Jump to content

Sfat achizitie BMW 520d, f10 an 2012-2014


utu2005

Recommended Posts

Recent am achizitionat un F10 525xdrive si inainte de a merge la BMW Craiova pt verificare, i-am facut un raport autodna din care a reiesit ca avea km dati inapoi, 2000 de km , destul de ciudat raportul,cine naiba da inapoi 2000 de km,de la 102 000 la 100000, am blamat vanzatorul pt minciuni, omul sustinea sus si tare ca raportul minte pana am mers la Bmw cu ea si surpriza mare, m-am facut de ras cu raportul meu autodna: masina nu avea nicio intrare la bmw de 100000 ci tot istoricul real pana la ultimul km cu revizii numai la bmw, istoric ce ulterior l-am vazut si pe service-ul history al masinii.....am ramas dator cu scuze la om....
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Raportul autodna se bazaeaza doar pe anunturi online in care a fost trecuta si seria de sasiu (inclusiv licitatii). Nu au acces la nico baza de date, la nimc.

 

In cazul de fata este posibil ca un alt vanzator sa fi folosit seria de sasiu a masinii testate de tine si sa fi trecut in anunt 102k km.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Exact, mi-am cerut scuzele de rigoare si masina a iesit la test.......... doar ca nu are adblue :)

 

Ceea ce vreau sa zic: daca iti place ceva cu adevarat mai bine te duci si verifici la reprezentanta inormatiile...

Exact la ceea ce ai scris m-am gandit si eu si mi-a mai zis cineva ca a cumparat un raport de la ei si nu a fost nimic relevant !

Deci 'cred ca m-am imbatat' cu apa rece cu raportul asta...

Doar la reprezentanta este cel mai concludent !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La masinile voastre automate schimburile de viteze 1-2-3 sunt imperceptibile sau cu ceva smucituri?

 

Toate au mici smucituri din 1 in 2 si din 2 in 3 mai ales iarna la prima plecare pana in primii 2-3km, dupa care nu se mai simte nimic nici in aceste trepte.

Link to comment
Share on other sites

Toate au mici smucituri din 1 in 2 si din 2 in 3 mai ales iarna la prima plecare pana in primii 2-3km, dupa care nu se mai simte nimic nici in aceste trepte.

 

 

Nu au toate, daca ai update facut la reprezentanta + uleiul schimbat, iti spun sigur ca nu mai are aceasta problema.

 

Iar smucitura este din 2 in 3, masina pleaca direct cu viteza a 2-a.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

A mea nu pleaca niciodata din viteza a doua. Si smuceste usor cam toate vitzele cand e rece. Are uleiul schimbat.

 

 

 

E relativa treaba cu update-ul si uleiul schimbat. Depinde si de simtamintele fiecaruia :) Poate ca unul nu simte nici o smucitura, dar altul poate ca da le simte. La fel, importanta este turatia la care se schimba viteza in cutie. Daca mergi subturat si o lasi sa schimbe la 1500rpm atunci smuciturile se vor simti mai pregnant, mai ales daca mai ai si o retinere in picior, sa ridici putin de pe acceleratie. Daca schimbi la 2000rpm atunci smuciturile nu se vor mai simti aproape deloc nici macar la prima plecare dimineata. Cei care si-au facut update, au spus ca dupa un timp acele smucituri au revenit dupa un anumit timp, deci e temporara treaba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu au toate, daca ai update facut la reprezentanta + uleiul schimbat, iti spun sigur ca nu mai are aceasta problema.

 

Iar smucitura este din 2 in 3, masina pleaca direct cu viteza a 2-a.

 

esti ok? esti bine? pune si noua o dovada cum pleaca masina direct cu a 2-a.

dar acum nu te fa nevazut, arata ca ai dreptate.

bafta ! :))

Link to comment
Share on other sites

de ce iti iei f10 daca ti-l iei chel? care este smecheria? mai bine iti iei e60 cum trebuie decat sa iei un gunoi . f10 fara cel putin aceste 3 dotari scaune comfort , suspensie adaptiva si sistem audio bun e fix gunoi.

 

genial acest baiat.

uite ca eu nu am nicuna din cele 3 iar cand mi-a venit masina in martie, m-a oprit la semafor proprietar de S klasse sa imi spuna ca e frumoasa masina.

 

dpmdv, scaunele sport te ajuta mult mai mult decat cele confort prin sustinerea laterala foarte buna. in plus, arata si bine.

la instalatia audio, toti ne kkam pe noi ca trebuie sa fie dintr-aia scumpa, insa ascultam radio si MP3-uri la 128kb, adica fix zgomot.

sunt ferm convins ca manelele preferate a lui Alinul, se aud ma prost la 128kb in masina lui cu Harman, decat muzica buna, inregistrata intr-un studio de ultima generatie pe un CD care costa 100 de euro si pus intr-o masina cu instalatie audio standard cum am eu si 6 difuzoare amarate.

 

iar suspensia adaptiva, cu siguranta in orice curba pe care un sofer are curaj sa o ia la 100km/h, masina ar putea si cu 120km/h asa cum este ea dotata cu suspensie standard.

 

nu sustin ca nu-s bune recomandarile lui, insa felul in care o spune...

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Dupa 1 luna de mers cu F11 cu suspensie adaptiva, n-as putea sustine ca este un "must have"; da, sunt diferente perceptibile intre "Sport", "Comfort" si "Comfort +", dar nici macar in modul sport nu devine suficient de rigida; in schimb, in "Comfort +" masina devine un vaporas Foarte Comfortabil.

 

Pe de alta parte, amortizoarele reglabile electric au niste costuri asociate - daca e nevoie sa le schimbi, se pot cumpara doar pe original, si costa in jur de 2.000 euro toate 4 la reprezentanta (1.200 fata, 800 spate).

 

Cu adevarat ar merita optiunea "Adaptive Drive" - pe langa amortizoare reglabile electronic, include si bare stabilizatoare controlate electronic - cu aceasta optiune nu se mai inclina aproape deloc in curbe; din pacate este disponibila doar pe motoare de la 3l in sus <_<

 

Despre sonorizare - si asta se poate imbunatati relativ usor

 

- sistemul de baza - putin mai migalos, pt ca trebuie trase fire noi - se instaleaza un amp aftermarket cu minim 6 canale si se schimba boxele cu unele mai bune dedicate BMW - in jur de 1.000 euro cost asociat

- sistemul HiFi - doar se schimba amplificatorul, boxele fata si subwooferele cu unele mai bune dedicate BMW - in jur de 800-1.000 euro cost asociat

 

Rezultatul este, dupa parerea mea, peste Top HiFi (Harman Kardon)

 

Scaune comfort - am pe F11 - sunt comfortabile si foarte reglabile - dar am mers si cu F10 cu scaune standard, si erau rezonabile.

Depinde cat de cusurgiu si ce dimensiuni ai - daca te stii pretentios si ai peste 1.90 / 100kg, ar fi bine sa te orientezi spre scaune Sport sau Comfort.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

esti ok? esti bine? pune si noua o dovada cum pleaca masina direct cu a 2-a.

dar acum nu te fa nevazut, arata ca ai dreptate.

bafta ! :))

 

 

Eu spun sa te dai jos de pe farcebook :rolleyes: ( deoarece nu vei invata nimic) si sa pui mana sa studiezi, :thumbsup:

 

Vrei mura-n gura?. Sau esti din generatia care citeste printre randuri, stimabile si vrei direct rezultatul final.

 

Uite aici, pune mana si cauta nu astepta sa ,,cada para malaiata...." https://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_8_speed_automatic_transmission.shtml , asta daca ai timp sa citesti... Nu spun eu cu ce viteza pleaca, o spune constructorul cutiei.

Pentru cultura ta generala cutia ZF 8HP pleaca cu viteza a 2-a, de pe loc, doar pe panta pleaca cu viteza 1-a. :thumbsup:

 

Si ca sa-ti dau o tema de studiat: Nu ti-ai pus niciodata intrebarea de ce la vale, sau pe drum drept nu ai frana de motor ( ca si cum ai fi cu viteza 1), daca tu spui ca pleaca cu viteza 1? Asta ti-am spus asa, in caz ca nu ai timp sa citesti principiul de functionare al cutiei :rolleyes:

 

Si stai linistit ca nu fug, nu pot sa stau incontinuu pe forum. :rolleyes:

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

 

Pentru cultura ta generala cutia ZF 8HP pleaca cu viteza a 2-a, de pe loc, doar pe panta pleaca cu viteza 1-a.

 

Radu, nu vreau sa incep nici o discutie (probabil) fara sfarsit, nu am citit mai nimic despre acest model de cutie de viteze, dar pot sa iti spun ca masina mea pleaca din orice pozitie NUMAI cu viteza 1, se poate demonstra foarte usor.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Radu, nu vreau sa incep nici o discutie (probabil) fara sfarsit, nu am citit mai nimic despre acest model de cutie de viteze, dar pot sa iti spun ca masina mea pleaca din orice pozitie NUMAI cu viteza 1, se poate demonstra foarte usor.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu mai demonstra nimic, s-a discutat si rasdiscutat pe forum despre problema asta, si concluzia este ca inclusiv cutia 6HP si 8HP pleaca in general cu viteza a 2-a, doar in anumite situatii pleaca cu treaba 1.

In primul rand ti-a postat documentatia tehnica a cutiei cu toate principiile de functionare care sunt programate in ambele cutii si tu tot batman esti.

Sunt utilizatori care au stat si au urmarit comportamentul cutiei cu diagnoza live pe masina si au vazut ca pleaca de pe loc cu treapta a 2-a si iar ... batman batman.

Daca pleci ca ultimul cioban cu pedala blana o sa plece cu treapta 1, daca pleci in panta ... foloseste treapta 1, iarna doar cu 2 pentru ca intra programul de iarna ( pe baza temperaturii exterioare citite)

Este un forum unde unii isi dedica mult mai mult timp sa testeze unele chestii decat cei care cred ca le stiu pe toate.

Cutia ZF poate sa simuleze treapta 1 chiar daca e fizic in treapta 2 din cauza convertizorului de cuplu hidraulic, comparativ cu o cutie manuala sau DSG, din cauza acelui "slip" pe care il face convertorul de cuplu.

Daca nu intelege cineva cum functioneaza sistemul din cutiile ZF aveti youtube si o sa aflati cum e convertorul de cuplu vs ambreaj mecanic avantaje si dezavantaje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ce recomandați si care sunt avantajele si dezavantajele urmatoarelor motorizari:

 

520d 184cp vs 525d 218cp biturbo

 

Mi s.a parut interesanta varianta 525d 218cp. Se simte diferenta de putere ? consumul fata de 184cp ?

Link to comment
Share on other sites

Ce recomandați si care sunt avantajele si dezavantajele urmatoarelor motorizari:

 

520d 184cp vs 525d 218cp biturbo

 

Mi s.a parut interesanta varianta 525d 218cp. Se simte diferenta de putere ? consumul fata de 184cp ?

 

Pai clar ca-i mai interesanta versiunea de 525, ai putere mai mare(184 vs 218), cuplu mai mare (380 vs 450Nm). La 525d pe langa 520 mai ai in plus turbina mica, turbina care nu-i chiar asa de fiabila. In rest, e acelasi motor in mare. La acelasi nivel de echipare, un 525d va fi mai scump decat un 520d.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Stie cineva un alt site similar cu ''bimmer.work'' ? sa arate specificatiile masinii, an fab si inclusiv poza masinii int-ext cum a fost echipata stok !

Bimmer.work nu mai merge de ceva timp pe nici un browser, nu stiu de ce... scrie tot ''Something went wrong, please try again'' :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.