Jump to content

Evacuare murdara cu DPF


Bishop_DC

Recommended Posts

Daca turbo e varza spre exemplu si normal ar scoate fum, cu DPF acel fum este stocat. Daca toba iti este inegrita alta cauza nu este inafara de DPF. Ca pot fi si altele probleme la masina, este altceva.

Mai poate tine ceva timp, mai ales daca mergi mai des la drumuri lungi, egr, turbo, motor in parametrii pentru ca ajuta mult si dpf-ul. Dar se apropie.

Vezi in diagnoza ce presiune iti da.

 

 

 

 

ia vezi e ok?

filtrul isi face regenerarea periodic. aici temperatura motor 83gC, relanti , 2000rot/min

post-86206-0-28085500-1533892540_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

La mine s-a spart DPF-ul (elementul din interior) cand avea masina vreo 20,000 km. Tot asa, fara nicio eroare pe tester, teava era afumata. A trebuit ceva munca pentru a-i convinge pe cei de la bmw sa-l schimbe. Pana la urma a fost nevoie sa faca o inspectie vizuala a lui, sa se convinga ca e elementul spart, si dupa aia l-au schimbat.

 

Am mai avut evacuarea cu funingine recent, cand se stricase galeria de admisie, se sparsese in locul unde e prins axul de la clapete si nu mai functiona cum trebuie. Dar atunci erau si erori (doar pe tester, nimic in bord).

Link to comment
Share on other sites

Cand incepe sa se afume toba inseamna ca DPF e pe duca, la mine a inceput sa se afume cam la 4-5 luni dupa soft, implicit DPF-ul a murit usor usor pana cand imi aparea eroare in bord si nu mergea sa-si finalizeze regenerarea, i dadeam fortata, incepea si mergea si 100 km regenerarea incontinu fara sa poata sa finalizeze.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Si la mine e evacuarea plina de funingine . A aparut brusc dupa o eroare de dpf urmata de o regenerare fortata.

 

Cei de la garantie mi-au spus ca e OK.

Am observat ca a inceput si mie sa imi afume putin teava la esapament,dupa ce in urma cu 1100 km s-a dat o regenerare fortata din tester care a si reusit,iar teava am vazut-o afumata dupa un drum de 400km facuti acu 2 zile,masina merge la fel,ce poate fii?Am sa merg sa pun tester pe ea sa vad cand si daca a mai facut regenerare.

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca a inceput si mie sa imi afume putin teava la esapament,dupa ce in urma cu 1100 km s-a dat o regenerare fortata din tester care a si reusit,iar teava am vazut-o afumata dupa un drum de 400km facuti acu 2 zile,masina merge la fel,ce poate fii?Am sa merg sa pun tester pe ea sa vad cand si daca a mai facut regenerare.

Probabil filtru dupa regenerare nu opreste chiar tot fumul produs de motor si ca atare se depune si pe teava. In timp, cand incepe sa se umple filtrul, si gaurile acestuia se micsoreaza si ca atare din ce in ce mai putin fum iese deci vor iesi doar gaze iar fumul de pe teava se duce..

Asta ar fi explicatie.

 

Luca, mai conteaza si mediul nu numai ca motorul se ineaca cu filtrul.

Dieselul ar trebui condus doar afara din oras; asta inseamna sa alegi intelept masina in secolul 21.

Link to comment
Share on other sites

Probabil filtru dupa regenerare nu opreste chiar tot fumul produs de motor si ca atare se depune si pe teava. In timp, cand incepe sa se umple filtrul, si gaurile acestuia se micsoreaza si ca atare din ce in ce mai putin fum iese deci vor iesi doar gaze iar fumul de pe teava se duce..

Asta ar fi explicatie.

 

Luca, mai conteaza si mediul nu numai ca motorul se ineaca cu filtrul.

Dieselul ar trebui condus doar afara din oras; asta inseamna sa alegi intelept masina in secolul 21.

Eu tocmai am montat un dpf nou, are 1an de zile, asa ca protejez si mediul!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce pare ciudat e ca teava e murdara doar in partea inferioara,partea superioara e curata,nu se ia nimic cand dau cu degetul .

la fel e si la mine , nu te mai stresa ...am verificat DPf e in valori normale , e normal cand isi face regenerare sa arunce funigine afara , doar nu o volatilizeaza . Atat timp cat iti iese ok in valori pe tester n-ai de ce sa-i duci grija

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutare tuturor. Am și eu o întrebare pe tema asta. Conduc un x6 x35i 2013, cu 2 evacuări. Cea din stânga este neagră la interior, cealaltă arată că și cum nu a fost folosită niciodată. Mașina are 210 mii km. Aștept părerile voastre. O zi bună. 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Alexx6 said:

Salutare tuturor. Am și eu o întrebare pe tema asta. Conduc un x6 x35i 2013, cu 2 evacuări. Cea din stânga este neagră la interior, cealaltă arată că și cum nu a fost folosită niciodată. Mașina are 210 mii km. Aștept părerile voastre. O zi bună. 

 

...daca nu i-ai dat talpa prea des celalta nu prea s-a deschis..

Esapamentul la tine se deschide mai mult in functie de necesitate pentru o eficienta functionare a motorului.. in termeni de putere, lag in dezvoltare a puterii.. pe partea de evacuare, in ceea ceea ce se numeste backpressure pe evacuare, cat mai bine controlat..

 

Daca nu cumva a fost anulata cealalta iesire, ceea ce ar fi nedrept..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 8/12/2022 at 4:25 PM, bimmer90f30 said:

...daca nu i-ai dat talpa prea des celalta nu prea s-a deschis..

Esapamentul la tine se deschide mai mult in functie de necesitate pentru o eficienta functionare a motorului.. in termeni de putere, lag in dezvoltare a puterii.. pe partea de evacuare, in ceea ceea ce se numeste backpressure pe evacuare, cat mai bine controlat..

 

Daca nu cumva a fost anulata cealalta iesire, ceea ce ar fi nedrept..

expert esti. imi cer scuze daca am vorbit aiurea in trecut. nu stiam ca sunt oameni tehnici pe aici...

Edited by Dragnea22
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Dragnea22 said:

expert esti. imi cer scuze daca am vorbit aiurea in trecut. nu stiam ca sunt oameni tehnici pe aici...

Astea doua, accentuate mi se par contradictorii.

Asadar,

sper ca reactia ta NU ARE nici o legatura cu, ce ti-am RECOMANDAT in privat.

De altfel, mai ai ceva de adaugat?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, bimmer90f30 said:

Astea doua, accentuate mi se par contradictorii.

Asadar,

sper ca reactia ta NU ARE nici o legatura cu, ce ti-am RECOMANDAT in privat.

De altfel, mai ai ceva de adaugat?

da, adica expert esti, adica chiar stii vad, adica esti tehnic. poate a fost prea aiurea exprimarea mea)

Da, vad ca sunt oameni tehnici pe aici iar eu ii subestimam). Greseala mea. scuze

Pai am vazut ca ai explicat foarte tehnic mai sus, de asta am zis expert.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Dragnea22 said:

 

Da, vad ca sunt oameni tehnici pe aici iar eu ii subestimam). 

 

..pai na, ce sa ii faci masinile astea nu doar scot fum ca sa mearga..

Sa mearga, pardon functioneze cat mai eficient, altii mult mai destrpto ca noi iau foarte multe lucruri in calcul (considerare) ... de cand pui tu si eu benzina/motorina in rezervor pana cand acestea ies pe teava de esapament!

Noi, restul lumii incercam sa intelegem proiectantii cat de cat.. 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 3/23/2019 at 12:24 PM, ADRIAN HD said:

Am observat ca a inceput si mie sa imi afume putin teava la esapament,dupa ce in urma cu 1100 km s-a dat o regenerare fortata din tester care a si reusit,iar teava am vazut-o afumata dupa un drum de 400km facuti acu 2 zile,masina merge la fel,ce poate fii?Am sa merg sa pun tester pe ea sa vad cand si daca a mai facut regenerare.

Ce ai mai rezolvat? Eu am e87 n47 cu 250k km…..anul trecut l am curățat fizic la service…ok, regenerările si le face la 380-400 km….dar am țeava de eșapament puțin murdară de negru. (l am curățat fizic ca mai avea viata 2000 de km..nu am avut nici o data eroare dpf in bord). Este ok ? E un motiv de îngrijorare ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.