Jump to content

Limitare turatie e60 520d M47


laurentiutudorache95

Recommended Posts

Azi am fost sa curat filtrul de particule. Acum parca e alta masina! Dar nu stiu daca s-a terminat cu problemele. Azi cine a curatat filtrul a pus testerul si i-a dat eroare la sonda lambda, de cand am problema asta e a-5-a oara cred cand ii fac diagnoza, cu ista am facut de 2 ori si nu a aparut eroare la sonda lambda, celelalte 3 ori a fost alt program de diagnoza si a aparut eroare la sonda. Eroare la bujii nu mi-a mai aparut de atunci si nu le-am mai schimbat, cu toate ca am insistat la mecanic sa-mi schimbe bujiile si releul dar nu a vrut, a zis ca nu are rost. Ar mai fi o problema, racordul flexibil de la iesirea din catalizator e cam distrus, baiatul care a curatat filtrul mi-a zis ca s-ar putea sa se fi infundat filtrul si din cauza lui pentru ca nu au mai ajuns gazele de evacuare cu presiune in filtru... El s-a mirat ca e esapamentul prea afumat, dar a pornit masina si fara filtru si nu da fum deloc. O sa incerc sa schimb si racordul si sa-i mai fac o diagnoza apoi sa vad daca mai apare eroarea la sonda lambda. Edited by laurentiutudorache95
Link to comment
Share on other sites

Revin cu alta problema, am un consum exagerat de mare de ulei, adica am facut schimbul de ulei si in vreo 300 de km a ajuns nivelul pe joja la minim si am bagat 5,5 litri, era nivelul aproape de maxim. Se si simte un miros puternic de ulei ars mai ales cand pornesc clima intra mirosul in masina, cred ca din cauza asta s-a si infundat filtrul de particule. Care ar putea fi cauza, simeringurile de la supape, segmenti, turbo? Dar daca ar fi turbo n-ar intra masina in limp mode,sau n-ar mai trage?
Link to comment
Share on other sites

Nu scoate fum, tocmai asta e problema! N-am zis ca e de la segmenti, am intrebat doar, ca daca stiam nu mai ceream pareri. Pe asta n-am inteles-o, consuma ulei din cauza bujiilor si a releului!? Pai nu a luat-o in sensul ala sa se tureze motorul pana nu-l mai poti opri, dar e consum exagerat vreo 500 ml in cam 300 de km. Si am spus ca miroase rau de tot a ulei ars, deci cred ca se arde!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Colegu, cum a rĂŁmas cu mașina?

Am și eu o pb asemĂŁnĂŁtoare la un m47... DupĂŁ ce fac o verificare și la actuator postez și eu aici.. Situația e oarecum asemĂŁnĂŁtoare.

Totuși un coleg amabil imi poate descrie cum se comporta o turbina de pe modelul respectiv când e la capĂŁt de drum?

Mașina are 250k km.

Stima!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.