Jump to content

Recommended Posts

Salutare,

 

De curand mi-a aparut, din senin, o problema la motor. Am un F30 328i, din 2013, motor N20.

Pe drumul inapoi de la Brasov la Buc, masina a intrat in limp mode si dupa inca vreo 10 km de mers incet, s-a calat motorul.

Singura eroare de la diagnoza era de la un senzor de la axul cu came, pe care l-am schimbat si nu mai am nici o eroare.

Dar motorul bate in continuare (proportional cu turatia). E un zgomot de fier pe fier.

Service-ul la care l-am dus mi-a zis ca trebuie desfacut motorul sau schimbat, dar ca ei nu pot sa faca asta.

 

Masina are am luat-o la 40.000 km, acum 2 ani, si nu am avut nici o problema cu ea pana acum.

 

Are cineva vreun sfat pt mine? Sa incerc sa desfac motorul sau sa-l schimb direct? Poate vreun service/meserias care m-ar putea ajuta?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

De unde pana unde au ajuns ei la concluzia ca este calat motorul ??? Daca o iei doar dupa sunet pot sa fie o gramada de chesti. S-a supraincalzit cand ai mers , ai mers fara ulei , a scos fum, aburi , pierdere de putere ??? Posteaza si in clip cu motoru, oricum daca este vorba de schimbat arbori , segmentati la piston, cuzineti ... adica altceva inafara de distributie sau pe la _chiulasa_ (supape, ax came) eu zic sa schimbi motorul.
Link to comment
Share on other sites

@OPaul O sa o pornesc cand merg la service maine, sa vad si eu cum face (la relantii) si o sa fac un clip.

 

Cand s-a intamplat problema mi-a aparut pe bord "Low engine oil pressure" si la cateva secunde "Drive train malfunction". La service mi-au zis ca era foarte negru uleiul, dar nivel ok si ca nu continea pilitura sau altceva.

 

Cei drept, sigur o sa mai cer pareri inainte sa desfac/schimb motorul (practic, de asta am si postat pe forum, sa vad ce zic cei care se pricep mai bine ca mine).

Edited by freestyle_kc
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai primit eroare de low oil pressure eu cred ca de aici si problema. Ai mers fara ulei in motor ori s-a dus pompa de ulei. Cand ai facut ultimul schimb de ulei? Iti consuma ulei? Daca se adevereste ca ai mers fara ulei, ii cam poti pune cruce motorului. Cauta altul. Nu-i prea inteleg pe cei ca tine...iti apare prima data informare ca Oil at minimum level si voi continuati sa mergeti asa in continuare. Mi a mai zis cineva de unu ca tot la fel mergea cu uleiul sub minim. Poate ma insel si n-am toate datele. Mergi la cineva cu experienta in motoarele de bmw sa-l desfaca si sa vada care-i buba.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai primit eroare de low oil pressure eu cred ca de aici si problema. Ai mers fara ulei in motor ori s-a dus pompa de ulei. Cand ai facut ultimul schimb de ulei? Iti consuma ulei? Daca se adevereste ca ai mers fara ulei, ii cam poti pune cruce motorului. Cauta altul. Nu-i prea inteleg pe cei ca tine...iti apare prima data informare ca Oil at minimum level si voi continuati sa mergeti asa in continuare. Mi a mai zis cineva de unu ca tot la fel mergea cu uleiul sub minim. Poate ma insel si n-am toate datele. Mergi la cineva cu experienta in motoarele de bmw sa-l desfaca si sa vada care-i buba.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Sunt destui soferi care nici nu ridica capota la motor, nici nu baga in seama vre-un avertisment in bord, ei sunt fericiti ca au BMW.

Edited by florin1967
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt destui soferi care nici nu ridica capota la motor, nici nu baga in seama vre-un avertisment in bord, ei sunt fericiti ca au BMW.

 

Pana o patesc odata apoi invata ei de toate, unde e capota, motoru, apa etc ...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai acuzati omu ca a umblat fara ulei sau ca nu a deschis capota la masina niciodata.(nu este frumos sa acuzi cand nu cunosti toate detalile) A zis clar ca nu a avut presiune la ulei si ca in secunda 2 s-a ars ca sa nu zic altceva. Am citit mai multe forumuri si este o problema foarte comuna la motoarele astea, aici aveti cateva clipuri cu mai multe motoare care au aceasi problema ca si collegu de mai sus:

 

Eu stiu ce este mai greu sa recunoasteti unii dintre voi , dar BMW are niste probleme de fiabiitate la unele motare din seria N, (nasol).

Edited by OPaul
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci se adevereste tot mai mult ca N20-ul are destul de multe probleme. Pana la urma N47 e parfum pe langa asta :) La N47 in cel mai rau caz ii faci distributia si nu te mai doare capul de altele.Ramane sa asteptam sa ne spuna colegul care-i treaba cu uleiul sau daca a reusit sa i-l desfaca cineva si sa-si dea seama ce s-a stricat. Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ai bagat cumva ulei "Motul" ? Ce ulei foloseai ?

 

Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit...

P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.

Edited by All
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Rayn3, eu tot spun de ceva timp ca N47 e "dulcinea"...fratele meu cauta masina de ceva timp...de fapt eu ma ocup de asta in mare.

Am cautat si la concurenta...audi 2.0 tdi are topic cu zeci de pagini si as putea continua...

Parerea mea e ca N47 rules

Link to comment
Share on other sites

imi pusesem mari sperante in N20-ul asta...

imi pare rau pt colegul cu patania, stiu ca si eu eram in cautare tot dupa acelasi motor... avusese si FRE de pe forum si nu a avut probleme.

 

 

stiu ca cel de pe 320i e acelasi motor, dar exista ceva sanse ca ala sa fie fiabil? ma gandesc ca 328i-ul e mai "fortat" pt ceva caluti in plus.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit...

P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.

Asa e ai dreptate nu ma pricep. Am bagat Motul in M57 si zici ca era o rasnita de cafea... l-am dat afara si am bagat original BMW si motorul mergea normal. La M54 fostul proprietar a folosit Motul si la fel se auzea motorul ca o rasnita.. am bagat Mobil 1 totul e ok.. Nu imi spune tu mie la ce ma pricep si la ce nu.. eu vb din experienta mea cu uleiul Motul care il lauda toti si este un ulei de tot kkt-ul. Mai cauta prin topicuri si vezi ce spun cei care au folosit Motul la motoarele lor. Si inca ceva daca uleiul e de kkt cum vrei sa iti faca presiune ? Am comparat Motul 5w40 cu Mobil 1 5w40 si vreau sa zic ca Motul era ca apa fata de Mobil.

  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva daca uleiul e de kkt cum vrei sa iti faca presiune ? Am comparat Motul 5w40 cu Mobil 1 5w40 si vreau sa zic ca Motul era ca apa fata de Mobil.

 

Deci dupa logica ta pompa de ulei poate sa faca presiune mai usor cu un ulei cat mai gros :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Deci dupa logica ta pompa de ulei poate sa faca presiune mai usor cu un ulei cat mai gros :goodjob:

Nu.. dupa logica mea spun ca uleiul Motul care e pe piata din Romania = ulei de bucatarie... si te rog sa iti dai cu parerea doar daca ai folosit Motul.. nu din auzite sau ce ai citit pe alte forumuri. Eu am intrebat simplu daca omu a folosit Motul ca nu e primul sau ultimul care si-a distrus motorul din cauza uleiului..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu.. dupa logica mea spun ca uleiul Motul care e pe piata din Romania = ulei de bucatarie... si te rog sa iti dai cu parerea doar daca ai folosit Motul.. nu din auzite sau ce ai citit pe alte forumuri. Eu am intrebat simplu daca omu a folosit Motul ca nu e primul sau ultimul care si-a distrus motorul din cauza uleiului..

 

motorul nu il ditrugi din cauza marci uleiului, in masinile pe benzina care le am avut pana acuma nici macar nu am folosit ulei sintetic, mineral si afara la 5 mii, chevy a plecat la 350k km fara probleme la motor, chargerul se apropie de 200k km si inca e ok. in charger bag cel recomandat de ei(mopar) e acceptabil pretul

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu mai acuzati omu ca a umblat fara ulei sau ca nu a deschis capota la masina niciodata.(nu este frumos sa acuzi cand nu cunosti toate detalile) A zis clar ca nu a avut presiune la ulei si ca in secunda 2 s-a ars ca sa nu zic altceva. Am citit mai multe forumuri si este o problema foarte comuna la motoarele astea, aici aveti cateva clipuri cu mai multe motoare care au aceasi problema ca si collegu de mai sus:

 

Eu stiu ce este mai greu sa recunoasteti unii dintre voi , dar BMW are niste probleme de fiabiitate la unele motare din seria N, (nasol).

 

Salut,

Am luat si eu un 320i din 2012 de curand si din ce am citit acel sunet ar fi unul normal.

La mine dispare sunetul cand scade la 900 de turatii.

Edited by Mihai D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu.. dupa logica mea spun ca uleiul Motul care e pe piata din Romania = ulei de bucatarie... si te rog sa iti dai cu parerea doar daca ai folosit Motul.. nu din auzite sau ce ai citit pe alte forumuri. Eu am intrebat simplu daca omu a folosit Motul ca nu e primul sau ultimul care si-a distrus motorul din cauza uleiului..

si eu am folosit motul in masini pe benzina si nu a calat motorul. Nici in motocicleta nu a calat. Oricum e o porcarie sa mergi mai mult de 5 mi de km cu un ulei indierent de Masina, de varsta masini sau de conditile de utilizare. Da romanii merg cu un ulei si 20 de mi pentru ca e Long Life hahahahahahahhahahahahahahaha

  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.