Jump to content

Refacere Motor N47 (Informatii- Piese,Repere,Etc)


Recommended Posts

Tu esti in top 3

 

 

Si tu la fel

Inca un topic unde vrei sa pari mai destept decat esti

 

 

Exista si o parte buna in toata treaba asta

 

 

Vad ca tot comentezi mereu aiurea la adresa mea. Tu chiar nu ai respect deloc, nici macar fata de tine nu ai respect.

Daca nu ti-am raspuns de fiecare data, asta inseamna ca imi dau seama ce fel de om esti, inteligentule. :faceless: Tu esti prezent peste tot si vrei sa pari interesant, dar sa stii ca nu esti.

 

Te-am mai rugat sa nu mai comentezi la ce spun eu, tu esti contra la toate, eu nu comentez la prostiile care le debitezi tu, mi-am dat seama ce meserias esti.

 

Ai vre-o treaba cu mine?, am vre-o datorie la tine?, ma cunosti de undeva?, ce este atitudinea asta? Controleaza-te, da dovada de maturitate.

Edited by florin1967
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu prea,e mai greu,acolo stiu despre ce e vorba.Bine,mai depinde si de client.

 

Mai bine i o faceai tu

 

Ce sfat,ca omu vad ca le stie pe toate,numa' p alea bune,nu.

 

 

 

 

 

 

A sudat baia de ulei,tu ce sfat i ai da?

 

Daca e sudata cu aparat tig/wig cu invertor special ptr Al este ok, acum multi ani am sudat o baie de bmw cu electrod-sarma de AL si Autogen si a rezistat

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate ține,depinde si ce pretentii ai de la masina,daca mergi pâna la paine cu ea,poti s o lipesti si cu poxipol,oricum e o carpeala,una din dezmembrari era varianta cea mai ieftina

 

 

Uite motor reconditionat total,doar il pui pe masina http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-520D-525D-MOTOR-MOTORUBERHOLUNG-M47D20-N47D20-M57D25-M57D30UL-/141807378849?hash=item210460e1a1:g:OnAAAOSw5dNWn0-X

 

 

Un an garantie fara limita de km,o varianta foarte buna,de exemplu

Edited by Harpalete
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Bafta inca odata.

Poate de data asta sa ai noroc.

Asteptam si vesti bune, din cele mai bune.

Cred ca iti trebui nervi de otel, sa vezi cum arunci cu bani in stanga si in dreapta si nu vrea sa mearga ca nou sau macar ca inainte.

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Am incercat sa fac rost de injectoare, nu am reusit, le-am inversat intre ele in schimb sa vedem valorile, dar nu ne-am mai uitat la ele, deoarece colegul mi-a zis ca bataia se aude undeva sus, nu la arbore.Astazi am dat capacul jos la axele cu came cu speranta sa fie 1-2-3 etc culbutori rupti, nu a fost asa, totul in regula sus, axele cu came in aceeasi stare adica ok, m-am gandit ca partea de sus fiind ar trebui sa fie cea mai mare uzura insa nu a fost asa!

 

Au testat pistoanele prin urmatorul mod: cineva invartea de vibrochen foarte usor si altcineva apasa cu surubelnita usor pe piston de sus prin gaurile alea mici, pe pistonul 4 nu s-a auzit nimic, insa imediat cum am apasat cu surubelnita pe pistonul 1 s-a auzit o mica bataie, am incercat si pe pistonul 3 si acelasi lucru alta bataie mica care se intampla numai daca in acelasi timp invarti de motor. Baietii mi-au zis clar ca am uzura mare in cuzineti+ arbore. Mi-au spus ca daca iau alti cuzineti noi 8 (la biele)+ 10 (la arbore)= 18 in total + rectificare la arbore, motorul ar trebui sa fie ca nou. Lucru care m-ar fi costat maxim 2000-2500 lei, dar nu mai vreau acest lucru!

 

Ne-am gandit toti care ar fi solutia mai buna, alt motor/ refacut acesta si eu am cazut de acord sa zic un 90% sa iau alt motor.

Deja sunt in discutii pentru unul din dezmembrari (nu dau mai multe detalii deocamdata, pana nu sunt sigur ce si cum).

 

 

Nu am nevoie de reprosuri sau certuri sau alte lucruri. Nu e vorba de regret ca am refacut motorul in service unde lucrez, e vorba de o foarte mica neatentie, prin cate puteam sa gresim, am gresit cu un lucru minor care a daunat maxim de grav la motor.

 

Am facut acest topic in speranta ca voi veni la final si voi spune "Gata merge brici", am spus-o si pe asta insa pentru o zi jumate sau 2 zile...Si ca o sa ne ajutam reciproc, adica ma gandesc ca o sa fie foarte benefic pentru viitor si o sa fie benefic si pentru mine, asta numai daca ma puteti ajuta cum unii din voi ati si facut-o deja.

 

P.S m-am gandit ca dupa ce bag inca vreo 6000 lei (exemplu pe alt motor/fara anexe), mai raman cu motorul meu din care pot sa vand piese. Decat sa mai bag un 600 euro in el si sa nu mearga cum trebuie...

Un motor diesel cu cota data la arbore este o mare greșealĂŁ. Ai luat decizia buna dar ĂŽnainte de asta te sfĂŁtuiesc sĂŁ demontezi complet motorul asta si sa vezi exact ce are . Nu te grĂŁbi

 

Salutare!

Am incercat sa fac rost de injectoare, nu am reusit, le-am inversat intre ele in schimb sa vedem valorile, dar nu ne-am mai uitat la ele, deoarece colegul mi-a zis ca bataia se aude undeva sus, nu la arbore.Astazi am dat capacul jos la axele cu came cu speranta sa fie 1-2-3 etc culbutori rupti, nu a fost asa, totul in regula sus, axele cu came in aceeasi stare adica ok, m-am gandit ca partea de sus fiind ar trebui sa fie cea mai mare uzura insa nu a fost asa!

 

Au testat pistoanele prin urmatorul mod: cineva invartea de vibrochen foarte usor si altcineva apasa cu surubelnita usor pe piston de sus prin gaurile alea mici, pe pistonul 4 nu s-a auzit nimic, insa imediat cum am apasat cu surubelnita pe pistonul 1 s-a auzit o mica bataie, am incercat si pe pistonul 3 si acelasi lucru alta bataie mica care se intampla numai daca in acelasi timp invarti de motor. Baietii mi-au zis clar ca am uzura mare in cuzineti+ arbore. Mi-au spus ca daca iau alti cuzineti noi 8 (la biele)+ 10 (la arbore)= 18 in total + rectificare la arbore, motorul ar trebui sa fie ca nou. Lucru care m-ar fi costat maxim 2000-2500 lei, dar nu mai vreau acest lucru!

 

Ne-am gandit toti care ar fi solutia mai buna, alt motor/ refacut acesta si eu am cazut de acord sa zic un 90% sa iau alt motor.

Deja sunt in discutii pentru unul din dezmembrari (nu dau mai multe detalii deocamdata, pana nu sunt sigur ce si cum).

 

 

Nu am nevoie de reprosuri sau certuri sau alte lucruri. Nu e vorba de regret ca am refacut motorul in service unde lucrez, e vorba de o foarte mica neatentie, prin cate puteam sa gresim, am gresit cu un lucru minor care a daunat maxim de grav la motor.

 

Am facut acest topic in speranta ca voi veni la final si voi spune "Gata merge brici", am spus-o si pe asta insa pentru o zi jumate sau 2 zile...Si ca o sa ne ajutam reciproc, adica ma gandesc ca o sa fie foarte benefic pentru viitor si o sa fie benefic si pentru mine, asta numai daca ma puteti ajuta cum unii din voi ati si facut-o deja.

 

P.S m-am gandit ca dupa ce bag inca vreo 6000 lei (exemplu pe alt motor/fara anexe), mai raman cu motorul meu din care pot sa vand piese. Decat sa mai bag un 600 euro in el si sa nu mearga cum trebuie...

Un motor diesel cu cota data la arbore este o mare greșealĂŁ. Ai luat decizia buna dar ĂŽnainte de asta te sfĂŁtuiesc sĂŁ demontezi complet motorul asta si sa vezi exact ce are . Nu te grĂŁbi

Link to comment
Share on other sites

Enders, multumesc frumos!

 

Malasorte (numele tau imi aminteste de norocul meu:))) ) , o sa-l demontez insa clar nu ca sa-l refac...cred ca o sa -l demontez cel mai sigur dupa ce il iau pe al doilea spre ideea de a-l vinde pe bucati...si eu sunt curios cum arata tot in el, fiecare bucatica din tot.

Link to comment
Share on other sites

Totusi ar trebui sa demontezi motorul si sa mai ceri o parere si de la alt mecanic care a lucrat numai cu bmw. Daca motorul va functiona cum trebuie dupa cei 600euro pe care ii vei investi, fa-l! Deja ai schimbat multe la el si ar fi pacat. In plus, nici nu stii cum va fi motorul pe care-l vei achiziona. Sunt banii tai, procedezi cum vrei :) Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

Nu e niciun pacat. E o lectie. Cine iti poate garanta ca dupa investitia a inca 600Euro in actualul motor, n-o sa cedeze altceva ce nu pare afectat acum? E adevarat ca exista riscuri si la un motor luat din dezmembrari, dar sansele sa se fi umblat in el sunt mult mai mici decat sansele sa apara iar ceva la actualul.

In marea majoritate a cazurilor nu merita sa te apuci de reparat motorul. Inevitabil apar probleme neprevazute si arunci banii pe geam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu se merita sa dai cota la un arbore... nu vorbim totusi de o dacie... motorul turbo diesel este un motor de compresie care chiar daca nu are turatie ( ca un benzinar) are sarcini mult mai mari pe ansamblu biela maneton si riscul sa isi ia bataie in 1000 de km este pur si simplu prea mare. Este suficient sa nu fie bine cu 1 micron si gata... Mai bine cumperi un motor sh in stare buna si ii pui distributia noua si gata. Totusi eu nu as face asta pana nu as desface motorul si as verifica jocul pistoanelor, as masura fusurile samd. Nu face asta din ochii verifica cu scule speciale Poate este doar un piston ciupit... Edited by malasorte
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

atunci cumperi un arbore nou malasorte, cuzineti noi, pompa de ulei noua, si cu siguranta e mai bine decat un Motor jepcarit din dezmembrari, asa ceva eu nu as face, recomanzi tu pe cineva din cta cu dezmembrari care nu da tepe si cere pret de nou?

Sincer nu m as baga in asa ceva... sa recomand si dupa sa ma injure omul(cu toate ca stiu). Partea buna este ca vin zilnic masini din uk la dezmembrat si motoarele functioneaza si le poti asculta, masura compresia samd. usor de zis sa cumperi arbore nou dar daca te uiti mai bine vezi ca pretul este 6066 RON si nu stiu daca totul renteaza. Oricum nu stiu de unde s a ajuns la concluzia ca arborele este afectat... poate este un piston... poate este zgariat blocul motor... Atunci ce se propune bucsarea blocului? cred ca se mai gaseste teava de sonda

Eu repet nu as cumpara nici un motor pana nu l as desface pe asta...

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu m as baga in asa ceva... sa recomand si dupa sa ma injure omul(cu toate ca stiu). Partea buna este ca vin zilnic masini din uk la dezmembrat si motoarele functioneaza si le poti asculta, masura compresia samd. usor de zis sa cumperi arbore nou dar daca te uiti mai bine vezi ca pretul este 6066 RON si nu stiu daca totul renteaza. Oricum nu stiu de unde s a ajuns la concluzia ca arborele este afectat... poate este un piston... poate este zgariat blocul motor... Atunci ce se propune bucsarea blocului? cred ca se mai gaseste teava de sonda

Eu repet nu as cumpara nici un motor pana nu l as desface pe asta...

 

nimeni nu baga Masina la dezmembrari decat atunci cand nu mai are acte, e furata sau este distrusa ori accident ori forjata la maxim, inainte sa ajunga in dezmembrari iti dai seama ce pateste Masina si prin ce maini trece

daca vrei motorul si mai este inca in stare de functionare atunci o sa-ti spuna ca nu il vinde decat complet si Costa cat toata Masina

daca e varza iil dezmebreaza bucati si il vinde piesa cu piesa, toate erau bune cand le-au demontat, Masina a venit pe roti mergea perfect si pretul este la fel de piperat.....

posibil sa fie si ce spui tu adevarat, ca se gasesc masini pe roti la cheie, sunt sceptic cel putin in privinta vanzatorilor....

 

 

asa poate sa caute si in dezmembrari un arbore motor in stare buna, 2 pistoane si sa-l monteze inapoi

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

În uk nu este chiar asa din cauza preturile foarte mari de reparație o mașină ajunge dauna totală din nimic. Uneori o bara un far si o capota inseamna dauna totală. Numai vorbesc ca un electromotor si un injector il determină pe proprietar sa vândă masina pe nimic. O mașină cu motor n47 e60 e90 cu o bara lovită si un far spart costa uneori si 1000 si ceva de lire si asta nu inseamna ca are motorul praf. Si cu pistoanele astea nu este chiar asa usor ... ele vin pe greuatate si daca vrei ceva bine facut nu iei orice piston uzat dar totusi merge dacă vrei Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu incerci sa dai un sfat bun sau sa gasesti un caz rarisim in care se aplica perla de ai dat-o? Ai sanse mai mici sa rectifici un arbore in romania (DACA cine stie cum este nevoie) decat sa iei un motor la ghici? Asta spui?

Motoarele sh nu se iau la ghici ... se asculta cum merg.. se masoara compresia... si da ai sanse mult mult mai mari sa iei un motor sh bun decat sa te apuci sa dai cota ca arborele cotit. si eu spre deosebire de alti nu vorbesc din auzite ... am vazut multe motoare diesel refacute care au mers 1000 de km. Am ajutat multi prieteni cand le a cedat motoarele si am fost cand le au cumparat motoare sh. Cine se pricepe si daca invarte motorul la mana isi da seama in ce stare este... daca il poti si porni vezi daca pierde compresie ( gaze in sistemul de ungere mai ales la rece),si daca vrei sa fii si mai catolic ii dai baia jos si dai un cuzinet jos... vezi atunci uzura aproximativa ( suprafata alba a cuzinetului se sterge odata cu timpul din cauza uzuri, daca are culoarea inchisa incepe sa fie grav).mai poti lua un tifon alb si sa pui putin ulei din motor... il lasi 30 de minute si vezi ce culori raman pe tifon... daca apare ceva rosu este grav. dar sa vorbim pe forum este usor din ce am citit colo si dincolo despre cote date la dacia 1310 . sunt curios din cati isi dau cu parerea cati au vazut macar un motor desfacut cap coada

Edited by malasorte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

sunt curios din cati isi dau cu parerea cati au vazut macar un motor desfacut cap coada

Eu am vazut doua, de fapt am participat la demontarea si montarea a doua motoare cu ardere interna, in viata mea..

 

Si am de gand sa il demontez si pe asta (care il am acum de peste 100k km) bucati daca isi da duhul la mine sau daca nu!

As vrea sa il mai pun si la loc sa vad daca pot sau nu. :hairy: :ninja:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.