Jump to content

BMW 318i E90


Recommended Posts

Buna seara tuturor!

Am citit foarte multe din sfaturile dumneavoastra in celelalte topicuri in ceea ce priveste problema vesnica a consumului de ulei la BMW , insa dupa foarte multe sfaturi venite din toate directiile inca mai am anumite nelamuriri.

De aproximativ 3 luni de zile am renuntat la un BMW 118d si am achizitionat un BMW 318i E90 -2007 (un singur proprietar neamt, 108000 km la achizitionare). A functionat impecabil pana acum 2 saptamani cand s-a aprins nivelul la ulei. Am completat cu 750 de grame ulei Castrol 5w30 si am mers mai departe. Dupa relativ 2000 de km problema s-a repetat. Asa ca am executat testul cu cele 10 minute la relanti si apoi accelerat in 5000 de ture... si fumul albastru si-a facut prezenta. Asadar am simeringurile la supape duse si din alte forumuri am inteles ca e rezolvabila problema la Dl Florin din Chitila care nu da _chiulasa_ jos.

Totusi am reusit sa mai intreb 2 mecanici de meserie care mi-au spus ca la numarul asta de km simeringurile se duc doar daca exista un joc pe ghidaj sau daca uleiul nu a fost bun ori suficient in motor. Ambii mi-au recomandat acelasi lucru : daca tot vreau sa fac o treaba sa o fac asa cum scrie la carte... sa dau _chiulasa_ jos la un mecanic de incredere (nu neaparat la ei) si sa imi fac totul de la A la Z. Astfel voi fi sigur ca simeringurile respective nu se vor mai uza atat de curand , in cazul in care ar exista o alta problema. O a treia persoana (fost mecanic la viata lui) mi-a recomandat sa folosesc un ulei mai gros ... in loc de 5w30 ,pe timp de vara sa folosesc 10W40 .

Asadar, dupa atatea idei , indraznesc sa va mai cer cateva .

Un sfat as dori in primul rand in ceea ce priveste un mecanic sau un Service bun in care sa rezolv problema cu Simeringurile (Pe langa Bucuresti)(cu toata _chiulasa_) si daca s-ar putea si un pret informativ (in cazul in care a executat altcineva o astfel de reparatie) ar fi minunat.

Pe de alta parte un sfat in ceea ce priveste uleiul de motor ... 0W30 , 5W30 sau 10W40 ?

Multumesc anticipat

Edited by SilviuBirsan
Link to comment
Share on other sites

Buna seara tuturor!

Am citit foarte multe din sfaturile dumneavoastra in celelalte topicuri in ceea ce priveste problema vesnica a consumului de ulei la BMW , insa dupa foarte multe sfaturi venite din toate directiile inca mai am anumite nelamuriri.

De aproximativ 3 luni de zile am renuntat la un BMW 118d si am achizitionat un BMW 318i E90 -2007 (un singur proprietar neamt, 108000 km la achizitionare). A functionat impecabil pana acum 2 saptamani cand s-a aprins nivelul la ulei. Am completat cu 750 de grame ulei Castrol 5w30 si am mers mai departe. Dupa relativ 2000 de km problema s-a repetat. Asa ca am executat testul cu cele 10 minute la relanti si apoi accelerat in 5000 de ture... si fumul albastru si-a facut prezenta. Asadar am simeringurile la supape duse si din alte forumuri am inteles ca e rezolvabila problema la Dl Florin din Chitila care nu da _chiulasa_ jos.

Totusi am reusit sa mai intreb 2 mecanici de meserie care mi-au spus ca la numarul asta de km simeringurile se duc doar daca exista un joc pe ghidaj sau daca uleiul nu a fost bun ori suficient in motor. Ambii mi-au recomandat acelasi lucru : daca tot vreau sa fac o treaba sa o fac asa cum scrie la carte... sa dau _chiulasa_ jos la un mecanic de incredere (nu neaparat la ei) si sa imi fac totul de la A la Z. Astfel voi fi sigur ca simeringurile respective nu se vor mai uza atat de curand , in cazul in care ar exista o alta problema. O a treia persoana (fost mecanic la viata lui) mi-a recomandat sa folosesc un ulei mai gros ... in loc de 5w30 ,pe timp de vara sa folosesc 10W40 .

Asadar, dupa atatea idei , indraznesc sa va mai cer cateva .

Un sfat as dori in primul rand in ceea ce priveste un mecanic sau un Service bun in care sa rezolv problema cu Simeringurile (Pe langa Bucuresti)(cu toata _chiulasa_) si daca s-ar putea si un pret informativ (in cazul in care a executat altcineva o astfel de reparatie) ar fi minunat.

Pe de alta parte un sfat in ceea ce priveste uleiul de motor ... 0W30 , 5W30 sau 10W40 ?

Multumesc anticipat

Sfatul meu e ca prima data sa iei cartea service si cheia ĂŽn buzunar și sa faci o vizitĂŁ la Automobile Bavaria și sa ĂŽi rogi pe acei domni politicoși de la relații cu clienții sa vadĂŁ dacĂŁ mașina ta din 2007 are acei 108000 km de la achiziționare.

E un punct de plecare ĂŽn rezolvarea ca la carte a problemei cunsumului uleiului prin simeringuri.

Un alt astpect, pe motor sunt urme de ulei la Îmbinarea diferitelor componente? Fã-i câteva poze sa le vedem.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna seara tuturor!

Am citit foarte multe din sfaturile dumneavoastra in celelalte topicuri in ceea ce priveste problema vesnica a consumului de ulei la BMW , insa dupa foarte multe sfaturi venite din toate directiile inca mai am anumite nelamuriri.

De aproximativ 3 luni de zile am renuntat la un BMW 118d si am achizitionat un BMW 318i E90 -2007 (un singur proprietar neamt, 108000 km la achizitionare). A functionat impecabil pana acum 2 saptamani cand s-a aprins nivelul la ulei. Am completat cu 750 de grame ulei Castrol 5w30 si am mers mai departe. Dupa relativ 2000 de km problema s-a repetat. Asa ca am executat testul cu cele 10 minute la relanti si apoi accelerat in 5000 de ture... si fumul albastru si-a facut prezenta. Asadar am simeringurile la supape duse si din alte forumuri am inteles ca e rezolvabila problema la Dl Florin din Chitila care nu da _chiulasa_ jos.

Totusi am reusit sa mai intreb 2 mecanici de meserie care mi-au spus ca la numarul asta de km simeringurile se duc doar daca exista un joc pe ghidaj sau daca uleiul nu a fost bun ori suficient in motor. Ambii mi-au recomandat acelasi lucru : daca tot vreau sa fac o treaba sa o fac asa cum scrie la carte... sa dau _chiulasa_ jos la un mecanic de incredere (nu neaparat la ei) si sa imi fac totul de la A la Z. Astfel voi fi sigur ca simeringurile respective nu se vor mai uza atat de curand , in cazul in care ar exista o alta problema. O a treia persoana (fost mecanic la viata lui) mi-a recomandat sa folosesc un ulei mai gros ... in loc de 5w30 ,pe timp de vara sa folosesc 10W40 .

Asadar, dupa atatea idei , indraznesc sa va mai cer cateva .

Un sfat as dori in primul rand in ceea ce priveste un mecanic sau un Service bun in care sa rezolv problema cu Simeringurile (Pe langa Bucuresti)(cu toata _chiulasa_) si daca s-ar putea si un pret informativ (in cazul in care a executat altcineva o astfel de reparatie) ar fi minunat.

Pe de alta parte un sfat in ceea ce priveste uleiul de motor ... 0W30 , 5W30 sau 10W40 ?

Multumesc anticipat

Foloseste cu incredere 0W40 . 10W40 nu este pt acest motor. Simeringurile la supapa se duc duc din cauza temp, aceste motoare functioneaza la un regim de temp mai ridicat. De asemenea, merg si cu o cantitate de ulei mai mare in partea superioara. Apeleaza la FLORIN cu incredere si nu mai cere 1000 de pareri la mecanici care doar au auzit de VALVETRONIC, VANOS...etc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa mintea unora ar trebui sa schimbi si motorul.....lol

 

 

Pierderea principala de ulei se datoreaza simeringurilor, care se uzeaza, dupa cum spuneau si colegii, si datorita temperaturii ridicate de regim al acestor motoare (comparativ cu cele de acum 25 de ani, pentru un randament energetic mai bun, consum mai mic, emisii, blabla=.

 

Avand in vedere ca masina are o varsta deja, daca tot schimbi simeringurile , ai putea investiga si garnitura capac culbutori, garniturile pompei de vacuum si eventual separatorul de ulei cu furtunele aferente.........cat despre ulei mai gros, lasa asta pentru dacia 1310 sau masinile din targ vandute de samsari.Motorul este conceput sa functioneze cu ulei cu vascozitate redusa la rece, gen 0w30, 0w40, de unde si diametrele orificiilor de ungere, solenoizi vanos, etc.....un ulei mai gros doar ar agrava problemele.

 

De recomandat in zona Bucuresti este Florin, eu am fost personal si mi-a lasat o impresie foarte buna, atat tehnic, cat si pe plan uman; ia legatura cu el, descrie-i problema ta si iti va comunica si costurile aferente.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am si eu acelas motor si eu bag 5w30 castrol long life,inainte bagam original bmw 5w30 pt ca vechiul propietar asta a bagat,de cand bmw a inceput sa ia uleiul de la shell am inceput sa bag castrol.am 130000 km reali si la un schimb de ulei pe care il fac la 10000 imi mananca cam 700 ml pe care ii bag dupa 7000 km asta ca sa fiu cu uleiul pe maxim pana in ultima zi cand il schimb,fum nu scoate daca o accelerez cand este calda.

Cineva zice mai sus ca recomandat ar fi 0w40.Este mai bun decat 5w30 ?

Care ar fi diferenta intre ele,credeti ca ar mai reduce din consumul de ulei 0w40.

Asta ca luna viitoare vreau sa fac schimbul de ulei.

Ms.

Link to comment
Share on other sites

Nu umbla la nimic altceva. Schimba doar simeringurile, foloseste ulei 0 40/5 30/ 5 40 si nu o sa iti mai consume ulei, iar problema nu o sa reapara. Restul sunt povesti in urma carora ori o sa cheltuiesti foarte multi bani sau in urma carora o sa iti mearga si mai prost masina. Mai sunt persoane pe forum carora le-au recomandat mecanicii sa isi segmenteze motorul asta si in urma procedurii au avut probleme mult mai grave. Motoarele astea nu se segmenteaza decat dupa extrem de multi km (+400k)
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu desface _chiulasa_ ptr a schimba simeringurile.

mergi la un mecanic care face asta fara sa desfaci _chiulasa_. cauta pe google numar telefon Florin Chitila si aia e. (mai sunt totusi si alti mecanici in Bucuresti - nu foarte multi, dar mai sunt. Eu iti zic de Florin ca la el am fost).

Link to comment
Share on other sites

Un alt astpect, pe motor sunt urme de ulei la Îmbinarea diferitelor componente? Fã-i câteva poze sa le vedem.

 

Ce relevanta are daca are scurgeri de ulei? Sunt foarte multe masini care din momentul in care au trecut de 100k km au scurgeri de ulei... Si de la simeringuri supape poate sa manance ulei dupa mai putin de 150k km, desi problema apare de obicei in intervalul 150-250k.

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu e ca prima data sa iei cartea service si cheia ĂŽn buzunar și sa faci o vizitĂŁ la Automobile Bavaria și sa ĂŽi rogi pe acei domni politicoși de la relații cu clienții sa vadĂŁ dacĂŁ mașina ta din 2007 are acei 108000 km de la achiziționare.

E un punct de plecare ĂŽn rezolvarea ca la carte a problemei cunsumului uleiului prin simeringuri.

Un alt astpect, pe motor sunt urme de ulei la Îmbinarea diferitelor componente? Fã-i câteva poze sa le vedem.

 

 

Nu exista nici o urma de ulei pe motor si nici sub masina nu gasesc absolut nimic . Masina am luat-o chiar din curtea neamtului si inainte sa o achit am fost cu ea la TUV SĂD (service autorizat national care se ocupa de inspectii tehnice) unde am verificat-o din toate punctele de vedere ...mai putin in motor. In ceea ce priveste numarul real de km , am efectuat deja resetarea sistemului recomandata de catre cei de la BMW si numarul de km s-a dovedit a fi cel real. Conform cartii tehnice masina a facut anul trecut doar 3000 de km .

Link to comment
Share on other sites

Nu exista nici o urma de ulei pe motor si nici sub masina nu gasesc absolut nimic . Masina am luat-o chiar din curtea neamtului si inainte sa o achit am fost cu ea la TUV SĂD (service autorizat national care se ocupa de inspectii tehnice) unde am verificat-o din toate punctele de vedere ...mai putin in motor. In ceea ce priveste numarul real de km , am efectuat deja resetarea sistemului recomandata de catre cei de la BMW si numarul de km s-a dovedit a fi cel real. Conform cartii tehnice masina a facut anul trecut doar 3000 de km .

Ce e aia resetare a ,,sistemului" si in ce a constat? Unde ai realizat-o?

DacĂŁ nu ai scurgeri de ulei pe la imbinari atunci buba e la simeringuri. DacĂŁ esti din București sau din zona apropiatĂŁ mergi la Florin din Chitila. Omul schimbĂŁ cred ca in fiecare zi aceste simeriguri la 2-3 masini si nu s-a plans nimeni de munca lui sau de felul lui de a fi. E un om de nota 10, eu unul am fost la el si il recomand. Mie inaite de schimbarea simeringurilor imi consuma cam 1l ulei la 3000km. Dupa schimbare a consumat vreo 3-400ml in 10.000km ĂŽn conditiile in care motorul are 250.000km..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ce e aia resetare a ,,sistemului" si in ce a constat? Unde ai realizat-o?

DacĂŁ nu ai scurgeri de ulei pe la imbinari atunci buba e la simeringuri. DacĂŁ esti din București sau din zona apropiatĂŁ mergi la Florin din Chitila. Omul schimbĂŁ cred ca in fiecare zi aceste simeriguri la 2-3 masini si nu s-a plans nimeni de munca lui sau de felul lui de a fi. E un om de nota 10, eu unul am fost la el si il recomand. Mie inaite de schimbarea simeringurilor imi consuma cam 1l ulei la 3000km. Dupa schimbare a consumat vreo 3-400ml in 10.000km ĂŽn conditiile in care motorul are 250.000km..

 

Exista o modalitate foarte buna de a reseta absolut tot sistemul. Pentru un interval de 40-48 de ore, trebuie sa lasi masina parcata cu bornele de plus si minus scoase de pe baterie si unite intre ele . Dupa acest interval de timp, cand vei pune bornele inapoi pe baterie tot sistemul va fi resetat (inclusiv tahometru) iar in bord va fi afisat numarul real de kilometri. La inceput si mi-e mi s-a parut absurda aceasta metoda , insa mi-a fost confirmata de catre mai multi mecanici si angajati BMW din MĂźnchen (chiar functioneaza) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.