Jump to content

Probleme pompa lichid spalare parbriz


Recommended Posts

Salut. Am un E90 si cred ca mi-a murit pompa pentru lichidul de spalat parbrizul, cand actionez maneta de la stergatoare nu stropeste deloc, nu se aude niciun zgomot, nici stergatoarele nu pleaca. Mentionez ca stergatoarele functioneaza in mod normal. A murit subit, as vrea sa verific siguranta dar nu imi dau seama care e sau daca e vreuna pentru pompa aia. Uitandu-ma pe diagrama de la sigurante le-am gasit doar pe alea pt stergatoare. Stiu ca pompa si vasul pt lichid sunt sub aripa, pe partea pasagerului. Inainte sa ma apuc de demontat, ma ajuta cineva cu vreo sugestie? As mai avea speranta ca nu a murit de tot. Edited by mucalete
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am un E90 si cred ca mi-a murit pompa pentru lichidul de spalat parbrizul, cand actionez maneta de la stergatoare nu stropeste deloc, nu se aude niciun zgomot, nici stergatoarele nu pleaca. Mentionez ca stergatoarele functioneaza in mod normal. A murit subit, as vrea sa verific siguranta dar nu imi dau seama care e sau daca e vreuna pentru pompa aia. Uitandu-ma pe diagrama de la sigurante le-am gasit doar pe alea pt stergatoare. Stiu ca pompa si vasul pt lichid sunt sub aripa, pe partea pasagerului. Inainte sa ma apuc de demontat, ma ajuta cineva cu vreo sugestie? As mai avea speranta ca nu a murit de tot.

 

 

Salut.

Din cate stiu, la modelul tau pompa se afla pe partea pasagerului, iar pentru a ajunge la ea trebuie sa dai roata dreapta fata jos, apoi carenajul din plastic si o vei vedea. De cele mai multe ori pompa pica subit, din cauza coroziunii. La fel a picat si a mea la un E46 , fara nici un simptom. Am schimbat-o, iar e cea veche am desfacut-o si era plina de rugina, inclusiv in motorasul pompei. Sincer iti spun ca nu stiu cum a mai mers atat de mult timp in starea in care era.

De asemenea, s-ar putea ca pompa sa aiva si un filtru care poate fi murdar, insa imi e greu sa cred ca nu merge din cauza asta.

Cel mai bine este sa o dai jos, o pui direct la baterie ( o secunda,nu mai mult ) daca nu face nimic, este clar motorasul ars.

 

Atentie, daca dupa ce schimbi pompita si totusi nu primesti curent la ea, trebuie sa stergi eroare de pompa arsa din tester.

Tot ce iti spun aici, stiu dintr-o intamplare a unui cunoscut tot cu e90. I s-a ars motorasul pompei, ecu citind asta a intrerupt alimentarea circuitului. Dupa ce a sters eroarea, a mers.

 

Aa.. inca un aspect: Daca ai un aparat de masura, poti sa verifici tensiunea ce iti vine e mufa pompei.

Pui acele aparatului in mufa, pozitionezi aparatul undeva mai sus, gen la stergatoare sa il poti vedea (asta in cazul in care nu ai un prieten care sa te asiste in acel moment) apoi pui contactul si dai sa stropeasca.

Daca iti indica 12v (sau aproximativ 12) pe aparat, inseamna ca pompa este arsa. Daca nu, verifica siguranta si in ultima instanta, eroarea din tester.

 

Succes.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut, e valabil si la E46 treaba cu testerul? si la mine a picat subit

Salut.

Din cate stiu, la modelul tau pompa se afla pe partea pasagerului, iar pentru a ajunge la ea trebuie sa dai roata dreapta fata jos, apoi carenajul din plastic si o vei vedea. De cele mai multe ori pompa pica subit, din cauza coroziunii. La fel a picat si a mea la un E46 , fara nici un simptom. Am schimbat-o, iar e cea veche am desfacut-o si era plina de rugina, inclusiv in motorasul pompei. Sincer iti spun ca nu stiu cum a mai mers atat de mult timp in starea in care era.

De asemenea, s-ar putea ca pompa sa aiva si un filtru care poate fi murdar, insa imi e greu sa cred ca nu merge din cauza asta.

Cel mai bine este sa o dai jos, o pui direct la baterie ( o secunda,nu mai mult ) daca nu face nimic, este clar motorasul ars.

 

Atentie, daca dupa ce schimbi pompita si totusi nu primesti curent la ea, trebuie sa stergi eroare de pompa arsa din tester.

Tot ce iti spun aici, stiu dintr-o intamplare a unui cunoscut tot cu e90. I s-a ars motorasul pompei, ecu citind asta a intrerupt alimentarea circuitului. Dupa ce a sters eroarea, a mers.

 

Aa.. inca un aspect: Daca ai un aparat de masura, poti sa verifici tensiunea ce iti vine e mufa pompei.

Pui acele aparatului in mufa, pozitionezi aparatul undeva mai sus, gen la stergatoare sa il poti vedea (asta in cazul in care nu ai un prieten care sa te asiste in acel moment) apoi pui contactul si dai sa stropeasca.

Daca iti indica 12v (sau aproximativ 12) pe aparat, inseamna ca pompa este arsa. Daca nu, verifica siguranta si in ultima instanta, eroarea din tester.

 

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Vezi cĂŁ se ajunge destul de greu la ea ,e ceva de munca .

E posibil sa ai 3 nituri de plastic ,la prinderea carenajului pe aripa jos,pe care nu le poti scoate ĂŽntregi (nu cred cĂŁ se poate ).

SĂŁ pĂŁstrezi unul ,chiar dacĂŁ e rupt ,ca sa mergi cu el cauți la magazine . Se gĂŁsesc dar sunt de diferite mĂŁrimi și cel vechi o sĂŁ te ajute .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.