Jump to content

Ce recomandati M47 sau N47?


Klaudiu28

Recommended Posts

E90 cu motor m47 foarte greu vei gasi cu km sub 200 k, din 2007 luna a 6a parca s-a pus N47 - sunt 10 ani de atunci ...chiar si asa nu e o alegere rea, depinde cum a fost ingrijita..

N47-pe de alta parte-este un motor de generatie mai noua, mai rafinat, mai silentios dar si mai economic-distributia costa cam 3500 ron s-o schimbi, dupa mine e90 facelift arata ceva mai bine, totul e sa gasesti o masina intretinuta..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

De asta vam ĂŽntrebat ca am aflat ĂŽn ultima clipa de problema distribuției și am renunțat la cel din 2009. Acum caut ceva 2005-2006

Ești prea sĂŁrac pentru a avea/ĂŽntreține un Bmw.

FĂŁrĂŁ supĂŁrare! Este un adevĂŁr! Fie cĂŁ e vorba de sĂŁrĂŁcie materialĂŁ sau moralĂŁ.

Este o afirmație valabilĂŁ pentru toți cei care se vaietĂŁ: ”Vai! Distribuția!!!!”

DacĂŁ o reparație de, hai, 4000 lei nu ĂŽți permiți, atunci cum poți sĂŁ-

ți pui problema de BMW, marcĂŁ de lux (vorba vine, cĂŁ la noi toți Logan-iștii/Opel-iștii ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cele mai ieftine tigĂŁi cu sigla Bmw)?

 

Da, sigur este o alegere deșteaptĂŁ sĂŁ nu cumperi un autoturism cu N47 din 2009 sau 2010 care are ĂŽn jur de 200.000 km, cĂŁ poate e necesarĂŁ o cheltuialĂŁ de 3.500 lei cu distribuția, dar e mai bine sĂŁ achiziționezi un Bmw cu M47 din 2000 vara cĂŁ la acela nu e nevoie sĂŁ schimbi distribuția, ci altele care picĂŁ la o mașinĂŁ cu peste 250.000--300.000 km.

 

Mai gândește-te, dacĂŁ nu te ĂŽntinzi mai mult decât ți-e plapuma.

  • Like 4
  • Downvote 19
Link to comment
Share on other sites

Ca de obicei trebuie sa apara unul ca severin31 care sa faca afirmatii de rahat.

Severine, dupa cum te-ai exprimat se pare ca tu esti cel sarac cu duhul.

 

Ca sa intelegi, de facto, distributia pe lant este gandita ca sa nu se schimbe, fata de o distributie pe curea. Pana la N47 la BMW nu se auzise de schimbat distributia.

 

Tu ti-ai luat n47 si te oftici ca a trebuit sa bagi bani in distributie?

 

PS auzi la el sarac moral...

 

Klaudiu, cauta un e90 cu M47 si cu banii pe care i-ai fi investit intr-o distributie o faci pe asta brici, tehnic si estetic.

Edited by Mircea-Si
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ca de obicei trebuie sa apara unul ca severin31 care sa faca afirmatii de rahat.

Severine, dupa cum te-ai exprimat se pare ca tu esti cel sarac cu duhul.

 

Ca sa intelegi, de facto, distributia pe lant este gandita ca sa nu se schimbe, fata de o distributie pe curea. Pana la N47 la BMW nu se auzise de schimbat distributia.

 

Tu ti-ai luat n47 si te oftici ca a trebuit sa bagi bani in distributie?

 

PS auzi la el sarac moral...

 

Klaudiu, cauta un e90 cu M47 si cu banii pe care i-ai fi investit intr-o distributie o faci pe asta brici, tehnic si estetic.

 

 

 

Da chiar asa, cu 3000 de lei cat este o distributie la n47 face brici cap coada un e90 din 2005 cu 500 de mii de km. Il face frumos, astupa clapetele, jante d-alea jmekere pa' 18 cu cauciucuri sh.

Si vorba aia, un m47 cu 400 de mii de km abia si-a facut rodajul, e aproape nou fata de un n47 cu 200 de mii de km.

Ca dupa cum stim, o masina mai veche nu se strica sigur, ulei filtre si apoi goneta de rigoare ca asa ii sta bine unui bemveu.

  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ai ma acum cand te dai jos din opel si te sui in 320 te umpli de respect nu?

 

N47 e din alt film cu toate ca are distributia aia.... este mai puternic, m47 mai fiabil daca asta este criteriul principal

 

Da Boaska, un film foarte prost, asta e realitatea, desi mi-e greu sa o accept, fiind fan al marcii.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu a fost un atac la persoană, ci o subliniere a unui mod greșit de a gândi.

Eu, nefiind sărac moral, am cumpărat cele mai bune cauciucuri de iarnă, în anul achiziției, apoi cele mai bune cauciucuri de vară, am achiziționat piese OEM, chiar dacă nu am ales să să efectuez întreținerea la reprezentanță, ci la un service autorizat, axat pe Bmw.

Dar, stați, acum mă justific și nu este cazul!

Ideea era aceea că nicio secundă nu trebuie să eziți în a da un leu în plus pe minunatul N47, mai ales acum în 2017, când multe E90 sunt la vânzare cu distribuția schimbată.

Revenind la troaca mea de E90, N47, 184 Cp, cu care am făcut un concediu de 3000 km în Grecia cu un consum de 6 și un altul de 5000 km cu 6,2, la cei aproape 200.000 de km ai ei, sunt tare mândru de ea!!!!

LE: Încă nu e cazul de schimbare distribuție.

 

Ca sa intelegi, de facto, distributia pe lant este gandita ca sa nu se schimbe, fata de o distributie pe curea. Pana la N47 la BMW nu se auzise de schimbat distributia.

La majoritatea mașinilor achiziționate SH o datĂŁ cu schimbarea filtrelor și uleiului se ĂŽmprospĂŁteazĂŁ și distribuția. Uite cĂŁ și Bmw nu are o distribuție nemuritoare! Șoc și groazĂŁ!!!

Edited by severin31
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu se plang toti cum s-a scris in prima postare. Se plang "sparietii" si cativa care chiar au probleme.

Lasand la o parte problema distributiei de la N47, care e un super motor, de ce nu vorbeste nimeni despre problemele pe care le are M47, gen turbo, clapete etc.

Daca doar asta e criteriu pentru a alege un cazan de masina de 12 ani vs una de 5-6 ani, e destul de trist. Poti sa bagi cati bani vrei intr-o relicva ca tot relicva va fi oricat ai petici-o.

Parerea mea, ia-ti un N47 dupa 2011 si nu o sa ai probleme cu nicio distributie iar daca chiar ai nu e capat de tara sa bagi 3000 lei sa o schimbi. Daca este capat de tara atunci te-ai intins mai mult decat ti-e plapuma.

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu se plang toti cum s-a scris in prima postare. Se plang "sparietii" si cativa care chiar au probleme.

Lasand la o parte problema distributiei de la N47, care e un super motor, de ce nu vorbeste nimeni despre problemele pe care le are M47, gen turbo, clapete etc.

Daca doar asta e criteriu pentru a alege un cazan de masina de 12 ani vs una de 5-6 ani, e destul de trist. Poti sa bagi cati bani vrei intr-o relicva ca tot relicva va fi oricat ai petici-o.

Parerea mea, ia-ti un N47 dupa 2011 si nu o sa ai probleme cu nicio distributie iar daca chiar ai nu e capat de tara sa bagi 3000 lei sa o schimbi. Daca este capat de tara atunci te-ai intins mai mult decat ti-e plapuma.

+1

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

severin, 6% consuma toate 2.0d, inclusiv M47. Eu zic sa nu te entuziasmezi prea tare.

Asta as vrea sa zic si eu.

Am mers cu un F30 nou-noutz 25km in bord, in 2014 pentru o saptamana (E90 lovit..). L-am dat inapoi cu putin peste 500km. Versiune cu Efficient Dinamic, motor de 184cp, nu foarte impresionat de consumul mai mic! O relativa eficientizare s-a simtit dar nu ceva wow!

 

Directia asistata electronic m-a enervat.. rau.

 

Daca esti mai pragmatic i-ati un E90 chiar si mai chel si ai muult mai putine batai de cap.

 

Daca vrei fitze (nu mai continui).. la pachet vine si un lant o data si o data, dupa cum se stie..

Evident ca motoarele mai noi sunt mai performante dar cu performanta vin si mai mici sau mai mari dureri de cap.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

N47, al meu tocmai a facut 9 ani si 270k km e din prima serie de N47, distributia neschimbata si nu da semne ca ar trebui, daca nu da semne pana la 300 atunci o voi schimba, deci N47

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

 

ce inseamna sa dea semne???

 

eu am un e90 LCI din 2009 cu 210.000 km , se aude usor o rola cu pe care as vrea sa o schimb. Sau ar trebui sa schimb tot kitul de distributie pentru acea rola?

 

adica.... cam care sunt simptomele unui schimb de distributie???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ca de obicei trebuie sa apara unul ca severin31 care sa faca afirmatii de rahat.

Severine, dupa cum te-ai exprimat se pare ca tu esti cel sarac cu duhul.

 

Ca sa intelegi, de facto, distributia pe lant este gandita ca sa nu se schimbe, fata de o distributie pe curea. Pana la N47 la BMW nu se auzise de schimbat distributia.

 

Tu ti-ai luat n47 si te oftici ca a trebuit sa bagi bani in distributie?

 

PS auzi la el sarac moral...

 

Klaudiu, cauta un e90 cu M47 si cu banii pe care i-ai fi investit intr-o distributie o faci pe asta brici, tehnic si estetic.

Bravo Mircea, bine punctat, oricum M47 este peste N47. Sa ajungi sa schimbi lantul la un motor de bmw de generatie noua e un semn de intrebare! Am vazut M47 si cu peste 400000km si suna impecabil!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.