa fie oare Garnitura de Chiulasa!?

 

Aaa, si cand accelerez, esre un sunet cam ciudat, de "rantzaneala" as zice!? (Turbo)!?

 

Cateva pareri, inainte de a platii 600€ sa o aduc in ro...

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Gura aia de umplere foarte generoasa, nu mi'a dat voie sa vad prea bine :( in plus, "mi'a picat fisa sa ma uit" dupa ce am facut completare :(

Off, sa dea domnu aia sa fie, sa nu ma pandeasca schimbarea de turbo :))

 

De refacut turbina costa 1000lei. Daca ai nevoie de garnitura de chiulasa implica si schimbat antigelul,uleiul, filtrul, manopera destul de costisitoare...ajungi tot pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat azi lichidele, uleiul este la minim (limita minima).

Antigelul pare la nivel insa tind sa cred ca e patat de ulei :)

 

tocmai duminica ajunge masina in ro, si cel mai probabil nu o atinge nimeni pana pe marti/miercuri...

 

Re Turbina, imi puteti recomanda unde o pot trimite pt reparatie!?

 

In caz ca e garnitura, aia e, si asa nu stiu ce antigel este in ea, ca de cand am luato, nu l'am schimbat...

Re ulei, am deja 6000mii cu el, deci nu imi pare rau....

Link to comment
Share on other sites

Buuun!

A ajuns masina in Romania drept in mainile mecanicului, si, primil verdict este:

Turbo/VVP2 - si baga tot uleiul in admisie :)

 

Stie cineva de unde sa iau una refacuta din ro!? Ca nu as mai platii taxe de curier pt EBay (dus intors) ca aia imi cer si piesa stricata :(

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

In germania m'a luat Adac'ul de pe A3 si m'a dus la un service pentru diagnoza si un pahar cu apa rece, iar de acolo in romania, cu un "nene" foarte de treaba, l'am gasit pe OLX...

 

Sfat!?: sa iau o turbina reconditionata sau sa iau de la dezmembrari!?

Astept sfaturi referitoare la cele Reconditionate (de unde sa iau)!?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Asta am inteles, insa UNDE!? Pe cine sa aleg...

Am citit pe forumuri ca unii au trimis'o si de 3x pana au primit o turbina complet functionala :| ....

 

Daca e 1300, plus o multime de garnituri si surubele, mai bine o comad pe ebay la adresa din Londra (cu 200£) si vine cu tot kitul de garnituri...plus ca am garantie 2ani..

Iar transportul din uk, nu e mai mult de 10-15£, si tot ies mai ieftin si mai sigur...

Poate gresesc, dar tot astept pe unu sa sara "du'te ba la x'ulescu ca face treaba buna" :))

 

Merci

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Dragii mei, azi a iesit masina din service :)

Problema finala: Turbina

Am atasat si un filmulet cu axul turbinei care "joaca" intr'un hal....

 

 

Pe langa turbo, am curatat si admisia, intercooler, evacuare si am schimbat filtrul de aer ulei si uleiul (5w30).

A mai scos ceva fum dupa ce am scoso prima data dar dupa appx 10km, nu a mai scos nici gram...

Acum o sa monitorizez zilnic evolutia ulei/antigel pt a fi sigur :)

 

Multumesc tuturor pt ajutor!

Edited by Claudiu Visan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Acum am alta problema cu masina :(

La pornire, primele 10 secunde (+/-) martorul de ulei ramane aprins...dupa care se stinge, si nu se mai aprinde indiferent de situatie...

Sa fie oare asta o problema mai delicata ce a dus la distrugerea de turbo!?

Am pus inpa si nu am nici o eroare :(

Ce sa verific!?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Daca uleiul este la nivelul corect, inseamna ca este defect senzorul de pe baia de ulei. Daca nivelul este la minim, senzorul te avertizeaza ca trebuie sa mai adaugi 1 litru ulei.happy.png

 

Exact...si eu am avut problema cu martorul galben de la ulei ,cand se aprinde cand se stingea..nivelul era ok,in consecinta am inlocuit sezorul si e ok de atunci.

Link to comment
Share on other sites

Nivelul este la maxim sus, doar ce am facut schimbul de ulei o data cu schimbarea turbo.

Asa cum am zis, acel martor sta aprins doar la pornire 10 secunde (appx) dupa care se stinge si nu se mai aprinde indiferent de situatie, pana la urmatoarea pornire.

O sa comand senzorul atunci... se schimba greu!?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.