Jump to content

Pretul M-urilor vechi va creste


Romulus

Recommended Posts

Nu este nimic nou , asa se intampla cu multe modele mai speciale sau care au lasat o anumita amprenta (nu neaparat BMW sau M) ... In 15 ani le scade pretul cam cu 80-90% din cat au costat de noi, si asta din cauza motoarelor mari (taxe/asigurari) si a performantelor depasite, plus ca multe dintre ele au fost neglijate de zecile de proprietari din cauza costurilor de intretinere ... Oricum poate sa fie si asta o afacere ... dar sa nu crezi ca o sa cumperi acuma un cazan de e39 M5 cu 3000 euro si ca o sa il vinzi peste 1-2 ani cu 10.000 euro tot asa cazan cum l-ai cumparat. Cum sunt toate afacerile, trebuie sa investesti inainte si sa astepti sa vezi daca si cand casigi la ''loto''.
Link to comment
Share on other sites

Anul trecut pe vremea asta ma uitam in uk pe internet cu niste prieteni la m3 evo pisica. Pretul de atunci era de 4500 lire aproximativ si erau 3-4 la acest pret impecabile , nu una. Astazi tot in uk este minim dar minim minim 10-12 k aceeasi masina... regret mult ca am fost vitel si nu am luat atunci una..acum nu as da 10 k lire pe o pisica cu toate ca stiu ca va mai creste ff mult. Edited by ALINUL
Link to comment
Share on other sites

Doar ce am vizionat videoclipul, omul nu e departe de adevar (a se vedea cat costa un E46 M3 CSL). Un E46 M3 era acum 2-3 ani 10-15k euro, acum nu gasesti nimic rezonabil sub 20k euro. Lumea va incepe sa aprecieze simplitatea si performantele acestor masini, nu e nicio noutate pt nimeni ca generatia de BMW-uri produse din 2000 pana in 2006 e printre cele mai bune facute vreodata, cu tot cu defectele lor. (de ex. nu exista atunci problema cu distributie rupta la un 2.0 d) Sa speram ca vor fi si in Romania cateva M-uri din acea generatie intretinute corect si sa fie conduse pe viitoarele autostrazi ale patriei. Pace!
Link to comment
Share on other sites

Ce nu este evident din articolul respectiv sunt investitiile continue care trebuiesc facute in masinile respective, conditiile in care trebuiesc pastrate ca masinile respective sa ramana la acea valoare de piata; ca in orice business, iti trebuie resursele, knowledge-ul, infrastructura sa obtii rezultate, altfel, e doar loterie sau pierdere de bani.

 

O vreme am cochetat cu ideea de a-mi achizitiona un autoturism (daca era bmw, mai bine), fabricat in anul nasterii mele...ceva mai demult de E46 totusi.si am inceput sa sondez piata, ba chiar am vazut cateva masini, diverse marci, intr-un buget rezonabil pentru mine. Dupa cateva discutii cu posesori/vanzatori, am abandonat/amanat putin planul, deoarece intretinerea unui astfel de autovehicul necesita anumite resurse (chiar daca sunt simple, greu gasesti pe cineva sa stie sa lucreze la ele, plus ca e la ordinea zilei sa ai cauciuc/plastic imbatranit, piese intepenite, sau cei care se incumeta ori nu prea se pricep , sau e destul de costisitor). Apoi un astfel de autovehicul trebuie pastrat in garaj, foarte importanta fiind si umiditatea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.