Jump to content

E90 fum


Recommended Posts

Salut baieti

Am achiziționat de curand un bmw e90 automat din 2006. Am dat de cateva probleme si am sa vi le insir.

1. Care este siguranta de la modulul pdc

2. Unde se afla buzzerul de la modulul pdc

Aici fac o paranteza. Senzori de parcare am decat pe bara din spate. Ei se aud ca au niste impulsuri cand o bag in R. Dar nu aud niciun bipait in masina , asa ca banuiesc ca ar fii de la buzzer sau vreo siguranta. 3. Problema ce.a mai mare este ca scoate un fum de culoare albastrui. Am schimbat filtrele si am bagat ulei castrol edge 5-30 si am curatat si filtru epurator deoarece estw cu decantor. Cauza fumuluo se datoreaza filtrului de particule? Am facut o diagnoza cu un tester multimarca si mi.a aratat ca filtru nu s.a mai regenerat de 8k km. Nu stiu din ce cauza. Am sunat la un service "specializat bmw" si mi.a spus ca trebuie eliminat filtru dim soft si fizic.+clapetele de admisie..costul pt eliminarea filtrului din soft si fizic fiind de 13000 lei. Eu acum nu vreau sa arunc cu banii degeaba. Cu testul multi marca mi.a aratat ca presiune in turbina este mai mare cu 0.4bar decat ar trebuii sa fie la cuplul maxim din spusele baiatului. Si acum ma gandesc xa s.ar presiunea crescuta s.ar putea sa fie de la actuatorul turbinei sau de la dpf care s.ar putea sa fie infundat. Chestia e ca mie nu mima aparut nici o eroare in bord de camd am cumparat.o priviind dpf.ul. stiu ca chestia cu fumul albastrui ar fii de la ulei. Fum da decat cnd o turezi in peste 3000 sau cand ii dai spituri atunci scoate un fum negru apoi daca o tii turata peste 3000 scoate un fum albastrui. Voi ce spuneti?

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu cauza .o sa trec astazi pe.la un test dedicat sa vedem. Nu nu este taiat dpf. Ar mai fii o.metoda "tiganeasca" sa nu il taie sa bage o teava pe toba si sa il sparga si sa il lase acolo da baniiesc ca atunci nu m.ai tragea. Dpf nu se mai regenereaza daca nu mai inchid clapetele din admisie? Banuiesc ca si asta ar fii o cauza .
Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu cauza .o sa trec astazi pe.la un test dedicat sa vedem. Nu nu este taiat dpf. Ar mai fii o.metoda "tiganeasca" sa nu il taie sa bage o teava pe toba si sa il sparga si sa il lase acolo da baniiesc ca atunci nu m.ai tragea. Dpf nu se mai regenereaza daca nu mai inchid clapetele din admisie? Banuiesc ca si asta ar fii o cauza .

Principalul rol al clapetelor (impreuna cu EGRul) este sa faca motorul mai eficient in privinta noxelor si indirect a filtrului DPF care trebuie sa filtreze tot fumul produs la sfarsit. Aici ma refer la fum de "calitate" (daca ar exista asa ceva..) pentru ca DPFul sa nu se infunde prea repede, pentru ca e posibil si asta.

 

Intrebarile tale sunt destul de naive..

Un filtru gaurit evident ca nu va mai opri fumul. Deci nici motorul nu va mai intra (eventual) in modul de protectie (limp mode - termen strict specific) care se manifesta prin pierderea puterii si implicit fum mai putin!

Ori tu NU te plangi de piederea puterii chiar daca regenerarea nu s-a mai facut de 8k km..

 

Iti recomand sa citesti cat mai mult acest forum (diverse topice asemanatoare problemei - nu esti singurul care crede ca iese prea mult fum..) DACA VREI SA INTELEGI MASINA CARE O AI. Daca nu, cauta cel mai bun specialist care ti-l permiti.

Diagnosticul la motoarele diesel e mai complicat decat la cele pe benzina!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la o diagnoza. Fumul albastru se datoreaza dpf-ului. Creaza presiune in turbina si arunca ulei pe afara din cauza presiunii. Concluzie. Anulat dpf fiziz+soft (1150 lei) daca tot continua sa dea cu fum cu toba data jos reconditionare turbina . 1500lei. Cat despre senzori nu au nici o eroare. Doar ca nu vad nimic in spate. A zis ca o sa schimbam modulul sa codeze sa vada daca merge. Ce spuneti il anulez?
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la o diagnoza. Fumul albastru se datoreaza dpf-ului. Creaza presiune in turbina si arunca ulei pe afara din cauza presiunii. Concluzie. Anulat dpf fiziz+soft (1150 lei). Ce spuneti il anulez?

 

Am tot spus ... dpf-ul nu se anuleaza. E 1450 ron nou after market. De montat il poti monta singur ...daca nu, nu e mai mult de 100 ron. Daca iesi cu masina afara si ai ghinionul sa te opreasca pentru noxe, vi acasa pe jos.

Edited by Coscho
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca catalizatorul este pentru noxe.

Catalizatorul a fost prima forma (..primitiva si de baza) de combatere a noxelor.

DPF este forma cea mai eficienta de combatere a poluarii dar si cel mai dificil de supravegheat/controlat..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.