Jump to content

BMW sh vs. Skoda RS new, or similar?


W.D.W

Recommended Posts

Am si gasit ceva intersant din 2014 la 122k kilo si 217cp (care nu-l va face un ghepard dar nici hipopotan nu va fi. Fiind turing va fi cam nepotrivit pt sport si imaginii de BMW din Romania, dar asta nu-l va elimina din optiunile mele, mai ales ca masina de familie.

 

BMW 525d xDrive Touring Angebot 13 von 13

Preis 21.990,00 € brutto*

Antrieb und Fahrwerk

Dynamische Stabilitäts Control (DSC)

Allradsystem

Dynamische Dämpfer Control

Automatic Getriebe Steptronic

Servotronic

 

sau pt acelasi an si km ca mai sus:

 

BMW 530d xDrive Touring Angebot 12 von 13

Preis

23.650,00 € brutto*

Antrieb und Fahrwerk

Dynamische Stabilitäts Control (DSC)

Allradsystem

Dynamische Dämpfer Control

Automatic Getriebe Steptronic

Servotronic

 

In fine, acum ca am inteles la ce ar trebui sa ma uit, e de pierdut timp pe siteuri. Weekend fine!

Edited by W.D.W
Link to comment
Share on other sites

Citind despre cum e folosit uleiul de servodirectie pe o masina cu directie electrica m-a facut sa imi amintesc ca nu am verificat de mult nivelul lichidului de semnalizare, in ultima vreme trebuie sa ii fac pedala - mai ales la avarii..

 

 

In prima poza avem, vasul pentru lichidul de racire si chiar langa in partea de sus vasul pentru lichidul de la servo. Masina echipata cu Dynamic Drive.

 

http://i65.tinypic.com/in957b.jpg

 

Poza 2, doar vas lichid racire, masina fiind echipata intradevar cu directie electrica.

 

http://i63.tinypic.com/262xp94.jpg

 

Da, DHP pe F15. Iar servodirectia e sigur electrica din 2 motive: nu exista rezervor de lichid servo, dar exista functiile de traffic queue assistant si parking assistant, ce rotesc volanul automat, cam greu sa faca asta din pompa hidraulica.

 

Sincer nu stiu cum e la F15, pune ultimele cifre din VIN sa vedem daca chiar are Dynamic Drive, dar te asigur ca F10-le meu cu DD are servodirectie cu pompa hidraulica si tot ce implica sistemul.

 

Am pus link-urile de pe realoem, unde am selectat optiunile in functie de VIN-ul masinii mele si iti arata acolo tot sistemul, pompa, conducte, vas, etc.

 

Ce sa va arat mai mult de atat ?

 

PS: Si eu am parking assistant.

 

Sa vedem ce spune user-ul semnalizare Mikey.

Edited by dragos1801
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@W.D.W. am la sectiunea de vanzari un 525d x-drive touring cu destul de multe optiuni, motor si turbine noi...in caz ca iti face cu ochiul ;)

 

Ma uit, dar trebuie inainte sa vand Seatul. Altfel nu am bani suficienti indiferent de atractivitatea ofertei si oricum nu as avea de gand sa tin 2 auto doar pt mine.

 

Vreau sa-mi iau o masina de la reprezentanta sau proprietar cu garantie minim 1 an. Masinile Vag vandute in tara au garantie 4 ani. Cum stau lucrurile la BMW nou si SH vandute in Romania? Am vazut ca pt auto sh de 2-4 ani vizate de mine, bmw.de ofera 2 ani garantie, daca selectezi optiunea (inclusiv cele doua Touringuri 525 inserate de mine de mine mai sus). Aveti idee ce acopera aceasta garantie? Intreb pt ca citeteam depre problemele legate de distributie si fiabilitate la anumite coduri de motoare pana in 100.000 km. Sau mai simplu, ce coduri de motoare ar trebui sa evit?

 

Am pus anuntul pt vanzarea FR ului meu pe Autovit, OLX si Seat. Fiind alta marca se poate poate pune si pe club BMW?

Edited by W.D.W
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De la proprietar nu prea ai cum sa-ti iei cu garantie, doar daca mai e masina in garantia de fabrica...probabil la asta te referi nu?

 

Oricum sa citesti cu atentie conditiile garantiei oferite, in cazul in care iei de la un dealer auto din Germania (nu reprezentanta BMW). Unii ofera doar pentru motor si cutie, la altii e valabila doar pe teritoriul Germaniei...trebuie vazut exact ce scrie acolo. Ma refer evident la garantia oferita de dealerul respectiv, nu cea de la BMW, care din ce stiu e valabila in toata Europa.

 

Referitor la anuntul pentru Seat, din ce stiu regulamentul forumului nu permite anunturi pentru alte marci. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Poate chiar ar trebui sa verifici lichidul din semnalizare, daca tot te bagi ca musca in rahat fara macar sa te documentezi un pic, te cred in stare sincer, la cat te "duce" capul.

 

Toate masinile care au echiparea Dynamic Drive au directie hidraulica si nu directie electrica, logic, in pana mea din moment ce ii zice "Active hydraulic roll stabilizers" pe ce baza crezi ca functioneaza ? Bine, tu Mikey ai baga-o in priza la 220V.

 

Sistemul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1878

 

Rezervorul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_2119

 

Pompa hidraulica: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1875

For vehicles with

Dynamic Drive

 

https://www.pacificmotors.com/auto-parts-shop/bmw/bmw-f01f02-7-series-2009-15/power-steering-fluid-reservoir-32416776240-bmw-750i-f01-f02-f04-f10-f12-2009-12/

 

"It is not electric if you have dynamic drive. If you have one it has a allen head on the cap, look around or post a photo of your engine bay."

 

"The next day I get a 'steering response' alert. Checked the power steering fluid, and it was bone dry. I'm assuming it's a leak. Last time I had my power steering fluid system maintained was in May 2014 by BMW. Do you guys think it's a slow leak or something to do with recent alignment? Also, I'm assuming power steering is covered by warranty." F10 550i

 

Sistemul e facut de ZF: https://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_active_roll_stabilization.shtml

 

Ce zici, maine daca fac o poza la rezervor, ii deschid si capacul, dai o limba prin semnalizarea aia ?

 

 

 

 

In rezervor, ai DHP pe F15 ?

 

Abtine-te de la atacuri la persoana, romanasule. Stai in banca ta, esti mai prost decat credeam prima oara.

  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

De la proprietar nu prea ai cum sa-ti iei cu garantie, doar daca mai e masina in garantia de fabrica...probabil la asta te referi nu?

 

Oricum sa citesti cu atentie conditiile garantiei oferite, in cazul in care iei de la un dealer auto din Germania (nu reprezentanta BMW). Unii ofera doar pentru motor si cutie, la altii e valabila doar pe teritoriul Germaniei...trebuie vazut exact ce scrie acolo. Ma refer evident la garantia oferita de dealerul respectiv, nu cea de la BMW, care din ce stiu e valabila in toata Europa.

 

Referitor la anuntul pentru Seat, din ce stiu regulamentul forumului nu permite anunturi pentru alte marci. Bafta!

 

Da la garantia data proprietarului de reprezentanta si care se transfera si noului proprietar atata vreme cat masina este inca in garantie.

Mi-am adus 7-8 masini din Germania, majoritatea de la dealler germanan. BMW SH am de gand sa-l iau de la reprezentanta BMW, oriunde din EU, sau proprietar ce o are inca in garantie.

Ms si tie

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am testat azi 320d din 2014 RWD cu Dynamic Drive in modul sport si cutia automata tot pe sport. Din 3 testari 0-100 km/h, facute in conditii meteo si drum ideale, media mi-a iesit 8,2 sec, fata de 7.6 sec cat da constructorul. Directia mi s-a parut moale, dar pe curbe a stat excelent. Consumul dupa testarea in forta a fost 7.1 l/100km, care mi se pare extraordinar. Dinamicitatea mi s-a parut putin sub FR ul meu, dar are si 200 kg in plus. Senzatia la condus si felul in care stai in scaun si accesibilitatea comenzilor foarte bune. Ca volum este mult mai bine in interior fata de FR. Edited by W.D.W
Link to comment
Share on other sites

Nu exista seria 3 cu Dynamic Drive (bari stabilizatoare). Poate doar suspensia adaptiva M iar directia era moale deoarece era electiva nu servo.

Mai sus precizai de seria 5 f11 touring la care este bine de stiut ca are suspensie pe aer spate si nu "magnetic ride" deci un + la confort

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Nu exista seria 3 cu Dynamic Drive (bari stabilizatoare). Poate doar suspensia adaptiva M iar directia era moale deoarece era electiva nu servo.

Mai sus precizai de seria 5 f11 touring la care este bine de stiut ca are suspensie pe aer spate si nu "magnetic ride" deci un + la confort

 

In bord mi-a aparut Dinamic Drive si am selectat pe sport, asta insemna ca are acest sistem?

Un + pt confort si un - pt inclinare laterala?

 

Am testat azi 320d din 2014 RWD cu Dynamic Drive in modul sport si cutia automata tot pe sport. Din 3 testari 0-100 km/h, facute in conditii meteo si drum ideale, media mi-a iesit 8,2 sec, fata de 7.6 sec cat da constructorul. Directia mi s-a parut moale, dar pe curbe a stat excelent. Consumul dupa testarea in forta a fost 7.1 l/100km, care mi se pare extraordinar. Dinamicitatea mi s-a parut putin sub FR ul meu, dar are si 200 kg in plus. Senzatia la condus si felul in care stai in scaun si accesibilitatea comenzilor foarte bune. Ca volum este mult mai bine in interior fata de FR.

 

In bord mi-a aparut Dinamic Drive si am selectat pe sport, asta insemna ca are acest sistem?

Un + pt confort si un - pt inclinare laterala?

Link to comment
Share on other sites

In bord mi-a aparut Dinamic Drive si am selectat pe sport, asta insemna ca are acest sistem?

Un + pt confort si un - pt inclinare laterala?

 

Nu este Dynamic Drive pe seria 3, cum nu este nici pe 520, 525 (2000cm3), este doar pe motoarele de 3.0 diesel sau benzina si pe 4.4 benzina de pe 550i.

 

Asa iti arata pe display cand selectezi modurile, comfort, sport, sport+ etc. dar nu are legatura cu ARS-ul.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Iar compara fr-ul cu alte masini din cele din clasa lui, ia mai spus cineva sa il compare cu cele din categoria lui

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Se pare ca nu m-ai inteles.

 

Am de gand sa-mi iau o masina care sa fie cel putin la fel de sigura si dinamica ca si FR ul, cu awd, mai mult spatiu, SH dupa 2014, ideal 2.0 motorizare, in 25k. Nu ma intereseaza brandul, clasa sau obtiunile suplimentare atata timp cat indeplineste criteriile mele mai bine detaliate in mesajul de inceput al topicului, needitat inca de la postare.

 

Din ce am testat 3er aproape satisface aceste conditii. Abia astept insa sa gasesc pt test 320d de 190 cp sau 328i de 245 cp. Pana acum doar automobilul din clasa medie de lux, 5er xDrive de 313 cai cu toate dotarile pe el a avut dinamica peste mica masina de familie Leon FR.... dar mult sub compactul Leon Cupra. La momentul actual pt putina diferenta (conf criteriilor mele) intre 3er si 5 er nu cred ca voi fi dispus sa-mi investesc toate economiile intr-un motor de 3.0 cu toate obtiunile care faca masina si confortabila si sportiva si cruiser si rally.

 

Asa ca va rog nu va mai intrigati de ce testestez sau obiectiv incerc sa transmit, pt ca incerc sa gasec o masina pe placul meu, nu al altcuiva.

Edited by W.D.W
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu este Dynamic Drive pe seria 3, cum nu este nici pe 520, 525 (2000cm3), este doar pe motoarele de 3.0 diesel sau benzina si pe 4.4 benzina de pe 550i.

 

Asa iti arata pe display cand selectezi modurile, comfort, sport, sport+ etc. dar nu are legatura cu ARS-ul.

 

Mersi de precizare. Am selectat sport din stanga shimbatorului de viteza. Insemna ca am modificat doar parametrii motorului si taiat consumatorii incomozi performantelor?

 

Ceva similar este si la alte FR uri, activezi sport, dar daca nu au instalat Dinamic chasis Control, nu face mai nimic. La a mea cand o dau pe Sport o fac carutza iar pe confort barca. Daca merg cu ea pe Eco, consum mai mult ca pe sport. Prostii de selectoare care daca nu au componentele dinamice montate mai mult incurca prin electronica.

 

 

Frumos foc Opelul asta seria 2 si bifeaza cam tot, 2016, inclusiv DDC...dar imi pare cam cocotzat pt a ma baza prea mult pe el la ce l o vreau eu. Cred ca este excelent ca ul all arounder subcompact 4x4 vehicle.

Edited by W.D.W
Link to comment
Share on other sites

Mersi de precizare. Am selectat sport din stanga shimbatorului de viteza. Insemna ca am modificat doar parametrii motorului si taiat consumatorii incomozi performantelor?

 

Da, modifica raspunsul motorului la accelerare, retrogradeaza o treapta sau doua si masina sta tot timpul pe la 2000rpm, nu schimba mai jos si intareste foarte putin directia.

 

Asta am sesizat eu la f30-ul 320d al unui amic.

Link to comment
Share on other sites

Da, modifica raspunsul motorului la accelerare, retrogradeaza o treapta sau doua si masina sta tot timpul pe la 2000rpm, nu schimba mai jos si intareste foarte putin directia.

 

Asta am sesizat eu la f30-ul 320d al unui amic.

 

Watch me now, formula scurta conform explicatiei tale si likurilor colegilor:

 

F10: DHP + IAS = sport & comfort car

DHP = ESC + AD (DD aka ARS)

 

Din moment ce germanul nu le-a vrut puse si pe F30, inseamna ca nu era absoluta nevoie de ele. F30 fiind o masina cu aprox 350 kg mai usoara si asfel mai putin infuentata de forta centrifuga pt aceiasi viteza in curba vs F10. Astfel BMW a pastrat F30 atractiva ca pret pt tineri cu un buget in jur de 45k.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dynamic Control Stability DCS si subfunctia sa Dynamic Traction Control se regaseste pe fiecare 3/5 er RWD sau xDrive dupa 2014? Ele sunt echivalentele ESC, ASR si XDS de la Vag?

 

Am inteles ca in fuctie de cat de sportiv vrei sa mergi sau functie de zapada sau gheatza, poti activa DTC care iti mareste marjele de interventie si alunecare, iar apasand lung poti dezactiva si DSC ul.

Link to comment
Share on other sites

optiunile pe care trebuie sa le cauti pt o masina cu o tinuta mai sportiva, dar in acelasi timp si ajustabila

 

2VF Adaptive M Suspension (nu este totuna cu Adaptive drive - sunt doar amortizoare electromagnetice si ceva ajustari pe la sasiu)

2VL Variable sport steering (fermitatea directiei variaza in functie de viteza)

481 Sport seats (obligatorii daca vrei o pozitie buna in scaun, cu mult suport lateral)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2VL Variable sport steering (fermitatea directiei variaza in functie de viteza)

 

Marea majoritate a BMW-lor (si nu numai, si alte marci auto folosesc pe scara larga) are implementata asistarea directiei functie de viteza - Servotronic: la viteza mici ajuta printr-o asistare mai pronuntata pt usurinta la manevre iar progresiv odata cu cresterea vitezei asistarea descreste.

Directia variabila sport aduce in plus fata de Servotronic, printr-o implementare 100% mecanica (cremaliera cu pas variabil), o agilitate marita printr-un raspuns mai ferm al directiei mai ales la manevre rapide stanga/dreapta. De asemenea optinuea 2 VL micsoreaza numarul de rotatii ale volanului usurand foarte mult manevrele de parcare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, modifica raspunsul motorului la accelerare, retrogradeaza o treapta sau doua si masina sta tot timpul pe la 2000rpm, nu schimba mai jos si intareste foarte putin directia.

 

Asta am sesizat eu la f30-ul 320d al unui amic.

 

In realitate, intareste destul de mult directia, incat devine neplacut sa o parchezi in drive sport.

Nu sta nici pe departe tot timpul la 2000rpm, la 2100 schimba in general o tine pe la 1600. Iar schimba cand scade sub 1400.

Nu retrogradeaza niciodata 2 trepte cand apesi pe buton pe sport, maxim una si doar daca e o turatie joasa. Daca esti in jur de 1800-1900(dar in comfort sau eco nu ai cum) nu mai schimba nimic.

 

 

WDW nu o sa gasesti ce vrei tu. Seria 5 sau 3 in garantie inseamna cam 2016, la bugetul tau si optiuni (NU OBTIUNI!!) nici o sansa.

Garantia pt sh din DE, inseamna sa te duci cu ea in germania.

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

In realitate, intareste destul de mult directia, incat devine neplacut sa o parchezi in drive sport.

Nu sta nici pe departe tot timpul la 2000rpm, la 2100 schimba in general o tine pe la 1600. Iar schimba cand scade sub 1400.

Nu retrogradeaza niciodata 2 trepte cand apesi pe buton pe sport, maxim una si doar daca e o turatie joasa. Daca esti in jur de 1800-1900(dar in comfort sau eco nu ai cum) nu mai schimba nimic.

 

 

WDW nu o sa gasesti ce vrei tu. Seria 5 sau 3 in garantie inseamna cam 2016, la bugetul tau si optiuni (NU OBTIUNI!!) nici o sansa.

Garantia pt sh din DE, inseamna sa te duci cu ea in germania.

 

Garantia in Germania pt bmw nou este doar 2 ani? Aici cat este? Am gasit 3 si 5 din 2015 xdrive de putere corespunzatoare, dar nu prea au optiunile discutate anterior pro sport. Nu e cazul aici sa fi critic pentru pocirea la repezeala a limbii romane, caci astfel majoritatea ar trebui sa ne bombardam numai chestii din astea scapand esentialul. In acele anunturi mentionau de 5 ani garantie. Fiind in germana nu m am prins exacat ce si cum. Crezi ca garantia de la bmv.de nu se transfera si la bmw.ro?

 

Revin la rot/min, nu iteleg de ce cutiile automate schimba atat de jos cu riscul de a sabota motorul??? De aproape 10 ani am masini diesel cu filtru de particule cutii manuale si cotidian am schimbat aprox la 2400 ture, iar cand ma grabesc aprox la 2700 Asta m-a ajutat ca rezerva de putere sprijinind etajarea cutiei de viteze si nu am avut probleme cu filtrul de particule si egr ul. Spre ex CB imi cere mereu treapta sau treptele superioare. Se calmeaza cand sunt a 6 pt ca nu e programt sa cerseasca a 7 a. Cand odata am mers cateva minute pe ECO a fost chiar mai cresetor la marirea treptelor, ajungand dupa el sa merg cu motorul subturat pe la 1300. Acesta este un fals prieten care te bucura ca reduci consumul cu 1-2 litri la suta, dar pe termen lung distrugi egr, clapeta de acceleratie, filtru de particule, turbina, etc.... care adunate faca cat consumul total de combustibil pe mai multi ani + economia facuta subturand motorul.

Edited by W.D.W
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu sunt sigur, dar cred ca garantia premium selection e folosibila si in romania - repari la bavaria si ei isi deconteaza de la cei care iti vand masina; ar fi bine sa intrebi direct la Bavaria, de preferat in scris, inainte sa iei masina
Link to comment
Share on other sites

BMW Premium Selection - BPS presupune 24 luni de garanție cu franșiza (aproximativ 100 150 euro, depinde de masina in cauza). Dupa terminarea garanției constructive și intrare in garanția BPS orice reparație e onorata de rețeaua de service BMW doar cu acordul firmei plĂŁtitoare (e o firma terta din Austria). Condițiile sunt mai ample, e bine de citit contractul in prealabil, și nu sunt similare cu garantia constructiva ĂŽnsĂŁ acoperĂŁ componentele majore (xDrive, turbine, cutie, etc)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.