Jump to content

Motor N47 ( BMW 320 e90)


cristiano115

Recommended Posts

Buna ! In primul rand sper ca am postat unde trebuie ! :D

 

As dori ca zilele astea sa imi cumpar masina.. Am vorbit cu cineva care are un BMW 320 E90 din 2007 cu motor N47, din cate am studiat am vazut ca motorul acesta este putin cam problematic.. Dl respectiv a spus ca detine facturi cum ca motorul respectiv a fost schimbat la 150.000 in reprezentanta BMW in prezent pe bord arata 220.000.. Am mai auzit si zvonuri cum ca au aparut kituri de schimb al distributiei care rezolva problema respectiva si nu vei mai avea probleme niciodata cu distributia.. Este adevarat ? Ce ma sfatuiti sa fac ?

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul nu da semne sa aiba probleme eu zic sa nu te atingi de distributie.

Daca intradevar se aude catusi de putin dai 3000 ron si schimbi distributia iar dupa aia stai linistit.

 

Eu personal zic sa nu iti faci probleme. Cel mai rau caz ai schimbat distributia si dupa aia nu mai ai probleme. Important e masina sa fi fost ingrijita si schimbat la timp ce trebuie.

 

Ai grija cu km, sa nu crezi ca o masina adusa de afara si veche de 5-10 ani poate sa aiba 150-200k km ...

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul nu da semne sa aiba probleme eu zic sa nu te atingi de distributie.

Daca intradevar se aude catusi de putin dai 3000 ron si schimbi distributia iar dupa aia stai linistit.

 

Eu personal zic sa nu iti faci probleme. Cel mai rau caz ai schimbat distributia si dupa aia nu mai ai probleme. Important e masina sa fi fost ingrijita si schimbat la timp ce trebuie.

 

Ai grija cu km, sa nu crezi ca o masina adusa de afara si veche de 5-10 ani poate sa aiba 150-200k km ...

Ce ma sperie este ca am inteles ca au fost persoane la care li s-a rupt lantu si dupa 40k km... De aceea am intrebat daca kitul de schimb distributie remediaza problema definitiv..

Link to comment
Share on other sites

Kitul de distributie nu rezolva problema definitiv , pentru ca nu are cum sa fie mai bun decat cel din fabrica.cel mai bine cauta alt model ce nu are motor N47.Te va scuti de multe necazuri

 

Asa ceva.... Nu avem solutie.....pacat de motorul pe care ĂŽl am...

 

Si acum serios..codurile de piese pe care le schimbi la distributie le iei original Bmw.vezi ca ai topic separat pt acest motor:)

Link to comment
Share on other sites

Kitul de distributie nu rezolva problema definitiv , pentru ca nu are cum sa fie mai bun decat cel din fabrica.cel mai bine cauta alt model ce nu are motor N47.Te va scuti de multe necazuri

Pffff, tu de unde ai mai aparut cu solutia asta ?!?!

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ce ma sperie este ca am inteles ca au fost persoane la care li s-a rupt lantu si dupa 40k km... De aceea am intrebat daca kitul de schimb distributie remediaza problema definitiv..

 

Probabil motor rupt ... tras de el de nu se mai putea. Sau oameni care zic ca li s-a rupt la 150k cand masina o avea mult mai multi reali.

 

Era pe farcebook acu 2 luni cineva care avea in bord 220k si cand a verificat la bmw ultima intrare era in 2015 la 800k.

 

Eu am 203000km si nu se aude nimic. La inceput si eu ma ingrozisem ca am citit ... doar o mare propaganda! Intradevar unele au probleme dar ... cum ziceam, au mai multi km decat scrie in bord, au fost abuzate, schimburi de ulei la 40k ... etc!

 

P.s kit-ul nou te resolva pentru minim 100k km! Deci fara griji!

Link to comment
Share on other sites

Kitul de distributie nu rezolva problema definitiv , pentru ca nu are cum sa fie mai bun decat cel din fabrica.cel mai bine cauta alt model ce nu are motor N47.Te va scuti de multe necazuri

Sa nu exageram.. daca era sa fie asa bine "din fabrica" nu se mai auzea nimic de N47 cum NU se aude de M47!

 

Dar nimic nu e garantat pe viata cum cauta autorul. 50-100k km ar trebui sa tina.

Dar cum masinile care ajunga in tara sunt masluite marea majoritate de aici si riscul.

Daca te pricepi putin la motoare; stiibsa le asculti; te invata eventual cineva mai priceput unde si ce sa asculti poti merge cu masina inca mult si bine.

Altfel, probabil e un risc cam mare sa mergi asa si mai costisitor sa crezi ca e fiabila cand s-a scris atat despre acest N47..

Link to comment
Share on other sites

Buna ! In primul rand sper ca am postat unde trebuie ! :D

 

As dori ca zilele astea sa imi cumpar masina.. Am vorbit cu cineva care are un BMW 320 E90 din 2007 cu motor N47, din cate am studiat am vazut ca motorul acesta este putin cam problematic.. Dl respectiv a spus ca detine facturi cum ca motorul respectiv a fost schimbat la 150.000 in reprezentanta BMW in prezent pe bord arata 220.000.. Am mai auzit si zvonuri cum ca au aparut kituri de schimb al distributiei care rezolva problema respectiva si nu vei mai avea probleme niciodata cu distributia.. Este adevarat ? Ce ma sfatuiti sa fac ?

Pe E90, in anul 2007 nu s-au pus motoare N47.

Acestea au inceput sa se puna incepand cu martie 2007 pe E87 si E81 (modelele facelift) mai apoi pe E88 si E82.

Abia din 2008 au inceput sa se puna pe E90, ulterior X1 si X3.

Undeva este o confuzie. Probabil ca E90-ul pe care doresti sa il cumperi are M47 sau e mai nou de 2007.

 

Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa nu exageram.. daca era sa fie asa bine "din fabrica" nu se mai auzea nimic de N47 cum NU se aude de M47!

 

Dar nimic nu e garantat pe viata cum cauta autorul. 50-100k km ar trebui sa tina.

Dar cum masinile care ajunga in tara sunt masluite marea majoritate de aici si riscul.

Daca te pricepi putin la motoare; stiibsa le asculti; te invata eventual cineva mai priceput unde si ce sa asculti poti merge cu masina inca mult si bine.

Altfel, probabil e un risc cam mare sa mergi asa si mai costisitor sa crezi ca e fiabila cand s-a scris atat despre acest N47..

N47 e un motor-problematic, nimeni nu schimba distributia doar pentru ca o sa tina inca 50-100k, la Logan se schimba la 60k si costa mai putin, si atunci intrebarea e : N47 e fabil?

Link to comment
Share on other sites

N47 e un motor-problematic, nimeni nu schimba distributia doar pentru ca o sa tina inca 50-100k, la Logan se schimba la 60k si costa mai putin, si atunci intrebarea e : N47 e fabil?

Stim prea bine ca nu.

Puteau sa mentioneze ca lantul trebuie schimbat :hyper: :frantics:

ca la Logan.

 

Ideea e ca daca se pune ultimul kit de distributie la un atelier responsabil motorul are sanse sa tina.. mai bine decat a fost pus in fabrica. :rolleyes:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.