Jump to content

Achizitie e46 330


Gbr92

Recommended Posts

Buna tuturor. In primul rand va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Acum,sa trecem la subiect.

 

Doresc sa achizitionez bmw e46. Da, stiu...este un model batran care poate fi inlocuit cu usurinta de modelele mai noi din seria 3. Dar,tin sa va spun ca masina asta mi-o doresc extrem de mult de cand aveam 16 ani.Acum am 25 si in sfarsit am ajuns in punctul in care imi pot permite una. Bugetul meu este de 8000 euro si vreau neaparat e46 330d. Vazand ca sunt mai multe vatiante: fl,non fl,184hp,204hp,xD, sunt indecis pe care sa o cumpar. Desi bugetul este mult peste e46,alta masina nu vreau. Si nici nu vreau sa o cumpar la 7 mii deja facuta. Doresc sa o cumpar simpla si sa o fac dupa gustul si pasiunea mea. Va rog mult, daca se poate sa-mi spuneti care varianta e cea mai buna/fiabila cu motor 3.0 diesel.

Link to comment
Share on other sites

toate 330d e46 au m57 si toate M57-urile au common-rail deci orice ai alege n-o sa fie o diferenta foarte mare dpdv al "generatiei" daca vorbim de motorizare. da, cu timpul au pus alta turbina, mai multi senzori, whatever.

 

sa fiu in locul tau as alege cea mai scumpa masina care e si "clean" (i.e. fara modificari after market sau retrofit-uri facute prost - ceri VIN-ul si verfici dotarile de fabrica)

 

am inteles ca vrei s-o personalizezi - la exterior sunt tone de kit-uri disponibile, jante, etc. pentru motor daca vrei sa storci cat mai mult din el poti sa incerci oricand o resoftare, internele fiind foarte solide si tinand si 600Nm. la suspensie sunt tone de coilovers complete (amortizor, arc, flansa) de vanzare de la companii consacrate cum ar fi BC racing la ceva gen 1200-1500 de euro.

DAR daca vrei xenon sau navigatie 16:9 stock, recomandarea mea ar fi sa nu te apuci de retrofit-uri ci sa cauti o masina care le-a avut din fabrica.

 

deci gandeste-te ce dotari vrei "la interior", pune-te pe cautat, si ordoneaza-le de la scump la ieftin, nu invers.

 

ai grija, M57-urile dezvolta foarte mult cuplu, mai mult si decat M3-ul (cu peste 50Nm chiar, doar ca ala are LSD) iar E46-urile sunt recunoscute pentru faptul ca rup cadrul in care sta puntea spate din caroserie, mai ales la exemplarele puternice. pay special attention to this.

Edited by drujbex
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ba chiar deloc, Atomykatt.

Am fost sa o vad astĂŁzi.

Arata surprinzãtor de bine. Interior impecabil, vopseaua arata perfect pentru vârstã ei, interior piele fãra crãpãturi, trapa, navigator bord original, comenzi volan, Încãlzire scaune, 6 trepte, pilot automat, proiectoare, senzori de ploaie, senzor parcare, alarma, GPS antifurt, geamuri electrice fata spate, xenon, clima.

Cât despre cutia manuala, nu vad rostul sa spui ca dacã nu are, nu e full optional.

Asta nu e o dotare oarecare. Sunt doua mașini diferite. Una se conduce singura și alta nu, dacĂŁ ĂŽnțelegi ce vreau sa spun. Și ambele variante pot avea aceleași dotĂŁri.

Oricum, nu am luat-o ĂŽncĂŁ...

Mi se pare dubioasa la prețul ala. Am stabilit sa mergem la reprezentanta bmw sĂŁ-i facem verificare. DacĂŁ e totul ĂŽn Regula, o iau. Doamne ajuta.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.