Jump to content

BMW E90 325i


MaxyOne

Recommended Posts

Salutare domnilor,

Acum mai bine de o luna am luat decizia de a schimba "batrana" (E46 318ci) cu un model mai nou.

Fiind tatic de un an de zile, accesul la scaunul aflat pe bancheta din spate a devenit un cosmar (90% din cosmar fiind sotia tipandu-mi in ureche sa schimbam masina in 2 usi cu una in 4, celelalte 10 procente fiind varsta inaintata a batranei, 17 ani).

Am avut ca ajutor cumnatul meu care imi tot arata Passat-uri, Audi-uri si BMW-uri E46 sau E90 fara i-drive. (El a avut Fiat Punto, Ford Focus, Ford Fusion, Fiat Punto din nou iar acum E46 Compact dupa lungi discutii in care l-am convins sa renunte la masinile lui de coafeza si sa isi ia un BMW pe care il iubeste cu toate ca, colegii i-au spus ca e Opel Astra datorita formei ciudate :)) )

Binenteles ca la fiecare link pe care mi-l trimitea incercand sa ma convinga sa nu dau mult pe o masina, primea un "NU" hotarat, urmat de "No i-drive, no deal!" (Inca ma injura si azi...)

Dupa cateva saptamani in care s-a cam saturat sa fie respins mi-a trimis un link care m-a facut sa zambesc.

Era un E90 325i, I drive, piele neagra, clima si scaune sport. Pretul se incadra si avea ce doream, perfect.

Este foarte greu in UK sa gasesti o masina cu clima deoarece englezii o considera inutila datorita vremii de ciocolata... totodata la 10 grade si soare ies cu decapotabila la plimbare.

Am luat legatura cu vanzatorul care mi s-a parut foarte nesimtit datorita raspunsurilor scurte sau chiar deloc iar dupa o saptamana in care am "alergat" dupa el am reusit sa ma duc sa vad masina.

 

Am cumparat-o pe loc reusind sa scad putin peste 10% din pretul cerut.

Pe drum spre casa mi s-a aprins in bord martorii abs, frana si inca unul. Imediat mi-a venit in cap pompa abs....1000 euro noua, am luat teapa cu masina.

Am luat legatura iar cu vanzatorul si am inceput sa il iau la intrebari.

Dupa o diagnoza s-a dovedit a fi senzorul de viteza dreapta spate :D

Am cumparat 2 senzori si 2 inele ce urmeaza sa le schimb weekendul ce vine.

 

Optiuni:

 

205 Automatic Transmission

217 Active Steering

226 Sports Suspension Settings

249 Multi-function For Steering Wheel

255 Sports Leather Steering Wheel

302 Alarm System

4AD Interior Alum. Lengthwise Fine

4AE Armrest Front Retractable

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

441 Smokers Package

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

507 Park Distance Control (pdc), Rear

534 Automatic Air Conditioning

544 Cruise Control With Braking Function

563 Lights Package

601 Tv Function

609 Navigation System Professional

620 Voice Input System

644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interface

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds

676 Hifi Loudspeaker System

8SP Cop Control

850 Add Fuel Tank Filling For Export

877 Deletion Cross-over Operation

880 English / On-board Documentation

9AA External Skin Protection

 

Modulul TV am descoperit ca nu functioneaza, din aceasta cauza, nici modulul bluetooth si nici magazia cd-uri. Nu ma deranjeaza deoarece se poate rezolva foarte usor cu un loop de fibra pot omite modulul defect urmand sa vad daca merita sa il repar sau sa il schimb.

Masina a venit cu doua seturi de jante, 193M pe 18 inch cu anvelope de vara si 284 pe 17 inch cu anvelope run flat de iarna.

Nu intentionez sa pastrez ambele seturi de roti datorita spatiului inexistent de stocare asa ca va rog sa imi dati ceva sfaturi care sa le opresc.

Jantele Style 284 arata impecabil, cele pe 18 au fost folosite destul mult, ca sa nu spun brutal si iresoponsabil. Nu sunt crapate sau sudate ci buza lovita. (Cred ca pana la urma decizia va fi foarte usoara).

Masina va fi mai mult de weekend deoarece in cursul saptamanii folosesc masina de serviciu.

 

Pozele sunt facute de vanzator inainte de a fi spalata si curatata.

Voi reveni cu alte poze cand reusesc sa prind vreme mai buna.

Scuze pentru postul foarte lung si sper sa va placa noua mea achizitie.

PS: Acum sotia e foarte multumita.

post-58281-0-27745600-1498591029_thumb.jpeg

post-58281-0-20316100-1498591036_thumb.jpeg

post-58281-0-96117500-1498591040_thumb.jpeg

post-58281-0-33300700-1498591048_thumb.jpeg

post-58281-0-41215000-1498591054_thumb.jpeg

post-58281-0-40489500-1498591067_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Daca intentionezi sa pastrezi anvelope runflat pe masina vei avea nevoie de doua seturi de jante,

pentru ca daca pastrezi decat un set de jante, atunci cand vei fi nevoit sa schimbi anvelopele de vara cu cele de iarna, vei distruge cauciucurile.

Anvelopele runflat nu rezista la mai mult de 1-2 dejantari, au talonul foarte tare si in momentul cand sunt fortate la jantare crapa,

mai ales daca sunt si putin vechi.

Asa ca ori le lasi asa, 18 vara si 17 iarna, ori iti mai iei un set pe 16 sau 17 pentru iarna, daca intentionezi sa le pastrezi decat pe cele pe 17.

Mie cele pe 17 mi se par banale.

Link to comment
Share on other sites

frumoasa,sa ai parte de mult noroc cu ea !

 

Multumesc pentru urari

 

Daca intentionezi sa pastrezi anvelope runflat pe masina vei avea nevoie de doua seturi de jante,

pentru ca daca pastrezi decat un set de jante, atunci cand vei fi nevoit sa schimbi anvelopele de vara cu cele de iarna, vei distruge cauciucurile.

Anvelopele runflat nu rezista la mai mult de 1-2 dejantari, au talonul foarte tare si in momentul cand sunt fortate la jantare crapa,

mai ales daca sunt si putin vechi.

Asa ca ori le lasi asa, 18 vara si 17 iarna, ori iti mai iei un set pe 16 sau 17 pentru iarna, daca intentionezi sa le pastrezi decat pe cele pe 17.

Mie cele pe 17 mi se par banale.

 

Sincer, ma gandeam sa scap de run flat-uri deoarece am auzit ca schimba complet comportamentul masinii.

In ultimii 10 ani nu am avut mai mult de 2-3 pene, plus ca intentionez sa iau o acoperire AA pentru astfel de situatii neprevazute (AA - braakedown cover).

Sa am doua seturi de roti nu este o varianta asa cum am spus si mai sus, lipsa spatiului de depozitare, locuiesc la apartament.

Cele pe 17 mi se par mai clasice, nu imi displac dar ma gandesc si la drumurile care nu sunt ca in palma + suspensia sport + dureri de spate + cost mai mare al anvelopelor + trebuiesc reconditionate + copil mic in masina....nu par a fi o varianta prea buna.

O alta chestie este ca aici nu esti obligat sa ai anvelope de iarna deoarece ninge 30 minute pe an iar la 10 cm de ninsoare aici se inchid scolile si drumurile :))))))

Anvelopele de iarna sunt oarecum inutile. Cele de ploaie ar fi un must have.

Am sa ma mai gandesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.