Jump to content

F30 320d 2013 - My first BMW


deeJayOg

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Doar din pură curiozitate, că na, fiecare are dreptul la opinie. Cine mi-a dat minus postării de mai sus, poate să se și exprime și să îmi spună motivul?

Nu de alta dar e pur informativă postarea de mai sus, credeam că ajută să vezi prin ce trec alții cu mașinile lor :)

Edited by deeJayOg
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

:) Hai ca am dau eu + si am echilibrat situatia.

 

Detaliaza putin la:

 

Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am pĂŁstrat aceeași linie, pentru cĂŁ mi-a plĂŁcut mai mult cu cusĂŁtura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu.

 

Discutam cu dealerul ca as putea pune volan M (care mi se pare foarte fain), fara sa afecteze garantie sau functionalitate.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Haha. Echilibrul e bun :)

 

Așa, să trecem la lucuri serioase, am făcut un colaj care ar trebui să explice exact situația. Poza 2 (dreapta sus) este chiar volanul meu original iar din Poza 3 stânga jos este cel nou, după montare. Poza 1 și 4 le-am luat la nimereală din mediul online.

 

http://i66.tinypic.com/9th5op.jpg

 

E o simplă chestie de gust. Mie îmi place cum vine cusătura aceea roșie. Se potrivește frumos din punctul meu de vedere cu acea dungă roșie de la trimurile sport ale mașinii.

 

Mulți îl preferă direct pe cel de M. Eu am vrut în fapt același volan, doar să aibă padele și să fie dintr-o piele mai moale. Plus că efectul de "nou" e foarte plăcut.

Am o fixă cu volanele. La aproape toate mașinile pe care le-am avut le-am schimbat volanele :D

Edited by deeJayOg
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

[*]Vecin "deștept", lovit barĂŁ spate ĂŽn parcare. Reparat pe Casco la reprezentanțĂŁ. Avea nr de BG. Vis! :getlost:

[*]ZgĂŁrieturile fine (inclusiv prostiile de la spĂŁlĂŁtoriile auto), loviturile de uși prin parcare și diverse crengi cĂŁzute de la vânt și-au pus amprenta deja pe mașinĂŁ. Era impecabilĂŁ când am adus-o.

Ăn general ĂŽmi spĂŁl singur mașina la o spĂŁlĂŁtorie manualĂŁ, fĂŁrĂŁ sĂŁ stau sĂŁ șterg cu tâmpenii la ea dupĂŁ, doar spumĂŁ și jet, dar tot degeaba.

 

Uff..de asta imi e frica si mie. Nu stiu cum se face ca la noi nu au bun simt, tot trece unul cu o geaca si ti-o zgarie, tot iti tranteste portiera ala de langa tine, pietre pe drum nu mai zic...:(

 

Referitor la spalatorie, asta fac si eu acuma, o spal cu apa/spuma si atat, fara sa o mai sterg (mers incet pana acasa - 3 minute, bagat in curte si lasat sa se usuce). A ta a capatat zgarituri si fara sa o atingi ? De la jetul cu presiune, sau ?

Link to comment
Share on other sites

dar vezi ca este si M3/M4 cusatura rosie volan M nou :) atunci se potriveste...

 

Cred, dar nu țineam neapărat să fie cel de M :) Sincer nici nu am găsit direct M cu acea cusătură roșie prin toate căutările mele :)

 

Uff..de asta imi e frica si mie. Nu stiu cum se face ca la noi nu au bun simt, tot trece unul cu o geaca si ti-o zgarie, tot iti tranteste portiera ala de langa tine, pietre pe drum nu mai zic...:(

 

Referitor la spalatorie, asta fac si eu acuma, o spal cu apa/spuma si atat, fara sa o mai sterg (mers incet pana acasa - 3 minute, bagat in curte si lasat sa se usuce). A ta a capatat zgarituri si fara sa o atingi ? De la jetul cu presiune, sau ?

 

Cam de la orice. Oricât aș avea eu grijă, tot se întâmplă prostii. Mi-am luat tot felul de cârpe și soluții. Dacă scapă de cârpa spălătorului, pică o creangă pe capotă la un vânt puternic. Oricum aș da-o, impecabilă nu poate să reziste :( - e eternă povestea. De aceea mă gândesc acum la un detailing. Poate-poate.

Edited by deeJayOg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E perfect normal pentru un om care ĂŽși apreciazĂŁ mașina și ține la bunul lui. Da, CASCO te salveazĂŁ de multe, dar nu te salveazĂŁ de drumuri, dosare, timp pierdut fĂŁrĂŁ mașinĂŁ și nici nu ĂŽți dĂŁ siguranța cĂŁ totul va fi ca la ĂŽnceput. :(

 

Apropo de Casco, azi m-am trezit cĂŁ mi-au furat de la mașina soției capacul de la cârligul de remorcare de pe bara din fațĂŁ. Un capac ordinar de plastic, care oricum avea urechile rupte. Era prins de mine cu superglue :) Nu știu ce or fi fĂŁcând cu ele frate, cĂŁ pe OLX nu i-l cumpĂŁrĂŁ nici dracu. Vorbim de un amĂŁrât de Peugeot 107, și tot mĂŁ doare inima pentru situație.

Link to comment
Share on other sites

Nu avea din fabricĂŁ, dar avea firele deja trase. Montarea a fost super rapidĂŁ și ușoarĂŁ.

 

Ca utilitate? Mai mult moft. Unde ĂŽnsĂŁ chiar ĂŽmi place sĂŁ le folosesc, este pe zone muntoase, mai ales dacĂŁ urci și vrei sĂŁ mergi o idee puțin mai sportiv, cam ai nevoie de control suplimentar, altfel deși stau ĂŽn SPORT și cutia e tot ĂŽn Sport, are tendința sĂŁ urce ĂŽn treaptĂŁ destul de repede și mai pierzi din demaraj. Nu e neapĂŁrat necesar, dar ĂŽmi place mai mult când o controlez eu. Ăn rest, niciodatĂŁ nu le folosesc, decât așa, forțat poate. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Într-un exces de grijă, am decis să fac distribuția. Era în mințile ei în mare parte. Un joc foarte foarte mic. Aș mai fi putut aștepta probabil o perioadă.

Ce e diferit însă, acum când accelerez la 1500rpm și chiar și când stau la ralanti, nu mai aud deloc acel clinchet metalic. Motorul merge mult mai curat și rotund parcă.

 

Într-adevăr arătau diferit și aveau ceva îmbunătățiri și ghidajele și întinzătoarele la N47 în 2013 față de cele de pe generațiile anterioare, dar față de kitul nou pus pe mașină tot par mult mai firave.

 

În poză kit-ul original de pe mașină:

http://i65.tinypic.com/b9c74i.jpg

Edited by deeJayOg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aveam sunetul acela clasic de lanț cu probleme dacă mergeam cu ea, se încălzea (100 grade ulei), o lăsam apoi 10-15 minute (vara am pățit doar); când reporneam, zornăia puțin - practic până ajungea din nou uleiul corespunzător prin tot motorul. Exact tipul ăla de zgomot cu probleme se auzea însă în momentele alea.

În rest, chiar și când acceleram la 1500rpm, aveam un sunet metalic dar foarte discret. E drept, nu era în "contra-timp" cu motorul, cum mai auzi prin diverse filme de distribuții N47 cu probleme, dar se auzea o zornăială constantă.

 

Nu mă așteptam să se rupă ușor sau imediat, cum a confirmat și service-ul, dar am preferat să evit orice urmă de stres. E puțin spre paranoia, confirm. :superstition:

 

Toate simptomele astea nu le am acum de exemplu.

 

"jocul lanțului":

https://www.youtube.com/watch?v=GFphMHBQxMM

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

cele 305 pagini din topicul dedicat :frantics:

 

si eu aveam un zgomot oarecum metalic la pornire, dar mai intai am schimbat rola intinzatoare + cureaua de accesorii, si am scapat de zgomot;

nici acum nu se aude ca una noua, dar nici prin cap nu imi trece sa schimb distributia.

Link to comment
Share on other sites

Am fost destul de înverșunat în a schimba și eu multă vreme. Dar am tot început să aud zornăieli, așa că m-am întors la 180 grade și aia a fost :)

Acum nu îmi pare rău, sincer :) Măcar nu mai am zornăieli în cap :hyper:

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.