Jump to content

Minunatul F30 320d 184cp


CaraMarin

Recommended Posts

Salutare!

Sunt membru si urmaresc acest forum de cativa ani si mi se pare minunat ca exista o comunitate asa de mare si de unita de pasionati si fani BMW. Va multumesc pentru informatiile postate care m-au ajutat de-a lungul timpului sa ma documentez si sa ma informez cu privire la masina visurilor mele, Seria 3, pe care anul acesta am reusit sa o si cumpar si sa fie chiar un F30.

 

Masina este 320d F30 din 2013 184cp cu 85.000 km, mai are un an garantie in reteaua BMW, am luat-o personal din Belgia de la o persoana fizica si am adus-o acum aprox o luna, timp in care s-au mai adaugat aprox 3500 km cu tot cu drumul de venit in tara.

Sunt mai mult decat incantat cum merge, cat de eficient e gandit totul si ce zvacniri frumoase are in momentul cand ”o rog” sa faca asta.

Drumul de intoarcere a fost senzational, am facut testul de viteza pe Germania si a atins 250km/h fara probleme si sigur ar fi mers putin mai mult. Consumul, resetat la plecarea din Belgia, pana in Bucuresti a fost de 4,5%. Cel mixt de pana acum, deasemenea resetat cand am inceput sa merg cu ea in Bucuresti, inclusiv cu cateva drumuri in afara orasului, se mentine dupa aprox o luna, la 6,1%

Am pus cateva poze mai jos – sunt la o rezolutie mai slaba pentru a le putea incarca - din pacate la a 4-a fotografie am dat peste eroarea ”www.bmwclub.ro Driver Error” :)

 

Urmeaza sa ii inlocuiesc saptamana aceasta plasticul din jurul proiectorului din stanga fata care avea acea crapatura de cand am luat-o si ma bate gandul sa ii pun NBT care deasemenea era una dintre conditii la cautarea masinii, insa am facut acest compromis pentru ca mi-a placut foarte mult configuratia acestei masini, nr de km si garantia de inca un an.

 

Pentru upgrade-ul la NBT m-ar ajuta sfaturile celor care stiu sigur – e nevoie si de alt ecran, sau e deajuns sa schimb doar controller-ul si sa fac upgrade la soft?

Poate stiti deasemenea pe cineva care ma poate ajuta update-ul hartilor si pentru NBT cu montajul si cu acest upgrade de soft.

 

Mai jos sunt optiunile masinii, cele bold sunt cele mai importante pentru mine, unele fiind obligatorii cand am cautat masina:

1CA Selection Cop Relevant Vehicles

2A6 17"lt/aly Wheels Double Spoke 392

2PA Locking Wheel Bolts

2TB Sport Automatic Transmission

216 Servotronic

230 Eu Specific Additional Equipment

249 Multi-function For Steering Wheel

255 Sports Leather Steering Wheel

258 Runflat Tyres

4AE Armrest Front Retractable

4AT Int.tr.fini. Black High-gloss

4DN High.trim Fin. Coral Red Matt

423 Floor Mats, Velour

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

441 Smokers Package

465 Through-load System

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

493 Storage Compartment Package

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

5DC Folding Rear-seat Headrests

502 Headlight Washer System

507 Park Distance Control (pdc), Rear

520 Foglights

521 Rain Sensor

522 Xenon Light

534 Automatic Air Conditioning

544 Cruise Control With Braking Function

563 Lights Package

6AA Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices

6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac

6VA Cic Control

6WA Instrument Cluster W. Extended Cont

609 Navigation System Professional

698 Area-code 2

7AC Sport Line

7VB Comfort Package

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months

8SC Country Spec. Release Of Teleservice

8S3 Automatic Lock When Driving Away

8V1 Ncap Label

868 Language Version Dutch

886 Dutch / On-board Documentation

 

post-63784-0-29212800-1499862717_thumb.jpg

post-63784-0-82543000-1499862742_thumb.jpg

post-63784-0-17057600-1499862775_thumb.jpg

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De obicei ma cenzurez, insa fac si eu parte din aceasta comunitate si am mai condus ceva masini, cred ca esti putin subiectiv si promovezi o imagine putin deformata:

 

 

-masina ta nu va prinde 250 km/h decat la vale, deoarece constructiv nu depaseste 230 km/h....deci ori ai mers la vale, ori este abaterea vitezometrului/iluzie optica/entuziasmul unei noi achizitii

-consumul, de asemenea, este putin tras de par, daca mergi cu o masina cu viteza pe autostrada, nu vei obtine valori de 4, ceva

-pozele trebuiesc redimensionate, deoarece ai limita max 1 mb la postare, sau postezi link-uri cu poze catre site-uri externe, gen imageshack

 

 

In rest, sa te bucuri de noua ta achizitie si sa eviti problemele tehnice.

  • Like 9
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 :))

si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 :))

uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ :)

20170317_143359_zpsdjgqzcoj_1.jpg

 

Screenshot_20170317-143342_zpsoq3o4tb4.png

Edited by Alex_wly
  • Like 4
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250...

220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.

 

Stai linistit ca real nu ai avut mai mult de 230 cu 2.5 resoftat.

Cat despre colegul, e entuziasmat, probabil pe bord arata 250, o fi prins si vale, e ceva normal. Se incadreaza in eroarea de 10% la viteza respectiva.

 

 

Foarte frumoasa culoarea masinii, sa o stapanesti sanatos, e o masina cinstita. Numai bine!

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Salut. Vad ca ai fost luat cam tare ...

 

Sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea.

 

Despre NBT, trebuie sa schimbi totul. Este undeva pe la 1000Euro la colegul neo_anderson. Dar sa te gandesti bine inainte daca chiar iti trebuie sau este doar moft :)

Si eu cum am luat masina vroiam sa o schimb dar dupa ceva timp am realizat ca iDrive-ul il folosesc doar ca sa schimb radiou :))

Link to comment
Share on other sites

Sincer imi pare rau ca am creat controverse referitor la viteza si consum – intentia cu acest post era alta.

Nu sunt un vitezoman si nu as avea vreun motiv sa exagerez. A fost vorba de un test si am facut aceasta mentiune ca parte din experienta drumului de intoarcere care a fost minunat.

 

@Alex_wly: Folosesc si eu constant Waze si am remarcat mereu o diferenta a vitezei din bord cu cea din Waze, indiferent de masina cu care am mers, insa de aceasta data nu m-am uitat la viteza din Waze fiind concentrat la drum.

Sunt convins ca trecerea la NBT nu este usoara, daca ai detalii despre proces, m-ar ajuta sa-mi spui, te rog.

 

@Romulus: Multumesc frumos pentru compliment, o sa incerc sa revin aici cu impresii si mentiuni de-a lungul timpului

@CNT @cavaliere @ovy218i : Multumesc frumos!

@Tavicu: Multumesc frumos, da, inca sunt in perioada in care ma bate gandul - oricum o sa ma interesez la neo_anderson sa vad exact ce presupune

@Eugen B: Nu am mers constant cu viteze mai mare de 130km/h, exceptand testul de viteza, depasirile cand din motive de siguranta a fost nevoie de accelerari mai puternice, cand am intrat prin localitati, aglomeratiile de pe drum si in Romania :)

Cu consumul chiar mi-am amintit ca am o poza facuta la intoarcerea acasa:

post-63784-0-73136800-1499931453_thumb.jpg

Edited by CaraMarin
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare!

Intre timp am schimbat plasticul din jurul proiectorului din stanga fata care era crapat, am comandat covorase de textil si de cauciuc si am facut prima revizie de cand am masina. Celelalte 3 revizii de pana acum fiind facute cam la 20.000 km si una pe an, am zis sa respect acesti termeni care mi s-au parut ok, si care au si coincis.

Cele schimbate au fost: Ulei si Filtru Ulei, Filtru Aer, Filtru Combustibil, Filtru clima si am facut si o igienizare a sistemului de climatizare.

post-63784-0-37520600-1501073707_thumb.jpg

 

Cum masina mai are un an garantie, revizia a fost facuta la reprezentanta si am ales sa merg la Proleasing Ploiesti unde totul a fost ok si de unde am luat si logo pentru cheia de rezerva care-l avea putin tocit.

Oricat de mult urasc micile improvizatii, din ce m-am interesat pe net, fata de modelul anterior de cheie, la cea de F30 nu poate fi inlocuit ”capacelul” cu logo pentru ca este lipit de buton, singura solutie fiind sa lipesc noul logo peste cel vechi cu putina Picatura. La o prima proba arata nesperat de bine si butonul se simte putin mai prezent, mai pronuntat, senzatie care chiar imi place.

post-63784-0-74901100-1501073686_thumb.jpg

 

Am profitat de drumul pana la Ploiesti sa ma joc putin si la dus am mers pe DN1 unde am reusit un consum de 3,6l/100

post-63784-0-91839300-1501073674_thumb.jpg

 

Si un ”desert” cu accelerarea de la 140 la 200 km/h pe Autostrada Ploiesti-Bucuresti la intoarcerea de la revizie.

https://youtu.be/lxh2XbkbTGc

 

Gata, am atins si acum limita de 3 poze pana la eroare :)

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250...

220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.

 

Eu am venit cu 245 pe porțiunile care au permis asta, și nu era la vale - mergea probabil și 250 dar doream să ajung în siguranță acasă. Nu e nici un bullshit. Asta arată în bord.

Edited by deeJayOg
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cat ai dat pe ea ?

 

 

Salutare!

Sunt membru si urmaresc acest forum de cativa ani si mi se pare minunat ca exista o comunitate asa de mare si de unita de pasionati si fani BMW. Va multumesc pentru informatiile postate care m-au ajutat de-a lungul timpului sa ma documentez si sa ma informez cu privire la masina visurilor mele, Seria 3, pe care anul acesta am reusit sa o si cumpar si sa fie chiar un F30.

 

Masina este 320d F30 din 2013 184cp cu 85.000 km, mai are un an garantie in reteaua BMW, am luat-o personal din Belgia de la o persoana fizica si am adus-o acum aprox o luna, timp in care s-au mai adaugat aprox 3500 km cu tot cu drumul de venit in tara.

Sunt mai mult decat incantat cum merge, cat de eficient e gandit totul si ce zvacniri frumoase are in momentul cand ”o rog” sa faca asta.

Drumul de intoarcere a fost senzational, am facut testul de viteza pe Germania si a atins 250km/h fara probleme si sigur ar fi mers putin mai mult. Consumul, resetat la plecarea din Belgia, pana in Bucuresti a fost de 4,5%. Cel mixt de pana acum, deasemenea resetat cand am inceput sa merg cu ea in Bucuresti, inclusiv cu cateva drumuri in afara orasului, se mentine dupa aprox o luna, la 6,1%

Am pus cateva poze mai jos – sunt la o rezolutie mai slaba pentru a le putea incarca - din pacate la a 4-a fotografie am dat peste eroarea ”www.bmwclub.ro Driver Error” :)

 

Urmeaza sa ii inlocuiesc saptamana aceasta plasticul din jurul proiectorului din stanga fata care avea acea crapatura de cand am luat-o si ma bate gandul sa ii pun NBT care deasemenea era una dintre conditii la cautarea masinii, insa am facut acest compromis pentru ca mi-a placut foarte mult configuratia acestei masini, nr de km si garantia de inca un an.

 

Pentru upgrade-ul la NBT m-ar ajuta sfaturile celor care stiu sigur – e nevoie si de alt ecran, sau e deajuns sa schimb doar controller-ul si sa fac upgrade la soft?

Poate stiti deasemenea pe cineva care ma poate ajuta update-ul hartilor si pentru NBT cu montajul si cu acest upgrade de soft.

 

Mai jos sunt optiunile masinii, cele bold sunt cele mai importante pentru mine, unele fiind obligatorii cand am cautat masina:

1CA Selection Cop Relevant Vehicles

2A6 17"lt/aly Wheels Double Spoke 392

2PA Locking Wheel Bolts

2TB Sport Automatic Transmission

216 Servotronic

230 Eu Specific Additional Equipment

249 Multi-function For Steering Wheel

255 Sports Leather Steering Wheel

258 Runflat Tyres

4AE Armrest Front Retractable

4AT Int.tr.fini. Black High-gloss

4DN High.trim Fin. Coral Red Matt

423 Floor Mats, Velour

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

441 Smokers Package

465 Through-load System

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

493 Storage Compartment Package

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

5DC Folding Rear-seat Headrests

502 Headlight Washer System

507 Park Distance Control (pdc), Rear

520 Foglights

521 Rain Sensor

522 Xenon Light

534 Automatic Air Conditioning

544 Cruise Control With Braking Function

563 Lights Package

6AA Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices

6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac

6VA Cic Control

6WA Instrument Cluster W. Extended Cont

609 Navigation System Professional

698 Area-code 2

7AC Sport Line

7VB Comfort Package

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months

8SC Country Spec. Release Of Teleservice

8S3 Automatic Lock When Driving Away

8V1 Ncap Label

868 Language Version Dutch

886 Dutch / On-board Documentation

 

post-63784-0-29212800-1499862717_thumb.jpg

post-63784-0-82543000-1499862742_thumb.jpg

post-63784-0-17057600-1499862775_thumb.jpg

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Eu am venit cu 245 pe porțiunile care au permis asta, și nu era la vale - mergea probabil și 250 dar doream sĂŁ ajung ĂŽn siguranțĂŁ acasĂŁ. Nu e nici un bullshit. Asta aratĂŁ ĂŽn bord.

 

Pai una e ce pe bord si alta realul. La 250 pe bord probabil ai real 230. Aia 10%.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am venit cu 245 pe porțiunile care au permis asta, și nu era la vale - mergea probabil și 250 dar doream sĂŁ ajung ĂŽn siguranțĂŁ acasĂŁ. Nu e nici un bullshit. Asta aratĂŁ ĂŽn bord.

cred ca daca te chinuiai, dadeai bordul peste cap....

  • Like 3
  • Downvote 19
Link to comment
Share on other sites

Evident Madutzu25, așa e - nu era ca și când cineva își etala mușchii pe aici. Pur și simplu omul a zis ceva de mașina lui de care era încântat și imediat au sărit unii pe el, de parcă cine știe ce lucru făcuse.

 

Eu unul n-am reușit să mai ajung nici la 180 pe la noi și nici nu vreau așa ceva. Siguranța e mai bună decât toate. Nu ne-am luat BMW să facem drag-racing și nici să ne dăm în spectacol - invidia sau presupusele unora (fără să cunoască realitatea) lasă însă de dorit.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.