Jump to content

Zgomot motor bmw F10


Recommended Posts

Buna ziua , am o problema cu masina , este vorba despre un Bmw F10 motor 2.0 ,163 cp , .Problema a inceput acum 2 saptamani , dupa un drum dus-intors de Timisoara-Arad , masina a inceput sa se inece dupa care a murit motorul ... , nu am reusit sa o mai pornesc , am tractat-o , am dus-o la mecanic , era pompa de inalta si injectoarele .

Am schimbat pompa cu una ca si noua , am cumparat 2 injectoare iar 2 le-am reconditionat . Masina a pornit intr-un final am mers cu ea o saptamana dupa care la rece a inceput sa se auda un zgomot la accelerare ... (țĂŁncanit /stil picamar) , la acceleratie mai tare incepea sa tremure putin ... , am incercat sa ies afara din oras si sa depasesc viteza de 100 km/h , dupa 120 , se aprinde o eroare in navigatie "drivetrain " si imi taie din putere. Daca iau contactul si il pun la loc dispare ... si tot asa ... Va atasez un video cu zgomot ul care se aude . Pe tester 3 injectoare arata ok (0.3/0,4 ) iar unul arata (-1.5) , este posibil sa fie acel injector din cilindrul 3?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Exact la fel a patit si cumnatu meu. Tot F10, 520d din 2010, prima data l-a lasat pompa de inalte cu injectoarele. El era prin Italia si dupa niste peripetii cu un asa zis mecanic de prin Moldova care pana la urma i a luat o pe platforma pana la el la service, a reusit intr un final sa i-o faca, doar ca daca iese in afara si incearca sa depaseasca ceva primeste la fel eroare de drivetrain si nu l mai lasa sa accelereze. Daca opreste si reporneste, eroarea ii dispare, dar revine. Injectoarele la el sunt ok toate, i le am verificat eu cu ista. El in schimb nu are acea bataie la motor care tu o ai. La el se aude ok motorul. Btw. Din ce an este a ta? Am inteles ca primele modele de F10 sunt cu probleme la pompa de inalte.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Un testar iti arata niste informati (corectile) doar asa sa iti faci o parere , dar in realitate injectorul ala cu -1.5 este gata de el , diferenta este foarte mare fata de celelalte. Atentie mare , nu mai umbla cu masina asa ca risti sa ti se topeasca pistonul, el poate functioneaza cat de cat ok pana la o anumita turantie dar dupa este posibil sa se blocheze pe deschis si atunci vezi distracie. Cel mai bine este sa le dai jos si sa le testezi pe bank, si mergi la cineva care a mai lucrat cu BMW sau sisteme de genu. Ai rescris injectoarele noi care le-ai schimbat ??? Daca nu mergi la cineva care stie cum se mananca si este capabil sa iti faca toata lucrarea de la inceput sa sfarsit.
Link to comment
Share on other sites

Rayn3 si a reusit sa rezolve problema?

 

Vorbeam aseara cu el si mi-a zis ca nu i-a mai aparut eroare. Spunea ca doar cat timp a fost f cald afara avea problema asta, dar seara si de cand s-a racorit, n-a mai avut problema asta. Eu cred ca are ceva probleme si pe la DPF, are teava in spate innegrita de funingina. Ma gandesc ca mecanicul lu peste i-a gaurit filtrul.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.