Jump to content

Posibile probleme achizitie x1 e84 xDrive


ener2k

Recommended Posts

Va salut!

 

Doresc sa imi achizitionez o masina "noua" second-hand. Faptul ca in tara am vazut cateva exemplare si nu am gasit ce cautam (anunturile contineau dotari pe care masina nu le avea in fapt, anul fabricatiei era in 2 cazuri mai vechi in fapt decat cel trecut in anuntul de vanzare, 1 masina avusese accident, desi proprietarul se jura ca e vopseaua originala etc) m-a facut sa ma orientez catre Germania cu speranta ca acolo voi gasi o masina "cinstita".

 

Momentan conduc un VW Golf 5 din 2005 pe care urmeaza sa o schimb, cel mai probabil in favoarea unui x1 (stiu ca e pe platorma lui e91 touring, e90 nu ma atrage in mod deosebit si imi pare ca a devenit o masina comuna, iar f30 depaseste bugetul. X1 ma atrage vizual si mi se pare si mai utila avand garda la sol mai mare). Vreau sa fac pasul catre BMW intrucat in ultima perioada am condus mai multe exemplare din aceasta marca (e90 318, e90 320, f10 520), imi doream de mult sa trec la BMW si simt ca acum a venit momentul.

 

As vrea sa fie xDrive. In functie de ce exemplare o sa gasesc o sa aleg intre 18d si 20d. Vad ca majoritatea la un pret mai accesibil sunt 18d. Sunt diferente notabile intre cele 2 motorizari?

Transmisia cel mai probabil va fi manuala. Ca dotari ma vor interesa in special xDrive si farurile cu Xenon care din punctul meu de vedere sunt net superioare halogenului + ca mi-am promis ca urmatoarea masina va avea cu siguranta Xenon (nu stiu exact diferentele intre "modelele" de faruri cu xenon, daca ele exista, daca toate au cornering sau sunt adaptive, poate ma puteti ajuta aici).

Masina va fi achizitionata din zona de N a Germaniei (in apropiere de Hamburg) unde am o cunostinta care ma poate gazdui, deplasa si ajuta cu limba germana. Persoana respectiva nu se pricepe deloc la masini (e o fata). Catre Germania ma voi deplasa cu avionul, iar mobilitatea in zona va fi asigurata cu masina cunostintei, deci nu ma pot deplasa foarte departe de HAM, 300-400 km max.

Bugetul va fi ~13000 euro.

 

Ma intereseaza impresii legate de problemele ce pot aparea (am citit despre problemele cu motoarele N47 in zona lantului de distributie care m-au descurajat putin), dar si sfaturi de achizitie, la ce ar trebui sa fiu atent, cum sa procedez sa iau o masina buna, cinstita, sfaturi venite din partea celor care s-au aflat la un moment dat in situatia mea sau au experienta in cumpararea unei masini din Germania.

Eventual posesorii de x1 xDrive imi pot spune daca sunt multumiti de masina, daca au avut probleme, cum li se par costurile de exploatare, intretinere, cum este consumul etc.

 

In speranta ca nu v-am plictisit multumesc anticipat celor care imi vor raspunde!

Edited by ener2k
Link to comment
Share on other sites

Cati km faci pe an? De ce anume vrei xdrive si garda la sol mai buna? Din pacate toata gama diesel de pe primul X1 are motorul N47, dar se poate rezolva dupa achizitie. Costa aproximativ 3000 lei reparatia daca vrei sa o faci preventiv. Eu sincer sa fiu m-as uita si la 20i. Sunt mai putin rulate, putin mai ieftin de intretinut si cel mai probabil mai ieftine la achizitie.
Link to comment
Share on other sites

Cam 20k/an. Prefer diesel. Oricum benzina sincer nici nu prea am vazut.

As vrea garda la sol mai mare din cauza drumurilor si a parcarilor. De multe ori ma vad nevoit sa parchez in zone unde drumul este prost, bordurile sunt inalte si nu mai vreau stresul de a fi mereu atent ca bara din fata sa nu atinga bordura (pe fosta masina aveam prelungirea fata de pe individual si desi am avut grija tot am reusit sa o "raschetez" si ating).

Plus ca se intampla sa ajung si pe drumuri destul de proaste, unde cu Golful mergeam cu frica.

 

Sent from my Huawei P10

Edited by ener2k
Link to comment
Share on other sites

 

 

As vrea sa fie xDrive. In functie de ce exemplare o sa gasesc o sa aleg intre 18d si 20d.

Transmisia cel mai probabil va fi manuala. Ca dotari ma vor interesa in special xDrive si farurile cu Xenon

Bugetul va fi ~13000 euro.

 

 

 

x1 xdrive 2.0diesel 130kw fabricatie 08 2010 ,manuala 6+1, bixenon ,inmatriculata in Ro acum 4 zile ,istoric complet la bmw ,toate facturile cu ce s-a schimbat la zi ,km 360k (autostrada)

pret 10.100 euro

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Din cate am vazut prin anunturile de pe internet ar fi ceva masini in banii astia. Oricum as putea sa mai suplimentez pana la ~14k. Eu inteleg ca vrei sa iti vinzi masina, dar nu trebuie sa fii ironic doar pt ca nu ma intereseaza masina ta. Sincer imi doresc o masina putin mai noua si cu mai putini km. Eu sper sa gasesc, insa vom vedea.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ca vrei sa iti vinzi masina, dar nu trebuie sa fii ironic doar pt ca nu ma intereseaza masina ta.

 

nu am fost ironic .Si nici nu mor sa-mi vand masina.Daca vroiam sa o vand cu orice pret ,masluiam km si o duceam la piata ...Chiar vreau sa vad cu ce vii de acolo.Atentie la km.....90% sunt dati inapoi la Handleri.Eu am preferat sa las km originali,cu toate ca poate gaseam 50 de euro sa o duc la 150 de mii thumbsup.png.Sunt oameni care apreciaza un kilometraj real ,daca masina e superintretinuta .Cum e a mea ,daca e sa fiu realist ,nu neaparat modest

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca am facut o interpretare gresita. O sa va tin la curent, doar ca mai dureaza pana ajung in Germania. Cred ca la sfarsitul lui septembrie/octombrie pentru ca persoana care ma ajuta nu poate sa isi ia concediu mai devreme.

Pana atunci ma mai documentez.

 

Sent from my Huawei P10

Edited by ener2k
Link to comment
Share on other sites

În luna martie mi-am luat un x1., 2.0 D, x drive, an 2010 din Germania. Ar fi bine să iti selectezi mai multe variante de acasă, că să nu ai surprize cum am avut eu... sunt mulți neserioși și acolo

Mașina am luat-o din reprezentanța, a fost buy-back cu istoric complet la ei, cu verificare înainte la ei, dar chiar și așa am mai avut câteva lucruri de schimbat la ea când a ajuns acasă (aici nu pun in calcul distribuția pe care am schimbat-o preventiv pentru liniștea mea).

Eu recomand să alegi varianta 2.0 in locul 1.8 și xdrive in cazul in care te gândești că mergi iarna la munte la ski.

Mașina o folosesc mai mult în weekend, in afara localității, un consum mediu de 6,2%,, in oraș sub 10(9 și ceva).

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179420-bmw-x1/

Edited by dan.l
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salut. Uite si un link pt X1 meu care este de vanzare. Are si topic de prezentare insa o zic pe scurt cam care sunt eventualele neajunsuri care pot aparea la acest model.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180840-x1-lci-20-diesel-automat-184-cai/page__p__2413558__fromsearch__1#entry2413558

 

Eu am schimbat rulmentii spate care incepusera sa huruie la anumite viteze, am schimbat racitorul de gaze cu tot cu egr, problema destul de frecventa la motorul n47. Am curatat admisia, am schimbat bateria.

In principiu masina este fiabila daca iei una cu istoric cunoscut. Platforma fiind de e91 este un model consacrat deja de mult. Ca si comportament rutier pot sa zic ca este foarte bun, este stabila si poti aborda viraje cu viteza. Garda la sol ajuta iarna destul de mult, iar daca ai x drive si nu o pui pe burta, iesi cu ea de absolut oriunde.

Ce iti recomand este sa iei totusi x1 20d. Varianta cu 143 de cai este usor lesinata, tinand cont ca masina daca are xdrive sare de 1600 de kg.

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru feedback. Nu sunt un impatimit al muntelui, dar xDrive-ul cred ca se va dovedi util in multe situatii.

Voi incerca sa punctez cateva masini in apropierea plecarii. Acum cred ca e inutil pt ca probabil se vor vinde pana ajung eu.

@dan.l imi poti spune ce pret a avut masina ta? crezi ca in bugetul avut de mine pot gasi o masina ok?

@cavaliere multumesc mult, insa depaseste cu mult bugetul. Apropo, e foarte frumoasa masina!

Link to comment
Share on other sites

E super mașina colegului...

Eu am pornit pe ideea de 13.000 euro și am selectat câteva mașini în această gamă de preț - una mai era și luna trecută la vânzare. Până la urmă a trebuit sa suplimentez la 14.600, dar eu am ținut mult la kilometri. Cele 1.8 sunt mai ieftine, dar cum am spus mai sus, sunt incantat că am ales 2.0. la un moment dat m-am uitat pe mobile și mi s-au părut că au mai scăzut prețurile.

Confirm problema cu rulmenții spate, in rest chiar nu știu ce să îți spun de alte probleme comune.

Am o cunoștință care și-a luat unul de vreo 2 luni, cu aproximativ 13000, 2sutesiceva de mii km, automat, dar a avut ceva probleme la cutie deja.

Cred că tine foarte mult de noroc, dar trebuie să fii sigur că nu sunt mașini ieftine nici în Germania fără motiv, doar nu or fi ei mai nătăfleți, iar noi cei mai isteți :) .

Edited by dan.l
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.