Jump to content

Probleme RAR


cristian91andrei

Recommended Posts

chiar nu am mai auzit cum dracu poate sa verifice daca de exemplu capota este furata,sau volanul asta ar insemana sa aiba fiecare o serie care sa corespunda seriei de caroserie si nu este asa,atata timp cat piesele sunt originale nu este nici o problema la rar.

pe el la oprit ca nu este cum a iesit din fabrica adica NFL si o verifica mai amanuntit,dar de aici pana la ati confisca masina sunt aberati.

 

 

tot ce trebuie sa gaseasca este ca un element esential al masinii; serie motor.., serie caroserie sa apartina unei masini declarata furata si atunci pot fi probleme; probabil ti-ai dat seama de la inceput ca la asta ma refer!

eu am replicat celor care cred ca nu pot fi probleme.

 

masina trebuie echipata cu elemente omologate pentru a circula legal pe strada. restul e can-can sau noroc sau ignoranta personala.

Link to comment
Share on other sites

bimmer, cum poti crede ca cineva fura o masina si apoi foloseste seria acelei masini (masina furata) sa o puna la alta masina?! care ar fi sensul? faci recarosare cu o masina furata? :)) eventual in cel mai rau caz distrugi seria de pe o masina furata si pui alta de la o masina ok. dar astea sunt filme.

 

O masina furata o dezmembrezi sau o duci direct catre estul europei sau zone gen albania, bosnia, macedonia.

 

despre piesele provenite de pe o masina furata din nou discutia poate fi mai ampla. anumite piese, gen faruri au data fabricatiei pe ele. este posibil ca in sistemul bmw sa se poata afla data fabricatiei pe care o are farul montat pe masina mea. mie daca mi se fura masina si peste 7 luni apare o alta masina care are MULTE piese schimbate fata de fabrica, toate cu data fabricatiei la fel cum aveam eu pe masina mea furata, atunci nu e clar un caz de cercetat?!

ca aia care au furat masina mea au dezmembrat-o si marea majoritate a pieselor mele au ajuns pe alta masina.

 

oricum astea sunt filme, masina omului este un nfl facut lci (cum sunt destule - nu multe, dar destule) si oamenii doar si-au facut datoria. fiecare lucrati pe undeva si aveti anumite sarcini, directive. asa trebuiau sa procedeze cu o masina care este total diferita fata de ce a iesit din fabrica.

Link to comment
Share on other sites

Pana cand ai TUV pe ea sau cand s-a facut ultimul TUV? ( TUV- itp la nemti)? Cine este trecut pe talon? Ai ambele taloane? Teil 1 si teil 2? Contract vanzare-cumparare? Nemtii nu se joaca. Daca totul este in regula pe talon si fostii propietari figureaza acolo, atunci nu ar trebui sa ai nicio problema.

 

Cat despre piesele puse pe masina, astea se pot lua de la dezmembrari, capota, oglinzi, nu exista asa ceva, cu furt de capota si altele. Masina din cate vad, pare destul de in regula, nu vad modificari pe caroserie, nu e taiata si sudata componente pe ea. Daca seriile sunt poansonate si nu sunt trecute pe talon, atunci da, poate face o verificare mai amanuntita, dar in rest nu poate spune ca masina este furata din moment ce totul corespunde cu talonul. Nu iesea cu ea din Germania, era data furata si o depistau imediat.

Link to comment
Share on other sites

A scris un coleg mai sus si a punctat bine. Parerea mea ca cei de la RAR s-au alarmat pt ca masina are schimbate elemente pe ea si ar fi pasibila de o fosta "dauna totala". Daca intradevar asta e motivul, jos palaria RAR. Aici vorbim de siguranta rutiera.
Link to comment
Share on other sites

Cica ar fii prea multe elemente schimbate si e dubioasa treaba....sa nu fie furata , asa mi.au zis.

 

Seria : wbavg91090vg61887

 

Pai daca s-au uzat, stricat, ce era sa fac? Sa vin cu farul spart? Nu trebuia inlocuit?

Si ce treaba are rar-ul cu scaunele sau alte faruri si stopuri atata timp cat sunt luate de la distribuitori autorizati sau de la aceiasi serie auto?

Eu m-am dus odata cu un bmw e36 din '94 la rar, avea seria de la motor stearsa, era trecuta in acte cu chestia asta. Nu mai spun cate erau schimbate pe ea.

Incepand de la spoilere, parbriz, scaune, faruri, jante care imi ieseau in afara caroseriei, oglinzi, fara catalizator, era scos ala si am trecut fara nicio problema, atata m-au pus sa dau folia jos de pe geamurile din fata, in rest nu mi-au zis nimic. Rar facut in 2011, masina din '94. Eu sunt de parere ca aia nu stiu n-au nicio treaba cu realitatea. Masina a fost adusa cu numere de zoll din cate vad, daca era furata ti-o gaseau aia de la landratsamt (inmatriculari auto germania). Daca era adusa pe platforma atunci era un bai, ca atunci ti-o aducea fara numere si puteai sa-ti pui un semn de intrebare daca masina a fost sau nu furata. Eu zic sa stai linistit ca nu e furata masina, poate li se pare lor suspecta treaba cu inlocuitul pieselor dar nici prin cap sa nu-ti treaca ca a fost furata masina.

P.S. Sa nu mai zic ca in Germania si Austria sta politia pe autostrada si ii opreste pe cei cu numere de zoll. Ma refer la masini suspecte, posibile furate. Am prieteni care aduc masini din afara cu numere de zoll si mai mereu sunt opriti de politie.

Edited by FVA 28
Link to comment
Share on other sites

Pai daca s-au uzat, stricat, ce era sa fac? Sa vin cu farul spart? Nu trebuia inlocuit?

Si ce treaba are rar-ul cu scaunele sau alte faruri si stopuri atata timp cat sunt luate de la distribuitori autorizati sau de la aceiasi serie auto?

Eu m-am dus odata cu un bmw e36 din '94 la rar, avea seria de la motor stearsa, era trecuta in acte cu chestia asta. Nu mai spun cate erau schimbate pe ea.

Incepand de la spoilere, parbriz, scaune, faruri, jante care imi ieseau in afara caroseriei, oglinzi, fara catalizator, era scos ala si am trecut fara nicio problema, atata m-au pus sa dau folia jos de pe geamurile din fata, in rest nu mi-au zis nimic. Rar facut in 2011, masina din '94. Eu sunt de parere ca aia nu stiu n-au nicio treaba cu realitatea. Masina a fost adusa cu numere de zoll din cate vad, daca era furata ti-o gaseau aia de la landratsamt (inmatriculari auto germania). Daca era adusa pe platforma atunci era un bai, ca atunci ti-o aducea fara numere si puteai sa-ti pui un semn de intrebare daca masina a fost sau nu furata. Eu zic sa stai linistit ca nu e furata masina, poate li se pare lor suspecta treaba cu inlocuitul pieselor dar nici prin cap sa nu-ti treaca ca a fost furata masina.

 

Sincer, aceia care in 2011 au acceptat masina respectiva, desi avea modificarile mentionate (jante ce nu erau omologate, catalizator lipsa) ori nu aveau chef de munca, ori isi bateau in mod constient de meseria lor si rolul de a veghea la siguranta circulatiei; meritau cu prisosinta sa fie trimisi sa isi exercite talentul profesional in alt loc, dar nu la Registrul Auto Roman.(poate undeva in India, Liberia, etc, unde nu prea sunt notiuni de siguranta rutiera, si in mod sigur nu intr-o tara a Uniunii Europene).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.