Jump to content

Lipsa demaraj/ plecare greoaie bmw 520d automata


Recommended Posts

Salutare,

De curand am cumparat un 520d 2006 cutie automata. Masina nu are demaraj mai deloc, daca vreau sa plec mai tare dintr-o intersectie imi este imposibil. Dupa 2500-3000 de ture trage ok. Precizez ca in iulie a fost inlocuita turbina(cu una noua delphi hrx153) + toate filtrele/ ulei.

A mai avut cineva problema asta? Ce ar trebuii sa verific prima data?

Link to comment
Share on other sites

Nu scoate ca poate-i infundat dpf-ul.

Fa o masuratoare de backpressure la dpf.

Am reusit sa scanez azi masina cu un vecin dar care nu prea se pricepe..

Am avut eroare la throttle valve actuator, releu de bujii(daca zic bine),senzor map, filtru partricule, senzor apa(??)..si cam atat din cate imi amintesc.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa scanez azi masina cu un vecin dar care nu prea se pricepe..

Am avut eroare la throttle valve actuator, releu de bujii(daca zic bine),senzor map, filtru partricule, senzor apa(??)..si cam atat din cate imi amintesc.

Aaaa, pai e brici masina :D.

 

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut, aceași problema o am si eu la un 530d e39 automat, eu nu am dpf. Ai rezolvat problema? Eu nici cum nu ii dau de cap, pe tester nu da nici o eroare.

 

Am uitat sa spun ca dimineața cand plec la munca nu are nici o problema 5-10km pana se ĂŽncĂŁlzeste putin motorul, se simte cuplu de la 1700 turati. Dar dupa cativa km se simte doar de la 2900 turati.

Edited by OvidiuRus9
Link to comment
Share on other sites

Check engine ala o sa se stinga dupa cativa km dar dpf-ul n-o sa se repare singur. Mergi undeva unde se pricep pe parte de dpf si vezi daca mai poate fi salvat cu o regenerare fortata.

Oricum masina ca sa-i faca regenerarea trebuie sa ai inclusiv releul de bujii functional...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF e ok
Link to comment
Share on other sites

Salut . Am “Back Pressure Before Particulate Filter “ peste 1 bar la relanti si peste 2 bari la 4000 rpm .... Valorile la DPF sunt : soot mass 18 gr , ash mass 9 gr ...

Cat ar trebui sa fie valoarea normala la back pressure ? Poate fi senzorul defect? De aici pot avea ezitarea in acceleratie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.