Jump to content

Evacuare murdara cu DPF


Bishop_DC

Recommended Posts

Salut,

Un e90 lci, cu DPF, fara nicio problema de functioanre ,de ce are evacuarea finala murdara ?

M-am uitat la mai multe bmw-uri cu DPF iar finala este curata .

La mine este mereu neagra pe interior (afumata).

Masina nu consuma ulei,nu scoate fum deloc (au mers prieteni in spatele meu si 1000 km si nu au vazut nimic neobisnuit)

Reviziile le fac la 20.000...

Link to comment
Share on other sites

Sunt al 2-lea proprietar in RO iar primul mi-a spus ca nu a umblat la DPF,masina o am de 2 ani. Am pastrat legatura cu primul proprietar el si nu avea de ce sa ma minta. Reali ar fi in jur de 270-280k. O sa fac o diagnoza sa vad ce e pe acolo
Link to comment
Share on other sites

Dupa 150.000-200.000km se cam inegresc toate.

gresit!

226.000 si inca luceste.

DPF in parametrii...la el problema e clara la DPF...nici nu isi are rostul topicul.

20170317_143824_zpsexqydxqu.jpg

 

fosta masina are peste 250.000 si are DPF original, tot in parametrii

Edited by Alex_wly
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

am fost acum si i-am facut poza special :))) sa ma laud eu ca am tips-ul lucios.

pe tips, mizeria care e depusa pe masina nu se vede :)))

chiar te stiu un baiat destept si serios...nu cred ca e cazul sa spargi spicul in 4.

crede-ma pe cuvant ca o masina exploatata corect, si in mare parte exterior, duce mult si bine.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca e DPF-ul pe duca nu ma deranjeaza. Daca e sa cada,sa cada.

Am mai facut la un e90 nfl la George o anulare de DPF si masina s-a schimbat radical,evacuarea insa era afumata dar nu scoate fum .

Am creat topicul cu gandul ca ar putea fi si alte cauze ,sa pot face ceva si eu sa nu stau ca leguma.

Raspunsul lui Paul ar putea fi unul plauzibil.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu un 530d cu aproape 400k km si tipsul curat! DPF pe masina...

 

Eu zic ca fostul propietar ti-a ascuns acest aspect sau pur si simplu nu stia nici macar el (dar greu de crezut)

 

@MGS de pe forum, nu stiu cati km are masina lui dar are soft cu dpf on pe masina si tipsul la fel este impecabil.

Edited by ckh
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am fost acum si i-am facut poza special :))) sa ma laud eu ca am tips-ul lucios.

pe tips, mizeria care e depusa pe masina nu se vede :)))

chiar te stiu un baiat destept si serios...nu cred ca e cazul sa spargi spicul in 4.

crede-ma pe cuvant ca o masina exploatata corect, si in mare parte exterior, duce mult si bine.

 

Nu despic nici un fir in 4 , te cred si nu contest ca nu iti afuma. Am zis doar cam cum se vede din poza.

Link to comment
Share on other sites

La fel e si la mine si un prieten , amandoua e91, al meu l-am trimis si la curatat si la fel e evacuarea afumata, regenerarea o face singur intre 300 si 500 de km pe oras contrapresiunea este foarte buna, dar esapamentul se afuma, de scos nu scoate fum, e clar ca are o fisura in fagure ca altfel era curata, cand a ajuns din germania era esapamentul curat dar avea 3 bujii arse si regenerare lipsa de cateva mii de km , dupa schimbul bujiilor a inceput sa se regenereze normal dar si sa afume esapamentul.

 

p.s. am vazut si eu multe masini su evacuarea luna, proprietarul garanta ca a lui e tipla si filtru ca nou, cand il scanai pe testar avea eroare pe filtru, dupa remedierea problemelor si inceput de regenerare evacuarea se facea neagra ca taciunele, deci sa nu credeti ca la toti care au esapamentul curat dupa 200k de km cu acel filtru masina si functioneaza in parametri.

Link to comment
Share on other sites

Asa e si la mine la 325d 6 cilindrii cumparata la 108 000 km toba e afumata . Nu are absolut nici o eroare, regenerarea sio face la 600-700 km si am 25 g ash in filtru( lifetime ramas in DIS 150 000 km)

 

La 320d toba era curata la 330 000 km . Am vazut un 530d f10 in reprezentanta si tot asa era toba afumata.

 

Eu a mea am spalat-o si am inceput sa bag 2T in diesel, intervalul intre regenerari a crescut si toba nu se mai afuma :)

 

Sincer nu imi bat capu, masina merge bine probabil are ceva fisura dar nu bag bani aiurea

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

Ca e DPF-ul pe duca nu ma deranjeaza. Daca e sa cada,sa cada.

Am mai facut la un e90 nfl la George o anulare de DPF si masina s-a schimbat radical,evacuarea insa era afumata dar nu scoate fum .

Am creat topicul cu gandul ca ar putea fi si alte cauze ,sa pot face ceva si eu sa nu stau ca leguma.

Raspunsul lui Paul ar putea fi unul plauzibil.

 

Buna asta !

Link to comment
Share on other sites

Si eu am 200.000, de 15.000 km soft cu DPF ON si tipsul luceste. O singura diferenta este ca atunci cand am cumparat masina inainte de soft daca bagam mana pana la cot pe esapament nu ma murdaream deloc, insa acuma am bagat o data mana si am frecat de margini si am scoso neagra de caneala...masina merge in regim urban 90%, a influentat softul insa nu incat sa de-a fum sau sa se faca negru tipsul la exterior.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 5 months later...

Si la mine are funingine pe interiorul tobei. Nu am erori la scanare,Dpf lifetime in navi 180.000.Masina trage bine, Am observat insa ca soate putin fum la accelerari bruste si in mers si la relanti.

Daca o accelerez progresiv nu scoate fum.

Egr-ul e curat,o sa verific si turbo si aia e.

Link to comment
Share on other sites

Daca turbo e varza spre exemplu si normal ar scoate fum, cu DPF acel fum este stocat. Daca toba iti este inegrita alta cauza nu este inafara de DPF. Ca pot fi si altele probleme la masina, este altceva.

Mai poate tine ceva timp, mai ales daca mergi mai des la drumuri lungi, egr, turbo, motor in parametrii pentru ca ajuta mult si dpf-ul. Dar se apropie.

Vezi in diagnoza ce presiune iti da.

Link to comment
Share on other sites

Este posibilitatea sa mai tina, depinde de multe variabile. Spre ex sefu cu e70-ul lui i-a aparut acum mai bine de 1 an funingine pe toba, i-a aparut cam la inceputul anului eroare dpf pe diagnoza si uite ca merge si azi, nu i-a aparut martorul in bord, nu ii trage mai slab. Masina e inca bine:).

Un dpf poate tine 50k sau 300k+ km, depinde de cum o conduci, in ce stare tehnica e masina etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.