Jump to content

Refacere Motor N47 (Informatii- Piese,Repere,Etc)


Recommended Posts

Pai nu conteaza daca e bun sau nu, o sa fac ca pana acum la minim 10.000 la maxim 12.000 km, deci inca 9.000 km si fac schimbul. (m-a prins o data si 15k sau 17k ca am uitat).

Iarna de obicei fac cei mai putini km, rar se mai intampla sa fac drumuri exterioare iarna.

 

E si scump senzorul, credeam ca e 100-200 lei, cand am vazut 500 lei parca am ramas masca, cat sonda lambda.

 

Edit: nu ma alerteaza sau ceva senzorul ca am uleiul peste nivel, pur si simplu daca ma uit eu special sa vad nivelul la ei, se vede ca este pe galben peste nivel.

Edited by WIN60
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Acuma cand urla centura cand nu-si pune pasagerul

Vezi ca poti scoate avertizarea acustica, iti ramane doar martor in bord.

 

 

(softul de la BBO, este praf, nu spun mai multe)

 

Pai zi mai multe, sa stim si noi. Reclamatii au mai fost si la altii care se ocupa de softuri...

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Ai joja la ulei, dar cand senzorul de nivel e stricat, poti sa ramai fara ulei in baie si nu te anunta ca nu mai ai ulei, ma gandesc si eu.

 

 

Reclamatii am la adresa lui facute deja cu ECU ars la X5 platit de client la bmw pana la urma, acum am descoperit ca a dat prea mult in soft, a tras de turbina aia de au luat-o dracii + alti parametrii aiurea.

 

Nu vreau sa scot avertizarea acustica, imi place sa poarte toata lumea centura in masina inclusiv eu.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Reclamatii am la adresa lui facute deja cu ECU ars la X5 platit de client la bmw pana la urma, acum am descoperit ca a dat prea mult in soft, a tras de turbina aia de au luat-o dracii + alti parametrii aiurea.

Imi aduc aminte povestea cu X5-ul, insa aici conta strict ce a facut gresit la softul tau si care au fost urmarile.

 

Nu vreau sa scot avertizarea acustica, imi place sa poarte toata lumea centura in masina inclusiv eu.

Aia tine de tine si de oameni, nu de un sunet enervant :) . Plus ca din ce stiu eu, centurile de la bancheta nu au avertizare de nici un fel.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Imi place sa poarte toata lumea centura, cei din fata sunt obligati, as vrea si cei din spate, dar nu pot sa-i oblig, daca nu s-ar auzi nimic poate si eu asa uita, spun asta pentru ca mai merg cu masini fara senzor de prezenta unde nu tiuie si nimic si mai uit sa le pun, pur si simplu uit.

 

Urmarile sunt ca in treptele 4-5-6 in blana de pe la 2000 rpm in sus am vreo 3-4 pierderi de putere, se simte extrem de putin, iar senzatia este "un sut in fund" ca si cum nu iti dai seama de pierdere, dar simti ca dintr-o data parca prinde mai multa putere, de fapt e pierdere si imediat impinge tare inapoi, pierderea este pentru 0,01 secunde, s-a vazut pe log pierdere de la 460 NM la 340 NM de la 3000 la 3020 rpm ceva de genu. Am simtit treaba asta imediat dupa ce am facut softul si nu stiam cum sa-i explic lui Bogdan, l-am sunat, i-am explicat si mi-a zis "se obisnuieste softul cu motorul".Atunci mi-am dat seama ca este o problema la soft sau turbina, ca nu simteam nimic de genul inainte de soft.

Eu zic ca sunt un fel de spike-uri, treaba a fost sa punem softul original cu update pe masina, sa facem niste log-uri sa vedem cum se prezinta sa stiu daca are probleme turbina si trebuie sa o trimit, daca e ceva ciudat, o duc la reconditionat si dupa modific softul, daca e in regula cu softul original, dam ECU jos si il desfacem (nu o sa mai pot prin OBD cu ultimul soft pus ca pana acum).

 

Si eu am tot zis ca ma duc la completechip pentru resoftare profesionala si asta vreau sa fac, insa nu prea am timp si sincer nici bani. Trebuie sa ma programez la Pitesti (pilot) pentru evacuare, la trami pentru o verificare eventual reconditionare caseta directie si dupa la completechip la Bucuresti o sa incerc sa le leg pe toate in 1-2 zile, dar aia spre primavara.

 

Masina trage bine, mai mult de 210 cp nu are, dar la presiunea asta ar fi trebuit sa am cel putin 220 cp cu dpf ON. O sa vreau tot un soft pe la 210 cp (mai safe), dar sa stiu ca merge cum trebuie, pana ajung la completechip.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Masina are 201.800 km in prezent, de la inlocuirea motorului am refacut turbina(pierdea ulei si avea joc din cauza softului facut in fata blocului), am facut update de soft la ultima versiune la DDE si dupa am refacut softul la CompleteChip in Bucuresti cu anulare filtru de particule (downpipe) si evacuare quad.Am schimbat senzorul de la baia de ulei cand am schimbat uleiul odata cu refacerea turbinei (era dus de cand inlocuisem motorul), deocamdata se aude bine, merge bine masina, mai trebuie sa dau inca o data cutia de viteze jos sa vad pe unde imi curge ulei, vine ulei intre cutie si motor, ori simering arbore, ori capac distributie, ori baie de ulei, ori toate 3...vara asta prin august-septembrie vreau sa rezolv si treaba asta.

 

Edit:Motorul are 95.000 km in prezent, am verificat uleiul, este curat fara pilitura, doar ulei OE am bagat si o sa bag.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.