Jump to content

BMW sh vs. Skoda RS new, or similar?


W.D.W

Recommended Posts

Nu pot compara 5 er cu Leonul, dar prea putin am simtit diferenta cai. Mi s-a spus ca are cam 220 cp, probabil era generatie mai veche.

 

Eu vreau manuala, dar pana acum nu am gasit decat automate. La wag am testat mult timp automate si nu mi-au placut. Lumea vorbeste ca dsg ar fi totusi mai rapida ca zf. Mie nu mi s-a parut, pt ca amandoua sant imcomode si inutile pt mine. Nu dau placerea controlului levierului cv pe confortul mersului in oras.

 

Nu stiu ce sa iau ceva care sa fie similar ca tinuta de drum lui Leon Fr, awd si mai spatios. Nu stiu cum, dar in 3er intru si ies mult mai lejer si ma simnt mai confortabil. In plus de asta la Leon mereu ma incomodeaza consola de la usa soferului. Din ce am testat pt motoare diesel sau benzina pana in 2.5:

 

Mazda 6 siCX5 au valente dinamice extraordinare pe curbe dar sunt puturoase. Ford Mondeo si Kuga sunt ok la dinamica, dar sub fostul meu ford mondeo din 2007, oricum extrem de puturoase. A4 quattro este de vis ca interior si confort, dar consistent sub 3er ca dinamica. Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Vechiul Tiguan Noul Nissan Qasqhai, Toyota Rav 4...... toate barci puturoase care pe curbe te danseaza cum vor ele iar la accelerari bruste sunt frustrant de lente.

 

Nu am testat Leon Ateca, care am auzit ca este deosebit de dinamic ot un suv, dar tot mic pt mine(acces post conducere si porbagaj pt gentute de mers la mall). Nici noul Tiguan, dar fiind wag tot un fel de barcuta trebuie sa fie.

Edited by W.D.W
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din peste 10 suv uri testate de la diferite marci, pe departe X3 este cel mai bun ca dinamica si reprize de accelarare si se apropie cel mai bine de un autoturism sport. Apoi urmeaza CX5. Ca plus ofera o siguranta sporita la impact frontal si valente acceptabile de offroad usor. Apoi cipata ar ajunge pe la un 240 cp si 470 Nm. Nu are atatea dotari ca si concurenta la un pret mai mic.... care nu prea ma intereseaza. Cred ca ar trebui sa caut un x3 manual si sa povestesc dupa ce testez si 3er xtrive de la reprezenta.

 

 

.... daca Giulia quadrfoglio, ar fi mai mare, culoare albastra.... si mi-ar face discount de la +70 k la 25 k, as cumpara-o negresit.

 

http://www.bmwblog.com/2015/06/25/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-verde-vs-bmw-m3-photo-comparison/

Edited by W.D.W
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Dsg-ul este ceva mai rapid decat ZF-ul insa nu este la fel de rafinat, in fond este si mai pretentios. Daca optezi pt 5er (sau orice alta masina din ac. clasa) uita de cutia manuala. Nu stiu ce 5er ai condus tu, poate era modelul mai vechi cu 3.0d si 204cp sau ceva cu power reduction sau antiofnarea premium si setarea buna a suspensiei alaturi de entuziasm te-au indus in eroare.

 

Degeaba te uiti la suv-uri, singurul suv cu o tinta de drum ami buna decat a Fr-ului este Macan-ul (la ani lumina de X3). Cx5 si ce ai mai enumerat tu pe acolo sunt gunoaie.

 

Tot timpul trebuie sa faci un compromis, nu poti avea spatiu si confortulul dintr-o masina cu doua clase mai sus, garda la sol de suv si dinamica de kart.

 

Ca idee, 5er este mai stabil decat x3.

Edited by ionut_marius
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

esti peste tot si nicaieri, pune-ti prioritatile pe hartie si hotaraste ce vrei...Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Vechiul Tiguan Noul Nissan Qasqhai, Toyota Rav 4? wtf man? parca vroiai sportivitate si dinamism, ce cautai pe la astea?

 

A4 3.0tdi Quattro cu S-tronic e buna tare, daca avea si diferentialul sport crede-ma ca e foarte buna, ok, nu stiu cat de priceput esti incat sa o consideri cu mult ca dinamica sub seria 3, dar te inseli, e sub daca le duci pe circuit, in viata reala insa un daily driver nu ajunge la limita cu ele si pe cand Quattro e definitoriu pentru Audi, xDrive nu e pentru BMW acelasi lucru, BMW cel mai bun e RWD, pe alea stiu ei sa le faca cel mai bine si alea sunt mai dinamice, cel putin ca feeling.

 

Tu daca raportezi totul la FR, e gresita putin abordarea, Leon-ul e o masina fun, ok gandita, un entry level in gama Vag a masinilor cu valente sportive si destinata tinerilor, vrei ceva mai mult urci la GTI sau Octavia RS, vrei si mai mult te duci catre marcile premium din grup sau afara, dar pe cand FR-ul e o masina FWD, simpluta si cu o masa mica pentru clasa ei iar diesel-ul ala de 184cp ii confera puterea arhisuficienta pentru FWD, altfel vei simti o masina de aproape 2T cum e seria 5 chiar si cu motorul de 3.0d, pun puterea la sol in mod diferit, nicicand o masina de clasa mare nu iti va da aceeasi senzatie de viteza ca una gen FR sau GTi, nici macar M5 sau RS6, in alea simti acceleratia dar viteaza prea putin decat dupa 200kmh in sus.

 

Mai bine iti iei Octavia RS break, o iei noua ziceai in bugetul asta desi nu cred ca te incadrezi in 25k, una bine dotata batea spre 35k, dar e noua masina, ai spatiu, posibilitate de upgrade putere mai tarziu si e cred cea mai aproape de feeling-ul Leon-ului FR al tau cu un mic plus pe finisaje si mai mare pe dotari si spatiu.

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

esti peste tot si nicaieri, pune-ti prioritatile pe hartie si hotaraste ce vrei...Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Vechiul Tiguan Noul Nissan Qasqhai, Toyota Rav 4? wtf man? parca vroiai sportivitate si dinamism, ce cautai pe la astea?

 

A4 3.0tdi Quattro cu S-tronic e buna tare, daca avea si diferentialul sport crede-ma ca e foarte buna, ok, nu stiu cat de priceput esti incat sa o consideri cu mult ca dinamica sub seria 3, dar te inseli, e sub daca le duci pe circuit, in viata reala insa un daily driver nu ajunge la limita cu ele si pe cand Quattro e definitoriu pentru Audi, xDrive nu e pentru BMW acelasi lucru, BMW cel mai bun e RWD, pe alea stiu ei sa le faca cel mai bine si alea sunt mai dinamice, cel putin ca feeling.

 

Tu daca raportezi totul la FR, e gresita putin abordarea, Leon-ul e o masina fun, ok gandita, un entry level in gama Vag a masinilor cu valente sportive si destinata tinerilor, vrei ceva mai mult urci la GTI sau Octavia RS, vrei si mai mult te duci catre marcile premium din grup sau afara, dar pe cand FR-ul e o masina FWD, simpluta si cu o masa mica pentru clasa ei iar diesel-ul ala de 184cp ii confera puterea arhisuficienta pentru FWD, altfel vei simti o masina de aproape 2T cum e seria 5 chiar si cu motorul de 3.0d, pun puterea la sol in mod diferit, nicicand o masina de clasa mare nu iti va da aceeasi senzatie de viteza ca una gen FR sau GTi, nici macar M5 sau RS6, in alea simti acceleratia dar viteaza prea putin decat dupa 200kmh in sus.

 

Mai bine iti iei Octavia RS break, o iei noua ziceai in bugetul asta desi nu cred ca te incadrezi in 25k, una bine dotata batea spre 35k, dar e noua masina, ai spatiu, posibilitate de upgrade putere mai tarziu si e cred cea mai aproape de feeling-ul Leon-ului FR al tau cu un mic plus pe finisaje si mai mare pe dotari si spatiu.

 

Suvurile respective le-am testat cautand cea mai buna masina pt acel compromis intre offroad in spatele cabanei, viteza pe autostrada fara sa uruie motorul si dealul negru abordat in fortza. Cum nu am gasit mi-am cumparat doua noi, care la clasa lor si banii investiti nu prea au rival pt ceea ce fac. Leon FR pt mine si Nissan Qasqhai (ambele manuale si diesel) pt sotie. Asfel avem acoperita toata plaja de dorinte. Cum dupa 1,5 ani am vazut ce poate si ce nu poate FR ul am nevoie de ceva superior si as lua Cupra 4x4 300cp sau Focus RS 350 cp, dar sunt mici si sper sa gasesc ceva mai mare. Dsi 3er nu este mai mare ma simnt f bine in el. Am testat ceva timp Octavia RS 184 cp, dar dinamic este sub FR. Straluceste insa la spatiu. As putea merge pe benzina de 245 cp, dar in acest caz mai bine merg pe 3er 328i. Golful R este prea scump pt ce ofera.

 

Dsg-ul este ceva mai rapid decat ZF-ul insa nu este la fel de rafinat, in fond este si mai pretentios. Daca optezi pt 5er (sau orice alta masina din ac. clasa) uita de cutia manuala. Nu stiu ce 5er ai condus tu, poate era modelul mai vechi cu 3.0d si 204cp sau ceva cu power reduction sau antiofnarea premium si setarea buna a suspensiei alaturi de entuziasm te-au indus in eroare.

 

Degeaba te uiti la suv-uri, singurul suv cu o tinta de drum ami buna decat a Fr-ului este Macan-ul (la ani lumina de X3). Cx5 si ce ai mai enumerat tu pe acolo sunt gunoaie.

 

Tot timpul trebuie sa faci un compromis, nu poti avea spatiu si confortulul dintr-o masina cu doua clase mai sus, garda la sol de suv si dinamica de kart.

 

Ca idee, 5er este mai stabil decat x3.

 

Am testat Chayenul, Mcanul nu. Am auzit ca alaturi de Jaguar sunt nr 1 ca dinamica. Nu ma intereseaza motoare mai mari de 2.0. Stiu ca trebuiesc facute copromisuri. Ca linie directoare, nu platesc mai mult de 25 pt o masina care indiferent de model in 4 ani se vinde la jumate de pretz. Am preferat insa sa dau aproape 50 k pe doua masini, una pt mine si una pt sotie.

 

daca tot mergi pe reteta sportivitatii, de ce nu cauti un 6 cilindri gen 330d, 335d sau 335i?

impozitul(aprox. 2200) n-ar trebui sa fie asa o problema in schimbul a ceea ce ofera motorizarile astea.

da impozitul este ceva de genul 2.200 (de 10-12 ori mai scump fata de 2.0) + asigurare tot cam atat (de 3-4 ori mai scump) si casco cam de 4 ori pe atat (de 2 ori mai scump) si consumabile mai scumpe, ulei mai mult, consum mai mare etc. Pentru 50 cp diferenta nu arunc cu banii pe geam.

 

Eu cred ca nu stii ce vrei, diferente mari intre modele diferite, vrei manuala sportiva cauta un Golf GTI, Leon Cupra, ceva de acest gen, nu te mai uita la Seria 5 e facut pentru confort, vrei sport F30 328i.

Teoretic stiu f bine ce vreau 3er xdrive 320d sau 328i, astept insa sa le testez si va spun pe urma

 

Chiar asa, sper(am) ca nu ai deschis topicul asta pentru toate marcile mentionate intr-un post mai sus..

 

..sa nu spui ca nu ai primit un sfat de la mik15 cat se poate de echilibrat (si chiar echidistant) deasupra.

 

Observ ca replicile sunt echilibrate si binevoitoare si va multumesc pt asta. Cum nu era clar backgroundul meu am adugat amanunte despre masinile ce le am. Uitasem, pt cateva ore am testat si Mercedes SLR McLaren, cel de 500 cp. este o bestie, dar si la +170k. Cum mi-am impus niste limite, incerc sa ma incadrez in ele (pret, capacitate, dimensiuni, etc), iar parerile voastre imi deschid alte viziuni sau sublineaza pe cele ce le am.

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

asigurarea nu are treaba cu cilindreea ci doar cu varsta si istoric. Am un prieten care plateste pentru 335 asigurare obligatorie de cca 430ROn/an, e in clasa maxima de bonus malus si fara daune, eu platesc 730ron tot pentru 3.0, CASCO cca 1200Eur/ Allianz. Impozitul da, dar stii tu vorba aia, doar bauturile vin la 2L :), asta e americanilor ce-i drept, la noi sunt alte conditii. Seriosi fiind, seria 3 cu motorul de 2.0d e oricum sub FR ca sa nu mai vorbim de Cupra R. Deci ca s-o ingustam, daca zici ca in seria 3 te-ai simtit bine, atunci concentreaza-te pe ea, dar daca vrei un extra de putere mergi pe benzina 2.0T sau chiar 35i sau 3.0d, doar ca la benzina vei resimti putin consumul mai mare la acelasi stil de mers ca la FR, ceea ce nu stiu cat de mult va conta pentru tine dat fiind faptul ca masina e ca dinamica foarte buna si-ti va satisface pofta de sportivitate.

 

De curiozitate, unde ai testat SLR McLaren? Poate ca te referi la SLS poate, desi nici ala nu e asa ieftin....mai degraba SLK sau SL? Esti intr-o eroare aici :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Spui că vrei sportivitate, dar nu vrei să plătești cheltuielile aferente unui motor de 3 litri. Vrei spațiu mare, și mașină sportivă dar să aibă motor mic de 2L :wacko:

Vrei o mașină mare, dar să aibă și valențe sportive, trebuie să aibă un motor puternic, e logic.

Edited by m15a
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Pentru 50 cp diferenta nu arunc cu banii pe geam.

 

 

Diferenta de putere nu pare mare, dar diferenta de cuplu este foarte mare (diferentiala graficului de cuplu intre 1500 si 4000 este cu vreo 40% mai mare decat la 20d si cu vreo 20% mai mare decat la 28i (grafic normalizat) - se vede foarte bine in performantele de accelerare: mai rapid cu 1s pana la suta fata de 28i si cu 2.5s fata de 20d.

De aici rezulta un confort mult mai bun cu motorul de 3l, pt care majoritate a timpului vei merge la turatii mici, inclusiv la viteze mari.

In plus, 30d se resofteaza usor la ~660NM / ~300cp, si masina duce fara probleme sporul de putere.

 

Da, nu suna ca un motor sportiv - dar in primul rand trebuie sa te hotarasti ce e cel mai important pt tine - masina cu cel mai bun feeling sportiv, masina cu cea mai buna acceleratie/tinuta de drum, masina cea mai confortabila in regim de viteza, etc - sunt mici diferente de nuante intre ele.

 

Nu vei gasi o masina sa le faca foarte bine pe toate, si sa aiba si costuri asociate mici (achizitie/devalorizare/consum/intretire/etc); in opinia mea, un 328i xdrive cu suspensie adaptiva (adaptive M chassis) se apropie cel mai mult de ce iti doresti tu; problema e ca sunt foarte rare, si destul de scumpe; de 6 luni de cand urmaresc mobile.de nu am vazut niciuna sub 25.000 euro (minim 2013, max 100.000km).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

asigurarea nu are treaba cu cilindreea ci doar cu varsta si istoric. Am un prieten care plateste pentru 335 asigurare obligatorie de cca 430ROn/an, e in clasa maxima de bonus malus si fara daune, eu platesc 730ron tot pentru 3.0, CASCO cca 1200Eur/ Allianz. Impozitul da, dar stii tu vorba aia, doar bauturile vin la 2L :), asta e americanilor ce-i drept, la noi sunt alte conditii. Seriosi fiind, seria 3 cu motorul de 2.0d e oricum sub FR ca sa nu mai vorbim de Cupra R. Deci ca s-o ingustam, daca zici ca in seria 3 te-ai simtit bine, atunci concentreaza-te pe ea, dar daca vrei un extra de putere mergi pe benzina 2.0T sau chiar 35i sau 3.0d, doar ca la benzina vei resimti putin consumul mai mare la acelasi stil de mers ca la FR, ceea ce nu stiu cat de mult va conta pentru tine dat fiind faptul ca masina e ca dinamica foarte buna si-ti va satisface pofta de sportivitate.

 

De curiozitate, unde ai testat SLR McLaren? Poate ca te referi la SLS poate, desi nici ala nu e asa ieftin....mai degraba SLK sau SL? Esti intr-o eroare aici :)

 

Am testat la club fratelli din mamaia nord cu ocazia unui eveniment mercedes din iulie 2016. A trebuit sa semnez o politza ca pt o zgrietura platesc 3.000 euro, iar pt dauna partiala sau totala 30% din valoarea ei. Apoi am testat si S Line tot de 5.000. Asta nu m-a oprit sa le fac sa pacane dupa placul meu si sa le invart cum am vrut (fara asistenta de la ei).

 

M-am dat cu Cupra 290 cp tractiue, dar am simtit lipsa awd. Este extraordinara masina, dar prea mica

Edited by W.D.W
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Diferenta de putere nu pare mare, dar diferenta de cuplu este foarte mare (diferentiala graficului de cuplu intre 1500 si 4000 este cu vreo 40% mai mare decat la 20d si cu vreo 20% mai mare decat la 28i (grafic normalizat) - se vede foarte bine in performantele de accelerare: mai rapid cu 1s pana la suta fata de 28i si cu 2.5s fata de 20d.

De aici rezulta un confort mult mai bun cu motorul de 3l, pt care majoritate a timpului vei merge la turatii mici, inclusiv la viteze mari.

In plus, 30d se resofteaza usor la ~660NM / ~300cp, si masina duce fara probleme sporul de putere.

 

Da, nu suna ca un motor sportiv - dar in primul rand trebuie sa te hotarasti ce e cel mai important pt tine - masina cu cel mai bun feeling sportiv, masina cu cea mai buna acceleratie/tinuta de drum, masina cea mai confortabila in regim de viteza, etc - sunt mici diferente de nuante intre ele.

 

Nu vei gasi o masina sa le faca foarte bine pe toate, si sa aiba si costuri asociate mici (achizitie/devalorizare/consum/intretire/etc); in opinia mea, un 328i xdrive cu suspensie adaptiva (adaptive M chassis) se apropie cel mai mult de ce iti doresti tu; problema e ca sunt foarte rare, si destul de scumpe; de 6 luni de cand urmaresc mobile.de nu am vazut niciuna sub 25.000 euro (minim 2013, max 100.000km).

 

Stiu ca nu pot obtine tot ce vreau la costuri mici si de aceea m-am orientat catre SH. Decat sa ma bucur mirosind plasticile noi din Skoda RS 245 cp la 27 k cu discounturi, mai bine simnt siguranta, fermitate, feedbackul directiei si placera condusului in 3er xDrive.

 

Intradevar 328i de 245 pare cea mai buna alegere si chiar am gasit pe bmw.de la gebrauchtwagen, acum vreo cateva saptamani, in jur de 26k la 80.000 km din 2014 cu garantie 24 luni. Imi este insa teama de consum. La stilul meu in Bucurestiul liber consum cu FR ul 7-8%. Cand este f aglomerat si vremea rece, vit medie 10-15 km/h ia 11-12. Distante medii de peste 15 km. La drum intins si liber ia 7-9, cu vit medie de +1_0 km/h, constant tinuta peste +2_0 km/h. Daca merg la economie, in Bucuresti mediu aglomerat, am 6-6.5 vit med de 20-25 km/h iar la drum intins cu 3.5-4% viteza medie de 65 km/h, Dar nu pt economie iti iei masina cu valente sport. Posibil ca la 328 i X drive sa am 3-5 litri in plus. La aproape 30.000 cat fac intr-un an, se aduna spre 1.500 litri in plus doar din consum. Nu stiu inca cat de multe aduce in plus 328 i fata de 32od ca sa merite sa platesc peste 1.500 euro pe an doar din consum.

Vorbim dupa ce le testez

Edited by W.D.W
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru 50 cp diferenta nu arunc cu banii pe geam.

50 de cai diferenta (cred ca mai multi totusi), cuplu inca 50%, turbina care intra de pe la 1300rpm (la 3000cmc intra mai jos turbina decat la 2000cmc, ma refer la single turbo aici) deci esti "pe val non-stop". Trage din orice pozitie, chiar si cu ZF 6hp, mai ales in modul sport.

 

1500 * 5Ron= 7500ROn. Mai bine dai 2000Ron/impozit si iti raman cei 5500Ron sa-i arzi pe motorina, si oricum vei iesi pe plus cu mai multa putere si consum mai mic. Evident pentru un 3.0/35d sau chiar 35i :)

Ti-am dat minus din greseala, cautam plusul, scuzele mele, poate da un coleg binevoitor un plus ca "sa reglam" .

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

1500 * 5Ron= 7500ROn. Mai bine dai 2000Ron/impozit si iti raman cei 5500Ron sa-i arzi pe motorina, si oricum vei iesi pe plus cu mai multa putere si consum mai mic. Evident pentru un 3.0/35d sau chiar 35i :)

 

Ramane sa ma interesez mai bine de performantele si consumul pt 3.0. Cu siguranta sunt mai fiabile si trag mai liniar decat cele de 2.0.

De ce oare BMW nu a scos un biturbo diesel de 2.0 si 240 cp ca grupul Wag pe passat inca din 2016, si acum pe tiguan. M-ar fi incantat un motor similar pe bmw.

Edited by W.D.W
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O parere personala. RS245 il iei in 27k , chel line. Skoda are o politica destul de simpla. "Noi vindem masini, nu discounturi". Dupa parerea mea, ce ai vrea tu este Cupra 300 ST 4x4, dar e peste bugetul tau.

EU am F30 de 190 si pot spune ca sunt super incantat de caruta. Doar o problema, directia. Dpmdv, se simte cam falsa, cu tot cu directia electrica.

Edited by Luciosu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

...presimt ca topicul asta o sa aiba cel putin 300 de pagini, ...o sa se discute despre toate masinile de pe piata(!); OP nu vrea de fapt (nu o) sa isi ia de fapt nici o masina cu ocazia deschiderii topicului..

 

In schimb o sa fie arata multa lauda si parere personala, generala, fara esenta..

 

Sa imi fie scuzat daca suna a critica personala; nu cred ca sunt singurul; incerc sa inteleg ceva, sa trag si eu o concluzie si nu imi iese.. :purple:

 

Daca nu imi voi fi luat alta masina din topic, dar vom fi ajuns la 300 pagini insemna ca vom fi avut ceva de discutat si posibil toti vom fi invatat cate ceva unul de la celalat.

Link to comment
Share on other sites

Pai si, la valoarea ta, cand zici ca iti permiti asemenea polite, cauti Seria 3 SH?

 

Politele ar fi costat doar daca avariam jucariile. Mi-am asumat riscul pt placera drive testului, am tras de ele binisor si le-am dus inapoi peste cateva ore intacte, deci la un cost 0.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Am testat Chayenul, Mcanul nu. Am auzit ca alaturi de Jaguar sunt nr 1 ca dinamica. Nu ma intereseaza motoare mai mari de 2.0. Stiu ca trebuiesc facute copromisuri. Ca linie directoare, nu platesc mai mult de 25 pt o masina care indiferent de model in 4 ani se vinde la jumate de pretz. Am preferat insa sa dau aproape 50 k pe doua masini, una pt mine si una pt sotie.

 

 

Eu am mers cu toate 3, FPace-ul nu are ce cauta langa Porsche.

 

 

Ramane sa ma interesez mai bine de performantele si consumul pt 3.0. Cu siguranta sunt mai fiabile si trag mai liniar decat cele de 2.0.

De ce oare BMW nu a scos un biturbo diesel de 2.0 si 240 cp ca grupul Wag pe passat inca din 2016, si acum pe tiguan. M-ar fi incantat un motor similar pe bmw.

 

Niciodata un motor mic nu o sa traga ca unul mare, pe hartie toate arata bine insa in viata reala lucrurile stau diferit. Mareste un pic bugetul si cumpara un 335d sau 435d cu adaptive M chassis. Apoi, dupa ce dispare entuziasmul ii faci o resoftare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.