Jump to content

F10 525d xDrive


Romulus

Recommended Posts

De la 18 ani conduc masini doar rwd si te inteleg perfect. Nu suport xdrive , fwd senzația care ti o da tractiunea pe fata este neplăcută... afectează direcția. Ai sensatia de directie imprecisă . Ador tractiunea pe spate pe zăpadă , stiu sa o folosesc si am urcat unde masini 4x4 au rămas din lipsa de experiență. Idealul este totusi tractiune pe spate si motorul pe mijlocul caroseriei. Edited by malasorte
  • Like 9
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

atat trebuie sa consume masina.

 

eu in bucuresti am medie de 9.0-9.5 si merg chiar linistit(insa au fost si exceptii cu consumuri de peste 10% pe un plin cand stateam mult stationand cu motorul pornit din cauza caldurii).

pt extraurban, conteaza mult cum merg cu ea(de parca ar putea sa fie altfel). pe DN, unde mai ai si localitati iar in afara lor nici nu poti sa o calci cum trebuie, am 7.5%.

pe autostrada, unde merg tare(160-210) imi ia 8.5%-9.0%

 

media acum imi este 8.1% pe 14.000km de cand am masina in conditiile in care am fff multe drumuri de autostrada si oras(peste 60%). Insa m-a ajutat concediul in Austria si italia unde am mers destul de linistit(140-170 ) iar media pe 3200km mi-a iesit 7.3%(practic aproape un sfert din km pe care ii are masina, i-am parcurs atunci).

 

oricum, nu te astepta ca media generala sa iti coboare sub 8% indifferent cat de linistit mergi...probabik se va stabiliza pe la 8.5%

totusi, vorbim de 1.8tone si AWD.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Si la mine la 525d xDrive, deci tot ca al tau, am un consum mediu de 9% pe ultimii 2000Km. In oras, in TM mai exact am un consum de 14, poate chiar 15%, dar fara Start-Stop, distante scurte in general, multe semafoare(ca doar nu degeaba i se zice si Semaforisoara), plus aglomeratie mai tot timpul, exceptand duminica atunci cand se mai poate circula si "normal". Pe langa astea, atunci cand prind portiuni libere, imi place sa accelerez mai brutal. In afara am consumuri de 6.5, 7 sau 7.3 ultima data, adica sapt trecuta. Depinde mult de stilul de mers. Fiind multe kick-down-uri pt depasiri, automat va creste consumul.
Link to comment
Share on other sites

Si la mine la 525d xDrive, deci tot ca al tau, am un consum mediu de 9% pe ultimii 2000Km. In oras, in TM mai exact am un consum de 14, poate chiar 15%, dar fara Start-Stop, distante scurte in general, multe semafoare(ca doar nu degeaba i se zice si Semaforisoara), plus aglomeratie mai tot timpul, exceptand duminica atunci cand se mai poate circula si "normal". Pe langa astea, atunci cand prind portiuni libere, imi place sa accelerez mai brutal. In afara am consumuri de 6.5, 7 sau 7.3 ultima data, adica sapt trecuta. Depinde mult de stilul de mers. Fiind multe kick-down-uri pt depasiri, automat va creste consumul.

Uau,sa ai consum de 15 cu motor de 2.0d mi se pare o treaba data dracului...vad ca majoritatea cu acest motor aveti consumuri de 3.0d

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai citit tot ce a scris? "Ador tractiunea pe spate pe zĂŁpadĂŁ , stiu sa o folosesc si am urcat unde masini 4x4 au rĂŁmas din lipsa de experiențĂŁ."

 

Si eu am urcat iarna trecuta cu rwd pana la cabana Rarau unde nu prea s-a incumetat nimeni sa urce in ziua aia pt ca partea finala era destul de abrupta pe un drum foarte ingust si toti preferau sa le lase cu 1-2km mai jos pe marginea drumului.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la partea aceea unde au ramas masini 4x4 si colegul a trecut.

 

E parerea lui, nu e cazul sa il faci mincinos. Nu stii cine le conducea, nu stiu ce pneuri aveau, nu e nevoie de un atac personal. E suficient sa spui ca tu nu crezi. Zic si eu.

 

Uau,sa ai consum de 15 cu motor de 2.0d mi se pare o treaba data dracului...vad ca majoritatea cu acest motor aveti consumuri de 3.0d

 

Eh, depinde de multe, nu stii ce consum as avea eu sau altii cu un 3.0d. Poate avem pantofi mai grei. ;) Dar cert nu e un motor economic.

Link to comment
Share on other sites

Uau,sa ai consum de 15 cu motor de 2.0d mi se pare o treaba data dracului...vad ca majoritatea cu acest motor aveti consumuri de 3.0d

 

Pai in urban, tinand cont de toate detaliile mentionate mai sus, plus ca masina are 1,8t, eu zic ca-i normal. Chestia este ca nici nu merg la consum, niciodata n-a mers de cand o am. O singura data am pus-o pe Eco Pro in oras si asta mai mult sa vad ce inseamna. Am mers vreo 2Km prin oras cu ea in acest mod, dupa care m-am plictisit si am trecut-o pe Comfort cu Start-Stop Off. Da, daca respecti ce zice ea in acel mod de eco, consumul va scadea, dar unde mai e distractia :) Acum sa nu ma intelegi gresit ca fac liniute prin oras, pur si simplu nu pot avea un stil de condus care sa se preteze unui consum redus, asta sa fie telul tot timpul. Asa cum ziceam mai sus, nici nu poti face liniute in orasul asta, chiar daca ai vrea, e prea sufocat de masini si semafoare. Pana in dec anul trecut am avut E90, 320d si la asta aveam consum de 11 - 12% in oras, iar afara chiar si 5,5, desi cam tot timpul consumul extra-urban se invartea pe la 5.7, 5,9 - 6. Stilul de conducere a ramas acelasi. Extrapoland de la aceasta din urma, cred ca pana la urma iasa ca "normal" acest consum de pe 525d :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ceea ce am scris mai sus s a intamplat acum vreo 4 ani chiar la intrare in Predeal unde diversi posesori de SUV uri nu intelegeau ca o masina daca se suspenda pe zapada poate sa aiba tractiune si pe 10 roti ca numai iese de acolo. Multi din ei intrau in zapada si in loc sa mearga constant franau ,se opreau si automat masina se bloca in zapada. Chiar daca treci peste portiuni unde teoretic masina se suspenda daca menti o viteza constanta ea aluneca pe zapada dar daca accelerezi brusc sau franezi acolo ramai. Totusi nu traim in Siberia si zapada nu este prezenta 12 luni pe an ca sa merite 4 X 4. Pe celalta parte am vazut si oameni care nu stapanesc deloc tractiunea pe spate si fac tot felul de greseli asa ca pentru ei banuiesc ca 4 x 4 este binevenita . V ati intrebat vreodata de ce nu exista rolls 4 X4 ? credeti ca un rolls este instabil pentru ca nu are 4 x 4? intamplator am condus un wraith si va spun ca nu este instabil niciodata.

ps cunosc multi oameni care acum 7 8 ani le era frica de bmw si mercedes ca domne are tractiune pe spate . Cand mi am luat prima masina la 18 ani RWD toti imi spuneau asta... o sa mori este f periculos

Edited by malasorte
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@malasorte : as vrea sa te vad cum iesi cu rolls-ul ala de pe stradutele infundate cand ninde, din vreo curte cu multa zapada, sau cum urci vreun deal pe care nu s-a aruncat nici urma de material antiderapant. Dar hei, unii suntem nepriceputi si ne trebuie 4 X 4, altii stiu joaca mai ceva ca Senna. <_<

 

L.E. incearca cu tractiune spate sa intri/iesi de pe niste sleauri formate, atata timp cat spatiul nu-ti permite abordari in diagonala. Spune-mi atunci care-i rezultatul, eu il cunosc deja. :thumbsup:

Edited by georgeg
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@malasorte : as vrea sa te vad cum iesi cu rolls-ul ala de pe stradutele infundate cand ninde, din vreo curte cu multa zapada, sau cum urci vreun deal pe care nu s-a aruncat nici urma de material antiderapant. Dar hei, unii suntem nepriceputi si ne trebuie 4 X 4, altii stiu joaca mai ceva ca Senna. <_>

 

L.E. incearca cu tractiune spate sa intri/iesi de pe niste sleauri formate, atata timp cat spatiul nu-ti permite abordari in diagonala. Spune-mi atunci care-i rezultatul, eu il cunosc deja. :thumbsup:

 

Nu uita ca si xDrive si sDrive depinde de pata de contact insumata a pneurilor. La xDrive e ceva mai mare si mai distribuita decat la sDrive, dar unde nu e aderenta sau acceleratie, nu e nici o diferenta.

 

Incearca sa ataci ideea nu persoana, fiecare e indreptatit la opinia lui, nu inseamna ca una e mai buna decat cealalta.

Link to comment
Share on other sites

Este logic ca mai bine iesi cu Toyota Land Cruiser din zapada decat cu Rolls ul dar nu iti iei rolls sa te duci sanius cu el. Eu vorbeam strict de placerea de a conduce o masina, de directie nu de poduri de zapada , de macadam sau offroad. Daca nu locuiesti in varf de munte ai zapada maxim 1 luna pe an( zile legate) si sa iti alegi masina pentru aceea luna este lipsit de logica. Totusi daca locuiesti intr o astfel de zona iti poti lua o masina special pentru asta care chiar are veleitati pentru asa ceva pentru ca un 5 ar clar nu are. Un 5 ar chiar daca are el cea mai buna tractiune la un moment dat se suspenda pe zapada sau iti lasi bara intr un pod de gheata. Daca mai si calculezi ce jante are un 5 ar nou , cum te vei simti in masina pe poduri de gheata si cat vor costa reparatiile doar pentru ca te ai ambitionat sa mergi cu ea pe zapada incepi sa intelegi ca nu are rost sa o scoti din garaj 1 luna pe an. La mine in Constanta ninge mult odata la cativa ani si cand ninge chiar daca esti tu temerar si intri pe strazi infundate si faci pe vola cand ajungi la destinatie nu ai loc de parcare niciodata. O poti lasa in strada pe banda unde poate veni un alt temerar care sa ti o loveasca. Iesi mai ieftin si mai linistit cu taxiul 2 saptamani.

Ps pe mine niciodata nu ma sperie ca a nins sau este gheata ci ma sperie daca inaltimea zapezi depaseste garda masini si asta la orice masina... daca nu o depaseste ies de oriunde cu atentie. Cand zapada depaseste garda masini ... masina ramane acasa si ies cu alta masina

Edited by malasorte
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Daca consumul ramane acelasi dupa ce se mai "aseaza" motorul din punctul meu de vedere este unul exagerat de mare pentru un 20d.

 

Incanta-ne cu niste poze si la interior sa vedem cum este configurata masina. :rolleyes:

 

OFF: Si eu sunt de parere ca nu avem noi zapezi atat de mari si multe zile la rand cu zapada pe strada cat sa merite sa iti cumperi xdrive, cel putin din punctul meu de vedere, eu am avut anvelope bune mereu iarna si n-am avut nici cea mai mica problema si am iesit pe zapezi destul de mari si intradevar am condus diverse masini cu 4x4 dar cel mai mult si recent am condus un 525xd lci si cateodata chiar iti da un feeling ciudat din cauza ca trag si rotile din fata sau poate nu sunt eu destul de obisnuit, sunt constient ca un sistem 4x4 are multe avantaje dar in acelasi timp te gandesti ca foarte multe masini performante au doar tractiune spate...oricum le-ai pune in balanta este un subiect strict subiectiv si de preferinte.

Edited by ckh
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce dispute-s pe aici pe marginea consumului si necesitatii Xdrive.

nu, nu e nimic anormal cat consuma...atat consuma o astfel de barca la care mai si apesi pe acceleratie. am fost la vaslui in weekend si fiind trafic, fiecare depasire era facuta cu pedala la fund(3500-4000 de ture de cateva zeci de ori). 7.5-8.0 e normal la final.

 

dpmdv, xdrive e un must la minim 250cp si/sau 500NM. ma uit ca masina mea cu motor de drujba, la fiecare iesire mai in forta de pe o strada laturalnica are comportament supravirator

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

dpmdv, xdrive e un must la minim 250cp si/sau 500NM. ma uit ca masina mea cu motor de drujba, la fiecare iesire mai in forta de pe o strada laturalnica are comportament supravirator

Serios ? de la 250cp iti trebuie xdrive ? Eu de cand mi-am luat x nu mai stiu sa merg cu masina. Cred ca o sa il anulez.

  • Like 4
  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.