Jump to content

Achizi��ionare Seria 1


L_Dan

Recommended Posts

Buna seara,

 

Doresc sa achiziĂâşionez un BMW seria 1 - cutie automata aprox. 8000 ââÂŹ, probabil din Germania.

Momentan pt excursii am un ML iar pt oraĂ⢠un MINI ONE - benzina 2004 de care sunt f mulĂâşumit ca fiabilitate, consum etc dar vreau sa-mi cumpĂŁr o maĂâ˘ina mai micĂŁ si sa aibĂŁ cutie automata.

M-am oprit la seria 1 pt ca este cam singura care imi place ( modele de la audi, Mercedes etc pe acest segment nu-mi plac ) plus ca m-am ĂŽnĂâşeles si ma ĂŽnĂâşeleg f bine cu MINI ( BMW).

AĂâ˘adar a ĂŽnceput cĂŁutarea si tot am gĂŁsit problemele legate de distribuĂâşie. Am vĂŁzut ca problema persista in special la N47 dar pe net am gĂŁsit si multe modele pe benzina. Iar acum vine ĂŽntrebarea mea : aceasta mare problema exista si la modele pe benzina? Daca Da, care ar fi ? Perioadele de fabricaĂâşie etc. Pt ca pe benzina n-am gĂŁsit aceste informaĂâşii descrise exact.

 

Va mulĂâşumesc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt oferta dar sunt interesat doar de motoarele pe benzina !

 

Referitor la problemele la kitul de distributie pt modelele pe benzina am gasit urmatoarea lista :

 

116i, 120i, 316i, 320i - 2001, 2002, 2003, 2004,2005, 2006, 2007 - N42B18 or N42B20

 

116i, 120i, 316i, 320i - 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 - N43B16 or N43B20

 

Poate sa-mi confirme cineva? Din ce am observat lipsesc in ambele cazuri modele 118i ? Este adevarat ?

 

As aprecia daca mi-ar raspunde cineva,

 

Va multumesc,

O zi frumoasa ! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Mă refer la motoarele cu probleme de pe seria 1.

Problemele cele mai multe au fost la diesel N47. Acest motor a fost îmbunătățit.

Benzina - N43 nu are probleme cu distributia (din ce am citit eu).

Eu am motorul N43B20 și ce spun oamenii pe forumuri asta am patit si eu: bobine, NOX și un prim semn la un injector.

 

http://mywikimotors.com/n43b20/

Edited by Claudiu_P
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu motoarele n43 au fost introduse din 2007. Am avut și eu un 116i cu n43b16, iar tatĂŁl meu are un n43 b20, la care intradevar le-am schimbat intinzarorul de lanț (aproximativ 150 lei), ĂŽn rest din proprie experiențĂŁ nu am avut probleme cu distribuția (amândouĂŁ mașini aveau aproximativ 1250000 km). din ce am citit, probleme cu distribuția au fost la motoarele anterioare pe benzinĂŁ, inclusiv pe forum au fost vreo 3 cazuri de distribuție sĂŁritĂŁ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.