Jump to content

Sfat achizitie BMW 520d, f10 an 2012-2014


utu2005

Recommended Posts

  • 2 months later...

Intrebare: pana in ce an s-a pus pe 520d motorizarea N47 ? am inteles ca la acest tip de motor au fost problemele mari legate de distributie... ?

Iar la noul cod de motorizare B470 au disparut problemele ?

Din ce am vazut, din 2014 in sus s-a pus B470 ?

 

Am vazut ca doar cele cu motorul B470 au 190cp ??

 

https://automotive-am.com/probleme-cu-distributia-la-motoarele-bmw/

Edited by utu2005
Link to comment
Share on other sites

Intrebare: pana in ce an s-a pus pe 520d motorizarea N47 ? am inteles ca la acest tip de motor au fost problemele mari legate de distributie... ?

Iar la noul cod de motorizare B470 au disparut problemele ?

Din ce am vazut, din 2014 in sus s-a pus B470 ?

 

Am vazut ca doar cele cu motorul B470 au 190cp ??

 

https://automotive-a...-motoarele-bmw/

 

N47 s-a montat inca din 2007, atunci a aparut acest motor, de pe vremea ultimelor E-uri. Pe F10 prin urmare s-a montat inca de la aparitia acestei generatii in 2010, prima data pe 520d, iar din 2011 si pe 525d. B47-le de 190CP pe 520d si 231CP pe 525d s-a montat din 2015 pe F10. Inca nu s-a auzit de probleme cu distributia fiind inca destul de nou. Conceptul este insa acelasi ca si la N47 cu distributia in spate. In schimb am auzit ca are probleme cu galeria de admisie care se topeste si asta din cauza ca au redus-o si mai mult din considerente de cost reduction cel mai probabil.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rog niste pareri despre masina asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GplH4.html#1809bb3a9b

 

Imi place cam tot ce are ca optiuni(exceptand pielea)dar e ok si asa !

Omul accepta orice testare, urmeaza sa o verific mai intai cu AudoDNA si apoi la reprezentanta, pt km si istoric.

Ultimul pret ar fi 17600...

 

Pareri ?? :)

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Rog niste pareri despre masina asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GplH4.html#1809bb3a9b

 

Imi place cam tot ce are ca optiuni(exceptand pielea)dar e ok si asa !

Omul accepta orice testare, urmeaza sa o verific mai intai cu AudoDNA si apoi la reprezentanta, pt km si istoric.

Ultimul pret ar fi 17600...

 

Pareri ?? :)

 

Multumesc !

 

Masina pare ok. Este 30.10.2013 fabricata, nu este 2014. Are optiuni bune, verific-o la reprezentanta, cauta un mecanic da-i 50 lei si spune-i sa se uite atent la intrarile in services, daca au fost probleme si daca are istoric constant la reprezentanta. Iar daca totul e ok. o bagi la verificare si daca iese bine poti sa o iei, are si un pret bun.

 

Plus ca are High-Beam Assistant si este o placere;

Link to comment
Share on other sites

 

Plus ca are High-Beam Assistant si este o placere;

 

Nu-i chiar o placere in sensul ca nu functioneaza corect tot timpul, mai da rateuri. Conceptul in sine este in regula, dar doar sa-l optimizeze pana aproape de perfectiune.

Link to comment
Share on other sites

Nu-i chiar o placere in sensul ca nu functioneaza corect tot timpul, mai da rateuri. Conceptul in sine este in regula, dar doar sa-l optimizeze pana aproape de perfectiune.

 

 

Eu am de aproape un an si nu mi-a facut nici o figura pana acum.

Chiar acum doua saptamani am fost in Austria si am mers numai noaptea.

La intoarcere m-am intors tot noaptea si nu am avut nici un fel de problema, ande au fost ore destule de functionare.

Si nu inteleg ce figuri poate sa faca. Ai si tu pe masina sistemul?

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Se refera la faptul ca nu functioneaza mereu cum trebuie, ba nu se aprinde faza lunga cand trebuie desi nu sunt lumini pe drum, ba nu se opreste la timp cand vine cineva din sens opus in special daca sunt curbe si trebuie sa opresti faza lunga manual.

Dar pe uni (ex tu) ii doare in basca ca sistemul nu este perfect construit si ii orbeste pe ceilalti participanti in trafic care injura de toti... :2guns:

Edited by Stormzor
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se refera la faptul ca nu functioneaza mereu cum trebuie, ba nu se aprinde faza lunga cand trebuie desi nu sunt lumini pe drum, ba nu se opreste la timp cand vine cineva din sens opus in special daca sunt curbe si trebuie sa opresti faza lunga manual.

Dar pe uni (ex tu) ii doare in basca ca sistemul nu este perfect construit si ii orbeste pe ceilalti participanti in trafic care injura de toti... :2guns:

 

Merci de completare.

 

Cam asa e cum zice si Stormzor. Am pe masina si eu sistemul si il folosesc noaptea in afara, desi nu pot spune ca merg mult noaptea. Pe autostrada din cauza parapetilor, tot porneste faza lunga si desi pe cei cu masini mici nu-i deranja faza lunga, pe cei cu tiruri cu siguranta ii deranja ca-mi luam incontinu flash-uri. Dar nici pe drumurile normale nu functioneaza chiar precis. Sa nu ma intelegi gresit...chiar folosesc HB Assist-ul, doar ca mai intervin cand si cand, ba sa dezactivez High Beam-ul, ba sa-l activez. As zice ca functioneaza corect in proportie de 70-80% cu indulgenta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Dar pe uni (ex tu) ii doare in basca ca sistemul nu este perfect construit si ii orbeste pe ceilalti participanti in trafic care injura de toti... :2guns:

 

 

De ce esti asa acid in exprimare, ma cunosti cumva?

 

Da de unde stii cum imi merge mie sistemul pe masina. Eu am sistemul asta pe masina https://www.youtube.com/watch?v=-dvPZ3H1Vm4. Iar colegul care vroia sa cumpere masina, era tot acest sistem

 

Atata timp cu nu am deranjat pe nimeni din sens opus ( nu m-a avertizat numeni pana acum, nu am primit flash-uri) si plus am vazut mereu ca se stinge imediat faza lunga si isi modifica traiectoria pe sensul care vine masina/ masinile, asa ca nu are rostul comentariul tau.

 

Pe unii se scrie, nu pe uni. Daca asa iti merge sistemul cum scrii, e clar. :thumbsup: Tu poate ai sistemul activat prin senzorul de la oglinda, asa ca.... vorbim lucruri diferite.

 

Te invit sa probezi la masina mea si dupa aceea poti sa-ti dai cu parerea. Atunci o sa ma cunosti si poate nu mai faci afirmatii aiurea. :drinks:

Edited by radu95
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

poate aveti nevoie sa reglati sensibilitatea senzorului de lumina, se poate coda pe vreo 5 nivele.

la mine functioneaza bine, doar in cazul cu TIR-ul de pe sens opus mai sunt probleme (senzorul nu are cum sa sesiseze lumina datorita parapetilor).

dar pe drumuri virajate cu o banda pe sens functioneaza impecabil.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am sistemul pe masina si as spune ca merge in proportie de 98-99% corect.De exemplu la un drum Bucuresti -Bacau cred ca doar 2 sau 3 participanti la trafic care vin din sens opus dau un flash si asta se intampla de cele mai multe ori in curbe....dar in secunda in care ei dau un flash a si schimbat.Daca vin din sens opus in linie dreapta schimba cu mult inainte....daca ma apropii eu de unul schimba de la distanta si niciodata nu am deranjat pe ala de care ma apropii.In concluzie merg doar cu el si daca as schimba eu manual as primi mai multe flash-uri . Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

Scuzele de vigoare pentru cuvintele acide dar sunt satul de idioti care folosesc acest sistem si sunt oribit in curbe.

Acesta fie el pe mercedes audi bmw are acelasi sistem la baza (camera din oglinda).

Detin F10 cu faruri ful led deci am cam acelasi sistem cu ce ai postat tu, iar inainte de acesta aveam f01 cu acelasi sistem doar ca aveam xenon, asa ca sunt familiarizat cu Automatic High Beams si nu vorbesc prosti.

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Scuzele de vigoare pentru cuvintele acide dar sunt satul de idioti care folosesc acest sistem si sunt oribit in curbe cand mie lumea mai draga.

Acesta fie el pe mercedes audi bmw are acelasi sistem la baza (camera din oglinda).

Detin F10 cu faruri ful led deci am cam acelasi sistem cu ce ai postat tu, iar inainte de acesta aveam f01 cu acelasi sistem doar ca aveam xenon, asa ca sunt familiarizat cu Automatic High Beams si nu vorbesc prosti.

 

Accept scuzele :rolleyes:, nici mie nu imi plac cand vad masini cu faruri dereglate, mai ales cand vad ca vin cu faza lunga. :frantics: Oricum mi-am luat ochelari sa nu ma mai deranjeze.

 

Dar vezi ca sunt mai multe niveluri de setare, sa fie foarte sensibil. La reprezentanta poti sa programezi. Din fabrica pleaca pe setarea 2 sau 3, sigur poti seta sa mearga bine, mai ales ca ai faruri ful led.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Am vazut azi masina de mai sus mentionata, pe display avea doar doua revizii iar pe carte vreo trei efectuate in Germania. Din pacate nu am ajuns la reprez din cauza timpului scurt...

Masina mi-a placut si mergea ff bine iar foarte intretinuta !

 

Dar o problema care mi-a sarit in ochi din start, este ca avea ambele faruri pe margini aburite !

 

M-am uitat la serii si doar cel din dreapta a fost schimbat.

Este o problema des intalnita sau din alte cauze ?

Proprietarul a dat vina pe condens...

Aspectul acesta m-a pus putin pe ganduri...

Astept si raportul de la AutoDNA.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut azi masina de mai sus mentionata, pe display avea doar doua revizii iar pe carte vreo trei efectuate in Germania. Din pacate nu am ajuns la reprez din cauza timpului scurt...

Masina mi-a placut si mergea ff bine iar foarte intretinuta !

 

Dar o problema care mi-a sarit in ochi din start, este ca avea ambele faruri pe margini aburite !

 

M-am uitat la serii si doar cel din dreapta a fost schimbat.

Este o problema des intalnita sau din alte cauze ?

Proprietarul a dat vina pe condens...

Aspectul acesta m-a pus putin pe ganduri...

Astept si raportul de la AutoDNA.

 

 

Pai la 155.000 km. ar fi trebuit sa aibe 5 revizii la reprezentanta. Daca are pe display 2 revizii si 3 pe carte, nu prea e in regula. Reprezentanta trece si pe carte si pe display. Ar trebui sa bata una cu alta.

Vezi sa nu fie cu cantec. Far schimbat, posibil accident. Acum trebuie vazut cat de grav a fost, sau poate nu.

 

Farurile nu ar trebui sa se abureasca. La a mea nu am vazut asa ceva, chiar daca au avut zapada pe ele.

 

Vezi la reprezentanta istoricul si daca iti convine, abea atunci o bagi la verificare. Parerea mea tu faci ce crezi de cuviinta, e decizia ta.

Edited by radu95
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am primit si raportul de la AutoDNA :)

 

Deci sa inteleg ca a fost dati km inapoi pana la ultima intrare in service, adica aproape un an ?

Cam cat ar putea avea masina acum ? cam 30k sa fie dati inapoi ?

 

 

Stai tu linistit ca masina are peste 220.000km.la banii care se vinde. Masini la pretul asta, sunt masini care fac in jur de 60-70.000 km. pe an.

 

Din ce vad masina nu are istoric la reprezentanta, are data vanzarii si o intrare dupa 3 ani.Nici nu stii ce dauna grava a avut?

 

Masina ca asta, daca ar avea 150.000 km. originali, luna/anul 10.2013 cu dotarile care le are, sub 23 - 25.000 euro, nu o iei tu din germania.

 

Faci cum crezi, este decizia ta, dar eu nu m-as incurca sa o cumpar. Eu parca ti-am spus sa verifici amanuntit istoricul la reprezentanta, ai mai si batut drumul pana la Cluj. Vezi, bani consumati aiurea.

 

Dadeai 50-100 lei si aflai istoricul complet.

 

Uite asa fac multi cumpara jafuri cu probleme si km. dati inapoi, isi fac cont si se plang ca le-a cazut rulment, turbina, lant rupt, la NULMAI 150.000 km. si VAI ce proasta este marca BMW.

 

Iar altii care spun ca au 250.000 km si nu s-a stricat nimic la masina, sunt considerati mincinosi, sar toti cu gura pe ei.

Edited by radu95
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Farurile se mai aburesc daca masina sta in loc ceva timp si este frig,

Daca un far a fost schimbat atunci ceva nu mai e normal a fost schimbat doar din cauza unei daune, iar trei revizi la 155k km deja e pre de tot.

 

Nu ii adevarat :-)

Nu ii normal sa se abureasca.

 

Am primit si raportul de la AutoDNA :)

 

Deci sa inteleg ca au fost dati km inapoi pana la ultima intrare in service, adica aproape un an ?

Cam cat ar putea avea masina acum ? cam 30k sa fie dati inapoi ?

 

Judecata e personala ce ii drept,

da esti constient ca te incurci cu cine nu trebuie ?

30, 100, pt mine nu ar face diferenta,

tot smen e.

 

Atentie, daca nu are reviziile facute,

schimbul de distributie si turbina sunt mai garantate.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Dupa o discutie, mi-a trimis de unde a luat el masina si km aferenti.

A zis ca de la licitatie si ca masinile pot sta un timp...

Intr-adevar km sunt cam aceasi ca din raportul AutoDNA de la ultima insp tehnica, ciudat... :)

post-76585-0-56154800-1512047805_thumb.jpg

post-76585-0-88165100-1512047877_thumb.jpg

Edited by utu2005
Link to comment
Share on other sites

Dupa o discutie, mi-a trimis de unde a luat el masina si km aferenti.

A zis ca de la licitatie si ca masinile pot sta un timp...

Intr-adevar km sunt cam aceasi ca din raportul AutoDNA de la ultima insp tehnica, ciudat... :)

 

Pai din moment ce nu are istoric la reprezentanta, este logic ca smecheria a pornit de la primul cumparator.

Si in Germania se fac manarii cu km. dati inapoi.

Tu crezi ca doar samsarii nostri dau km. inapoi? Ar fi bine sa ma insel, sa nu fie asa. Am vazut masini cu dauna totala si reparate de aratau ca noi, dar nu se mai vindeau in Germania, se vindeau doar la export.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Poate primul cumparator/utilizator a avut masina in regim de leasing, contract in care se specifica un numar maxim km/an; cu buna stiinta depaseste limita, apoi da km inapoi, returneaza masina cu rulajul sub cel maxim permis, reviziile sunt in sarcina firmei de leasing, care face minimul necesar, iar masina ajunge pe un site de licitatii, pentru ca si-a atins durata de viata dpdv economic, si ajunge in tari unde lumea viseaza pomeni.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Totul este posibil, oricum vorba lu' radu95 nici in Germania nu mai esti sigur de nr real de km si am mai auzit asta !

Daca nici in acel raport on-line nu specifica alte intrari in service si nici la reprezentanta, inseamna ca nu o sa se stie never nr exact de km reali.

Oricum am drum in timisoara zilele urmatoare si o sa intru la reprezentanta sa ma conving, sper sa ma ajute baietii doar dupa VIN.

Sincer si daca ar fi avut 180k as fi luat.o, dar macar sa stiu sigur la ce sa ma astept, ce a fost schimbat si ce nu !

Masina mi-a placut, arata ff bine, am mers cu ea. Asta e, mai cautam...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.