Jump to content

Problema ulei BMW X3 E83 2.0d


Recommended Posts

Salut, am si eu un BMW X3 E83 2.0D 150 cai, am o problema cu el, la 3000 km imi dispare 1l de ulei, nu scoate fum, nu am gasit nici strop sub masina, am zis sa verific filtrul epurator, nu am reusit sa ajung la el deoarece surubul din spatele capacului de la filtru de aer e cam ros si nu pot sa-l scot...dar cand am dat capacul principal jos, am observat ca debitmetrul de aer e deconectat, mufa nu este bagata in el, masina merge foarte bine, trage foarte bine, nu are fluctuatii la relanti, porneste la sfert, totu merge foarte bine, am luat-o cu catalizatorl anulat, ma gandesc ca s-a umblat si la puterea masinii, nu stiu exact, a mers persoana care are X3 si a zis ca al lui nu trage ca al meu, acu mi-e frica de debitmetrul ala scos, nu am bagat mufa inapoi ca nu stiu ce sa fac, si problema cu uleiul e cam importanta, se poate sa fie legatura intre ele?
Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura consumul de ulei cu debitmetru, in schimb are treaba cu mersul motorului, deconectarea se face cand creeaza probleme, conecteaza-l si vezi cum merge , daca se simte negativ inseamna ca trebuie inlocuit. o diagnoza iti rezolva dilema. Cat despre consumul de ulei, verifica bine sa nu ai scurgeri, daca nu sunt in majoritatea cazurilor se pierde pe la turbina.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura consumul de ulei cu debitmetru, in schimb are treaba cu mersul motorului, deconectarea se face cand creeaza probleme, conecteaza-l si vezi cum merge , daca se simte negativ inseamna ca trebuie inlocuit. o diagnoza iti rezolva dilema. Cat despre consumul de ulei, verifica bine sa nu ai scurgeri, daca nu sunt in majoritatea cazurilor se pierde pe la turbina.

 

 

Nu am vazut nici un fel de scurgere pe nicaieri, unde anume ar trebui sa verific la turbina? Se vede undeva?

 

Am fost la un service si mi-au zis ca se pierde pe la filtrul epurator, dar nu au stat sa verifice extraordinar de mult, acu eu cred ca am filtru decantor, cel de plastic, din cate stiu nu e cel de pasla.

 

Si daca ma duc la un mecanic cu ea, ce trebuie sa-i zic sa verifice la turbo exact?

Edited by Bavariaman
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 5 months later...

sal

singurul schimb de ulei la care am inreg.consum pe motor a fost cu ulei bidon BMW, cel nou, fabricat de Shell.5W30.(cu cel vechi,de Castrol, eticheta gri - nu se mai fabrica - nu am avut probleme) Am revenit pe Castrol 5W30, consumul a disparut !

(motor 2.0, 150cp, cu 165.000 rulati)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 11 months later...

La M47, e tare prost gandit sistemul de epurare a gazelor, chiar si cu acel epurator decnator tot ajung o gramada de vapori de ulei in intercooler...

Fumul negru inseamna amestec bogat, motorina nearsa iar aici problemele pot fi multiple, pana la injectoare nasoale. Fumul albastru e de la ulei, care inseamna pierderi de ulei pe la turbina, uleiul ajunge astfel in admisie, epurator infundat ceea ce duce la vapori de ulei in admisie, chiar daca e diesel pot fi si semeringurile de la supape si nu in ultimul rand segmentii dar ma indoiesc...

 

Oricum trebuie desfacuta toata admisia, curatata, intercooler curatat si apoi urmarit ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

Merci de raspuns.

Turbina a fost demontata si curatata, se pare ca nu e cauza la mine. Nici nu se vad scurgeri.

Am mai intrebat la un service in Timisoara, au zis ca masina consuma ulei de la turbina sau motor (segmenti, pistoane uzate etc).

Iar motorul nu se baga nimeni sa-l desfaca, cel putin ei zic ca nu merita.

Se gaseste motor la schimb ci 500 euro..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.