Jump to content

Bmw 525d xDrive


georgeg

Recommended Posts

Frumoasa masina, multe reviewuri pe net afirma ca f10 a pierdut mult la sportivitate fata de e60 si se simte ca un seria 7, ce parere ai mai ales ca vii de pe e90? Eu vroiam sa trec la f10 dar f30 mi se pare un compromis bun comfort/sportivitate.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Masina clar nu este facuta pentru drumuri virajate si abordari in forta. Este un cruiser, o limuzina de drumuri lungi, odihnitoare, confortabila. Cel putin asa o simt eu, fara suspensie adaptiva. E90 si F30 sunt clar mai mult orientate catre partea de placere a condusului, insa in detrimentul confortului. Cand zic confort ma refer la orice de la insonorizare, habitabilitate, materiale folosite la interior, etc. Depinde mult ce cauti, si eu am cochetat cu ideea de f30 insa o masina similara cu f10-le ales era destul de apropiata ca si pret iar interiorul nu ma multumea atat de tare, nici macar cat m-a multumit e90-ul.
Link to comment
Share on other sites

Masina clar nu este facuta pentru drumuri virajate si abordari in forta.

 

Pune EDC + Dynamic Drive si se schimba treaba, practic e alta masina. Inclinarea laterala si ruliu sasiului e insesizabil.

 

Cu EDC, pe Sport sau Sport+ masina e rigida, raspunde imediat la o schimbare brusca de directie, precisa, fara ezitare, si nu-ti da niciodata sezatia de nesiguranta sau de "barca" cum e pe comfort, nu prea iti dai seama ca, conduci o sufragerie pe roti :). Asta in combinatie cu Dynamic Drive care se opune inclinarii laterale, sta ca o locomotiva pe sosea.

 

edit: S-o stapanesti sanatos, culoarea e tare faina, cred ca e ca si a mea. E Titansilber metallic ? Aaaa, nu, acuma am vazut ca e Mondstein Metalic.

Edited by dragos1801
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pune EDC + Dynamic Drive si se schimba treaba, practic e alta masina. Inclinarea laterala si ruliu sasiului e insesizabil.

 

Cu EDC, pe Sport sau Sport+ masina e rigida, raspunde imediat la o schimbare brusca de directie, precisa, fara ezitare, si nu-ti da niciodata sezatia de nesiguranta sau de "barca" cum e pe comfort, nu prea iti dai seama ca, conduci o sufragerie pe roti :). Asta in combinatie cu Dynamic Drive care se opune inclinarii laterale, sta ca o locomotiva pe sosea.

 

edit: S-o stapanesti sanatos, culoarea e tare faina, cred ca e ca si a mea. E Titansilber metallic ? Aaaa, nu, acuma am vazut ca e Mondstein Metalic.

 

Multumesc de urari, e Mondstein metalic da.

 

Despre partea de retrofit cred ca e cam mult sa ma gandesc la EDC, recunosc ca mi-ar fi placut insa n-a fost sa fie.

Si tot la capitolul mi-ar fi placut dar nu e, trec si ceva mai neinsemnat poate pentru unii, insa important pentru mine, oglinzi exterioare rabatabile electric. Stie cineva ce implica acest retrofit ? Am incercat sa ma uit pe real oem sa vad ce difera insa mi-am cam prins urechile. So, daca e cineva care se pricepe sau macar sa ma indrume cui sa ma adresez, as vrea incerc, ma enerveaza si streseaza faptul ca de fiecare data cand parchez pe cate o straduta ma gandesc ca voi gasi macar una din oglinzi date peste cap/lovite/sparte, poate si pentru ca, singura data cand la fosta masina nu am pliat oglinzile, am gasit-o pe cea de la sofer facuta bucati.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am observat o chestie pe care nu ma prind inca daca am inteles-o bine: in vehicle status, la submeniul adblue, de cand am ajuns in tara, imi indica ca pot parcurge peste 10000 km insa cantitatea necesara a fi completata tot creste, de pe la 2-3 litri cat era cand m-am uitat prima data, la 5.5 litri cat arata acum. Ce nu ma prind e din cat in cat se schimba acel range de posibili km, e cumva de 5000 in 5000 ?

post-16821-0-28329000-1504552683_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Citind acest topic, am decis sa fac un mic test de consum la 525xd-ul din familie. Masina are 5ani/100.000km. Distanta parcursa 422km, am avut o viteza medie de 32.7km/h si un consum de 8.6l/100km. Ac pornit mereu, start-stop dezactivat, dupa 10min de la pornire cutia a fost trecuta in sport, ruland fie in comfort, fie in sport, niciodata in ecopro. Consumul de 8.6 e mai degraba mixt, rulaj cam 70% in Bucuresti, restul pe centura.

Concluzii:

- urban, consumul normal este pe la 10-11 fara start-stop si cu AC pornit. Poate creste mult daca se merge doar in aglomeratie, dar la o rulare mixta (weekend, seara inclus) un consum de 10 este de asteptat.

- extraurban, consumul poate fi 5, dar poate fi si 10, depinde mult de stilul de condus. Personal, am avut un 5.2 pe ruta Bucuresti-Brasov-Bucuresti, mergand regulamentar (+10km/h peste viteza legala). La 143km/h consumul instant este de 6.3-6.5l/100km.

- iarna masina se incalzeste destul de greu, la drumuri mai scurte de 30min consumul creste semnificativ.

- masina este gandita clar pentru mers extraurban (ca orice diesel), gratie cutiei in 8 trepte depasirile sunt o placere.

- sistemul xdrive nu este atat de sigur, am patit de multe ori sa imi fuga curul in viraje, nu exagerati cu pedala gandindu-va ca xdrive e acolo, s-ar putea sa va dezamageasca.

- cutia de transfer este cel putin sensibila, necesita cauciucuri bune si uzate uniform in permanenta, la cele mai mici diferente (0.6cm in cazul meu) incepe sa dea rateuri. Mare atentie la acest aspect, se poate lasa cu costuri nasoale daca masina nu mai are garantie. Cele 4 roti trebuie sa fie la fel, jante si cauciucuri!!!

- cei 218cp/450nm se achita cu brio de sarcini, am mers la drum lung si cu un 530d si nu mi s-a parut spectaculos/necesar, poate doar un plus la partea de depasiri.

Edited by B-490-RZV
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Superba masina! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! AdBlue se completeaza cand iti indica in bord, de regula eu completez la revizie. Cum ti se pare motorul de 2l biturbo pe caroseria de F10? Multi km fara probleme!

 

Pana iti raspunde el, iti spun eu... Motorul 2.0 biturbo de 218 CP pe masina asta este pentru mine super fain. Nu e puturoasa deloc in depasiri si accelerezi suficient. Este super silentios si dinauntru nu suna deloc a diesel nici pe loc si nici la accelerari (uneori zambesc si-mi spun ca precis e si ceva din boxe)...

Link to comment
Share on other sites

Raspund putin mai greu datorita perioadei destul de aglomerate cu munca insa voi incerca sa fiu cat mai complet in detalii.

De consum nu pot spune ca ma plang, deja am inceput sa ma obisnuiesc si mai mult cu masina si am un 7.9-8.0 care s-a stabilizat, mers 80% din timp in oras(tulcea) si restul drumuri scurte pe langa oras. Masina este, asa cum bine ati spus, gandita pentru drumuri lungi si eventual autostrazi. Eu asa o percep, nu este o masina care sa fie abuzata pe drumuri virajate, masa caroseriei se simte, se inclina, per total fata de e90 avut inainte o simt mai greoaie si nu imi da incredere sa atac curbele. Insa, mare atentie, de multe ori te pacaleste senzatia resimtita, in f10 fata de e90, viteza se simte mult mai putin, de multe ori ma gandeam ca parca pleaca greu in depasiri, etc. dar este vorba doar de senzatie, cand ma uitam in bord observam ca deja eram la viteze cu mult peste cele legale. Deci as spune ca motorul asta este cel cu care ar trebui sa inceapa configuratia de f10 diesel, cel putin eu nu m-as putea obisnui cu varianta mai slaba, de 184/190 cp. De varianta de 3 litri nu mai vorbesc, am mers cu una inainte sa cumpar masina asta, este diferenta foarte mare la comportament dinamic dar nu am gasit configuratie asa cum imi doream.

 

Una peste alta, sunt foarte multumit, momentan am cca. 3500 km de cand am ajuns in tara, am avut destule drumuri si am profitat din plin de masina. As vrea in viitorul apropiat sa ma ocup de problema oglinzilor, ma enerveaza in continuare sa dau roata masinii la fiecare oprire/pornire ca sa pliez/deschid oglinzile manual. Pana atunci, le-am inscriptionat sticlele, n-am ajuns cu ea prin bucuresti dar m-am pregatit, zic eu, sa scap fara evenimente neplacute.

 

Ca o mentiune separata, nu stiu, poate ajuta pe cineva in achizitii viitoare, cand cautati masini in germania aruncati un ochi tot timpul si la dealerul Cloppenburg. Nu vreau sa-i fac reclama insa modul de lucru, seriozitatea si starea masinilor vazute la ei m-a uimit de-a dreptul, practic aveau la locatia din Bielefeld cca. 40-50 masini sh in showroom si inca 30-40 in parcare, toate foarte noi, cu istoric si probleme mentionate in cel mai mic detaliu. Ahh, si, sa nu uit, foarte prompti la rambursarea de tva, dupa inscrierea masinii in tara a durat 1 zi pana am avut banii in cont. :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am urmatoarea situatie, cam de cand am luat masina: stergatorul de pe partea soferului atinge in montantul parbrizului, de fiecare data cand stergatoarele sunt in functiune. Am observat asta inca de pe drumul spre tara, am zis ca poate e ceva trecator insa vad ca persista, se aude zgomot de contact la fiecare tura a stergatoarelor, in capatul cursei atinge marginea din stanga a caroseriei.

Aveti idee cum se poate rezolva, exista posibilitate de corectare din diagnoza sau direct mecanic se intervine pe bratul de stergator ?

Edited by georgeg
Link to comment
Share on other sites

Probabil a fost schimbat parbrizul si nu s-au montat corect stergatoarele.

 

Frumoasa masina!

Crezi? Nu contest ca e posibil insa la 20k km cat avea cand am ridicat-o din showroom din germania, plus nic o intrare in service care sa semnaleze orice altceva decat un schimb de ulei facut inainte sa o iau, ma duc cu gandul ca totusi e parbrizul original. Oricum, voi incerca la un service sa remediez problema.

Link to comment
Share on other sites

Parbrizul nu-i musai sa fie schimbat in reprezentanta si nu are nicio legatura cu rulajul mic al masinii, se poate sparge si la 100km.

 

Si eu am luat masina de la reprez bmw, premium selection bla bla, 24k km, iar parbrizul fusese schimbat si era prins in doar 2 puncte cu silicon. Daca impingeam de el din interior il puteam scoate din rama cu mana :) S-au crucit aia de la service din ro cand l-am schimbat. Guess what? nici a mea nu figura cu schimb parbriz la bmw. Nu mai e nici neamtul ce era odata :)

 

In fine, ideea e ca s-a umblat la stergatoare si nu s-au montat corect la loc. Easy fix.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am urmat sfaturile primite, am mers la un centru de parbrize local si, in cca 5 minute, problema era rezolvata: repozitionat stergatorul stang in prindere. Cu ocazia asta am inspectat si toate geamurile masinii, intr-adevar parbrizul este cu un an mai tanar decat masina si celelalte suprafete vitrate, respectiv e fabricat in 2016.

Multam de pont!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.