Jump to content

Anulare EGR vs schimbare racitor EGR


Recommended Posts

Am in curs de diagnosticare un E90 163cp din 2005 care are presiune extra in circuitul de racire.

Din ce am inteles poate fi din 2 locuri:

- garnitura _chiulasa_

- racitor gaze EGR

 

Pana la diagnosticare finala, as vrea sa stiu ce variante ar fi, tinand cont ca un racitor nou e 11 milioane iar unul SH cu risc e 5.

Ar fi asta o situatie in care s-ar potrivi un EGR delete ?

 

La urma urmei un EGR + cooler delete e vreo 4 milioane. Dar raman cu filtru de particule.

Din info de pe net vad ca-s oameni care vorbesc doar de anulare EGR, deci nu ar fi musai ceva la pachet ( EGR + DFP ).

 

Vreun sfat ?

Link to comment
Share on other sites

Am avut o problema asemanatoare anul trecut: problema a fost tija de la racitor blocata si nu mai stiu ce a avut EGR, deci prin urmare am fost nevoie sa schimb racitorul si EGR.

Eu am optat pt piese noi, ma gandesc ca aia care au proiectat masina au pus alea acolo cu un scop sau poate nu...

Cred ca sfatul tuturor o sa fie egr + racitor nou sau SH.

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am avut o problema asemanatoare anul trecut: problema a fost tija de la racitor blocata si nu mai stiu ce a avut EGR, deci prin urmare am fost nevoie sa schimb racitorul si EGR.

Eu am optat pt piese noi, ma gandesc ca aia care au proiectat masina au pus alea acolo cu un scop sau poate nu...

Cred ca sfatul tuturor o sa fie egr + racitor nou sau SH.

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

 

Si eu am schimbat racitorul care la n47 e cu tot cu egr cand il cumperi, dar vad ca tu ai m47, probabil ala e mai ieftin. Eu am dat vreo 3000 de lei din cate retin.

Parerea mea e ca el a fost gandit cu un scop acolo, tot ce inseamna anulare dpf, egr, etc, se face doar daca nu ai bani sa le schimbi, nu ca e mai bine. Deci eu zic alt egr si racitor, mai degraba nou decat sh, ca nu stii cum e ala sh si daca nu crapa si el curand.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, cei care aĂâşi avut probleme cu racitorul de gaze (EGR) la N47, aveaĂâşi ceva simptome ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Eu am observat ca maĂâ˘ina nu mai are aceeaĂâ˘i putere când se ĂŽncĂŁlzeĂâ˘te motorul , parca in primele 5 min. de la pornire este mai vioaie :)) , ori mi se pare mie , Ăâ˘i suspectez racitorul de gaze .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

La N47-le unui coleg am desfacut capacul incercuit si acolo e un rulment care trebuie uns pentru a permite culisarea fara probleme a tijei. Operatiunea o facem cam la 3-5 luni (desfacut, curatat cu spray, gresat cu ulei de mecanisme fine).

 

Poate ajuta pe cineva procedura asta. Ca simptome: trepidatii in trapta a doua, dar nu intotdeauna, iar cu motorul oprit si capacul scos, la apasarea cu mana a piesei metalice care actioneaza rulmentul, ramane blocata la capatul inferior al cursei.

 

L.E.: pentru a scoate mai usor capacul: se scoate furtunul din partea stanga (e prins doar in niste cleme de plastic) si cu o surubelnita mai subtire se trage de clema din coltul din dreapta-jos, iar in acelasi timp se impinge spre stanga.

 

A.

 

DSC0239.jpg

Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am un bmw 316 ti din 2001

Nu imi arata in bord ca apa ajunge la temperaturi ridicate in schimb dupa ce merg cu ea putin incepe sa imi arunce apa pe la capacul de la radiator.

Ma poate lamuri cineva?

Multumesc

Nu vad ce legatura are cu EGR-ul, dar tot sistemul de racire este presurizat. O garnitura imbatranita la acel capac poate da astfel de simptome. Incearca sa il inlocuiesti, sau sa imprumuti unul de test, sa te asiguri ca acolo era problema.

 

A.

 

Sent from a device with a tiny virtual keyboard. Typos possible.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.