Jump to content

Recommended Posts

Salut,

Am un 328i xdrive din 2013 cu 81.000 km.

Luna asta am avut surpiza placuta de a raman cu el in drum fara nici un martor aprins la bord.

Si mai exact : Am portnit masina am rulat circa 2 , 3 km si am inceput sa simt un miros intepator si sa aud un tacanit la motor fapt pentru care am tras pe dreapta si am oprit masina.

Am deschis capota si fumega usor de la motor.

Am sunat la reprezentata BMW de unde am cumparat masina si le-am zis ce problema am.

Mi-au recomandat sa las motorul sa se raceasca si dupa sa pornesc masina si sa le spun ce simtome are.Zis si facut.

Cand am incercat sa pornesc masina surpriza a fost ca motorul nu s-a invartit deloc si binenteles nu a pornit. In schimb mi-a aparut o notificare sa contactez servisul.

Masina e cu cutie automata si tractine integrala si bineinteles ca nu am putut pune masina in neutru pentru a o putea remorca pe o platforma si nici nu am putut sa o pun manual in N pentru ca e destul de greu sa ajungi la acel comutator mai ales daca nu ai uneltele necesare la tine. Fapt pentru care a trebuit sa iau o platforma care sa ridice masina ( bineinteles costuri mai mari ).

Am dus masina la reprezentanta BMW si mi-au zis ca trebuie sa desfaca motorul ( aproximativ 5000 lei ) pentru a depista problema pentru ca masina nu avea nici o eroare si cand zic asta toate verificarile din computerul masinii erau ok. De la nivel ulei pana la solutie parbriz.

Am fost deacord cu acest lucru tocmai pentru a evita discutii ulterioare ca s-a desfacut motorul in alta parte si ca au produs pagube.

Toate reviziile au fost facute doar la BMW si in intervalul de timp recomandat de ei.

Pe langa acest lucru este stiut faptul ca motorul consuma ulei si s-a complectat de fiecare data cand a aparut notificarea cu lipsa ulei in bord. ( pt. a evita comentarii aiurea referitor la nivelul de ulei din motor din partea celor care nu cunosc acest tip de motor , motorul nu are joja pentru a verifica manual si se complecteaza ulei doar cand apare notificarea la bord , ba mai mult pe cartea tehnica a masinii este specificat ca din momentul cand apare notificarea mai poti rula 200 km . Nu este recomandat complectarea cu prea mult ulei deoarece se poate defecta motorul , dupa cartea lor tehnica. Si mai exact nu-ti ramane alceva de facut decat sa complectezi dupa care sa dai o verificare in sistemul masinii si sa vezi daca e ok sau nu nivelul uleiului . Din punctul meu de vedere e o porcarie acest lucru ).

Au incercat si cei de la servis sa porneasca masina si a avut aceleasi simtome ca si la mine , dupa o zi de stat la ei in servis , cu motorul rece.

Au incercat sa invarta motorul si au zis ca e blocat.

L-au desfacut si mi-au zis ca e nevoie de alt motor deoarece motorul are span in el. ( pret motor nou 11.000 euro )

Au zis ca s-a sudat un cuzinet de vibrochen.

Acum lamuriti-ma si pe mine domnilor cu niste aspecte.

1 In momentul opririi masinii zic ei ca s-a sudat cuzinetul de vibrochen.

Intrebarea ar fi cum s-a putut suda acel cuzinet atata timp cat motorul era plin de ulei , adica uleiul era la nivel normal.

2 Cum a putut intra span in motor atata timp cat dupa ce s-a oprit masina nu s-a mai pornit niciodata ca sa zic ca s-a invartit motorul si s-a facut span.

3 Cum poate sa se duca un motor fara a avea macar un bec aprins la bord sau vreo notificare ca ceva nu e ok.

Masina nu mai are ganatie deoarece mai nou domnii de la BMW ofera 2 ani de garantie fara limita de km.

Daca vreunul dintre voi a patit ceva de genul si ati putut rezolva in vreun fel cu cei de la BMW va rog sa imi spuneti si mie cum ati procedat.

Mersi

 

Urata patanie intr-adevar. Srry.

Desi vis-a-vis de aceste motoare pe benzina cu turbo, parerea mea era ca daca vrei sa cumperi o masina cu un astfel de motor, trebuie sa te orientezi catre una cu km sub 100k, bag de seama ca si asa n-ai nici o garantie ca nu o sa te lase pompa de ulei. Motoarele diesel sunt mai longevive in general prin prisma combustibilului, a motorinei care nu arde complet ca si motorina, are un anumit grad de lubrefiere fata de benzina, plus regimul de turatii mai redus in comparatie cu un benzinar.

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa te intelegi cu ei, nu cauta cearta sau judecata.

Daca masina e cumparata de la ei si ai toate reviziile in reprezentanta, sunt sanse sa suporte si ei un anumit procent din pretul reparatiei, corect ar fi cat mai mult, pe culanta.

 

Depinde cum vorbesti cu ei si cat de dispusi sunt ei sa te ajute mai departe.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

si pe mine ma incanta puterea si consumul la motorul asta,il aveam in plan la viitoarea achizitie,am citit ca consuma ulei, 0,7 l/10k,au aceeasi problema cu distributia plus pompa de ulei si turbine care crapa pana in 100 k. Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

update ceva?

 

Ma gandesc sa cumpar un 328i N20 din 2012 - automat, interior piele sport incalzit, navi mare, senzori parcare, xenon etc rulaj 128k dar ma cam sperie problema asta.

Pretul e 20k eur, e a unui coleg de munca, masina e la el din 2015 si a luat-o din repr bmw din DE.

Pana acum nu a avut nicio problema cu masina.

 

Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.