Jump to content

Problema e90 esp


GuyMCI

Recommended Posts

Slaut !

De curand am si eu o problema si anume cand ajung la 80-90 km/h fie in drum drept fie in curba (mai ales in curba) cand acclerez intra esp-ul intr-una.. ca sa va explic mai concret am facut un scurt filmulet pe care il postez aici.. sper ca e ok cu link-urile externe

 

https://vid.me/wi72

 

Imi taie si alimentarea

 

Precizez ca dupa ce merg vreo 50km asa imi apre si eroare cu tyre puncture dar am verificat mereu si niciun cauciuc nu este desumflat..

Cei de la Bmw Craiova mi au schimbat o bieleta pe fata si mi au zis ca de la aia e.. am schimbat si bucsi si brate pe spate am facut directia la ei si azi cand am plecat aceiasi problema.. maine am sa ma duc iar la ei.. ceva pareri ?

Cineva a zis ca un senzor pe la abs altii ca un senzor in volan.. eu, habar nu am.. astept sa-mi dati vreo idee daca stiti sau ati intampinat problema asta.. multumesc !

Precizez ca daca dezactivez dtc-ul (doar apas pe buton , nu-l tin sa -l dezactivez de tot) merge bine, dar banuiesc ca e normal dat fiind ca dezactiveaza esp-ul din cate stiu eu..

Link to comment
Share on other sites

Pe ce criteriu se fac angajari la reprezentante BMW ??? Poate au atins cablu de la senzoru abs/dsc si trebuie schimbat , daar inainte sa il verifice si sa vada sa nu fie murder, si ca sa fii sigur ca nu vine de la altceva problema pune si o diagnoza. Daca problema a aparut dupa ce au umblat ei acolo sa nu scoti nici in ban . Masina cand a intrat in service pentru schimbu de bieleta a avut km cititi si inregistrati , iar pe ISTA apare la ce nr de km s-a inregistrat eroare , daca este cu putin dupa numarul de km inscrisi de ei pentru bielete este dovada clara ca ei au provocat problema si nu trebuie sa scoti mana din buzunar nici pentru salut.
Link to comment
Share on other sites

Stati sa ne intelegem.. Masina incepuse sa faca asa inainte sa o duc la ei.. am dus-o pt diagnoza.. au pus tester nu a dat nicio eroare..

au sous ei ca e de la bieleta stanga sau dreapta fata nu mai stiu exact.. am zis ok am schimbat-o a fost vreo 1100 lei.. masina a mers dupa..

DAR.. am facut un drum de Bucuresti , inainte de a ajunge la service (eu locuieac in slatina).. tot drumul dus am mers cu dsc dezactivat ca nu aveam cum altfel.. la intors masina a mers normal fara vreo problema (de aici ma Gandesc si eu ca o fi vreun senzor ceva) dupa am fost la service pt inlocuirea bieletei.. a mers.. am schimbat si bratele pe spate si azi am fost pt a face directia.. pe drum mi-a intrat de vreo doua ori in curba dsc-ul.. am zis ca ok e de la directie.. am facut dorectia si cand m am intors prapad.. la fel ca prima data.. si in linie dreapta si pe curbe si asa mai departe.. apoi s-a aprins si faza cu ture puncture :-(.. maine am sa merg inapoi la ei, clar.. dar totma macina sa nu fie vreun senzor ceva.. poate face asa din cauza ca nu e directia ok ?

Link to comment
Share on other sites

Din cauza bieletelor ai tu eroare la abs/dsc ? 1100 lei bielete !!! Si imi zici mie ''chill'' :D:D:D Cred ca acuma stim cand trebuie sa schimbam bielete , nu cand bat/suna, cand avem eroare la dsc. Si cand avem eroare la bujii trebuie sa schimbam uleiul.

 

80-90% in cazurile astea este senzorul murdar sau defect, dar cum e reprezentanta nu o sa il curete, o sa il schimbe.

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ ar fi de la vre-un senzor de abs primul care se aprinde si se va memora eroarea e modulul de abs.DSC-ul doar preia semnale de la modulul de abs , nu invers.

Da, dar daca nu a scanat modulul ABS eroarea nu este ogligatoriu sa ramana in ECU memorata mai ales daca e aleatorie.

De aceea trebuie luate la scanat/verificat si anumite module.

Mi s-a imtamplat mie.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc baieti ! Am inceput momentan cu, curatatul senzorilor de ABS si masina e in probe acum.. Cand am sa aflu de la ce a fost am sa postez aici poate pe viitor ajuta pe cineva !

Ar ajuta daca ai spune cat de tare ai apãsat pedala de frânã in curbe.

E și posibilitatea ca sâ-ți ținâ frâna doar pe o singurĂŁ roatĂŁ.

Acum fii sincer și spune exact cum s-a intâmplat..

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema ca tine. In special in viraj la dreapta dupa 80-90km/h imi intra DSC-ul si imi taia puterea.

Problema la mine a fost la planetara stanga spate: coronita din capul planetarei era fisurata de la rugina si imi atingea senzorul ABS. Am inlocuit planetara si totul s-a rezolvat. Daca nu ii dai de cap o poti urca pe o rampa si cu o lanterna te uiti pe toata suprafata coronitei cu atentie.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema ca tine. In special in viraj la dreapta dupa 80-90km/h imi intra DSC-ul si imi taia puterea.

Problema la mine a fost la planetara stanga spate: coronita din capul planetarei era fisurata de la rugina si imi atingea senzorul ABS. Am inlocuit planetara si totul s-a rezolvat. Daca nu ii dai de cap o poti urca pe o rampa si cu o lanterna te uiti pe toata suprafata coronitei cu atentie.

Nu ți s-a aprins și becul de abs?

Link to comment
Share on other sites

S-a intamplat din senin.. Adica chiar nu am facut ceva anume sau sa dau in ceva gropi etc

Curatat senzorii de abs, tocmai am facut slatina - bucuresti dus intors (circa 400km), testat la dus mai usor acum la intors intrat tare in curbe, accelerat brusc si totul pare in regula..

Deci in mare parte senzorii de abs au fost de vina..

Link to comment
Share on other sites

Da, senzorii find magnetici, se lipesc de ei rugina de pe coronițĂŁ, dar e o soluție temporarĂŁ pentru cĂŁ se vor umple din nou cu ruginĂŁ.

 

SI la mine mi se intampla acelasi lucre si nu situ ce sa fac. Am post la service si nu au gasit nici o eroare. O sa incerc si eu sa curat sensorii. M-ai exact cu i-ai curatat ?

Link to comment
Share on other sites

SI la mine mi se intampla acelasi lucre si nu situ ce sa fac. Am post la service si nu au gasit nici o eroare. O sa incerc si eu sa curat sensorii. M-ai exact cu i-ai curatat ?

Pur Âşi simplu dai roțile jos pe rând, Âşi apoi desfaci surubul care fixeazĂŁ senzorul dupĂŁ care ĂŽl tragi afarĂŁ, ĂŽl cureți bine cu o lavetĂŁ si apoi ĂŽl montezi la loc.Asta e singura procedurĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

mi-am curatat senzorii de pe spate dar tot asa imi apare, ma gandesc sa nu fie de la cauciucuri ca le-am schimbat , am pus pe fata 8,5 j 225/30/19 si pe spate 9.5j 265/30/19 Stie cineva daca are vreo diferenta cauciucurile? Edited by mu3rte
Link to comment
Share on other sites

mi-am curatat senzorii de pe spate dar tot asa imi apare, ma gandesc sa nu fie de la cauciucuri ca le-am schimbat , am pus pe fata 8,5 j 225/30/19 si pe spate 9.5j 265/30/19 Stie cineva daca are vreo diferenta cauciucurile?

DĂŁ Âşi tu mai multe detalii , se aprinde abs , intrĂŁ dsc, iți taie puterea motorului, in curbe, pe drum drept, orice informație conteazĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.