Jump to content

Turbina probleme E60


Recommended Posts

buna ziua.Detin o masina bmw e60 520d din 2006 automat,pe care am cumparat-o acum 2 luni.In aceste 2 luni am aproape 4000km facuti cu masina.De mai bine de o saptamana si ceva masina a intrat intr-un regim de anomalie,de nu mai ma lasa sa depasesc 110,max 120 km/h cu pedala la fund.Cand incerc sa depasesc aceasta viteza,urca acul la 3000 ture si pica brusc la 2000 si tot asa.Am decis sa o duc la tester astazi.Mi-a pus-o pe tester si mi-a gasit 15 erori.Mi-a sters cele 15 erori,a verificat daca am furtune sparte,si nu am,verdictul fiind ca trebuie sa repar/reconditionez sau schimb turbina.Mai mentionez 1 aspect

-Acum 2 saptamani de cand au inceput problemele am alimentat cu motorina de la OMV,si fix de cand am bagat motorina de la ei,parca exact de atunci au inceput problemele.Sa fie si motorina proasta cumva cauza stricarii turbinei?

Ca de fiecare data cand am alimentat de la Petrom in astea 2 luni,parca masina mergea super frumos,nu am avut probleme niciodata.Mergea de manca pamantul

 

Intrebarea mea la voi ar fi urmatoarea: Dupa ce schimb/reconditionez turbina,trebuie s-o pun iarasi pe tester masina ca sa mi stearga iarasi erorile,sau daca mi le-a sters acum ,raman sterse si nu mai apar??Ca am uitat sa intreb pe tipul cu tester acest aspect.Mi-a mai spus si de niste bujii cu nr.3 si 4,dar cica alea mai la iarna le pot schimba ca nu alea sunt cauza,desi si la alea mi-a gasit probleme

Multumesc,

post-84018-0-65904200-1504267619_thumb.jpg

post-84018-0-50120800-1504267668_thumb.jpg

post-84018-0-36299300-1504267796_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca nu iti mai merg bujiile nr 3 si 4, regenerarea DPF-ului nu se mai face ( din ce vad in erorile tale, DPF-ul este in activ ), iar filtrul de particule este infundat. Primul pas este inlocuirea bujiilor ( de preferat toate fiindca daca se mai strica una, platesti manopera mai mult ca pretul bujiei ). Daca tot se demonteaza galeria de admisie pentru a avea acces la bujii, o poti curata. Dupa schimbarea bujiilor este necesar sa o scoti la drum lung, macar 60-100km pentru regenerarea filtrului de particule.

 

O alta problema ar fi nivelul uleiului. Verifica joja si vezi cum stai cu nivelul uleiului in motor. Ori iti curge ulei pe la galeria de admisie ori motorul consuma ulei ori schimbul de ulei a depasit 15.000-30.000km de la ultimul schimb.

 

Pentru celelalte probleme consulti mecanicul / electronistul. De obicei, intr-un service bun este cineva care se pricepe la electronica ( vad ca sunt si ceva probleme pe partea electrica ).

Edited by Brokencyde
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am inteles deci prioritar ar fi bujiile ,curatarea galeriei de admisie si reconditionarea turbinei.Am observat si eu acum o sapt. ca nivelul de ulei era intre min si max,si am intrebat pe forum aici daca e ok nivelul,si cineva mi-a raspuns ca nu trebuie sa fie neaparat la maxim si pot sa stau fara probleme,dar se pare ca intre timp s-a mai dus nivelul.O sa cobor la masina sa-l verific.Daca masina o da pe ulei,inseamna ca pot s-o arunc....... :(

Daca in mai putin de 4000 km mi-a mancat nivelul de ulei de a ajuns la min...e pa...deja incepe sa mi se faca lehamite de masinile nemtesti.De abia acum inteleg eu dc unii nu vor sa mai auda de masini nemtesti...mai ales de masini de dupa anul 2000

Ma pis pe el de bmw.Cel de la care am cumparat masina acum 2 luni nu a vrut sa mi spuna deloc despre defecte ascunse posibile la aceasta masina,desi l-am rugat sa mi spuna si mie ca sa stiu la ce sa ma astept,dupa ce I-am dat banii...dar nu a vrut sa mi zica nimic, a zis ca lui ia mers f bine de 1 an de cand a adus o din Germania.

 

p.s.schimbul de ulei pe navigatie imi arata ca trebuie sa-l schimb peste 14000 km,este pe zona verde de OK

 

p.p.s a era sa uit mi-a zis electricianul ca pot sa merg cu masina dar sa nu depasesc 60-70 km/h ca sa nu o stric..si in afara nu in oras,asta pana o repar

Edited by bogdan.03
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa par agresiv, dar sa nu uitam totusi ca este o masina veche de 11 ani, cu un istoric necunoscut. Poate masina are 600k km si a mers impecabil pana acum. Nu BMW este problema neparat, ci exploatarea + vechimea. Nimic nu este facut sa tina o vesnicie.

Faptul ca acum afli despre bujii, imi spune ca nu ai dus-o la o verificare amanuntita.

 

Cred ca este o lectie buna pentru cei care isi cauta masina, sa o duca la o verificare completa!

 

 

Late edit: Nu mai merge asa cu ea! un DPF infundat se mai curata, unul spart trebuie schimbat.

Edited by kotoy
Link to comment
Share on other sites

dar ce este interesant e faptul ca pe bord nu-mi arata nici o eroare nimic,de ca si cand totul este in perfecta regula.Singura eroare care mi-a aparut este asta,dar nu cred ca are legatura cu simptomele care le am descries.eroarea asta mi a aparut in mers

post-84018-0-58642700-1504279460_thumb.jpg

Edited by bogdan.03
Link to comment
Share on other sites

nu mint.A mai aparut inca una cu : tyre puncture,si-mi spunea ceva de genu sa nu depasesc 50 mile pe ora echivalentul la 80 la ora.In afara de aceste 2 erori,nu mi-a aparut absolut nici o eroare in bord de cand am masina.

Nu te supara, dar ai cumparat o masina fara sa te informezi asupra marcii si mai ales a modelului+ verificare la cumparare, nu marca este de vina.Schimba bujiile, releul, curata admisia, dupa care pune motorina minim jumatate de rezervor si iesi 30 km pe autostrada cu 80 km la ora pentru a curata filtrul de particule.Banuiesc ca masina are peste 200 tkm si atunci trebuie schimbat filtrul de particule sau eliminat(varianta mai iefina- or sa ma injure colegii!).

p.s. a doua eroare de pe display se refera la pierderea presiunii la una din rotii, du te si fa pana(presupun ca nu mai ai anvelope runflat)

Link to comment
Share on other sites

Cand nu mai merge masina injuram BMW, dar ne placem sa ne dam in el, fara a te informa inainte de achizitie.

La M47, motorul tau, trebuie sa mearga toate bujiile, releul si clapeta de acceleratie, altfel nu-si face regenerarea. Dupa ce schimbi ce e defect, mergi cu ea intre 2000-2500 km vreo 50km, sau da-i regenerare fortata cu ISTA.

Un DPF nou after market eate 1800 lei, cred ca intr-o exploatare normala duce 100.000km.

Inca nu ne-am invatat ca o masina ieftina si fara istoric e un sac fara fund. Ne bucuram ca dam 6000€ pe un e60 fara istoric si-i hulim p-aia care cer 11.000€ dar care au un biblioraft de facturi ... "Boss nu vezi ca e 8000 pe autovit, tu pe ce ceri 11000?"

Aia 3000€ fac diferenta ...

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat si sper totusi sa fie ceva minor ... dar e o lectie pe viitor.

Edited by lucianWRC
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma pis pe el de bmw.Cel de la care am cumparat masina acum 2 luni nu a vrut sa mi spuna deloc despre defecte ascunse posibile la aceasta masina,desi l-am rugat sa mi spuna si mie ca sa stiu la ce sa ma astept,dupa ce I-am dat banii...dar nu a vrut sa mi zica nimic, a zis ca lui ia mers f bine de 1 an de cand a adus o din Germania.

 

nu mai bine te pisai pe el de laptop/telefon/etc ca nu le-ai folosit sa te documentezi cat de putin despre masina? Era greu sa platesti macar un 5 eur la auto-records pentru o verificare cat de cat sumara? Indiferenta se plateste

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

As dori sa cumpar bujii marca Beru,pt. ca doar in astia am incredere pe partea de aprindere.Am gasit niste bujii pt 530d.Intrebarea mea ar fi daca se potrivesc si la 520d ce am eu ?

 

https://www.pieseauto.ro/bujii-incandescente/bmw/seria-5-e60/bujie-incandescenta-bmw-e60-530d-beru-16933392.html

Edited by bogdan.03
Link to comment
Share on other sites

Nu ai motiv sa schimbi controlorul de bujii daca nu este defect. Arunci banii.

Banuiesc ca, cine recomanda recomanda acel "releu" sa fie schimbat, acesta sa fie nou, nu!?

 

..Cand afli pretul la unul nou (si de la dealer caci garantat tine cel mai mult) sa il pui aici sa stim cu totii. ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu ai motiv sa schimbi controlorul de bujii daca nu este defect. Arunci banii.

Banuiesc ca, cine recomanda recomanda acel "releu" sa fie schimbat, acesta sa fie nou, nu!?

 

..Cand afli pretul la unul nou (si de la dealer caci garantat tine cel mai mult) sa il pui aici sa stim cu totii. ;)

Bineiteles ca nou, doar nu i sugeram sa l schimbe cu unul second hand!!!Releul ala este acolo de cand a iesit masina pe poarta fabricii!Are eroare pe.toate bujiile, tu de la ce crezi oare ca este?

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Releul ala este acolo de cand a iesit masina pe poarta fabricii!Are eroare pe.toate bujiile, tu de la ce crezi oare ca este?

 

Din primul post reiese altceva decat toate bujiile arse:

"Mi-a mai spus si de niste bujii cu nr.3 si 4,dar cica alea mai la iarna le pot schimba ca nu alea sunt cauza,desi si la alea mi-a gasit probleme."

 

Doar el s-a horatat sa le schimbe pe toate pentru ca asa este si recomandabil.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Din primul post reiese altceva decat toate bujiile arse:

"Mi-a mai spus si de niste bujii cu nr.3 si 4,dar cica alea mai la iarna le pot schimba ca nu alea sunt cauza,desi si la alea mi-a gasit probleme."

 

Doar el s-a horatat sa le schimbe pe toate pentru ca asa este si recomandabil.

Cand ai erori pe 2 bujii din 4 si desfaci si admisia (manopera este inre 2-400 lei) tu ai schimba doar bujiile sau si releul?

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Cand ai erori pe 2 bujii din 4 si desfaci si admisia (manopera este inre 2-400 lei) tu ai schimba doar bujiile sau si releul?

DOAR BUJIILE!

Am schimbat pana acum de doua ori doar bujiile (dupa ce le-am schimbat pe toate chiar daca 2 din 4 erau arse; a doua oara o bujie e iesit pe acelasi cilindru, cealalta pe unul diferit de prima oara..) si de fiecare data am facut 40k km cat sunt garantate bujiile Beru!

Dar, unii nu inteleg.. :console:

Link to comment
Share on other sites

DOAR BUJIILE!

Am schimbat pana acum de doua ori doar bujiile (dupa ce le-am schimbat pe toate chiar daca 2 din 4 erau arse; a doua oara o bujie e iesit pe acelasi cilindru, cealalta pe unul diferit de prima oara..) si de fiecare data am facut 40k km cat sunt garantate bujiile Beru!

Dar, unii nu inteleg.. :console:

Bine bro, schimba doar bujiile ca releul nu are nimic!Plateste de doua ori manopera.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.