Jump to content

Limitare turatie e60 520d M47


laurentiutudorache95

Recommended Posts

Buna ziua! Am o problema la un e60 520d M47 in sensul ca se limiteaza turatia in treapta 3 undeva pe la 3200-3300 rpm. Nu mi s-a aprins martor in bord sau ceva. Imi cer scuze daca a mai fost discutat subiectul dar eu nu am gasit un topic pentru o problema exact ca a mea. Multumesc si va doresc o zi buna!

 

trebuie sa pui un aparat de diagnoza pe dde si sa verifici erorile, si daca mai lucreaza debitmetrul, pompa de inalte, turbina....

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce face asta doar in treapta 3? Din cauza turbinei,pompei cred ca ar face in orice treapta. Am si filtru de particule, in idrive la filtru am 200000 de km...

 

astea sunt intrebari de baraj, du-te la un service competent si fa o diagnoza, daca banuiesti ca ai filtrul de particule infundat poti sa verifici pe tester

Link to comment
Share on other sites

Am mers si am facut o diagnoza si singurele erori la motor au fost pentru cele 4 bujii dar dupa stergere n-au mai aparut, probabil dupa ce o sa pornesc masina cu motorul rece o sa apara si asta cred inseamna ca e releul de la bujii din cate am mai citit. Eu nu ma pricep prea bine dar cine mi-a facut diagnoza mi-a spus ca filtrul de particule e putin infundat, ultima data si-a facut regenerarea cu 110 km in urma, cam de atunci am mers doar in oras si mi-a mai spus ca cel mai probabil e debitmetrul sau egr infundat. A insistat ca nu am probleme cu torbosuflanta. Daca cineva ma poate ajuta i-as fi foarte recunoscator. Si inca ceva, nu trage nici in treapta 4 dupa 3000 decat foarte foarte greu, probabil nici in 5 si 6 si acum a inceput sa traga cam prost si 1,2 dar se duce totusi repede la 4500. Va multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu prea vrea sa te ajute nimeni :) Incerc eu:

 

Teoretic daca ai eroare pe bujii nu se mai face regenerarea, ce presiune ai in dpf? sa verifici si asta.. .daca nu se mai face regenerarea se infunda dpf-ul si automat poate afecta si turbina... Eu as mai verifica/curata egr-ul si galeria de admisie, daca galeria are depuneri mari poti simti o pierdere de putere...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai asta cu regenerarea am vazut si eu ca mi-a aratat, cu toate ca am eroare s-a realizat regenerarea si acum 100 de km, presiunea din filtrul de particule din pacate nu o stiu. :( Am zis ca o sa incep cu curatarea egr-ului dar e o pierdere extrem de mare de putere, nu mai trage deloc! Din ce cauza afecteaza infundarea dpf-ului turbina? Multumesc mult pentru ajutor!
Link to comment
Share on other sites

Eu tot M47 am, doar ca pe e90. Pai dpf este infundat nu se mai pot evacua gazele si se forteaza turbo, paletele de la turbo se invart de la gazele trimise spre evacuare, sa nu mai zic ca vei avea si temperatura mai mare acolo. Problema poate veni si de la turbo, de la geometria variabila sau de la actuator, pe diagnoza se vede ce presiune scoate turbina. Ce soft s-a folosit pentru diagnoza? ceva profi? Cel mai bine e sa mergi la cineva care se pricepe la diagnoza si la mecanica.. sa nu o iei pe ghicite..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil e pa DPF. Nu turatia se limiteaza ci cuplul prin intrarea intr-un limp mode (avarie) Iar peste 3000 deja nu mai merge fara turbina.

Cineva care stie ce sa verifice ar trebui sa citeasca valorile. Nu conteaza cati km iti mai arata in iDrive, aia e apa de ploaie.

Link to comment
Share on other sites

Pentru diagnoza s-a folosit ista. Pai nu intra in limp mode, pentru ca nu se limiteaza de tot, doar ca de la 3200 urca foarte foarte greu.

 

Daca mai merg o saptamana, doua cu ea asa dar fara s-o mai fortez, acum tot o tin peste 3000 si in treapta 1 si 2 aproape mereu schimb la 4500, credeti ca stric si turbina? Multumesc inca o data!

Link to comment
Share on other sites

Aceleasi simptome am avut si eu la fostul e90, dupa o verificare la Bavaria Otopeni (150 lei) mi-a spus ca e filtrul de particule, 2 bujii si clapeta de acceleratie blocata pe deschis (tremura cand opream motorul) ... am schimbat bujiile, clapeta si i-am dat regenerare fortata, apoi pe autostrada 50km cu turatii intre 2000-2500 ture ... era in spatele meu un fum, pt o scurta perioada, de m-am speriat, apoi totul s-a rezolvat. Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Cu releul de bujii defect, sau cel putin asa cred, ca el e defect din moment ce are eroare la toate 4 bujiile cu toate ca el nu apare la diagnoza ca fiind defect se poate realiza regenerarea fortata? Stiu ca regenerare automata nu mai face nici cu o bujie arsa dar nu stiu daca fortata se poate chiar si asa. Inca ceva va mai rog, stiti undeva in bucuresti unde pot curata filtrul? Dar sa-l si demonteze, nu sa ma duc doar cu filtrul. Multumesc mult!

 

Inca ceva,consumul e cam mare mi se pare, adica sub 12.5 in oras n-am reusit sa scot si combinat am 9.5, dar v-am zis, merg cu motorul foarte turat in majoritatea timpului. Va multumesc mult celor care ati avut rabdare sa ma ascultati si sa-mi raspundeti. Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

In Bucuresti nu prea stiu sa faca curatare, parca erau unii pe la sighetul marmatiei, dar eu cred ca nu are rost sa-l dai jos. Verifica daca mai apare eroare pe bujii si eventual schimba releul + bujiile (se recomanda sa se schimbe impreuna) si apoi incearca o regenerare fortata( din ista/dis). Eu nu as merge cu masina asa:)

 

ps: pentru e90 m47 am eu un releu la vanzare-100 ron, cred ca se potriveste si pe e60.

 

 

L.E. Service Scream (Tezparii) bmw parca faceau curatare cu o solutie, dar in cazul tau trebuie sa rezolvi mai intai cauza..

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Am gasit pe internet destul de multe service-uri care se ocupa cu asa ceva, unii cica le-ar curata cu ultrasunete, altii prin coacere,ma rog, dar ma gandeam ca poate cineva a facut si-mi recomanda un service sa nu merg undeva si doar sa zica ca mi l-au curatat... Din ce am mai citit am inteles ca cei din odorheiu secuiesc fac treaba foarte buna si au preturi mai mult decat decente fata de cat se cere prin bucuresti. Dar pentru asta trebuie sa-l fau jos si sa-l trimit.
Link to comment
Share on other sites

In primul rand inlocuieste bujiile/releul defecte. Vezi ca temperatura lichidului de racire sa fie peste 75 grade si motorina peste jumatate in rezervor. Iesi cu masina la un drum intins si o tii 2000-2500rpm in treapta 4 ca sa se regenereze. Daca nu merge asa, ii dai regenerare fortata din ista. In caz ca nici asa nu se regenereaza duci filtrul la curatat sau il dai jos de tot.

Asa pe forum nu se repara nimic. Ai nevoie sa incepi de undeva, sa schimbi piesele defecte ca sa-si faca regenerarea. Spor!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil o sa-i mai fac o diagnoza sa aflu mai bine ce are, dar de unde sa stiu ca e releul sigur daca nu are eroare la releu? Sigur ii mai fac o diagnoza, nu poate. Temperatura ajunge la aproximativ 90 de grade, am intrat in meniul ascuns sau cum se numeste. O sa merg la un service specializat bmw, nu dau nume pentru ca probabil n-am voie sa fac asta. I-am sunat si cine a raspuns a zis ca slabe sanse sa fie filtrul din moment ce nu se aprinde martorul. Nu stiu ce sa mai cred.
Link to comment
Share on other sites

Am fost si am facut diagnoza, acum o sa trec aici niste valori, sper sa nu gresesc,deci in filtrul de particule presiunea e cam 43 mbar iar turbina nu face presiune aproape deloc la relanti,adica fiind la 1005 mbar, turata la 4500 ajunge doar la 1080 si scade brusc. Apoi a mers putin cu ea si urca presiunea la un maxim de 2050 mbar, iar testerul arata cand aveam 2050 ca normal ar fi aproximativ 2600 mbar. Acum nu stiu ce sa mai zic, presupun ca turbina nu face presiune cat ar trebui tot din cauza dpf-ului fiind infundat. Iar a fost eroare la bujii, dar la releu nu!

 

Ralanti, imi cer scuze!

Link to comment
Share on other sites

Eu am 47mbar in turatie (248.000km) ... daca iar ti-a dat eroare la bujii este releul. Asa ca schimba releul si bujiile si da-i o regenerare fortare din ISTA, apoi treci la DPF.

La Odorhei un DPF aftermarket este 400€, eu nu cred ca e un capat de tara tinand cont ca o turbina e 1500€.

Nu mai merge cu masina asa, risti sa strici si turbina.

Link to comment
Share on other sites

Turbinele nu pica asa repede, daca masina are km reali si ai pana in 300.000 cu ea, e greu sa pice turbo. Chiar daca s a mers turat cu ea, daca masina nu a luat la -10 grade dupa pornire blana mereu, e greu sa pice turbo la un BMW pana in 300.000 km. Sunt multe altele pana la turbo: filtru dpf, debitmetru, galerie admisie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.