Jump to content

DPF Spart Bmw x5 e70 + chip tuning = noxe?


rockk

Recommended Posts

Tu vorbesti din amintiri sau din ce ai citit pe net? :)

Fara dpf INCA treci itp'ul fara probleme,momentan ei masoara cantitatea de co2 nu nox,cantitate ce nu se schimba atunci cand anulezi filtrul. In viitor nu se stie cum va fi insa momentan dpf off inca nu te afecteaza cu nimic dpdv legal. Si legat de povestile tale,eu am facut ITP'ul iarna trecuta fara sa dau spaga cu dpf off si mi-a scos noxele mai bune decat in graficul lui pentru ca softul nu e facut in spatele blocului.

Limbajul asta e l-ai invatat acolo unde ai facut itp-ul? In spatele blocului?

Mergi la un service ok sa vezi ce o sa treci...

Edited by Madutzu25
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum naiba sa treci itp pe bune fara dpf? Astea sunt povesti

Nu te cunosc si nu ma intereseaza sa te cunosc.

Eu ti-am spus ce s-a intamplat. Nu ma intereseaza daca ma crede sau nu un necunoscut de pe internet.

 

Limbajul asta e l-ai invatat acolo unde ai facut itp-ul? In spatele blocului?

Mergi la un service ok sa vezi ce o sa treci...

Eu am facut la reprezentanta. Nu la service din spatele blocului.

Link to comment
Share on other sites

Masinile vechi, fara DPF, au cel mult Euro 4. Implicit au alta norma de emisii fata de cele cu DPF.

 

Euro 4 a fost cu si fara DPF, inclusiv la BMW. Era "optiune" si nu era obligatorie prin 2003-2004 (inceputurile EURO 4 la BMW Diesel).

La Euro 5 si 6, posibil sa fie mai delicata treaba cu DPF OFF. Cat despre fum, un soft bun, nu scoate fum excesiv. Il vezi daca mergi subturat o perioada si apoi o calci bine.

 

Legat de DPF OFF si ITP, cauta pe youtube si google, gasesti informatii gramda despre cum treci fara probleme sau atentii. Inclusiv in UK. Ca e legal sau ba, e o alta poveste.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Euro 4 a fost cu si fara DPF, inclusiv la BMW. Era "optiune" si nu era obligatorie prin 2003-2004 (inceputurile EURO 4 la BMW Diesel).

La Euro 5 si 6, posibil sa fie mai delicata treaba cu DPF OFF. Cat despre fum, un soft bun, nu scoate fum excesiv. Il vezi daca mergi subturat o perioada si apoi o calci bine.

 

Legat de DPF OFF si ITP, cauta pe youtube si google, gasesti informatii gramda despre cum treci fara probleme sau atentii. Inclusiv in UK. Ca e legal sau ba, e o alta poveste.

Legal, fara spaga, nu ai cum sa treci itp cu dpf off la euro 5! Am vaxut masini care nu au trecut itp desi aveau dpf.

Cu dpf off, indiferent de soft si/sau unde e facut, tot va scoate fum. Mai mult sau mai putin..

Link to comment
Share on other sites

Cu dpf off, indiferent de soft si/sau unde e facut, tot va scoate fum. Mai mult sau mai putin..

Am zis ca nu va scoate fum excesiv fara dpf.

Legat de Euro 5, DPF OFF si ITP nu ma pot pronunta, m-am documentat pentru Euro 4, cand cautam masina fara DPF de fabrica.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Limbajul asta e l-ai invatat acolo unde ai facut itp-ul? In spatele blocului?

Mergi la un service ok sa vezi ce o sa treci...

Nu stiu cum sa iti zic dar softul ala costa cam cat un DPF nou AM. Norocul meu ca am gasit un colt de bloc cu dyno.:)

Stii vorba cu betivul? Cand mai multi iti spun..culca-te.

Acum serios,esti prost informat. In loc sa te bati in piept pe aici fara sa citesti mai bine te-ai mai uita si tu in stanga,dreapta,ai mai vedea ce/cum si te-ai intoarce.

Iti aduc si euro 4 si euro 5 DPF off n47,eu unul am euro 4. Tot ce ai scris pe aici sunt prostii,singurul lucru care ma deranjeaza si pentru care ma obosesc sa iti raspund acum este ca sper ca cine mai intra pe aici si citeste sa nu ia de buna ce spui tu.

In rest,fiecare ce vrea cu masina lui. Iti repet ca m-am dus si am facut ITP'ul PE BUNE,fara spaga,fara vreun gand de a da spaga si fara sa ii fac ceva masinii inainte. L-am trecut cu brio. Ca ai vazut tu toate masinile obosite aduse la itp dupa "150k facuti in germania de doctor" e alta poveste. La ITP nu esti afectat de dpf!!! (inca)

Daca doresti iti pot demonstra ca am dreptate,dar nu oricum,ci pe bani,pentru ca ingamfarea se plateste. :)

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu ma obosesc sĂŁ-ți dau replica, observ ca iei personal orice discuție.

Eu vorbeam de euro 5 iar tu ĂŽți dai cu pĂŁrerea deși ai euro 4

Mai vorbim când o sa se schimbe legea

 

PS: dacĂŁ ai nevoie de bani pt un pdf nou, ia legĂŁtura cu un admin și facem cheta; cunoștințele tale nu fac 2 bani

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Iar eu ti-am repetat ca nu e nicio diferenta intre euro 4/5 cand ii faci dpf off.

Nu citi printre randuri,am specificat clar de la inceput,ba chiar cu majuscule acel "INCA". Daca se schimba legea si totul devine mai strict asta e altceva. Euro 4 sau euro 5,tot acelasi motor e.Si ti-o spun si pe asta din proprie experienta,motorul meu euro 4 a fost inlocuit cu altul euro 5,dar eu tot euro 4 am in acte.Da,difera filtrele,dar nu difera motorul in sine. :)

Link to comment
Share on other sites

Am factura pentru motorul nou,dovada o pot face insa nu mi-am batut capul. Am inteles ca nu e nimic wow,se face programare la rar,se citeste seria noua,se adauga in baza de date,iti pune un sticker pe carte si ai cam scapat.(+ inspectia rar) Nu stiu cum e cu hartiile dar nimic ce nu se rezolva cu putin timp. Momentan nu ma duc pentru ca nu ma incurca cu nimic norma euro 4. Daca se baga impozit pe euro atunci sunt primul la coada sa trec noua serie in acte. :)
Link to comment
Share on other sites

Iar eu ti-am repetat ca nu e nicio diferenta intre euro 4/5 cand ii faci dpf off.

Nu citi printre randuri,am specificat clar de la inceput,ba chiar cu majuscule acel "INCA". Daca se schimba legea si totul devine mai strict asta e altceva. Euro 4 sau euro 5,tot acelasi motor e.Si ti-o spun si pe asta din proprie experienta,motorul meu euro 4 a fost inlocuit cu altul euro 5,dar eu tot euro 4 am in acte.Da,difera filtrele,dar nu difera motorul in sine. :)

 

 

 

Difera motoarele de la an la an si tu zici ca nu diferea un euro 4 de un euro 5. Sunt o gramada de diferente intre de exemplu n47c, n47t, n47n.

Ajungem la discutia aia sterila " 318 si 320 este acelasi motor", difera doar softul. :)))

Abia astept sa se schimbe legea si sa faca baietii filtre Rar peste tot si pe cine prinde cu dpfoff sa ii ia actele si sa ii dea o amenda de 5-10000 lei si sa ii faca si un mic dosar.

Nu ca vreau raul altuia, dar parca nici pe al meu nu il vreau.

 

Tu zici ca ai pus motor euro5 si in acte ai tot euro4. Dar din ce relatezi, intelegem ca dupa swap-ul de motor. nu ai mers la Rar sa il treci in carte. Vezi ca pe vremea cand mi-am luat eu permisul, chestia asta era de dosar penal, nu mai stiu cum e acum. Mai bine mergi sa il inregistrezi.

Edited by cavaliere
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

norma aia euro nu e data neaparat de motor ci mai degraba de sistemele auxiliare de recirculare a gazelor, software ecu, catalizator dpf etc. motoarele euro 4 euro 5 in sine ar trebuii sa fie identice daca codu e acelasi .
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.