Jump to content

schimbare motor


Denis195

Recommended Posts

am bmw e46 316i nfl(105 cai) si as vrea sa stiu ce motor as putea sa pun fara modificari majore.ma gandeam la un 318i fl (acela de 143 cai).dar ce mai trebuie schimbat pe langa motor? instalatia electrica?daca imi puteti oferi mai multe detalii.si legat de omologare(vreau sa fac totul legal) mersi Edited by Denis195
Link to comment
Share on other sites

Lasa motorul acolo , e foarte bun in comparatie cu valvetronicul care e mai pretentios ,daca vrei ceva cu adevarat pune 6cilindri ,dar implica multe schimbari .Parerea mea ,daca vrei putere vinde o , ia ti 6cilindri .

+1

E pretentios daca nu a fost intretinut, mai ales cumparat din Romania.

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa il schimb "de fita" al meu a inceput sa faca foarte urat si nu imi dau seama ce este.si nu vreau sa bag bani in ea si sa nu se rezolve...prefer sa il schimb.si in cel de 6 cilindri 150 cai nfl.ce trebuie sa mai schimb?

ce motor as putea sa pun fara mari modificari?318 nfl?cel de 115 cai?

dintr-o data a inceput sa faca motorul f urat,dupa ce am facut 60-70 000 km in 3 ani fara nici o problema si acum l-a apucat.schimburi facute la timp.avut grija de ea...etc.imi vine sa scap de ea,dar sper sa se rezolve cu un schimb de distributie sau eu stiu de la ce o fii.

 

asa face motorul

 

Edited by Denis195
Link to comment
Share on other sites

Ulei iti mananca? Antigel? Mie imi pare zgomot de rola ceva nu de interne...

 

deci.masina nu mananca ulei,si nici antigel.de cand a inceput sa se auda zgomotul ala si a stat 2-3 zile nemiscata a inceput sa curga putin ulei.se vede umed pe motor.dar pana sa faca faza asta nu am avut probleme

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180959-problema-bmw-e46/

Edited by Denis195
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa ii faci o diagnoza calumea la cineva care stie ce face apoi sa dai jos cureaua de la accesorii si sa verifici fiecare rola in parte inclusiv pompa de apa..sterge bine si pe unde vezi ulei si dupa cateva zile verifica pe unde pierzi..o fi o garnitura ceva,o-ring..
Link to comment
Share on other sites

Schimbarea, adaptarea, modificarile si omologarea unui alt motor te vor costa mai mult decat vanzarea masinii si achizitia alteia si/sau/remedierea problemelor actuale, ca sa nu mai punem la socoteala timpul, energia investite. Sunt diferente destul de mari intre nfl si fl, ceea ce face schimbarea complicata, la nivel motor, instalatie electrica,anexe, etc......

 

Este un folclor gen 4tuning, ca daca o masina are probleme, hop, ii schimbi motorul, asa intr-o seara, intr-un garaj gen need for speed, de parca schimbi o pereche de stopuri, si prin magie ai scapat de toate problemele tehnice si ai si o masina mult mai puternica si obligatoriu mai economica ca inainte.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa iasa treaba ok si ieftin, vinde'o si cumpara una cu alt motor. Un schimb de motor implica mult mai mult de pretul motorului. Daca ti ai gasi un motor ok la 2500 lei, ca sa il pui la punct (garnituri, distributie etc.)+manopera+ulei+antigel+freon etc. Ajungi lejer la 4500 lei. Am facut un swap in iarna pe un 318i si crede'ma ca nu e asa simplu ca si cheltuieli.
Link to comment
Share on other sites

am mai schimbat garnitura pe unde curgea ulei.si iar a inceput sa curga acum.sapt viitoare o sa o duc la service sa dau motorul jos.si sa vad atunci ce are.sper sa nu se ajunga la schimbat motorul.sunt multumit de al meu.trage bine si consumul e bun...fiabil...
Link to comment
Share on other sites

Ce poti face la motorul acela, e conversia la 318i NFL, adica axa cu came, valva disa si soft.

 

foarte simplu de facut, instalatia pentru valva disa deja e trasa, e sub galeria de admisie.

 

pentru soft trebe sa gasesti pe cineva cine poate sa rescrie softul, in cluj te pot pune in legatura cu cineva.

 

axa cu came se schimba relativ usor la fel si valva disa se monteaza relativ usor.

 

piese gasesti in dezmembrari

 

o axa cu came am eu de vanzare, daca doresti

 

Am facut conversia asta si masina o idee trage mai bine in ture inalte.

Edited by Gaal Alexandru
Link to comment
Share on other sites

da-i curelele jos si dai o cheie asa si vezi daca se mai aude,suna mai mult a role.

daca nu se mai aude asa elimini motorul.

garniturile chiar si noi eu le pun un strat subtire de silicon negru pe ambele parti asa tine mai mult pana incepe sa piarda.

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

da-i curelele jos si dai o cheie asa si vezi daca se mai aude,suna mai mult a role.

daca nu se mai aude asa elimini motorul.

garniturile chiar si noi eu le pun un strat subtire de silicon negru pe ambele parti asa tine mai mult pana incepe sa piarda.

 

 

 

asta a fost primul lucru pe care l-am facut.din pacate fara curele tot asa face...

saptamana viitoare desfac motorul si vad atunci ce o fii.m-am gandit mai bine.decat sa cumpar alt motor si sa i-au altul mai praf ca al meu sau eu stiu ce,mai bine schimb internele sau ce s-a futut prin el si am o siguranta in el.am mecanic bun.eu sunt multumit de cum trage a mea(am filmare in care fac 0-100 in aproximativ 10 sec cu jante pe 18,chiar sunt foarte multumit de ea,e mult mai sprintena fata de alte bmw-uri,defapt era:)) sa facem haz de necaz

 

Ce poti face la motorul acela, e conversia la 318i NFL, adica axa cu came, valva disa si soft.

 

foarte simplu de facut, instalatia pentru valva disa deja e trasa, e sub galeria de admisie.

 

pentru soft trebe sa gasesti pe cineva cine poate sa rescrie softul, in cluj te pot pune in legatura cu cineva.

 

axa cu came se schimba relativ usor la fel si valva disa se monteaza relativ usor.

 

piese gasesti in dezmembrari

 

o axa cu came am eu de vanzare, daca doresti

 

Am facut conversia asta si masina o idee trage mai bine in ture inalte.

 

nu e rea ideea.daca e de schimbat interne o sa fac upgrade-urile astea.

 

Eu zic sa ii faci o diagnoza calumea la cineva care stie ce face apoi sa dai jos cureaua de la accesorii si sa verifici fiecare rola in parte inclusiv pompa de apa..sterge bine si pe unde vezi ulei si dupa cateva zile verifica pe unde pierzi..o fi o garnitura ceva,o-ring..

 

de ulei nu e problema.am mai schimbat garnitura acum 2 ani si nu a mai curs pic de ulei.acum fix pe la aceiasi garnitura a inceput sa curga.

Edited by Denis195
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am ajuns in sfarsit la service(au venit oamenii din concediu) si surpriza mare, mare...VALVA PCV.cand facea motorul asa a scos capacul unde se introduce ulei si a tacut.din nou am turat-o , a inceput sa faca urat si am luat iara capacul si a tacut.acum comand valva.si o schimb.

 

 

Din cauza valvei se facea vid foarte mare de abia puteai sa scoti capacul.si in momentul cand luam capacu motorul poate sa respire....sper ca ati inteles.mersi inca o data la toti

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Comanda si cele 3 furtunase care vin la valva pcv daca tot umblii acolo.

 

le-am schimbat deja.furtunele si valva.totul ok+ o inbunatatire a relantiului care sta mult mai bine

am avut noroc sa aibe in depozit...ca altfel veneau in 1-2 zile.

Edited by Denis195
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.