Jump to content

Refacere Motor N47 (Informatii- Piese,Repere,Etc)


Recommended Posts

Senzorul de nivel ulei nu are nevoie sa-l plimbi. El ori merge, ori ba. Posibil sa fie stricat si al doilea, au acest prost obicei. Si al meu face figuri cand are chef. Acum dupa ce am cumparat altul si e pregatit sa-l schimb, de vreo luna nu mai da eroare deloc.

Alternatorul s-o fi incins pentru ca era bateria descarcata si avea de pompat sanatos.

Noul motor l-ai luat cu tot cu injectoare, sau fara? Sunt curios de unde vine diferenta de zgomot, ca si injectoarele au un aport serios.

 

Pana una alta, eu zic sa-ti deschizi service unde sa schimbi doar distributii de N47. Deja stii pe de rost fiecare surubel. :pardon:

Felicitari pentru perseverenta. Eu cred ca o faceam bucati demult, chiar daca sunt rabdator.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da...cel mai sigur e stricat si al doilea senzor din pacate. Alternatorul se incinge in continuare dupa 3-5 minute, nu stiu daca asa de tare trebuie sa arda, poate sa-mi confirme cineva dupa un drum cu masina daca arde alternatorul de nu poti tine mana pe el? Incarcarea am verificat-o, este 14,5.

Noul motor este fara injectoare, oricum nu se potriveau deoarece erau de 143cp.

Cred ca din adancul lui vine sunetul mai frumos...daca are pe cat se vede si anume 90.000 km...iti dai seama, pentru mine e motor nou.

Da, chiar as putea sa ajut pe cineva sa-si schimbe distributia fara probleme.

 

Multumesc frumos! Desi mi-am luat foarte mult stres si nervi si bani pana la urma...stau cu frica oricum, inca nu sunt linistit, mi-e frica cand o pornesc si la orice metru care il fac cu ea imi e frica ca se poate intampla ceva...

Link to comment
Share on other sites

Una e sa se incinga dupa 3-5 minute de la pornirea motorului si alta e sa se incalzeasca pentru ca e langa motor.

Adica, nu ar trebui sa fie incins dupa 3 sau chiar 5 minute de la pornire.

(Ideal ar fi sa li se masoare temperaturile..)

 

Da curea de accesorii jos si roteste rola alternatorului; trebuie sa se miste foarte liber, ba chiar in gol de cateva ori. Orice zgomot (mai mare dacat un usor fashait) sau gripare pot fi sursa caldurii: rulmentii in general nu se infierbanta dar se incalzesc si se dilata ;) (bilele..).

 

Ma gandesc sa nu atinga (chiar si foarte putin) rotorul de stator..

 

Verifica si rola pe care sta cureaua daca e cu, clichet.. si e functional..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Confirm si eu faza cu alternatorul, am un seria 5 ca si al tau cu acest motor fabricatie 2009, n47d20c si la fel se incinge alternatorul, il am deja de 5 ani si nu are nimic ca e incins, de prima data de cand l-am luat se incinge, deci stai linistit eu zic ca nu are nimic

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, se simte o diferenta, trage mai prost in unele cazuri, cele mai multe de altfel, parca ar avea 150cp, inca investighez problema, aceasta problema o aveam inainte, dar imi facea foarte rar, gen nu intra turbina deloc, schimbam viteza si isi revenea. Cand s-a rupt distributia am gasit o eroare in ista "too much pressure, possibly clogged" sau ceva de genu, o sa plec cu ea la un drum dupa munca sa vad daca isi face regenerare singura, daca nu i dau fortata din ista sa vad care e treaba.

 

Dupa ce am refacut motorul cand am avut distributia rupta si am bagat piciorul in ea, m-am speriat cat de bine tragea, acuma m-am speriat ca de prost trage, se duce, dar parca nu ar intra turbina 100%, asa se simte, nu tot timpul, de 3-5 ori mi-a intrat bine, dar mai mult prost decat bine...

 

Logic si tehnic nu are ce sa fie din motor ci din filtru sau turbina, eu zic ca e filtru, investighez si va anunt.

 

Da, asa este Cosmin! :)), intr-un fel si asta era logic...dar stii cum e , te agati de orice speranta ca sa nu o iei razna.

 

Edit: Multumesc bimmer! Iti doresc la fel si tie!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa ma gândesc la DPF ce i fac, nu vrea sa si facĂŁ regenerare, in sensul ca pornește pe ista , scrie active si peste 10 secunde scrie not active si tot asa. Ăncercai sa dau si forțatĂŁ, ajunge la maxim 520 grade si scade la 400-300 si iarĂŁși creste si tot asa. Trebuia sa stea câteva minute pe la 600 grade ca sa si facĂŁ... din 2 motive nu si face care cred eu: din cauza ca i am tĂŁiat toba de la jumate si pierde prea repede temperatura din filtru sau e prea ĂŽnfundat si nu ajunge la temperatura care trebuie deși nu cred... presiunea la relanti e mare 35-42 bar, in mers pe la 80-90 bar.... sa vad ce fac, are momente când nu trage cum trebuie
Link to comment
Share on other sites

Poate te ajuta cu ceva in ceea ce priveste DPF-ul, vad ca esti din Severin, deci n-ar fi poate o problema sa vi pana la Timisoara unde stiu pe cineva cu service si care are un cuptor special in care arde flltrele DPF. Cica le tine o zi intreaga in cuptor, acest cuptor are si ceva suflatoare si dupa multe cicluri din astea cica-l curata. In fond, functioneaza pe acelasi principiu ca si cel de pe masina si este mult mai sanatos decat acele spalari cu mai stiu eu ce fel de solutii. Daca te intereseaza iti pot lasa un nr de telefon.
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca si in reprezentanta au o solutie care se introduce in DPF ,se desface o sonda si se introduce pe acolo...nu stiu mai multe dar eu zic ca merita intrebat si acolo decat sa bati tara sau sa trimiti filtrul pe nu stiu unde.Citesc de mult timp forumul asta dar nu-mi amintesc de cineva care sa spuna am avut domne problema X si am fost la reprezentanta Y si am rezolvat-o asa.Am eu o teorie dar nu e cazul sa o expun aici si acum.Pentru ca tot e vorba de distributie aici am aflat ca AB are o actiune de verificare a distributie....asculta cu un aparat si verifica un intinzator ....costa doar 250 ron ,nu stiu daca este facuta actiunea de catre Bmw Romania sau doar de ei.Ma gandesc totusi ca sunt mai in masura decat alti mecanici sau agarici care se dau mecanici specialisti in Bmw sa-si dea cu parerea . Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

Citesc de mult timp forumul asta dar nu-mi amintesc de cineva care sa spuna am avut domne problema X si am fost la reprezentanta Y si am rezolvat-o asa.Am eu o teorie dar nu e cazul sa o expun aici si acum.Pentru ca tot e vorba de distributie aici am aflat ca AB are o actiune de verificare a distributie....asculta cu un aparat si verifica un intinzator ....costa doar 250 ron ,nu stiu daca este facuta actiunea de catre Bmw Romania sau doar de ei.Ma gandesc totusi ca sunt mai in masura decat alti mecanici sau agarici care se dau mecanici specialisti in Bmw sa-si dea cu parerea .

Ce garanteaza AB de 250 ron?

Ce folosesc, un stetoscop pentru mecanici?

Deci foarte probabil tot urechea umana sesizeaza bataile.. doar ca prin stetoscop.

Link to comment
Share on other sites

Haha , omul cat traieste invata, meseria se fura nu se invata, parca si eu as crapa un motor de 320d daca as avea timp si toate echipamentele....

Aparatul are un senzor piezoelectric care amplifica semnalul si un set de casti.... foarte util, la ovidius am vazut prima data si l-am probat pe un motor pornit.... dispozitivul era prototip sa zic

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am mers la 2200 rpm , dupĂŁ la 2400 rpm si la 2700 rpm, ajunge la 520 grade si dintr-o data sare la 440 sau ceva de genu. As mai avea eu o ĂŽncercare, de sudat toba inapoi pe mașina si sa incerc sa i fac iarĂŁși regenerare. Ideea este ca regenerarea e ok, adicĂŁ pornește deoarece scrie "active" si când ĂŽncearcĂŁ sa o facĂŁ pierde temperatura. Eu zic ca evacueaza gazele prea repede implicit temperatura respectiva. ... la relanti presiune de mbar din filtru trebuie sa fie ĂŽntre 5-20 mbar, dupĂŁ regenerare de fiecare data scĂŁdea pe la 10... acum sta 35-42. Nu ma gândeam sa influențeze in halul asta jumĂŁtatea de țeava de eșapament fie ea si cu finala... daca o sudez si merge mĂŁcar știu o treaba, am câteva soluții in minte, rayne te voi contacta in privat. Mersi frumos!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.