Jump to content

BMW sh vs. Skoda RS new, or similar?


W.D.W

Recommended Posts

Lasand la o parte frenezia likurilor, imi spune cineva 325d si 328i resoftate fara a fi fortate la ce putere si cuplu ajung? Acestea par a fi un compromis bun intre dinamicitate si economie pt 5er. Am vazut ca DDC sunt rare ca otiune pe 3 si 5 er la auto scoase la vanzre de reprezentante. Am inteles de aici ca pt 5 er DDC ar fi un must have, altfel e barca.

DDC doar pe seria 5,6,7,X5 si X6 cu motoare de la 3L (nu sunt sigur pe seria 4-tot motor mare) pe seria 3 sigur nu.

325d are motor de 2l cu o turbina,poti sa mai scoti 30-40 cp dar eu nu as face o (o sa ti crape turbina prin buc)

328i se duce pe la 290 cp cu soft la ACS,Gpower sau Manhart.

p.s.1. acum am vazut ca ai scris"compromis intre economie si dinamicitate pt 5 ear", de fapt este vb de seria 3.

p.s.2. daca nu vrei sa faci softul la o firma consacrata, in RO sunt doar 2 persoane ok:Completechip din Iasi si Buc si Powertech Buzau la preturi mai accesibile4-600 eur parca.

p.s.3.vad ca nu ai intrebat de 2 lucruri esentiale:fiabilitatea si costul intretineri

Fiabilitate-la cele diesel (toate) la un moment dat iti cade turbina, iar la benzina daca nu bagi benzina premium si de unde trebuie ti se bulesc injectoarele

Cost intretinere:cel putin dublu/triplu fata de vag!

Toti au bani de BMW si dupa cand aud cat costa incep sa se vaiete si sa spuna ca "e scump si nu e bune bmw-urile" sau pun piese sh (cauciucuri,sistem franare si directie) ca merge si asa!

Edited by adi v
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce atata sportivitate iti dau masina mea 3l d mergi pe autostrazile din germania si ai sa vezi ca esti tot franat. Nu inteleg ce tot depasiti in ro carute si masini de genu polo, fiesta, logan. E foarte ok sa ai un surplus de putere dar sa ai unde sa il folosesti intr-o curba 140 poti merge si cu loganul depinde de tine daca mai iesi din ea...

Prea multa poveste pentru niste masini de nivel mediu unde diferenta e de max 3 sec intre ele/100km ... am devenit toti piloti peste noapte si numaram secundele cand ii dam kickdown, chiar super.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nu știu ce mers sportiv mai e și ĂŁla ĂŽn București.. SĂŁ accelerezi pe 200 de metri de la un semafor la altul probabil :pirate:

MĂŁ aștetam la astea de la adolescenți care deabea și-au luat carnetul :console: dar tu zici cĂŁ ești un om serios, cu soție, cu teren ĂŽn proprietate la munte

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Eu honda civic typeR nu am apucat sa conduc, dar am condus generatiile anterioare de clio rs/megane rs, si pentru mine(poate sunt neinitiat) sunt mult mai sportive decat poti conduce pe un drum public-deci sunt masini ce isi dezvolta potentialul si pe un circuit fara sa se faca de rusine.

 

Ideea este simpla:din 4 cilindri, ori alegi versiunile sport hatchback (leon cupra, seria 1, A3, etc...) si accepti lipsa de confort si dotari, sau accepti faptul ca o limuina medie cu dotari spre confort nu o sa se ridice la pretentii sportive/va avea un pret pe masura.

 

Despre crestere putere/remapare, cred ca sunt colegi de forum ce au facut operatiunea, sunt mai in masura sa iti dea un sfat, dar 4 cilindri, cu mama turbinelor, raman 4 cilindrii pe caroserii de minim 1500 kg; daca mai ai si vise de valoare la revanzare/fiabilitate.....mai bine ramai cu masina pe care o detii.

 

Mi-am adus aminte, acum ceva timp am condus un lancer evo 8, asa , cat mi-a permis un dealer, drumul public si cunostiintele in ale sofatului...interiorul e banal, insa masina pur si simplu cu anvelope adecvate/sofer cu aptitudini umileste la propriu masini de doua ori mai scumpe; subaru impreza iese din schema datorita motorului de 2.5 litri

 

Am aflat pe pielea mea ce insemna masina compacta sportiva, dar mica si obositoare la drumuri de peste 1.000 km pe zi pt 4 persoane.

Am testat de la subaru outback ul si am citit despre faima din trecut a VRX ului pe circuite. Pana la urma merg si pe 2.5 nu sunt chiar obtuz, insa Subaru Impreza pe care l-am testat acum 2-3 ani era de prin 2008, iar proprietarul nu m-a lasat sa ma dau la el.... dar i-am simntit extraorinarul Symetrycal AWD. Acesta provine din cel de raliu si nu are prea multa electronica care sa l faca artificial si incurcaretz.

Am auzit si de Evo numai lucruri bune. O sa caut sa vad ce valori dau la remapare pt 2.0 BMW

 

DDC doar pe seria 5,6,7,X5 si X6 cu motoare de la 3L (nu sunt sigur pe seria 4-tot motor mare) pe seria 3 sigur nu.

325d are motor de 2l cu o turbina,poti sa mai scoti 30-40 cp dar eu nu as face o (o sa ti crape turbina prin buc)

328i se duce pe la 290 cp cu soft la ACS,Gpower sau Manhart.

p.s.1. acum am vazut ca ai scris"compromis intre economie si dinamicitate pt 5 ear", de fapt este vb de seria 3.

p.s.2. daca nu vrei sa faci softul la o firma consacrata, in RO sunt doar 2 persoane ok:Completechip din Iasi si Buc si Powertech Buzau la preturi mai accesibile4-600 eur parca.

p.s.3.vad ca nu ai intrebat de 2 lucruri esentiale:fiabilitatea si costul intretineri

Fiabilitate-la cele diesel (toate) la un moment dat iti cade turbina, iar la benzina daca nu bagi benzina premium si de unde trebuie ti se bulesc injectoarele

Cost intretinere:cel putin dublu/triplu fata de vag!

Toti au bani de BMW si dupa cand aud cat costa incep sa se vaiete si sa spuna ca "e scump si nu e bune bmw-urile" sau pun piese sh (cauciucuri,sistem franare si directie) ca merge si asa!

 

Genul acesta de raspuns il asteptam, ms pt clarificari.

Uite aici un site intersant despre fiabiliatea diverselor modele: https://www.truedelta.com/join?l=1

Unul din motivele pt care am avut nenuarate masini germane dar nu si bmw a fost faptul ca am auzit ca sunt sunt pretentioase in exploatare si scumpe la reparatii, unde pt chestiuni banale la alte firme aici trebuie sa dai jos tot motorul sau sa platesti pe operatiuni de soft enorm. Cum specialistii de pe la noi sunt cum sunt, apar si alte probleme.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce atata sportivitate iti dau masina mea 3l d mergi pe autostrazile din germania si ai sa vezi ca esti tot franat. Nu inteleg ce tot depasiti in ro carute si masini de genu polo, fiesta, logan. E foarte ok sa ai un surplus de putere dar sa ai unde sa il folosesti intr-o curba 140 poti merge si cu loganul depinde de tine daca mai iesi din ea...

Prea multa poveste pentru niste masini de nivel mediu unde diferenta e de max 3 sec intre ele/100km ... am devenit toti piloti peste noapte si numaram secundele cand ii dam kickdown, chiar super.

 

Daca citeai atent observai ca siguranta in deplasare este top priority si apoi sportivitatea. Se poate conduce sportiv acolo unde este cazul fara a creea probleme celorlati participanti la trafic sau ai da cu capul de geamuri pe cei din echipaj. M-am dat pe mai toate autostrazile din UE si intradevar in Germania indeferent de viteza, tot te da cineva la o parte sau accelereza mai repede ca tine. Functie de experienta si personalitatea fiecaruia fiecare se simnte intr-un anume fel, dar majoritatea isi doresc sa fi avut ceva mai puternic.

Daca ar fi dupa tine si nu am incerca sa avem ce este mai bun in banii disponibili, in spetza cateva -secunde la demaraj, - cativa metri la franare, mai putin ruliu si tangaj, etc.... la ce sunt bune toate imbunatatirile aparute in ultimii 30 ani la automobile. Referitor la Logan, cu care am mers consitent la drum lung, este o masina buna pt urcat borduri, facut shooping si taxi in oras, nu insa pt siguranta si sportivitate. Daca iti mai da si cu vant lateral la peste 120, atunci chiar ai o problema.

Edited by W.D.W
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Adi V nu induce in eroare.

DDC este "223 Dynamic Damper Control" (telescoape electrice adaptve "magnetic ride") si se gaseste ca optionala pe seria 3/4/5/6/7/x5/x6 indiferent de motorizare.

Mai este dynamic drive control (bari stabilizatoare hidraulice) care este optionala doar pe seria 5 de 3litri, seria 6 si seria 7.

Desigur cei care nu au aceste optiuni pe F10 pot fi de parere ca masina lor este o barca.

Ex: https://www.youtube.com/watch?v=OH8LTlJ4JeE

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Adi V nu induce in eroare.

DDC este "223 Dynamic Damper Control" (telescoape electrice adaptve "magnetic ride") si se gaseste ca optionala pe seria 3/4/5/6/7/x5/x6 indiferent de motorizare.

Mai este dynamic drive control (bari stabilizatoare hidraulice) care este optionala doar pe seria 5 de 3litri, seria 6 si seria 7.

Desigur cei care nu au aceste optiuni pe F10 pot fi de parere ca masina lor este o barca.

Ex: https://www.youtube.com/watch?v=OH8LTlJ4JeE

 

Zic corect:

1. Dinamic Stability Control este obtiune formata din ABS, ASR, ASC, CBC care o au toate modelele noi.

2. Apoi Damper Control pt amortizoare ca obtiune pt toate.

3. Apoi Drive control pt bare stabilizatoare ca obtiune de la 5 in sus peste 3.0.

4. Daca bifezi 3, acesta include si 2?

5. Pt un 5 er cat mai dinamic ai nevoie de 2+3+ ce alte obtiuni?

Am pus aceste intrebari pt a sti ce sa urmaresc avand in vedere remaparea s-a mentionat ca este scumpa si daunatoare turbinei la mersul urban. Astfel devine viabila cheltuiala in plus pt un motor de 3.0 care pe termen lung poate fi scutit de probleme.

 

De ce nu-i spune nimeni despre motorul de 1.8L Turbo in 6 cilindrii cu 380cp si 480nm care s-a pus doar pe seria 4,5 .

Initiatorul topicului a spus la inceput ca nu stie prea multe despre BMW.

 

Pentru ca aceasta este doar o gluma interesanta!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Adi V nu induce in eroare.

DDC este "223 Dynamic Damper Control" (telescoape electrice adaptve "magnetic ride") si se gaseste ca optionala pe seria 3/4/5/6/7/x5/x6 indiferent de motorizare.

Mai este dynamic drive control (bari stabilizatoare hidraulice) care este optionala doar pe seria 5 de 3litri, seria 6 si seria 7.

Desigur cei care nu au aceste optiuni pe F10 pot fi de parere ca masina lor este o barca.

Ex: https://www.youtube.com/watch?v=OH8LTlJ4JeE

Eu DDC pe seria 3 nu stiu sa fie.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ar fi "2VA - Adaptive Drive" care le are ambele https://www.youtube.com/watch?v=ZLcPPO84eM8

Personal am avut aceste optiuni pe f01 si diferenta este notabila, cand este pe sport se face tren ca stabilitate, iar pe confort zbori peste gropi pietre (fac exceptie craterele din buc)

Adi V https://www.youtube.com/watch?v=G3ERZQfyOkY

Edited by Stormzor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ati incercat vreunul vw biturbo 2.0tdi 240 cp sau 2.0tsi 280 cp, cum corect a precizat un coleg al grupului vag (aflate pe passat sau tiguan)? Am avut un Passat de 140 cp prin 2006 si nu se misca rau pt ce-l puneam sa faca. Nu am testat inca noile modele deoarece sunt prea mari si confortabile pt ce doresc acum de la ele. Posibil ca setate pe sport si cu jante de 19 sa aibe mai putina inclinare laterala.

 

m-as gandi la un 528i sau 525d cu suspensia adaptiva sau chiar la 3.0 (fara multe dotari) pt al gasi la un pret atractiv. Franc vorbind ii dau dreptate pt ca si mie imi place cum stau in 5er, dar atunci ar trebui sa "remapez" cerintele: sportivitatea, confort, pret,,,

 

Am mers cu 2.0d 240cp si 500Nm de pe Range Rover Discovery, stiu ca nu are nicio treaba cu un 5er, sincer, este departe de un 3.0.

 

Nu cumpara maisna fara optionale, decat un 5er chel mai bine un 3er dotatat sau de ce nu un Passat.

 

nu inteleg de ce atata sportivitate iti dau masina mea 3l d mergi pe autostrazile din germania si ai sa vezi ca esti tot franat. Nu inteleg ce tot depasiti in ro carute si masini de genu polo, fiesta, logan. E foarte ok sa ai un surplus de putere dar sa ai unde sa il folosesti intr-o curba 140 poti merge si cu loganul depinde de tine daca mai iesi din ea...

Prea multa poveste pentru niste masini de nivel mediu unde diferenta e de max 3 sec intre ele/100km ... am devenit toti piloti peste noapte si numaram secundele cand ii dam kickdown, chiar super.

 

In traile cu infrastructura la pamant si cu sosele pline de bizoni frustrati, tot timpul plusul de putere este bine-venit.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ar fi "2VA - Adaptive Drive" care le are ambele https://www.youtube.com/watch?v=ZLcPPO84eM8

Personal am avut aceste optiuni pe f01 si diferenta este notabila, cand este pe sport se face tren ca stabilitate, iar pe confort zbori peste gropi pietre (fac exceptie craterele din buc)

Adi V https://www.youtube.com/watch?v=G3ERZQfyOkY

 

Pe F10 este pachetul DHP ( Dynamic Handling Package ) care include suspensia EDC ( Electronic Damper Control ) si Adaptive Drive unde aveam si Dynamic Drive aka ARS ( Active Roll Stabilization ).

 

ARS-ul e o bara antiruliu "activa" pe fiecare punte care e conectata la mijloc de un motor hidraulic care se opune inclinarii laterale. Practic, are un calculator care sesizeaza daca masina se inclina intr-un viraj sau la o schimbare brusca de directie si tensioneaza bara antiruliu fapt ce mentine masina dreapta. Se foloseste de uleiul de la servodirectie.

 

Dynamic Drive-ul isi face tot timpul treaba, si ajuta enorm la dinamica masinii chiar si cand mergi pe comfort.

 

Eu am un F10 530d cu EDC + Adaptie Drive si vad ARS-ul ca fiind cea mai buna optiune pe care o poti pune pe un F10 sau oricare alt BMW ( este si pe modelele mai vechi ). Aviz amatoriilor care cauta "5 butoane" si habar n-au ce functie au acele optiuni.

 

Daca e ceva care chiar merita pe un seria 5/7 e combinatia EDC + Adaptive Drive decat Night Vision, Front collision si toate balariile alea.

 

Dinamica masinii, mai ales pe Sport sau Sport+, cu aceste optiuni, e excelenta si nici nu iti mai da senzatia de sufragerie pe roti. Zicea un user pe un forum din afara ca e la fel de increzator sa abordeze un viraj in viteza cu F10-le la fel cum ar face-o cu M3-ul cu suspensie KW V3.

 

Pe langa astea daca mai ai si integral active steering cred ca e combinatia ideala. Daca nu ma insel, colegul Crysis are pe F10 si IAS pe langa EDC+ Adaptive Drive. Ar fi interesant un review de la el.

 

edit: O explicatie foarte buna despre ARS:

 

"But as you said, it's not just about dynamic dampers. The ARS technology is truly amazing. Take a corner that's meant for 25mph @ 45mph, and you won't feel the slightest body roll. People say the F10 is a big, heavy car (and it is)... no less the 550xi, which is the beefiest pig of all, but I've found that ARS just has a way of making the car shrink around you. You don't feel weight under normal cruising - you feel weight under acceleration, and in the case of cornering lateral acceleration. The ARS "trick" of counteracting the forces "just enough" and in a dynamic way, makes an otherwise big and heavy car feel significantly lighter on its feet. And the fact that it's dynamic means it always applies only what's necessary, keeping the car softer and comfortable when appropriate, and stiffening up to counteract cornering forces when necessary. It's absolutely a thing of beauty to experience." ezmaass @ f10.5post.com

Edited by dragos1801
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe F10 este pachetul DHP ( Dynamic Handling Package ) care include suspensia EDC ( Electronic Damper Control ) si Adaptive Drive unde aveam si Dynamic Drive aka ARS ( Active Roll Stabilization ).

 

ARS-ul e o bara antiruliu "activa" pe fiecare punte care e conectata la mijloc de un motor hidraulic care se opune inclinarii laterale. Practic, are un calculator care sesizeaza daca masina se inclina intr-un viraj sau la o schimbare brusca de directie si tensioneaza bara antiruliu fapt ce mentine masina dreapta. Se foloseste de uleiul de la servodirectie.

 

Dynamic Drive-ul isi face tot timpul treaba, si ajuta enorm la dinamica masinii chiar si cand mergi pe comfort.

 

Eu am un F10 530d cu EDC + Adaptie Drive si vad ARS-ul ca fiind cea mai buna optiune pe care o poti pune pe un F10 sau oricare alt BMW ( este si pe modelele mai vechi ). Aviz amatoriilor care cauta "5 butoane" si habar n-au ce functie au acele optiuni.

 

Daca e ceva care chiar merita pe un seria 5/7 e combinatia EDC + Adaptive Drive decat Night Vision, Front collision si toate balariile alea.

 

Dinamica masinii, mai ales pe Sport sau Sport+, cu aceste optiuni, e excelenta si nici nu iti mai da senzatia de sufragerie pe roti. Zicea un user pe un forum din afara ca e la fel de increzator sa abordeze un viraj in viteza cu F10-le la fel cum ar face-o cu M3-ul cu suspensie KW V3.

 

Pe langa astea daca mai ai si integral active steering cred ca e combinatia ideala. Daca nu ma insel, colegul Crysis are pe F10 si IAS pe langa EDC+ Adaptive Drive. Ar fi interesant un review de la el.

 

edit: O explicatie foarte buna despre ARS:

 

"But as you said, it's not just about dynamic dampers. The ARS technology is truly amazing. Take a corner that's meant for 25mph @ 45mph, and you won't feel the slightest body roll. People say the F10 is a big, heavy car (and it is)... no less the 550xi, which is the beefiest pig of all, but I've found that ARS just has a way of making the car shrink around you. You don't feel weight under normal cruising - you feel weight under acceleration, and in the case of cornering lateral acceleration. The ARS "trick" of counteracting the forces "just enough" and in a dynamic way, makes an otherwise big and heavy car feel significantly lighter on its feet. And the fact that it's dynamic means it always applies only what's necessary, keeping the car softer and comfortable when appropriate, and stiffening up to counteract cornering forces when necessary. It's absolutely a thing of beauty to experience." ezmaass @ f10.5post.com

 

Despre asta vorbeam, astfel de informatie cautam sa aflu pt a sti apoi ce sa detaliez in cautarile mele. Multumesc tuturor pt suportul tehnic, ma apuc de citit si de vizualizat linkurile.

 

Nissanul sotiei are toate cacaturile pe el, iar cand este cazul sa-l conduc eu nu stiu cum sa fac sa le elimin pt ca incurca rau. Franarea de urgenata: odata fiind in depasire am intrat brus in locul dintre 2 autovehicule, fara a fi cazul sa franez, intentionand sa depasesc imediat, dar sistemul a zbarnait ceva si imediat a trantit superfana de scurta durata de l-am speriat pe cel din spate. Cititoarele de unghi mort si pietoni vorbesc singure ca liderii politici fara sa spuna ceva concret. Avertizorul de calcat banda, la orice ciupitura zbarnie si ala ca prostu'. Selectorul automata de faza lunga cu scurta, comuta anapoda de pe lung pe scurt la orice reclama luminoasa aparuta in campul lui vizual. Camera de marsalaier e buna pt parcarea cu spate a autobuzului sau tirului. Citire semne de circulatie este utila daca nu ai dat pe la scoala. Senzorii de oboseala iar niste inventii sa-ti ia banii. Cand te simnti foarte obosit nu mai trage de tine pt ca e treaba de cateva zeci de minute pana vei atipi. Trage pe dreapta, un scurt nap si apoi dai gaz revigorat. In toate prostiile astea nevasta a bagat mii de euro si pe unele a ajuns si ea sa le regrete si ea.

 

Tocmai de aceea vreu un BMW pe care sa pot pune doar ce are legatura cu dinamica condusului si imbunatatiri tehnice si cat mai putine gadgeturi si hitech uri. Insa in goana de profit daca vrei ceva bun gasesti doar pe modele scumpe sau motorizari mari, sau vin la pachet cu tot felul de inutilitati. As dori cat mai putina electronica care sa rapeasca din feedbackul drumului si placerea condusului, dar asta-i viitorul. Poate in 20 de ani vom introduce traseul vom porni masina si apoi vom face orice, dar nu conucere auto. In felul acesta va fi eliminata amprenta umana din veriga mediu inconjurator,calea de rulare, autovehicul si vestea vor fi mult mai putine evenimente rutiere grave.

 

Am mers cu 2.0d 240cp si 500Nm de pe Range Rover Discovery, stiu ca nu are nicio treaba cu un 5er, sincer, este departe de un 3.0.

 

Nu cumpara maisna fara optionale, decat un 5er chel mai bine un 3er dotatat sau de ce nu un Passat.

 

 

 

In traile cu infrastructura la pamant si cu sosele pline de bizoni frustrati, tot timpul plusul de putere este bine-venit.

Mia zis un tip ca are lag consistent pe passat, tocmai pt a proteja prostia de cutie dsg pt disele de imensul cuplu dezvoltat de motor. Clar nu se compara cu 260 cp de pe un 3.0

Nu vreau masina cheala dar nici sa arunc banii pe pachete pe care rar le vei folosi cu adevarat. Aia cu parcatul lateral insa as bifa-o obligatoriu si as sponsoriza si eu pt anumite persoane.... in dorintza de a nu mai imi gasi colturile masinii vosite in alte nuantza. in imensitatea si diversitatea parcarilor bucurestene

Link to comment
Share on other sites

Nu știu ce mers sportiv mai e și ĂŁla ĂŽn București.. SĂŁ accelerezi pe 200 de metri de la un semafor la altul probabil :pirate:

MĂŁ aștetam la astea de la adolescenți care deabea și-au luat carnetul :console: dar tu zici cĂŁ ești un om serios, cu soție, cu teren ĂŽn proprietate la munte

 

Sportivitatea nu este legata de un fel anume de drum sau persoana, atata timp cat nu creezi pericol pt tine sau ceilalti si nu devii un factor perturbator al traficului. Orice barbat normal eare inclinatii spre sportivitate, combativitate, vanatoare, etc.... sta scris in subconstientul nostru ca urmare a zeci de milioane de ani de evolutie.

 

Acum stii si tu, asteaptate si de la oamenii seriosi sa-si configureze masini in varianta sport, pe a se folosi de ele in functie de moment, trafic si de ce nu....pt a evita acei frustratzi din trafic, care atunci cand sunt depasiti regulamenter isi amintesc de pedala de acceleratie.... in loc sa-si mentina felul de condus initial si eventual sa faciliteze depasire eventual prin semnal dreapta si angajarea cat mai pe dreapta drumului. In felul acesta toti partenerii de trafic din zona ar avea de castigat... chiar si grabitul aflat in depasire poate motivat si situatia ar dezescalada rapid fara a condce la harjoneli prin trafic si ulterior impartit de pumni prin aer plex sau barbie... fiecare conform experientei

 

Am constat neplacut impreionat ca multi barbati trecuti de 40 ani, cand sunt depasiti o iau in nume personal si cu toate ca in particular sunt persoane calme si chiar pisoi iar sport au facut doar la liceu sau un fotbal pe luna cu colegii, devin agresivi aparati de tonajul si marime masinii. Apoi sunt tineri aflati in razboi cu ei si cu toata lumea care trebuie sa demonstreze ce si cum. Apoi acei pradatori ai strazii care cauta provocari si motive pt a arata ce masini au si eventual bate de baseball. Toti acestia sunt foarte periculosi si lipsiti de fairplayul sportivitatii in care tu iti ajuti partenerul sa nu intre in necaz, nu ii pui frana in scurt sau il blochezi pt al duce in rapa.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Citind despre cum e folosit uleiul de servodirectie pe o masina cu directie electrica m-a facut sa imi amintesc ca nu am verificat de mult nivelul lichidului de semnalizare, in ultima vreme trebuie sa ii fac pedala - mai ales la avarii..

 

Poate chiar ar trebui sa verifici lichidul din semnalizare, daca tot te bagi ca musca in rahat fara macar sa te documentezi un pic, te cred in stare sincer, la cat te "duce" capul.

 

Toate masinile care au echiparea Dynamic Drive au directie hidraulica si nu directie electrica, logic, in pana mea din moment ce ii zice "Active hydraulic roll stabilizers" pe ce baza crezi ca functioneaza ? Bine, tu Mikey ai baga-o in priza la 220V.

 

Sistemul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1878

 

Rezervorul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_2119

 

Pompa hidraulica: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1875

For vehicles with

Dynamic Drive

 

https://www.pacificmotors.com/auto-parts-shop/bmw/bmw-f01f02-7-series-2009-15/power-steering-fluid-reservoir-32416776240-bmw-750i-f01-f02-f04-f10-f12-2009-12/

 

"It is not electric if you have dynamic drive. If you have one it has a allen head on the cap, look around or post a photo of your engine bay."

 

"The next day I get a 'steering response' alert. Checked the power steering fluid, and it was bone dry. I'm assuming it's a leak. Last time I had my power steering fluid system maintained was in May 2014 by BMW. Do you guys think it's a slow leak or something to do with recent alignment? Also, I'm assuming power steering is covered by warranty." F10 550i

 

Sistemul e facut de ZF: https://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_active_roll_stabilization.shtml

 

Ce zici, maine daca fac o poza la rezervor, ii deschid si capacul, dai o limba prin semnalizarea aia ?

 

 

Chiar asa, unde e lichidul asta hidraulic la F15 cu DHP? :hyper:

 

In rezervor, ai DHP pe F15 ?

Edited by dragos1801
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Poate chiar ar trebui sa verifici lichidul din semnalizare, daca tot te bagi ca musca in rahat fara macar sa te documentezi un pic, te cred in stare sincer, la cat te "duce" capul.

 

Toate masinile care au echiparea Dynamic Drive au directie hidraulica si nu directie electrica, logic, in pana mea din moment ce ii zice "Active hydraulic roll stabilizers" pe ce baza crezi ca functioneaza ? Bine, tu Mikey ai baga-o in priza la 220V.

 

Sistemul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1878

 

Rezervorul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_2119

 

Pompa hidraulica: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1875

For vehicles with

Dynamic Drive

 

https://www.pacificmotors.com/auto-parts-shop/bmw/bmw-f01f02-7-series-2009-15/power-steering-fluid-reservoir-32416776240-bmw-750i-f01-f02-f04-f10-f12-2009-12/

 

"It is not electric if you have dynamic drive. If you have one it has a allen head on the cap, look around or post a photo of your engine bay."

 

"The next day I get a 'steering response' alert. Checked the power steering fluid, and it was bone dry. I'm assuming it's a leak. Last time I had my power steering fluid system maintained was in May 2014 by BMW. Do you guys think it's a slow leak or something to do with recent alignment? Also, I'm assuming power steering is covered by warranty." F10 550i

 

Sistemul e facut de ZF: https://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_active_roll_stabilization.shtml

 

Ce zici, maine daca fac o poza la rezervor, ii deschid si capacul, dai o limba prin semnalizarea aia ?

 

 

 

 

In rezervor, ai DHP pe F15 ?

 

Voi urmari cu atentie materialele documentare inserate de tine. Pentru colegul mai putin documentat, dar provocator, fiind un forum public mi se par nepoliticoase apostrofarile tale..... amuzante dealtfel.

 

Cineva pe aici cat si un prieten cu X6 (cu care am fost la drum dar fara sa-l testestez) se plangea de directia artificiala. Conform cunostintelor si expereientei mele mele, masinile RWD care cu rotile directoare fac doar directie fara tractiune au o directie mai buna fata de FWD. Probabil masinile cu directia aceasta f usoara si aiurea sa fie cele cu ea electrica sau..... Intreb pt a sti ce sa evit. Eu pe BMW testate inclusiv un ultim model de 5er 335 full ca obtiuni nu am simntit nimic deranjant la directie. Poate ca avand acele sisteme DDC + Sport + etc sa fie si directia hidraulica axata pe sport???

Edited by W.D.W
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

dupa toate astea sper doar sa nu ne prezinti un 320d(sau mai rau un 316d), efficient dynamics :rolleyes: . Tinand cont ca o vrei SH, va fi greu spre imposibil sa bifezi tot ce vrei si in buget si cu motorul dorit, dar bafta!

 

Telepatie, chiar la asta ma gandeam mai devreme. Unde sa gasesc intr-un buget de 25 - cu greu extins la 30k, un 5er de 3-4 ani motor 3.0 si cu toate obtiunile care-l fac sportiv??? Ma voi perfectiona teoretic in acestea si eventual in a le testa pe la prieteneni, dar la momentul adevarului va trebui sa accept ca nu ma incadrez in buget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.