Jump to content

Problema motor N43 BMW 318i Erori: 2A99 2A87 29F3


NSamy

Recommended Posts

Salutare!

 

Am niste probleme (posibil grave) la masina, un BMW seria 3 din 2008 cu 71000 km reali (luata de noua).

 

Porneste greu si fluctueaza turatiile foarte rau. Nu are putere deloc si motorul suna ca inecat. Se intampla sa se opreasca imediat dupa ce porneste. De cand a inceput sa faca probleme, am condus-o doar ca sa merg la diagnoza si la service.

 

Are urmatoarele erori:

 

29F3 - Fuel Low Pressure Sensor Electric

2A26 - Catalytic Converter, Conversion in stratified - charge mode

2A2D Fuel Low pressure, fuel pressure

2A87 Exhaust Vanos Mechanism

2A99 Crankshaft, exhaust camshaft

2AAF Fuel pump, plausability

2C31 Oxygen sensor emissions control

 

Sper ca luni sa ma primeasca mecanicul pentru mai multe verificari, dar la prima vedere a zis ca e posibil ca distributia sa fi sarit de la punct si eventual sa se fi spart ghidajul si sa fie probleme mai mari la motor.

 

I-am mai schimbat distributia o data acum 1 an jumate si 20.000 km.

Masina are toate schimburile de filtre + ulei facute la timp (interval de maxim 10000 km)

 

Ce as putea face in aceasta situatie? Se poate sa pice distributia chiar asa? Apreciez orice sfat. Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

sa nu se fi stricat vanosul de pe evacuare,prima data de ce ai schimbat distributia?

desfa busonul de la motor si trage cu mana de lant sa vezi daca are joc.

 

Motorul nu mergea bine, iar mecanicul a zis ca e de la distributie.

 

O sa verific maine. O sa schimb vanosul de pe evacuare cu cel de pe admisie sa vad daca se muta eroarea. Poate am noroc sa scap cu un vanos inlocui.

 

 

Multumesc pentru sfat.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am verificat lantul.

 

Asa arata la rece:

 

Am inteles ca lantul se tensioneaza in mers si exista o legatura intre tensiune si pompa de ulei? Sau sunt doar mituri.

 

 

Sunt mituri. Lantul trebuie sa fie fix, sa nu aibe joc. Trebuie sa schimbi lant, patine. Bafta.

 

Vanosul de pe evacuare nu merge pe admisie, sunt diferite, chiar daca arata la fel.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Nu mai sfatuiti oamenii tampenii daca nu stiti despre ce este vorba. Lantul ala nu trebuie sa stea fix deoarece daca ar sta fix fix la prima pornire s-ar face bucati. La N43 cu 15.000 de km am verificat personal lantul si la fel sta si e si normal. Nu trebuie schimbat niciun lant.

De aia intinzatorul ala e si pe arc si hidralulic!

Edited by AlexChris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai sfatuiti oamenii tampenii daca nu stiti despre ce este vorba. Lantul ala nu trebuie sa stea fix deoarece daca ar sta fix fix la prima pornire s-ar face bucati. La N43 cu 15.000 de km am verificat personal lantul si la fel sta si e si normal. Nu trebuie schimbat niciun lant.

De aia intinzatorul ala e si pe arc si hidralulic!

 

 

Eu cred ca tu nu ai inteles.

 

Lantul trebuie sa fie intins si fara joc intre vanosuri. Ce legatura are intinzatorul, care este pozitionat mai jos, cu jocul lantul dintre vanosuri?

 

Eu la jocul dintre vanosuri ma refeream. Acolo se probeaza jocul lantului, nu pe lateral, care logic are joc din cauza intinzatorului

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri!

 

Referitor la solenoidul VANOS, este acelasi si pentru evacuarea si pentru admisie, avand acelasi cod de piesa.

 

Dupa cum am zis, masina a avut tot kitul de distributie schimbat acum 20.000 km. Ma gandeam ca e putin probabil sa necesite din nou inlocuire...insa daca este uzat...asa sa fie.

Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca vanosurile sunt diferite,au chiar un marcaj in fata ca sa stii care e de admisie si care de evacuare.

 

Cand le-am desfacut anul trecut sa le curat, mi s-au parut identice. O sa mai verific.

 

Vad ca si pe realoem, pentru masina mea au acelasi cod de piesa.

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-05-2008-E90-BMW-318i&diagId=11_4058

Link to comment
Share on other sites

Este vorba de piesele numerotate 4 si 5 in diagrama de mai jos:

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-08-2008-E90-BMW-318i&diagId=11_3189

 

 

Totusi, fuel pressure si fuel pump sunt niste erori ce ar trebui sa conduca la o verificare a sistemului de alimentare cu combustibil, gen senzor presiune, regulator presiune combustibil:

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-08-2008-E90-BMW-318i&diagId=16_0601

 

erorile la catalizator/sonde lambda ar putea fi cauzate de faptul ca motorul functioneaza defectuos, si nu atinge o temperatura normala in galeria de evacuare.

 

Nu sunt mecanic sau specialist in diagnoze auto, insa bunul simt si cunostintele mele tehnice imi spun ca totusi problema principala nu este la vanos/distributie, ci la sistemul de alimentare cu combustibil.

Edited by Eugen B
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2a99 se poate rezolva prin simpla curatire a solenoidului sau ĂŽnlocuirea lui,eu unu am avut eroarea asta ,am schimbat solenoidul si dupa mi-a dat eroare de la senzorul care comanda solenoidul,cel care citeste impulsurile de la vanos si s-a rezolvat,am schimbat degeaba solenoidul.

la cel de presiune alimentare cu combustibil ar trebui sa verifici pompa de inalta,se stie ca au o buba din fabricatie.

Edited by ovy318i
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de piesele numerotate 4 si 5 in diagrama de mai jos:http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-08-2008-E90-BMW-318i&diagId=11_3189Totusi, fuel pressure si fuel pump sunt niste erori ce ar trebui sa conduca la o verificare a sistemului de alimentare cu combustibil, gen senzor presiune, regulator presiune combustibil:http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-08-2008-E90-BMW-318i&diagId=16_0601erorile la catalizator/sonde lambda ar putea fi cauzate de faptul ca motorul functioneaza defectuos, si nu atinge o temperatura normala in galeria de evacuare.Nu sunt mecanic sau specialist in diagnoze auto, insa bunul simt si cunostintele mele tehnice imi spun ca totusi problema principala nu este la vanos/distributie, ci la sistemul de alimentare cu combustibil.

 

Multumesc mult. Si eu as fi zis acelasi lucru si as fi preferat sa verifice prima data sistemul de alimentare sau macar sa inlocuiasca senzorul de presiune, insa mecanicul zice ca cel mai probabil e de vina distributia si maine desface capacul sa verifice. Masina pare efectiv ca se ineaca la 2000 rpm. Pare simptom legat de pompa/senzor de presiune.

 

2a99 se poate rezolva prin simpla curatire a solenoidului sau ĂŽnlocuirea lui,eu unu am avut eroarea asta ,am schimbat solenoidul si dupa mi-a dat eroare de la senzorul care comanda solenoidul,cel care citeste impulsurile de la vanos si s-a rezolvat,am schimbat degeaba solenoidul.la cel de presiune alimentare cu combustibil ar trebui sa verifici pompa de inalta,se stie ca au o buba din fabricatie.

 

O sa il rog maine sa scoata cei doi solenoizi si sa-i curete.

 

O sa revin cu detalii. O seara placuta!

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la alt mecanic. Aceleasi erori pe tester. A desfacut sonda lamba dinainte de catalizator si a pornit motorul asa, astfel incat masina practic evacua pe acolo. Parea ca statea bine la relanti si urca fara probleme in ture, deci a ajuns la concluzia ca trebuie inlocuit catalizatorul. E extrem de scump si nu stiu ce sa fac...
Link to comment
Share on other sites

Totusi, poate nu este catalizatorul, ci sonda lambda de vina, deci nu te arunca fara sa ai certitudini. Din cate stiu, exista si catalizatori aftermarket, cred ca pilot tuning au o gama larga, suna la ei si vezi ce oferte au.

 

O sa ma mai duc totusi la un mecanic. O parere in plus nu strica. Multumesc mult pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Salut, nu mai deschid un alt topic, am un bmw 318i 2009 N43

Am urmatoarea eroare: 2aaf fuel pump plausibility

Am tot sapat pe internet dar nu am gasit nimic concret, ceva solutii sau idei ?

Multumesc.

 

Salut! Ai rezolvat problema asta? Patesc acelasi lucru iar pe langa eroare 2AAF am si 2A2D - Fuel Low Pressure.

Am schimbat pompa de benzina, apoi si senzorul de presiune de combustibil; nu s-a remediat; motorul se opreste cand e cald, la relantiu

Edited by Alexu_07
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut! Ai rezolvat problema asta? Patesc acelasi lucru iar pe langa eroare 2AAF am si 2A2D - Fuel Low Pressure.

Am schimbat pompa de benzina, apoi si senzorul de presiune de combustibil; nu s-a remediat; motorul se opreste cand e cald, la relantiu

Nu, la mine nu se manifesta intr-un fel anume, doar ca apare eroarea la diagnoza, altfel nu se opreste sau altceva, eram totusi curios pentru o rezolvare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu, la mine nu se manifesta intr-un fel anume, doar ca apare eroarea la diagnoza, altfel nu se opreste sau altceva, eram totusi curios pentru o rezolvare.

 

La inceputurile erorii nici mie nu imi facea probleme, insa cu timpul a inceput sa se manifeste. Anumite opinii zic ca ar fi vorba de injectoare. Ai rezolvat ceva intre timp?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.